Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:27 am

nines no havia vist les fotos, esteu molt guapes, son molt xules :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 9:31 am

Arhhoa aixó d'estar xof..no penar-ho, eh!!! Ànims bonica!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

I quin detallàs en Dani! Tens un home que val un imperi! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 9:44 am

Arohhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Ànims cuca!!! Sí nina, "malauradament" a vegades és inevitable estar xof, jo t'entenc, inclús a vegades no cal teniu un motiu aparent, però així som les persones!!! Però todo lo que sube, baja!!! Així que ànims guapíssima!!! : kissd :
Jolines nina, vaya futuro maridito que tens!!! Quins regalitus!!! Que guay!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Així m'agrada, que et mimi!!! :-)ok:
I ja veuràs que bé t'ho passaràs a la despedida!!! Tu deixa't anar! :-)ok:

Ainos, tu també plegues avui????? Carai, quina desbandada aquesta setmana!!!! :-)
Bé, esperem que sigueu entrant per auqí i que ens aneu explicant com evoluciona tot! :-)ok:

Nines, que ja porto 2 dies sense ganes de treballar!!! Això no pot pas ésser!!! :-eh_::

AGBEEEEEEEEE???
QUEQUEEEEEEe???
TATATACHAAAAAAAAN, TATATACHANNNNNNNNN!!! NINONANIIIII!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): [/i]
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dc. set. 10, 2008 9:48 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Epssssssssss Aroa, que és aixó que estàs xof?¿ De cap de les maneres, eh nina!! Mira que te mando al Àlex por recadero! :-)) :-()-)
Quin detallàs en Dani! Si es que es un solete!!

Cumeta, gràcies per preguntar per la meva pobra boqueta... encara la tinc adolorida! :-( I a més ahir al migidia i al vespre hem vaig oblidar de pendre l' antibiòtic, ja sé que no és pel dolor...

Agbe nenaaaaaaaaa, dema passat!! Uix quins nervis!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 9:52 am

winy ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Epssssssssss Aroa, que és aixó que estàs xof?¿ De cap de les maneres, eh nina!! Mira que te mando al Àlex por recadero! :-)) :-()-)
Quin detallàs en Dani! Si es que es un solete!!

Cumeta, gràcies per preguntar per la meva pobra boqueta... encara la tinc adolorida! :-( I a més ahir al migidia i al vespre hem vaig oblidar de pendre l' antibiòtic, ja sé que no és pel dolor...

Agbe nenaaaaaaaaa, dema passat!! Uix quins nervis!! >.-<: >.-<: >.-<:

Winyyyyyyyyyyyyyy!!!!! A veure si t'haurem d'enviar a algú per a què te'n recordis de prendre't l'antibiòtic!!!!
Cuida't!!!!!! :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:55 am

Gràcies Cumeta i Miriam :-()-) la veritat que es un sol =0-0-)

això d'estar xof , es per un petit problemilla que he tingut i que no m'ho esperava, pero com em va dir un dia la Chiky, en moments així com es el casament , t'anadas de veritat qui són realment els teus amics.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 9:58 am

Winy reina moltes gràcies, jejejeje si li dius que si vols enviame'l a la feina,jejeje segur que et dirà que no,jejejeje :-( :-()-) :-()-)

cuida't guapa i enrecordat de pendre't les pastilles, i sino possat la alarma al mòbil com per fer la migdiada,jejejej .mua!!
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:02 am

_cumeta_ ha escrit:Arohhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Ànims cuca!!! Sí nina, "malauradament" a vegades és inevitable estar xof, jo t'entenc, inclús a vegades no cal teniu un motiu aparent, però així som les persones!!! Però todo lo que sube, baja!!! Així que ànims guapíssima!!! : kissd :
Jolines nina, vaya futuro maridito que tens!!! Quins regalitus!!! Que guay!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Així m'agrada, que et mimi!!! :-)ok:
I ja veuràs que bé t'ho passaràs a la despedida!!! Tu deixa't anar! :-)ok:

Ainos, tu també plegues avui????? Carai, quina desbandada aquesta setmana!!!! :-)
Bé, esperem que sigueu entrant per auqí i que ens aneu explicant com evoluciona tot! :-)ok:

Nines, que ja porto 2 dies sense ganes de treballar!!! Això no pot pas ésser!!! :-eh_::

AGBEEEEEEEEE???
QUEQUEEEEEEe???
TATATACHAAAAAAAAN, TATATACHANNNNNNNNN!!! NINONANIIIII!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): [/i]

nina jo tampoc tinc ganes de fer res i tinc moltissima feina,jejeje :-eh_::
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 10:08 am

arohha ha escrit:Gràcies Cumeta i Miriam :-()-) la veritat que es un sol =0-0-)

això d'estar xof , es per un petit problemilla que he tingut i que no m'ho esperava, pero com em va dir un dia la Chiky, en moments així com es el casament , t'anadas de veritat qui són realment els teus amics.

Doncs és la veritat més gran que podria haverte dit!! Però no deixis que aquestes coses afectin la persona tan mervellosa que ets!! :-()-) Tu as de estar trista per culpa dels altres??? Au va!!! Anima't reina! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 10:09 am

Winny fes el favor d'enrecordarte de la medicació que sinó el patiment no marxarà!!! Pose't com bé diu l'Arhhoa l'alarma al móbil i sinó tu diguem l'hora que jo et truco per enrecordar-te!! :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dc. set. 10, 2008 10:13 am

Si pero ara que faig, començo ara o espero a una hora que no m'hagi de llevar a la nit, m'explico?¿ :-( clar es cada 8 hores!

Aroaaaaaaaaaaaaa, passa del rotllo aquest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:16 am

((!*Miriam!*)) ha escrit:
arohha ha escrit:Gràcies Cumeta i Miriam :-()-) la veritat que es un sol =0-0-)

Doncs és la veritat més gran que podria haverte dit!! Però no deixis que aquestes coses afectin la persona tan mervellosa que ets!! :-()-) Tu as de estar trista per culpa dels altres??? Au va!!! Anima't reina! :-)ok:

Molts gràcies per les teves paraules guapissima :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. set. 10, 2008 10:17 am

Arohha, nina, sí, en aquestes situacions és quan realment te n'adones compte de qui és amic!!! En fi!!
Però mira,.... d'aquestes coses se n'aprèn, malauradament també! :o-o:
Però nina, tu ara pensa en Dani i tu!!! :-)ok: >.-<:
El casament és la vostra festa, el vostre dia, vosaltres sous els protagonistes!!! Ja veuràs, ja!!! És que ara mateix per més què t'expliquem...... Ja ens ho explicaràs tu quan hagi passat!! Ja veuràs!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Disfruta nina!!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dc. set. 10, 2008 10:19 am

_cumeta_ ha escrit:Arohha, nina, sí, en aquestes situacions és quan realment te n'adones compte de qui és amic!!! En fi!!
Però mira,.... d'aquestes coses se n'aprèn, malauradament també! :o-o:
Però nina, tu ara pensa en Dani i tu!!! :-)ok: >.-<:
El casament és la vostra festa, el vostre dia, vosaltres sous els protagonistes!!! Ja veuràs, ja!!! És que ara mateix per més què t'expliquem...... Ja ens ho explicaràs tu quan hagi passat!! Ja veuràs!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Disfruta nina!!! :-))

gracies bonica :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dc. set. 10, 2008 10:27 am

Arohha les nenes tenen raó, sembla mentida el què et pot arribar a sorprendre la gent que et pensaves que coneixies i que consideraves "amics"!!! Tu passa de tot i disfruta que això ja ho tens aquí i és un dia que no oblidarem mai!!!!!!!

Winy, jo m'ho faria concidir en prendre'l a les 11 o 12 de la nit, així la pròxima dosi és al matí després d'esmorzar, és que els antibiòtics s'han de prendre bé, sinó no fan tot l'efecte que han de fer.

Nenes sou unes machines!!!!!!! :-.:·:: :-.:·::
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. set. 10, 2008 11:40 am

hola nines!

els anims, doncs una mica millor!

gràcies cumeta :-()-) :-()-)

aroha, tal i com t'han dit anims ben amunt! que d'aqui a no res et cases guapa!!! ara tela amb el teu futur, quin detallas >.-<: >.-<:

winy guapa millore't de la boqueta!

que tal esteu totes???

petonarros!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dc. set. 10, 2008 11:55 am

KEL :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. set. 10, 2008 12:09 pm

ainos moltes gràcies :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: queque » dc. set. 10, 2008 1:31 pm

Arohha ànims. Quin home que tens!!!

Noies acabo d´arribar de girona ... recagos, recagos... :--(

Agbe que tal vas??????????????
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 10, 2008 2:39 pm

Bona tarda nines!!!!

tot menjant un plat de macarrons davant de l'ordinador he estat llegint tot el que heu posat!!! sou unes màquines!!!

Agbe preciosa al final et podré venir a veure per que faig pont1!!!!! no saps lo contenta que estic per que tenia moltes ganes de veure't!!! disfruta d'aquests ultims dies i m'ha encantat llegir que la Miriam diu que desprens felicitat :-()-)

Cumeta al vespre et contesto i quedem per anar-hi juntes :-()-)

Ainos tu avui ja també de vacances??? que bé! pero no ens deixis d'informar!!!

Kel com van aquests ànims els teus i el del teu maridet?

Mont ens has de presentar el teu bebecito quan puguis eh??!!!!

Winy reina em posaré jo l'alarma per tu per dir-te quan has de pendre l'antiviotic!!!! :-()-)

Queque me n'alegro que la despedida anes tant bé!

Arohaaaaaaaaaaaaaaa a tu et faré pam pam al culet per que res d'estar moixa val? i menys per això si cal vaig allà i els hi foto un parell de ioies!!! ja ho saps! avui al vespre et truco!!! :-()-) :-()-) :-()-) i quin detallàs en Dani!!!! si es que tens un futur marit..... :-()-)

Bueno nines ens veiem!

Se que em deixo coses pero es que ja vaig tard!!!!

Ultimament foto unes parrafades que son per tumbar a qualsevol!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants