Bon dia noietes!!
Kel, nina, sento lo de la tieta del teu marit!!! Molts ànims i fes-li molt de costat!!!
Espe, reina, què tal??? A tope, no? Bé, a veure si tornen els/les companys/es de feina i pots anar més tranquil.la!!
Mont, nina, que bé, dilluns la 1ª eco!!! Ja ens explicaràs,......
Chikyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!
Queque, reina, així que a tu també et van fer muntar a cavall!!!! És xulo, eh?!!! Ara, ja t’aviso, jo vaig estar 3 o 4 dies amb agulletes!!! Estic feta una iaia!!!
Agbe, nina, que bé que ja tinguis el vestit a casa!!!!!

I no, no t’obsessionis pas amb el pentinat!!! És que si us hi veieu bé no teniu perquè obsessionar-vos!!! Ah, i des del meu punt de vista, millor amb un semi-recollit!!!

Ara, és això, us hi heu de veure bé vosaltres,....
Ostres, tan de bo jo m’hagués vist bé a la 1ª!!! I mira que era senzill el que portava,..... i el que li va costar fer-m’ho!!!! I encara tampoc és que m’ho fessin gaire bé,..... Se me va desfer en un plis-plas!!! Bé, si hagués pogut anar a la perruqueria que vaig sempre a la 1ª hagués estat, però,....
Ja veuràs com et veuràs bé i estaràs guapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRECIOSAAAA!!!!!
Arohha, reina, com vas?????
I tu Winy?? Com tens lo de la boqueta???
Ainos, alguna novetat al frente????
Míriam, nina, com va la nova casa?????
Nuria, guapa, gràcies per les fotos!!!!! Heu quedat totes molt guapes!!! Esteu morenes, eh????
Sira, i tu com vas????? Com va la búsqueda??
Bé, ...... ja no sé què més volia dir!!
AGBE i QUEQUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Petons!!