Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 09, 2008 12:58 pm

ostres miriam moltíssimes gràcies!!!

si pobre, mira que li feia ilu aquest cumple, dia és el primer cumple casats, pero mira... en fi, ja miro d'estar força per ell! ara em necessita!

GRÀCIES!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dt. set. 09, 2008 1:03 pm

Kel bonica ho sento molt, dona-li molts anims al teu home :-()-)

Dem bonica quan de temps, que tal tot?? a veure si ens veiem aviat :-()-)

AGBE REINA JA DEUS ESTAR DE VANCANCES, QUE BE >.-<: >.-<: DISFRUTEU MOLTISSIM DE CADA MOMENT COM JA T'HO HAN DIT 524856924356213 VEGADES , JO T'HO TORNO A REPETIR,jejeje :-)) :-()-) :-()-)
jo si no hi ha cap novetat si que aniré a veure a la Bego, ja quedarem.

Winyyyyyyyyy com estas reina?? nina no se que fare sense tu , ara haure de demanar un GPS, jejejeje perque si no puc acabar a cadaqués,jejejje
guapa :-()-)

Chiky reina meva a veure si ens veiem haviat , com va tot, i el teu sogre que tal ?? :-()-)

Ainos els rams t'han quedat genial :-)ok: i quin regal mes guapo t'han fet els teus companys :mu::

Mont cuida't motl i ja ens aniras informant que tal va :-()) :-()-)

molts petonets per totes :-()-) :-()-)

Cumeta reina que be ja aviat tindreu l'album i tu Miriam també. :-///:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 09, 2008 1:18 pm

Arhhoa, dichosos los ojos que te ven!!!

Nina, quants de dies!!! Com va tot?? Preparada per la despe??? Quins nervis reina!! Ja veuras que bé us ho passareu!!!

Nenes, ja quedarem pel divendres per anar a veure la Bego, ok???

I el dissabte, qui podrà venir a veure la Queque??? Jo sí que puc anar-hi!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. set. 09, 2008 2:20 pm

Bona tarda guapissimes!!!!!!

Agbe ja deus estar de vacances!!!! quins nervis!!! a veure si m'ho puc muntar i quedem ja us diré algu i si puc quedo amb algú per que aii si ens perdem no estarem soles epr que jo no sé arribar-hi tampoc!!! a verue si entre avui o demà em confirmen si faig festa o no... :-/ ah! i si estic treballant almenys de moment pero com que no he firmat cfontracte ni res suposo encara no ho dic gaire alt!!!!

Ainos estas feta una artistassa amb els rams de xupa xups i que guai el detall dels teus companys de feina!

Kel guapa molts ànims pel teu marit amb aquests moments dificils :-()-)

Dem guapa quantsd e dies!!! com va la recerca de feina? espero que estiguis molt bé :-)ok:

Cumeta nina :-()-) :-()-) si em pots passar alguna foto t'ho agraïria per que així li ensenyaria a la meva amiga.... estaria bé treure també les espelmes de la peixera no sigui cas que fessim un olocaust de peixo el dia del casament vinguessin elsd e greenpace i acabessim tots a xirona!!!

Winy :-()-) d'aqui poc et torno a demanar el meu ingrès a salt per que vaig com una kawa.... a la feina de cul i a fora igual!!!

Arohha preciosa et trucaré i et posaré al dia! :-()-)

Miriam guapa veig que tu com sempre!!!

La queque va marxar i no ha tornat encara a explicar-nos la despe!!!

Espe com estàs?

I la resta??

Doncs res jo ja piro altre cop a la feina de moment no em puc conectar!!! us llegeixo al vespre

Petons!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 09, 2008 2:49 pm

noies moltissimes gracies a totes pel vostre suport, sous uns sols :-()-) :-()-) :-()-)

chiky guapa m'alegro que tornis a treballar!

arohha tu que tal, com ho portes tot?? ja no et queda res!
kel_go

EntradaAutor: winy » dt. set. 09, 2008 3:19 pm

Kel guapi! Ho sento!! Fes-li molts mimitos...

Chiky, tu no t' estressis... i mica en mica!! :-()-)

Aroa guapissima!! si vols et deixo el meu GPS, jejeje... peró no serà el mateix, eh!! :-))

Dem, quan de temps!! Has tornat!! >.-<:

Nenes, us heu adonat que aquesta setmana hem tornat a escriure casi totes.. serà que les casadetes us trobem a faltar!! :-()-)

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 09, 2008 3:41 pm

Hola ninetes meves!

Us tinc super abandonades, encara no he tingut temps de penjar les fotos de la Mireia, però he vist que la Sira ho ha fet. Heu vist què guapa que anava?!?!?!? la cerimònia va ser molt emotiva, sobretot quan va llegir la germana de'n Xavi. Fins i tot a la Sira i a mi se'ns queia la llagrimeta!

Tenia massa pàgines de retard, nenes, què us passa ultimament?!?!? Como en los viejos (y buenos!) tiempos, eh!

Chiky, reina, que ja tens feina??? Enhorabona nina, veus com ha anat ràpid!

Kel, ho sento molt per la tieta del teu home... Molts ànims! :-()-)

Jo vaig una mica de cul, entre els nens i la sogra (que marxa demà...).

No podré venir a cap dels casaments d'aquest cap de setmana... Agbe, jo a la tarda no puc venir, perquè se'm fa molt tard després per ocupar-me de la nena, és que encara l'alleto al matí i a la nit. Queque, el dissabte ariba el meu sogre (n'estic farta de tantes visites!), o sigui que he d'anar a buscar-lo a l'aeroport :--( Però estaré en pensaments amb vosaltres!!! I jo no ho puc dir encara, perquè encara no hi he passat, però s'ha de confiar en les casades, o sigui que :DISFRUTEU AL MÀXIM ::-)

Arohha maca, quant de temps! Ho tens tot controlat? Encara tinc les peles que em va donar la Mireia fa mesos per tu... quan vens a Palamós? Podríem quedar i te les dono.

Ara descarrego les fotos i us poso les del sopar aquí i les de la Mireia a la seva crònica!

petons
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dt. set. 09, 2008 3:46 pm

les fotos de divendres...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dt. set. 09, 2008 3:54 pm

Que guapes esteu totes!! Ben morenetes!! :mu::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 09, 2008 4:54 pm

moltes gràcies winy i nuria :-()-) :-()-) gràcies de tot cor!

que guapes aquestes gironines!!!
kel_go

EntradaAutor: montpra » dt. set. 09, 2008 5:06 pm

winy ha escrit:Mont guapi... cuida't molt i molt!! Diuen les iaies que si tens molta son, serà una nena! :hmm::

Jiji doncs a veure si la teoria de les iaies funciona o no ...
No recordo qui era que preguntava si ja m'han fet eco, doncs no, inc hora el dilluns, a veure si em fan la primera ...
Els noms si que els tenim mig pensats, el de nena Estela, i el de nen, encara no sabem ben be, estem entre Arnau, Oriol, Adrià, ....

Dem ha escrit:enorabona mont!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) moltissimes felicitats!!!!!!
com et troves guapissima????

Acies uapisima !!! Wm trobo a mitges, nausees, mareig i molta son.

Miriam a quina hora marxes el divendres cap a Usall ? Tinc dinar de cole, però no se a quina hora estaré. Ai pero no passes per Figueres tu !!

Kel sento lo de la tieta del teu home, com esteu ?

Chiky felicitats per la nova feina reina !!

Apa reines, petonikusssssssssssssss !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 5:47 pm

KEl bonica em sap molt de greu :-()-) Ara et toca cuidar en Xavi molt i molt :-)(-:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 5:49 pm

Chiky moltes felicitats per la nova feina :-()-) I tranquila que segur que et faran el contracte i tot tornarà a la normalitat!!!!

Nuria, veig que tu hiperactiva com sempre!!!! No t'atabalis amb les visites :-()-)
Molt bé per les fotos, així vaig corregint postures i cares pel dia del casament, jijijijji
Espe, tu i jo sembla que fem un anunci Profident!!!!! >.-<:
ainos28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 09, 2008 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 5:50 pm

Mont, m'agraden tots els noms que has triat!!!!!! :-()-) >.-<: :-()-) >.-<:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dt. set. 09, 2008 5:55 pm

Hola guapes,

D'un i do, sembla que això torna a la normalitat de fa uns mesos, jejej, va a tot màquina ara el post!

Kel, companya de dia, ho sento molt per la tieta del teu home, són moments díficils, però junts segur que ho supereu, molts ànims i Felicitats pel seu cumple, tot i lo de la seva tieta. :-(

Agbe guapa, ja deus estar de vacances, arribo tard, bé espero que tot vagi molt bé, jo no et podré venir a veure perquè treballo, però pensaré amb tu i amb la Queque dissabte, quins records, com heu dit abans jo també hem vull tornar a casar!!!! Disfruteu al màxim! Us desitjo de tot cor que sigui el dia més feliç de la vostra vida encara que plogui!

Chiky guapa, m'alegro que ja tinguis feina, enhorabona, ja ens explicaràs que tal? petonets

Mont aquests noms que has posat són tots molt macus! :-)ok: A veure si dilluns et fan eco, i si es així penajala eh!!!

Núria nina tu i les visites ja m'ho deies divendres!!! paciència! jeje que guay les fotos! :-)ok:

Cumetaaaa!!! que tal nina? que bó lo dels peixos saltant per sobre l'espelma! jajajaj :-))

Jo del àlbum i video encara res de res! :-/

Miriam que bé, aviat ja ho tindràs tu també!!!

Ainos molt bé els rams t'han quedat genial quina manetes!!!

Aroa tu també veig que vas fent! i aquest finde despe!! ai ai, ai quin nervis!! però us ho passareu genial! :-)ok:

Queque volem crònica de la despe!! suposo deus estar ven liada amb els ultims preparatius!! :-)ok: Reina no et podré venir a veure, ens anem d'excursió tot el dia a caminar, amb el meu germà i la meva cunyada l'Ana que tu la coneixes!!! com he dit abans segur que tot sortirà genial! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: sira » dt. set. 09, 2008 6:35 pm

kel_go ha escrit:moltes gràcies winy i nuria :-()-) :-()-) gràcies de tot cor!

que guapes aquestes gironines!!!

Kel em sap greu això de la tieta del teu home, ànims i feu-vos molt costat. Un petó guapa! :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. set. 09, 2008 6:38 pm

montpra ha escrit:
winy ha escrit:Mont guapi... cuida't molt i molt!! Diuen les iaies que si tens molta son, serà una nena! :hmm::

Jiji doncs a veure si la teoria de les iaies funciona o no ...
No recordo qui era que preguntava si ja m'han fet eco, doncs no, inc hora el dilluns, a veure si em fan la primera ...
Els noms si que els tenim mig pensats, el de nena Estela, i el de nen, encara no sabem ben be, estem entre Arnau, Oriol, Adrià, ....

Dem ha escrit:enorabona mont!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) moltissimes felicitats!!!!!!
com et troves guapissima????

Acies uapisima !!! Wm trobo a mitges, nausees, mareig i molta son.

Miriam a quina hora marxes el divendres cap a Usall ? Tinc dinar de cole, però no se a quina hora estaré. Ai pero no passes per Figueres tu !!

Kel sento lo de la tieta del teu home, com esteu ?

Chiky felicitats per la nova feina reina !!

Apa reines, petonikusssssssssssssss !!

Mont m'encanten els noms que has posat !!!!!!! a veure si dilluns ja podeu veure el vostre cigronet@ i li sentiu el cor !!!! =0-0-) que guai!!!! :-()-) :-()-) FELICITATS!!!!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. set. 09, 2008 6:39 pm

ainos28 ha escrit:Mont, m'agraden tots els noms que has triat!!!!!! :-()-) >.-<: :-()-) >.-<:

Ainos t'estan quedan molt xulos els rams de xupa-xups!!! :-)ok: :-)ok: i ja et queda poquet!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: :-):-):-): >.-<:
sira

EntradaAutor: sira » dt. set. 09, 2008 6:39 pm

Bueno noietes us deixo i a veure si demà puc entrar una estoneta, ok? :-)ok:
sira

EntradaAutor: queque » dt. set. 09, 2008 6:46 pm

Hola noies!!! perdoneu-me però es que vaig de cul!!!! sort que faig vacances sino no haguès acabat.

çLa despedida va anar molt bé, jo no volia una despedida de multitut de gent, eren 4 persones, em van veni a buscar a les 11 del mati del daissabte, jo ja els hi tenia preparat l´esmorçar amb bolleria, i em van portar a muntar a cavall, sempre he volgut pujar i mai ho havia fet, un passeig de 1 hora, em va quedar el cul!!!!!!!!

A dinar a Platja d´Aro i després vam anar a pujar per les tirolines, que divertit!!!! vam riure molt...

Havíen reservat un apart hotel super maco amb piscina per passar la nit. Ens van duxar i després em van treure la disfresa... que serà??? doncs, com saven que odio el rosa!!!! em van disfresar de nena quinzellera Pink!!! mitjes de color rosa, sabates, cinturo, faldilla texana, i una samarreta que posava "em caso" ben gran i lògicament de color rosa!!!!

Vam sortir per platja d´aro una estoneta però estavem rebentades i vam anar a dormir a les 3. A l´endemà un bon esmorçar i després ade compres per platja d´ara que era la botiga al carrer.

Em van respectar molt... ho vam passar molt bé. Vam riure molt!!!!

Encara em duren les agulletes.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants