Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 08, 2008 5:04 pm

_cumeta_ ha escrit:Ah si???? :hmm::
Ostres!!! No en tenia ni idea,.... :hmm::
És que quan nosaltres vam arribar, elles, les lerdes (ups!), ja hi eren!! :-))

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 08, 2008 5:21 pm

Nenasss!!!!!!!!!!! Al meu fotógraf li deuen haber xiluat les orelles perquè m'acaven de trucar que ja està tot llest!!!!!!!!!!!!
Divendres hem d'anar a veure-ho tot i si està tot correcte, amb un màxim de 15 dies ja tindrem l'álbum i el video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

També ma parlat tema música del dvd... ma dit que qué hi volia posar, que si volia ho feia ell per lliure...hem decidit que li baixaré el dc de les músiques del casament i llavors que fàci el que vulgui!!!!!!!!!

Estic super contenta!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dl. set. 08, 2008 6:12 pm

Bona tarda guapissimes!! :mu::

Ja veieu a quina hora arribo... vinc de la meva segona casa! la consulta del dentista!! Sí, sí, un altre cop al dentista!! :--(

Quina tela, he tingut de venir a la oficina per menys d'una hora, peró bueno... tampoc m'hi mataré!! :-))

A veure si tinc un momentet hi em poso al dia de tot lo que heu cascat a la tarda! :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: flit » dl. set. 08, 2008 6:21 pm

hola,ja he trobat fotograf el diumenge k be em d'anar a parlar amb ella i mirar algun album, es diu vivianne fotograf es de vall llobrega alguna la coneix?
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 08, 2008 7:41 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Nenasss!!!!!!!!!!! Al meu fotógraf li deuen haber xiluat les orelles perquè m'acaven de trucar que ja està tot llest!!!!!!!!!!!!
Divendres hem d'anar a veure-ho tot i si està tot correcte, amb un màxim de 15 dies ja tindrem l'álbum i el video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

També ma parlat tema música del dvd... ma dit que qué hi volia posar, que si volia ho feia ell per lliure...hem decidit que li baixaré el dc de les músiques del casament i llavors que fàci el que vulgui!!!!!!!!!

Estic super contenta!!!!!!!!!!!!!!

ostres miriam quina bona noticia!! molt bé >.-<: >.-<: >.-<: aiiiix quines ganetes!!! :-///: :-///:

queque m'alegro que anes bé la despe, quant puguis ja saps que volem crònica! que nomes et queden 5 diiiiiesss!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dl. set. 08, 2008 8:48 pm

Ja torno a tenir internet, ja era horaaaaaaaaa !!
Moltes gràcies a totes per felicitar-me !

Winy que uapa que estaves a les fotos !!!

winy ha escrit:Que fa la Mont, es troba bé?¿ :-())

Vaig fent, amb fàstics i nausees, i amb una son ....

_cumeta_ ha escrit:Per cert noies,..... com està la Mont? De quan està exactament? :-))
Montttt, a veure si et posen internet ben aviat i ens expliques cosetes!! :-)ok:

Tranqui que ja estic aqui !!! Estic de mes i mig, en principi la data de naixement és el 5 de maig.

Miriam m'alegro que ja t'hagi trucat el fotògraf, quina ilu nenaaa !!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 08, 2008 8:52 pm

MOnt reina!!! Per fi tens internet!!!!!!!!!
COm va tot???? Preparada per començar la escola???

Winy reina, com anat el dentista???? Jo hi tinc que anar a finals de mes...

Flit, la viviane és la que té la Agbe!

Queque!! On ets?? volem mes detalls de la despe!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. set. 08, 2008 11:16 pm

Bona nit precioses!!!

Vaig de putu cul i ems ap greu no us puc seguir!!!! estic perdent facultats!!! ja només em faltava això!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

A vreu per on començo.... :hmm::

AGBE GUAPISSIMA QUE AIXÒ JA HO TENS AQUI!!!!!! tinc ganes deveure't a veure si m'ho puc muntar tal i com t'he dit al mail i afageixo una més a les 454864526546795484152 que ha dit la Cumeta de que disfrutis del moment de veritat tu amb els peus sobre la terra i deixa't portar ja veuràs que serà un dia màgic!!!

Quque a tu només et quedaran 24 hores quan es casi la Agbe!!!! lo mateix et dic i ja ens explicaràs que tal el comiat!!!

Ainos veig que tu també vas sobre rodes no? ja et queda poc per fer vacances!!!! :-///: :-///: t'anira de conya tenir aquests dies i lo mateix disfruta molt moltissim!!! com van les manualitats???

Arohha molt bé aquests vaneços amb el rams de xupa xups!!! aquesta és la meva nena!!! :-()-) :-()-)

Cumeta carinyu l'altre dia em vaig oblidar que tinc una veina que es casa l'any que ve i em va denar si em podries passar els centres que vas posar tu amb els peixets i i si sabies si s'i podia posar una espelma flotant o hi havia perill de rustinyar els pobres peixos?? :o-o: per que jo diria que cremar no es cremaran pas no??? :hmm:: allà dins ai amb l'aigua???? nenes ja se m'envà la pilota :-/ winyyyyy ajuda!!!! no m'hauries d'haver tret tant d'hora de salt :-()-) ja veig que tu i les teves dents segueixen igual!!!

Mont guapa com va aquest embaràs???!!! que xulo tindreu un bebecito a l'any de casats que xulo!!! :-))

Miriam i tu com estas vaig verue la casa guapa de la teva mare i que bé t'anirà tenir-la al costat!!!!

Nuria com estàs????

Kel guapa i tu com tens lo del video i les fotos?

Jo estic esperant que em passin l'arxiu per que li dini el vist-i plau la setmana que ve en tinc unes ganes!!!

Doncs res princeses fins demà al vespre que vaig de cul!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 09, 2008 6:31 am

Bon dia reinas!!!

Chiky nina, ja tens feina???

Ens alegra molt veure't per aquí altre vegada!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Les altres...com anem avui??? Jo morta de gana...d'aquí mitja horeta tinc que anar a treure'm sang i aixó de no poder menjar és un pal!!!!! :o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dt. set. 09, 2008 7:34 am

bon dia!!

mont guapa, quina alegria veuret per aqui! que tal va tot???

chiky guapa, de moment encara no ho tinc :--( :--( amb les ganetes que tenim...

que ja tens feina chiky???

miriam reina si que es passa malament sense menjar... ara a la que t'hagin tret sang t'afartes! ok?

que tal?? com aneu totes??

ara vaig cap a la feina, ens veiem despres! petons :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 09, 2008 8:22 am

Eiiii! ja me menjat mitja bossa de crousants! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ostres, me apuntat al facebook ( recomenat per la Ainos) i és molt xulo!! Trobes a moltíssima gent!!!!!!

Queque, ets viva????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. set. 09, 2008 8:33 am

Bon dia noies!!!!!

Winy, nina, un altre cop de dentistes??? Ostres,..... Però bé, pensa que els mals de boca és millor agafar-los a temps, perquè sinó després és pitjor!! Ànims guapa!!! Ja veuràs com aquesta inversió valdrà la pena!! :-)ok:

Chiky, preciosa, que bé tornar-te a llegir-te per aquí!!!!! >.-<: >.-<:
Nina, t’envio alguna foto dels centres per email, d’acord???? :-)ok:
Ostres!! Doncs això de l’espelma no ho havia pensat,..... Home, en principi floten!!! Mentre que en el peix no se li giri la castanya i se li doni per saltar a sobre de l’espelma,..... :-)) :-))
Nosaltres les espelmes les vam posar a fora, al voltant del gerro/peixera. Eren com xupitos d’espelma,....

Agbe, ninaaaaaa, que avui és el teu últim diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Oeeeeeoeoeoeoeeeeeeeeee!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: Com estàs cuca??? Com ho portes??? :-)

I tu Queque ja no treballes, no??? Nina, explica’ns això del detalls que ahir em vas deixar intrigada!! :hmm::

Arohhaaaaaa, on ets??? I tu com vas?? Com ho portes?? :-)

Mont, reinaaaa, que bé tornar-te a tenir per aquí!!!!!!!! >.-<: Així que d’1 mes i mig??? Quina il.lusió nina!!! Bé, i amb això del vòmits hauràs de tenir paciència, però ja veuràs que ben aviat marxaran!! Ja t’han fet alguna eco???

Míriam, reina, que bé!!!!! Ja ho tens tot a punt: àlbum i vídeo!!!!! Quins nervis!! :-)
Doncs mira,...... ahir deuria ser el dia internacional de l’àlbum!! Quan vaig arribar al vespre a casa em vaig trobar un email dels fotògrafs en el que ens enviaven tota la maquetació de l’àlbum per a què els hi donéssim, o no, conformitat. Ara només faltarà el vídeo!!
Nina, acabo de veure el teu missatge en el meu mur!!!!!! Gràcies guapíssima!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..:
Ai, i crec que l'Agbe ha agafat Sereno Fotògraf. Crec que no és la Vivianne.... :hmm:: Ara no sé,... :hmm::

Kel, quan tinguis les fotos del fotògraf ja ens les ensenyaràs, eh?? :-))

Flit, el meu cosí es casa el dia 20 i han agafat a Vivianne Fotògrafs!! Ja t'informaré!! :-)ok:

Espe, Sira, Nuria, etc., on sou???? :-/

Petons!
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 09, 2008 8:37 am

Ostres, és veritat Cumeta!!! Els fotógrafs de la Agbe són Sereno Fotógraf.... se me'n va la olla... :-) :-) :-) :-)

Nena, que bé...així aviat ja tindrà l'àlbum en mà i només quedarà el video...us han dit per quant??? A mi el noi em va dir que intentaria tenir-lo el divendres per poder-lo veure...espero que si!! >.-<: >.-<:

Agbe, reina a quina hora és el teu casament?? A les 6 veritat????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. set. 09, 2008 8:57 am

Ai sí!!! Tinc unes ganes de veure-ho tot!! :-))
El divendres ens van dir que el nostre vídeo era el pròxim a entrar a edició, així que no sé, suposo que d'aquí a uns 15 dies. De fet, la música ja ens la van demanar abans del casament,.... A veure! :-)ok:
Míriam, sí, l'Agbe es casa a les 6h.! :-)ok:

Ainos, nina, on ets????? Ja heu muntat tots els detalls??? :hmm::
Què us falta?? :-/
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 8:58 am

Bon dia guapes!!!!!
Chiky com va tot??? Ens agrada tornar-te a veure per aquí!!!!!!! :-()-)

Miriam ja he vist que m'has agregat al Facebook... només ens faltava això!!!!! Jijijijijijji :-))

Nenes, m'acaven de fer un regal a la feina, m'han donat una postal gegant amb dedicatòries de tots, una lliga (que encara no en tenia) i una vaca de porcelana enorme que es una guardiola plena de monedes!!! M'ha fet una il.lusió!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. set. 09, 2008 9:02 am

Bon dia,

què tal? només em queden 3 horetes per començar les vacances o millor la cursa dels últims del casament, no ho sé...jejejeje. :-)

Miriam, em caso a les 18.00h. intentaré ser molt puntual, :-))
Aviat tindràs el video i l'àlbum, que bé!! així al pròxim esmorçar hi han molts àlbums per veure.

Chiky, guapa, me n'alegro que llegir-te!!!

Cumeta, estaria bé que al peix de tant en tant se li giri el cap i comenci a fer salts per sobre les espelmes, jejejeje!! quin espectacle pels convidats, els tindries entretinguts tot el casament. que bo!!
Els preparatius van fent... al vespre ens posarem a fer quatre coses, i demà aniré a buscar els nuvis de les entregues i encarregar les orquidees.

Winy, com va la boca??? al final tindràs raó, i serà la teva segona casa, però val més fer-ho ara que no més endavant i estar petint per la boca.

Mont, aquest bebe, vindrà per la celebració de l'aniversari de casament,quina alegria. *.-o-o.* *.-o-o.* Cuida't molt i deica't cuidar-te, jejejeje.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 9:04 am

Ahir ja vaig fer un altre ram... i només me'n queden 2!!!!!!!
Us poso unes fotitos, a veure si us agraden...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. set. 09, 2008 9:11 am

Agbe, nina, només 3h.??? :hmm::
A quina hora plegues??? A casa tens internet, no??? :-))
Que bé nina!!! Veig que ho portes tot molt bé!!! Quines ganes de veure't!! :-)ok: :-)ok: Guapaaaaaa!!
Ah, i no diguis gaire alt això de que intenteràs ser molt puntual, perquè jo no feia més que repetir-ho i al final,... :-)) :-)) :-))

Ostres Ainos, ets una machine dels rams de Chupa-chups!!!! A més a més,..... t'han quedat de conya!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ah, i molt bé això del regal dels companys de feina!! Fa il.lusió, eh??? :-)ok: I mira,.... ja tens lliga!!! :-)
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. set. 09, 2008 9:16 am

Ainos t'han quedat genial els rams!!! Ets una manetes!! >.-<: >.-<: >.-<:
I del regal dels companys, que guai, eh!!! Aixó si que és companyarisme... jo encara estic esperant que el meu jefe em feliciti!

Ostres Agbe, nomes tres hores???Que guai!!! Suposo que ens aniras escriguent desde casa, no??? I lo de arribar puntual...mira jo, que hi vaig arribar i a sobre vaig tenir que esperarme 15 minuts perquè la meva estimada sogre es va deixar el bolso! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. set. 09, 2008 9:22 am

Si Agbe reina, això ja ho tens aquí!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants