El dissabte vaig anar a fer la prova i m'anava quasi bé, me'l varen haver d'entrar una miqueta del pit i una miqueta del culete... però el millor de tot és que em varen fer anar a fer una volta i al cap de 1 hora ja estava arreglat!!! Així que ara ja em va a la mida i em quedat el divendres 19 de setembre a la tarda per prova i recollir!!! Això si, no em puc aprimar ni engreixar ni 100 grams!!!! No vaig fer fotos... la càmara me la vaig deixar a Girona!!!!
També vaig anar a la floristeria i ja ho tinc tot arreglat!! A més la noia coneix molt la meva familia i està super emocionada de fer-nos la decoració!!!! Em sembla que al final quedarà molt xulo!!!!!
També vaig anar al Palau de l'Abadia per veure quina exposició hi hauria el dia del casament... i és super xula!! Es un concurs de pintura ràpida amb aquareles de Sant Joan!!! Estava preparat per un casament a la tarda i l'Anton ja es va assentar a la cadira que li tocarà seure aquell dia i anava dient: "Eh que quedo bé" la meva mare es pixava de riure!!!
També a la joieria a comprar una cadena per el penjoll que em va comprar la meva mare.
Quan vaig al poble aprofito a tope!!!!!!!
Ahhhhhhhhh i ahir vaig fer 4 rams de xupa xups!!! Ja us posaré fotos!!! No ha estat tan dificil com em pensava...