RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dg. set. 07, 2008 12:40 pm

LES CANÇONS QUE VAM POSAR A CAN RIBAS
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dg. set. 07, 2008 1:01 pm

Ninou, com va anar el concert?? Nena q guay!! Vaig pensar en tu!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. set. 07, 2008 1:40 pm

Hooooola noies!!!!! k tal? com aneu?????
Ahir va ser la meva despedida de solteraaaaaaaa!!!!! kina pasada, espectacular, un 10!!!!!! :-)ok:

Us explico i kuan em passin les fotos us poso alguna!!!!!!!!!!!!!!

Em van venir a buscar al mati, cap a les 11 escolto tot de soroll al carrer i pitus!!! surto al balcó i estaven totes abaix a la porta xiulant i amb una samarreta amb foto meva!!!! superguay!!! van pujar a casa, em van canviar de roba i em van possar la mateixa samarreta però la meva en groc i elles blanca, pantaló curt i cap el cotxe!!!!! Em van portar a la platja, a la barceloneta! anava amb un vel de nuvia possat, totes xiulant i em van començar a fer explotar globus amb els nois de la platja!!! mare meva, kina vergonya!!!! tota la platja mirant però van col.laborar una pasada!!!!!!!!

Ostres, i lo k hem va passar.... van venir una parella de nuvis acabats de casar a fer-se fotos allà a la platja per l'espigó... doncs em van portar per explotar un globus amb el nuvi i kuan em vaig acostant m'enadono k la nuvia portava el meu vestit!!!!! k fooort!!!!!!!!

Allà vem estar dinant i tot k van portar bocatas... superguay!!!!!!! i cap a les 4 o aixi ja vem marxar!!!!!!! però encara kedaben moooooooltes coses!!!!!
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dg. set. 07, 2008 1:42 pm

mima, va ser genial! Buf, és que totes les cançons de Coldplay m'arriben molt, son genials, i tancava els ulls i tot el palau Sant Jordi cantant a la vegada, amb ells....en alguna cançó em queien uns llagrimots d'emoció que jo al·lucinava! AAAAhhhhhhh!!!!! no ho puc explicar amb paraules!!! Ja hi ha una pila de video penjats al youtube, del concert d'ahir! també van tocar "The Hardest Part" que és amb la que vam caminar pel passeig de xiprés a Can RIbas, quan arribàvem a l'aperitiu...i va ser massa!!!!!
Nosaltres ja vam anar a veure'ls a la sala Razzmatazz, quan encara no eren famosos, érem poquíssims, i els teníem just davant! ahir estàvem bastant lluny, però l'emoció de la gentada al Sant Jordi i tothom cantant alhora no té preu! Hi vull tornar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us poso un link del youtube, de la cançó que van cantar ahir i que dona nom al nou disc i al tour 2008: "Viva la vida".

http://youtube.com/watch?v=Z0Zzktx3ab8

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. set. 07, 2008 1:47 pm

Vem arribar a sabadell, ens vem parar a fer un cafetó i hem van deixar a casa per duxar-me i hem van dir k a les 19.30 havia d'estar llesta ben arreglada k em passaven a buscar!!!! doncs aixi ho vaig fer, em van passar a buscar i comencem a caminar.... a la poca estona em tapen els ulls i seguim caminant, jo dels nervis pk no sabia k em farien!!!!! em van sentar a un banc i esperant.... de cop les escolto a totes cridar flipant per algo k estaven veient i per fi arriba el moment de destapar-me els ulls i mare meva, no ho oblidaré mai a la vida!!!! devant meu hi havia una pedazo de limusine increible!!!!!! de color blanc... una pasada!!!!!! alla ens vem ficar totes i cap a barna!!!!!! ens va passejar per tota la ciutat, les rambles, saludant a la penya, tothom mirant.. després ens va pujar a montjouic.... al.lucinant!! allà bebent cava, amb la musica a tope... inolvidable!!!!!!!!!!!

Eren 2 hores de passeig i després ens va portar de nou a sabadell a la porta del restaurant on sopavem k es supermaco, es diu La Diosa i està superguay decorat... xulisim!!!!! i allà ja vem sopar i la festa!!!!!! molt guay, vem acabar totes amb un pedal impresionant!!!!!!!!

Encara estic al.lucinada per tot pk no m'ho hagués pensat mai de la vida!!! kina peaso de sorpresaaaaaa!!!!!! s'ho han currat a tope!!!!! :-)ok:

I res noies, ara ja ve el casament i estic ja dels nervissss!!!!!!! :-):-):-):
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dg. set. 07, 2008 2:19 pm

Sonia, nena quina despedida mes xula!! Q guay amb la limousin!! I quina coincidencia amb la noia q portava el teu vestit,oi??
Ja tinc ganes d veure les fotos, q segur q son divertidisimes!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dg. set. 07, 2008 2:20 pm

Ninou, quina emoció!! Nomes mirant el video ja es nota l'ambient!! Q guay!! Ja et veig allà saltant i ballant com una loca! jajaja! :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. set. 08, 2008 12:16 pm

Us poso alguna foto de la despedida, k ja me les han passat!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dl. set. 08, 2008 1:10 pm

Sonia, q guapa q stas!! Ja es veu lo be q us veu pasar he!!

4 DIES!!! :-///:
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. set. 09, 2008 7:14 am

SoniaJordi, tens una sorpreseta en el post dles cròniques del 2008!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dt. set. 09, 2008 3:06 pm

entro un moment per dir-vos que estem esperant un NEN!!!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dt. set. 09, 2008 3:55 pm

Pilimili!!! Un NEN!! FELICITATS!!
I ja sabeu com li direu?
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. set. 09, 2008 4:42 pm

Moltes gracies mima per la sorpreseta del meu post!!!!! m'ha encantant!!! *.-o-o.*

I moltes felicitats Pilimili, un nen!!!!!!!! enhorabona!!!! :-)ok: :-())
SoniaJordi

EntradaAutor: ninou » dt. set. 09, 2008 10:41 pm

aaaaaahhhhhh quin ensurt m'he endut!!! com que he vist que hi havia molts missatges de la mima, de cop he llegit: "entro per dir-vos que estem esperant un nen" i pensava que ho havies escrit tu, mima!!!!!! jajajaaaa

PILIMILI: enhorabona per aquest cingronet (ara ja no és mongeteta) que està creixent!!!!!!! : bb : : bb : : bb : : bb : Quina ilu, no? Un petonàs!
Et trobes millor ja??

Soniajordi, quin comiat de soltera més xulo! i araaaaaaaaaaa 3 dies (bé, ja podríem dir 2) i uuuuufffff!!!!!!! estaràs casant-te! i a més a més a Can Ribas!!!! Noies, ens espera una altra crònica ben aviat! :-///: :-///: :-///:

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. set. 10, 2008 6:57 am

Ninou, q ja em fas ser mare?? jejeje!! Ojalà!! :-)

Ostres, ja tinc ganes d veure la crònica de la Sonia. Ben aviat!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dc. set. 10, 2008 10:56 am

el nen es dirà Biel!!!
Sonia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que ja està això al caure!!!! VISCA ELS NUVIS!!! *.-o-o.*
Imatge
pilimili

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. set. 10, 2008 10:59 am

VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Estem una miketa amoïnats amb el temps... sembla k caurà una bona divendres pel pont!!! aix mima, necesito dels teus consells per si kuan em llevi està plovent no possar-me histèricaaaaaaaaa!!! :-/
SoniaJordi

EntradaAutor: pilimili » dc. set. 10, 2008 11:21 am

ei res de nervis!!!!!!!!!!!!!!
Encara que plogui, tu ben contenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tu deixat emportar pels de can ribas i a gaudir a tope!!!! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. set. 10, 2008 11:46 am

Això sí! tinc ben clar k no penso deixar k res em faci malbé el nostre dia!!!!! encara k és inevitable pensar-ho!!!!!!!!!

Aixxxx noies k això ja està akiiiiiiiiiiiii!!!! viscaaaaaaaaa!!!
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dc. set. 10, 2008 1:29 pm

Sonia, guapa, no pateixis xl temps. Plogui o no, serà un gran dia, un dia inolvidable! Quan et llevis només pensaras en posar-te el vestit, i anar cap al altar a veure el teu futur marit. Dps tot lo demés ja vindrà rodat!
Jo m'enrecordo q tenia molta obsesio dsde feia molt temps amb la pluja, xo si vols q et sigui sincera, quan arriba el dia, ja no importa, xq estas super feliç i amb moltes ganes de disfrutar!
Si q fa rabia, no ens enganyem, xo un cop arriba el dia, i plou, doncs q has d fer?? Posar-te d mala llet?? NOOOOOO!!! A disfrutar del vostre dia!!
Jo havia d fer la cerimonia i l'aperitiu als jardins, i mira, no va quedar gens malament a dintre el saló. Vull dir q pasi el q pasi, no perdis el somriure i disfruta en tot moment! No deixis q la pluja guanyi en un dia tan especial.
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant