NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. set. 05, 2008 6:24 pm

ooooooohhh Nani!! ya nos mantendrás informada!!

Elena, nena, que no tienes web y me pierdo.,.. a que hora os casais??

Montse, merci per tot... a veure que fem, el tema dels amics, crec que 100% tapar ulls, ficar la broma i després el regal.. volia fer-lis creure que el seu regal era la broma,.. però ja mola així!!

el de les lligacames, amb una mica de plantejament de logística, pot molar molt!!

Avui vinc de tancar detalls amb el restaurant, però el Jesus es trobava malament i al final, hi ha una cosa que em deixat oberta.. i no m'ha acabat d'agradar.... és complicat tractar les coses,... fé de deu!!

Demà tenim el comiat.. i el Jesus avui ha agafat febrada súbita.,... a veure com es troba demà.... :o-o:

AZALEA I MAR, US DESITJO DE TOT COR QUE DEMÀ SIGUI TOT PERFECTE! QUE SIGUEU LES PERSONES MÉS FELICES DEL MÓN!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. set. 05, 2008 9:38 pm

Hola guapes, son les 22:30 i estic rendida, em sembla que per molts nervis que tingui dormiré com un tronc pq no he parat amb tota la setmana

Bueno demà es el gran dia. M'agradaria donar-vos les gràcies a totes pels vostres concells, el vostre suport i tots els moments que em compartit i que espero que continuem compartint :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nani moltes felicitats!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) Ja ens mantindras informades de les novetats i a veure que diu el senyor predictor i si es que si aviat tindrem dos bebitos a les núvies de lleida (la Laucob i tu) i la família del foro aumentarà >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Azalea que demà et vagi tot molt be i que el dia et surti rodó MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!

Be vaig a mirar quatre cosetes més i tanco la llum que sino demà ni el flash que m'ha donat l'esteticient podrà arreglar les bosses que portaré als ulls

PETONETS A TOTES
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » ds. set. 06, 2008 7:23 am

Bueno Mar, avui es el teu gran dia!!!!!!! Quina emoció!!!!!!! Aneu passant totes per l'altar i com que soc la última m'aneu marcant el compte enrera!!!!

Estarás guapíssima, ho passareu genial i farà un ruixadet a primera hora per després sortir el sol, segur!!!!! Una abraçada!!!

Jolin, ja tinc ganes de veure't....!!!!!!!! Em serà difícil venir però ja estic impacient per veure fotos...!

Nani! Quina eficiència!! Heu fet diana a la primera!!!!!!! Ja ens confirmarás la bona nova, però me n'alegro molt si es així!

Azalea!!! Molta sort a tú també, et dic el mateix que a la Mar!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. set. 06, 2008 10:16 am

MOLTÍSSIMES FELICITATS MAR I AZALEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AVUI ÉS EL GRAN DIA!!!!

DISFRUTEU-LO FINS A L'ÚLTIM MINUT, PQ CADA MOMENT SERÀ ESPECIAL, ÚNIC I IRREPETIBLE!!!!!

NENES... MOLTES FELICITATS... ESTAREU RADIANTS I TOT ANIRÀ PERFECTE!!!!!

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Nani.. ja ens diràs què anuncia el predictor.... creuem els dits!!!!!
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » ds. set. 06, 2008 10:48 am

Avui és el gran dia! Ja esteu totes llestes, segur! A veure, ja ha plogut, però segur que ara surt el sol, i sinó, no passa res, qui us esgarraria el dia de la vostra boda? ningú, és clar!!!
A la resta, moltes felicitats: futures, esperançades i probables mares.
A les que tenen comiat: jajajajja, paciència pringadilles!
A les que van a sopar i altres afers: res, paciència i passeus-ho bé!
Elena i Ica... ja queda poc...

Jo a veure si em puc escaquejar i vindreus a veure. Faig una proposta ja en ferm:
Quan la ICa s'hagi casat i torni del viatge, que proposi una data per a fer un sopar, amb tranquil.litat, i fins i tot, a veure si som capaces de parlar de bodes!!! JEjejejejej

Felicitats Mar i Azalea!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: XIPI » ds. set. 06, 2008 7:23 pm

Hello noies!!! Us escric desde Edinburg!! La boda va anar genial! Quan torni i pugui ja fare la cronica, i el viatge molt be, si k fa molt fred pero nomes ha plogut 3 vegades (no 3 dies!) i 5 minutets de res!
Moltissimes felicitats a les que es casen avui, i a les proximes novies que ja els toca aviat!
Kisses for you! Bye!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. set. 07, 2008 4:48 pm

Hola noies entro un momentet abans d'anar a fer maletes i a despedir-nos de la família

Nomes dir-vos que la boda va anar genial, va sortir tot rodó i fins i tot ens va lluir el sol tota la tarda.

Ens ho vam passar de conya pr no vam parar ni un moment, gairebé no vam ni sopar pr va valer la pena tot l'esforç. Un dia genial :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno guapes, intentaré entrar durant el viatge i quan tingui fotos us les poso

Una abraçada molt gran a totes i especialment a l'Elena que si no recordo malament es la proxima :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dg. set. 07, 2008 5:11 pm

Chicas pues nada no me pude hacer la prueba, porque me vino el sabado por la mañana.... :-( :-(
Bueno otro mes sera...............
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dg. set. 07, 2008 5:42 pm

Wole wapes!!! Moltes gràcies a totes!!!
Molts nervis al principi però quant vam estar a dins al banquet tot perfecte i la va passar volant!! Al final al fer les fotos ens va ploure... I ho teníem que fer un altre dia però a les 8 de la tarda va para i al final les vam poder fer!!! Sort!! Perquè ja no hagués sigut lo mateix fer el reportatge un altre dia!! I sobretot fer un altra vegada el pentinat, maquillatge i ungles!!!
Ja penjaré unes fotos quant torni de Riviera Maya!! Les maletes ja les tenim preparades, a les 21:05 agafem el avé a Lleida per anar a Madrid ja que el dilluns al migdia agafem el avio!!
Marjo m’alegro moltíssim que tot anés tan be i enhorabona!!!!!
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: feminacora » dl. set. 08, 2008 8:50 am

Chicas buenos dias, que tal como vamos que tal el finde, ya veo que los bodorriossssssssss han ido de maravilla..... ya tenemos dos mujeres casadas masssssssssss..........
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dl. set. 08, 2008 4:32 pm

Chicas sabeis lo que le ha pasado a Laucob, yo estoy en el soc petit y me he enterado hoy... supongo que algun dia entrar aqui y os lo contara.... pero es muy fuerteeeeeeee......
feminacora

EntradaAutor: ica » dl. set. 08, 2008 10:28 pm

Ostras! Ara ho he llegit!

Laura, molts ànims... no sé que dir perquè qualsevol cosa que digui no crec que alleugi el que podeu sentir en aquest moment!

Molts ànims!
Imatge
ica

EntradaAutor: Urgell2 » dt. set. 09, 2008 2:08 pm

Hola,
No he trobat la informació què dèieu sobre el sóc petit, però molts d'ànims... i vinga Helena, que ja estem a la teva recta final!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. set. 09, 2008 2:21 pm

GRACIES A TOTES NOIES!!!!!!!!!!!!!!! NO ENTRO GAIRE PERQUE ESTIC ATACADA DELS NERVIS I NO PARO D'AQUÍ CAP ALLÀ!!!!!! jA TINC PENTINAT TRIAT, L'HE CANVIAT AL FINAL I ENLLESTINT ELS ÚLTIMS DETALLETS!!!!!

ES EL 13 A LES 13 A ST. LLORENÇ GEMMA!

MOLTS BESITOS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

NENES!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE EN 4 DIES EM CASO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dt. set. 09, 2008 3:27 pm

feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dt. set. 09, 2008 4:35 pm

Hola,
Gràcies per informar-me, m'he quedat una mica fora de joc.
Des d'aquí i crec que de part de totes, molts d'ànims Laucob!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. set. 09, 2008 9:13 pm

Ostres m'acabo de quedar alucinant amb lo den bebe de la Laura, no en tenia ni idea.

Si ens llegeixes Laura molts molts ànims de la meva part per tirar endavant en aquests moments tan durs i tan difícils per vosaltres. Una abraçada ben forta.
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: XIPI » dc. set. 10, 2008 2:59 pm

Wole!
Laucob, no se ben be que ha passat, pero molts anims, de tot cor!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: ica » dj. set. 11, 2008 11:46 am

Hola noies,

Ara m'adono de que avui em falta un mes just! Elena!!!!!! Com ho portes?????

Estás mes tranquila o que?

Que ja hi ets!!!!!!!!

I les demés? Com esteu? Ceci ja has tornat o que? Com ha anat? Deus estra supermorena!
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dj. set. 11, 2008 12:42 pm

Jo, estic sense paraules per la Laura, a més, també em vaig assabentar per la Nani....espero veurel's o parlar amb ells, però encara no em veig amb cor per ells.....

Elena, dies, pocs dies... aquest dissabte, que no tinc impediments, crec, em veuràs a un raconet de s. llorenç... weno, segurament no em veuràs però et faré fotos... :-()-)

La Ceci, tornada i currant,,,, de fet, ha començat la crònica... al meu post de compte enrera he començat jo amb la del meu comiat....

Petons a totes!

Ica, un meset!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants