Uffff,….. estic una mica “desperdigada”!!! Sincerament, no estic al dia!! Espero que m’entengueu,…
MONTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, NINAAAAAAAAAAAAAAAA, MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Ostres tu,…… ja s’ha engendrat el/la primer bebé de les Gironines 2008!!!!!! Perquè l’Arnau, l’Ona, el Julien i l’Ainoha ja són Gironins/es 2008!
Ostres Mireia,….. no sé si em podràs llegir abans del casament,…. Nina, que demà ja seràs una dona casadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ja veuràs com tot anirà molt i molt bé!!! Genial!! Perfecte!! I no plourà pas,…. L’únic que baixaran un xic les temperatures, cosa que és IDEAL!!!!! T’ho dic per experiencia!! Nina, intenta que el segons siguin minuts i que el minuts siguin hores perquè el temps passa,…… ufffffffff!!!!!!! Gaudeix de cada instant, cada dècima de segon, perquè el temps passa:FFFFFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! I després fa una penetaaaaaaaaaaa,…… En fi!!! Ah, i moltíssimes gràcies per les teves paraules!!!
I sobretot,....DISFRUTAAAAAAAAAAA!!!!!!
Chikyyyyyyyyyyyyyyy, bonicaaa!!!!
Winy, nina, que guapos que esteu en aquesta foto (avatar)!! Siesque la percha es la percha!!!!
Arohhaaaaa, guapíssima, on ets??? Apareix dona, que t’has de casar!!!!
Nina, que fa molts dies que no sabem res de tu,....
Agbe, nineta, com estàs? Com ho portes???
I tu Queque? Ah, per cert, has pogut solucionar el tema pentinat??? Ah, i tranquil.la, que per arribar al meu nivell et caldrien fer moltes i moltes més proves, i segur que tu ho soluciones molt abans que jo!!!
Nenes,..... que sou les següents!!!!!
Míriam, nenaaaa, quina peazo de casaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que xula, no?????? És obra nova??????? És que es veu molt nova!!!!!!!!Que bé que estereu!! I amb la mami al costat per donar un cop de mà quan calgui,....... Aiiiiiiiiiiiii, com es troba a faltar!!! Encara que després estiguem com el gat i el gos!!
Ainos, ja veig que tu ja ho tens tot sota control!!!!!! Que bé!!!!
Ah, i ja he llegit que les despedides van anar molt i molt bé!!!!
Espe, reina, cuida’t!!!!!! Que això de les contractures fa molt mal,.....!!!!
Dem, nina, com estàs????? I l’Ona???? Un petó ben gros!!!!!
Sira, Kel,.... com esteu? Com us va la vida de casades???
Ufffffffffffffffffffff,..... doncs tampoc estic tant malament!! Un xic al día estic, no??
Nines,.... l'altre dia vam anar a buscar el meu vestit a la tintoreria!! Ha quedat prou bé, però fa una peneta,...!! Au, cap a dins la caixa i sant s'ha acabat!!!
Bé guapes, estem en contacte!!!
Petonets!

, ja veuràs com si que haurem de correr a última hora...