RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dg. ago. 31, 2008 11:56 am

Ninou, q xulos!! M'agraden molt els quadres! Molt bon gust!
El dl menjador m'encanta!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 31, 2008 4:01 pm

gràcies mima! jo no paro de mirar-lo! jejeje
Que vagi bé la feina demà!
*.-o-o.* *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dg. ago. 31, 2008 4:59 pm

Igualment Ninou! Ja m'explikaras q tal la nova escola!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dl. set. 01, 2008 9:33 am

ei noies com aneu??
Moolt xulos els quadres :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. set. 01, 2008 1:16 pm

Eeeeii, primer dia de feina superat! jeje! Com costa tornar a arrencar dps d tants dies... Xo be, no s'ha fet gaire pesat!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dl. set. 01, 2008 1:17 pm

Ninou, com ha anat el primer dia?? Em pica la curiositat! Explica, explica... :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dl. set. 01, 2008 3:47 pm

bé, mima, estic una mica cagadeta, però bé!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. set. 01, 2008 5:47 pm

Ui nena, no et veig gaire contenta! Q no ha anat be??
Al principi, amb els nervis, i q la gent no et coneix, sempre és una mica dificil l'adaptació per a tots, xo de ben segur q t'anirà d conya!
Espero q demà em vinguis ja amb un gran somriure, he!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. set. 02, 2008 7:28 pm

Noies, això comença a star moort!!

Sonia, com van els últims preparatius?? Ja kda molt poket!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dt. set. 02, 2008 9:45 pm

eppss sonia com va?!?!?!?
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » dt. set. 02, 2008 10:03 pm

Hola guapes!
Com es nota que ja ha començat el Setembre, eh,...
Ninou, molt xulos els quadres!!! Queda super bé! Ja explicaràs què tal la nova feina, ja se sap que els primers dies són estranys, fins que no coneixes a la gent, l'ambient, i tota la pesca,... paciència!

Sonia què tal la teva despedida???? I ahir a Can Ribas i amb els de Gartur? Ara no recordo si et cases pel civil o per l'església, però, quina música posaràs a la teva entrada???

Sònia, 9 DIES!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. set. 02, 2008 10:17 pm

Hola guapes!!!! aki tem ultiman cosetes!!!
Akesta tarda he anat a la prova del makillatge i pentinat i després a la del vestit i estic super contenta!!! al final decidit per unanimitat, em faré un semi!!! a vere kuan em passa les fotos la meva amiga i us les poso, k ara no puc k tinc al meu futur per aki!!!! (nosaltres ja vivim junts fa tres anyets..)

La despe del Jordi genial! se'l van emportar a una masia a La pobla de lillet de dissabte fins dilluns!!! aixi k vaig haver de canviar la cita amb can ribas i gatur per demà!!!! ja us explicaré... akesta setmana estem rebent les tipikes trucades de gent k al final no pot venir... però bueno, al mal temps bona cara i no penso deixar k res em faci malbé el nostre dia!!!

I res, akesta setmaneta super liats! demà neteja de cara, a buscar regals (nuvis, cigonyes....) etc!!!! per cert, vosaltres com veu fer les entregues?? hem de donar 3 parelles a nuvis, 2 lligues.... i no sabem si fer-ho tot de cop a d'un en un!!! no volem k es faci massa pessat.... k ens recomaneu????

I akest finde la meva despedida!!! no tinc ni idea de k farem!!!! kins nervis, ja només keden 10 dies pel gran dia!!!!!!!

Estem una mica amoïnats pk el nostre viatge de noces és a Tailadia i ara les coses no estàn gaire fines... anirem a parlar amb els de l'agenia a vere k ens diuen....

bueno makes, demà us continuo explicant les novetats!!!!!!

Kin alivi tenir-vos a l'altre costat per desfogar-me!!!!! :-))
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: pilimili » dc. set. 03, 2008 9:12 am

Sonia jo havia d'entregar també 4 parelles de nuvis, i al final com no m'agradava fer-me pesada, vam decidir donar una parella de nuvis i la vam entregar a una parella que es volen casar però ni tenen pis ni res, i com no s'ho esperaven van flipar.
Amb la única cosa que vaig repetir va ser amb la lliga que vam donar 1 a la meva cunyada i 1 al nostre millor amic. I el que vam fer va ser donar una lliga, donar el ram a les àvies i tal, i per últim l'altra lliga!! Per variar i ningú s'ho esperava :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dc. set. 03, 2008 1:03 pm

Sonia, nosaltres vem donar2 nuvis, una cigonya i dos entregues x embarasades. Dps el ram, els rams dles mares i llavors xles avies. Em pensava q es faria pesat, xo l'Alex d Can Ribas, ens anava marcant el pas i ho vem fer tot de cop i seguit. A mi em va agradar la manera d portar-nos i crec q a la gent no se'ls hi va fer gens pesat.
No pateixis, xq Can Ribas ho arreglen tot molt be!

Ai ja tinc ganes d veure el teu pentinat!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. set. 03, 2008 9:47 pm

Bufff chicas cuantas cosas me he perdido madre mia. He estado leyendo como una hora XD. jjajajajaajajjaaja. Vamos a ver, Pilimili, ni caso a tu suegra, hay de todo en todos los sitios. aunque es muy dificil pasar ya que es la madre de tu marido y la abuela de tu futuro hijito.

Mima, ninou me gusta leeros, la verdad es que siempre nos explicais tantas cositas que emocionan. Me encantan los cuadros de casa de las dos. Creo que estamos todas igual, yo todavia no he puesto nada... me cuesta mucho decidirme por los cuadros.

Carmens, pregunta pregunta que aqui tienes tu foro para ayudarte. Y si los de GArtur yo también encantada con ellos, controlan mucho y es divertida la musica.

Janna que ya te queda menos guapa. Y sonia lo tuyo ya está aqui. Mañana sin falta te pongo en la cronicas las fotos de tailandia y te cuento vale? para mi ha sido el mejor viaje de mi vida. 17 dias en tailandia y bali y a pesar de las horas 31h en avion que hemos hecho entre escalas y vuelos 19h no lo cambio por nada. Me he enamorado de Asia, de su cultura, de su gente, de su amabilidad de su lealtad, un pais super seguro seguro de verdad. Un 10 para tailandia.

Y sonia acuerdate de mi chiquilla que no me has enviado tus fotitos de vestido de novia y quiero verte yo tmb :-(

Sobre tema hijos, yo me muero de ganas por tener uno, pero mi marido de momento no me acompaña en este tema y ya me tiré dos dias mal pensando, pero ahora ya me he hecho a la idea de que por lo menos no será hasta el año que viene. A mi me encantaria estar ahora mismo como pilimili, pero................. :--( :--( es cosa de dos y un tema muy importante.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » dc. set. 03, 2008 9:49 pm

ostras no se si me dejo a alguien o algo que comentar, es que he leido tantas cositas que me "atabalo" jajajajajaja ( no se si se escribe asi)

bueno que ya estoy por aqui, os echaba de menos. He estado fuera por trabajo de convenciones y en agosto estuve 6 dias en cáceres en el pueblo de mis padres unos dias desconectando un poco.
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 04, 2008 11:44 am

eyuske!!!!!!!!!!!!!!!!!! eiiiiiiiiiiii que volem una crónica i foticos!!!!!!!!!!!!!
>.-<: I pel bebe, tu tranquila, jo mig vaig començar a la lluna de mel a dir-li al meu home que volia ser mamà i poc a poc vam deixar de prendre precaucions però bueno, he trigat 1 any en quedar-me i gràcies a un tractament, pq si no encara no ho estaria!! Així que tranqui :-)ok:

sonia com van els ànims?!? Això de Tailandia a veure que us diuen pq ara està la cosa fumuda :--(
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Eysuke » dj. set. 04, 2008 12:46 pm

pilimili, ya he puesto más fotitos en la cronica, y hoy sin falta cuanto cositas del viaje a tailandia y bali y os pongo más fotos.

Que guayyyy estar embarazada. Ya llegará por eso.... ojalá que pronto.
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. set. 04, 2008 12:57 pm

Hola chicas!!!!!! aki estamos de nuevo!!!!!
Por el momento sin fotos pk mi amiga me dejó ayer el cd en el buzón y al ir a leerlo ahora, me sale vacío!!!!!!! :-/ ¡¡con las ganas k tenia de verme a mi misma!!!!! jejeje

Eysuke, ahora mismito te paso la foto k les pasé al resto de las xicas, vale? y cuando tenga las buenas de este martes os las paso por privi a todas!!!!

Ayer subimos a can ribas a cerrar ya todos los temas y genial!!!! :-)ok:
Nos atendió Isabel y ya concretamos todo!!! Ara, nos kedó una duda existencial... resulta k nosotros no cogemos fotografo de la lista y tenemos k pagar el famoso canon, hasta ahi deacuerdo, pero se ve k en el canon no entran los menús de los fotógrafos!!!!! :o-o: Amigas mias k tmb han pagado canon, ya se han olvidado del menu!!!! le pregunté a Isabel y me dijo k nanai de la xina... entonces esta mañana he llamado al fotografo (k hacen bodas en can ribas cada año unas cuantas..) y ha flipado pk dice k nunca les han puesto problema por este tema!!! k hablemos con Alex a ver k nos dice... asi k vuelta a llamar a can ribas... parece k esto no se acaba nunca!!! ¡alguna os habeis encontrado con este caso????

Y luego kedamos con Marta de Gartur, nada, repasamos las canciones y la lista k les llevamos, añadimos alguna más k no teniamos pensada y otra cosa lista!!!!!!

Aix k esto ya se acercaaaaaaa!!!!! :-):-):-):
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dj. set. 04, 2008 1:16 pm

Eysukeeeee, ja et trobavem a faltar!! Nena, jo stic igual, m'encantaria poder tenir un nen, xo ja! Xo el meu maridet diu q toca ncara esperar un parell d'anys! Buff, no se si podré aguantar!! Aaaaiii!! Aquest instint maternal q ens surt a totes... jeje!!

Sonia, nosaltres vem portar el nostre fotograf, i vem haver d pagar el seu menú. El q no vem saber fins l'ultim moment, és q el nostre fotograf portava un ajudant, i aquest si q no el vem haver dpagar. Can Ribas no ens van dir res i li van posar un plat mes. I llavors, i això no ho digueu, heeeeee, és q al final no vem pagar cànon dl fotograf. Resulta q tot havia quedat en q si, xo a l'hora d pagar-ho tot, com q vem pasar comptes el mateix dia, xl tema dlhora extra, etc..., doncs no s'en van adonar i no ens ho van fer pagar. Nosaltres no vem dir res, xq vem haver d pagar altres coses, i ja pagavem prou! Mira, potser també van fer la vista grossa. Com q veig q a cada una d nosaltres també ens han anat descomptant coses diferents...
Crec q a totes ens treuen coses d'quí i d'allà, xo q al final totes acabem pagant el mateix. Aigg, quin rollo q he fotut! :-)
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants