NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. ago. 29, 2008 8:54 am

Xipi! nenaaaaa, que et cases demà!! estava jo l'altre dia amb el cap amb el dia 30!! A veure si demà puc estar a les 12, encara que sigui al marge del carrer, per veure-hos sortir!! ::-)

OOHhh Mar, quin planning més muntadet!! JO crec que si que puc arribar a veure't a casa.. la Ceci, que sap en què consisteix la meva despe, em va dir que a les 18 no podia ser,,, però que sobre les 16.30-17 si que trobava que em podia escapar... jo avisaré... ::-) ::-)

Vinga casades!! aneu recopilant i cap a la crònica!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. ago. 29, 2008 12:21 pm

Key he visto la foto de Jesus en tu fotolog, estaba un poco cagaillo noooooooooo jejejejeje pobre... lo que tienen que hacer por estar guapos el dia de la boda....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dv. ago. 29, 2008 2:51 pm

xipi! Jo també anava confosa! No crec que et pugui venir a veure perquè encara estic treballant a bArcelona i fins dema migdia... no surto d'aquí!, però res, que et vagi tot molt bé, que siguis molt feliç i segur que demà seràs una novia guapíssima!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. ago. 29, 2008 11:42 pm

AQUÍ ELS NUVIS DES DE PUNTA CANA... EL PARADÍS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA HEM TASTAT PLATJA, SOL, PISCINA, BARRA HUMIDA A LA PISCINA, JACUZZI, COCOS LOCOS, MOJITOS, PIÑA COLADA!!!!!! MENJAR PER UN TUBOOOOOOOOOOO I A TOTES HORES!!!!!

NOMÉS UN PETIT PROBLEMA... ESTEM SENSE MALETA... ENS HAN DIT QUE IGUAL ARRIBA AVUI PERÒ ÉS UNA PUA... PQ DE LES DUES QUE DUIEM ENS HAN PERDUT LA QUE HI TENÍEM TOT!!!! SORT DE LA PETITA QUE DUIEM UNS BANYADORS UN VESTIT, LES SABATES.. PERÒ HEM HAGUT DE COMPRAR ROBA (CAP GANGA, AKÍ A L'HOTEL TOT CARÍSSIM I ROLLO TURISTA: SAMARRETES DE PUNTA CANA, PANTALONETS DE PUNTA CANA...)

PERÒ PEL DEMÉS... NENES... AIXÒ ÉS FANTÀSTIC!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » ds. ago. 30, 2008 7:06 pm

Nenaaaa, merci pels mensajitos!! ja ens anireu informant!! ja heu fet els deures a l'avió?? jejejeje

A veure si us tornen aviat la maleta nena!! Petons i records de part dels mañaneros, divendres vaig estar esmorzant amb ells.,....

Xipi he passat pel carrer major, que anava fent compres, primer, he arribar d'hora i he tornat a passar, però encara estaveu dins la cerimoònia.... espero que tot us vagi fantàstic i que tingueu un bon viatge,,, ja ens contaràs quan tornis! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. ago. 30, 2008 9:26 pm

Hola nenes que tal el fin de?

Ceci quina enveja, això deu ser fantàstic, llàstima del tema de la maleta pr sort els bikinis i bañadors els heu salvat. Be acabeu de disfrutar del paradís i a la tornada ens expliques els detalls i ens ensenyes fotos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ahir em van fer la despe. M'ho vaig passar pipa. Em van venir a buscar a casa cap a les 9-9.30 i em van fer preparar una maleta que vaig arrossegar mitja nit. Em van vestir de brasilera amb un vestit horrible de color groc pr a mi m'encanta disfressar-me o sigui que disfrutava com un camell (de fet em van donar la oportunitat de marxar de casa sense la disfressa i els vaig dir que de cap manera >.-<: >.-<: ) Em van fer quatre tonteries per casa i despres em van venar els ulls i em van portar a sopar al Tunel de Molle (cosa que vaig endevinar nomes arribar i sentir l'olor de fregit que sempre fa :-)) :-)) :-)) ) Vam demanar el veure i el menjar i abans de que el tinguessim a taula va marxar la llum. Jo em pensava que sortirien amb algun pastis o algo semblant pr resulta que era una averia de Fecsa i la cosa anava per llarg :-( :-( :-( :-( o sigui que vam canviar de local i vam acabar menjant un bocata a l'Area de Vilasana a les 12 de la nit que amb la gana que teniem ens va sentar de meravella :-)ok: :-)ok:

Despres vam anar a Castellsera on hi ha una casa que tenen un macrolaberint fet amb panis. Es una passada, son 2 quilometres de laberint i vam estar una hora donant tombs per sortir, va ser super divertit us ho recomano a totes :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Per acabar la festa vam anar de festa major a Penelles on hi havia els de Noche. Allí em coneixia gairebe tothom i jo portava unes pintes de por vestida de brasilera pr vaig riure un munt. A les 7 em deixaven a casa dels meus pares i fi de festa

Bueno, us he pegat un bon rotllo pr tenia ganes d'explicar-vos una mica la despe

Petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. ago. 31, 2008 11:04 am

Nenes! Bon diumenge a totes, algunes de ressaca de comiat, altres ressaca de casament... i altres patint per la pròxima boda o altres, amb més sort, beient mojitos!!! Coi! Que distretes esteu!!
Res, només volia dir que Ceci, no et preocupis de la maleta i disfruta molt! Xipi... ja està, tot perfecte, oi? I Marjo, quin comiat més xulo, m'agrada molt i a més, és molt de poble, això del laberint del panís m'interessa... algun dia, quan totes estigueu casades hi podríem fer una excursió oi?

Vinga les que us falta poc! Ànims, no em cansaré de repetir-vos que si necessiteu res... aquí em teniu, encara que sigui per donar suport virtual!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: feminacora » dt. set. 02, 2008 12:22 pm

Chicas os pongo alguna foto, las demas estan en la cronica
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dt. set. 02, 2008 4:18 pm

nena que guapa! Ara me'n vaig a donar un cop d'ulla la teva crònica i així a veure si m'animo i envio més fotos de la meva!
Vinga mar, que això està a la cantonada!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dj. set. 04, 2008 5:42 am

Hola noies com anem? Nosaltres ja a la recta final i vaig de cul fent les cosetes de última hora, però està tot més o menys controlat encara que ho estaria més si el meu futur sogre i sogra no s'empenyessin a fer canvis a les taules a menys de 24 hores d'entregar-les ::brr:: ::brr:: Es que a més et diuen que canviis alguna parella pr no et diuen on ficar-la "Has de canviar de taula tal i tal persona tu mateixa" aú espavilat i a sobre la meitat de la familia no es fa amb l'altra meitat per lo que la cosa encara es mes complicada. No se si m'enteneu :-/ :-/ :-/ :-/

Bueno després del rotllo (m'havia de defogar pq estic desquiciada) anem a lo important: NANI ESTAS GUAPÍSSIMA, NO M'EXTRANYA QUE EL TEU XICOT GAIREBÉ ES FIQUES A PLORAR QUAN ET VA VEURE. Pagaria nomes per estar la meitat de maques que estaveu totes el dia de la vostra boda (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Ja tinc paraigües. Com que com mes avança la setmana més aigua anuncien m'he espavilat i m'he buscat un paraigua blanc super mono. Me'l deixa una amiga que també li va ploure o sigui que ja tinc algo prestado (s'han d'agafar les coses amb humor que si no...)

Bueno us deixo que començarà ha arribar tothom i em pillaran con las manos en la massa

Petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. set. 04, 2008 7:32 am

Mar, escolta... que tu estaràs guapisima!! no se pas que diussssss!! mira que et fotrem eh??

Aigua?? però si fa un sol i una calor que enamora!! aigua no eh?? res res!!

Desitjo que et vagi tot genial!! si em puc escapar encara que siigui a fotre el nas un moment a casa teva sense irrompre massa, t'aviso demà....

Pels sogres etc no et preocupis, d'acord?? ja veuràs com tot surt rodat!

MOLTS PETONETSSSSSS
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dj. set. 04, 2008 4:00 pm

Marjo! A veure si hauré de venir i estirar-te les orelles, llavors si que no estaràs guapa! Sortiràs a ls fotos amb les orelles vermelles! Estaràs radiant, estarà tot controlat, sortirà tot molt bé i si fa mal temps... no hi ha problema, tens paraigües i a més, no menges pas al descobert! No fotem! I si plou, mira-ho pel costat bo: et tornaràs a posar el vestit un altre dia (més amortització), estaràs més tranquil.la i et faràs les fotografies, i podràs anar a l'aperitiu, saludar a tothom amb tranquil.litat i disfrutar més del casament! Així que res, que no hi ha cosa dolenta que se li pugui treure lo bo!

sobre tema de les taules... nosaltres no vam donar opció a canvis. Teníem clar qui volíem aprop i qui volíem d'esquena o lluny (per dir-ho amb diplomàcia). Vam mostrar-les als pares per a què no hi hagués un daltabaix... i llestos! sé gent que les ha donades directament als pares i els ha dit: munteu-les vosaltres que sabeu com estan els malrotllos! Però paciència... que per quatre familiars no t'esgarran el dia!

et dic el mateix que a l'Helena: disfruteu molt d'aquell dia, penseu que la gent no es pensa ni de bon tros que anirà a una boda on hi hagi detalls, on tot estigui personalitzat i porti la vostra emprenta... us ho asseguro, la gent es pensa que va a una boda típica... i no serà pas així!! Penseu també que hi ha diferents tipus de convidats:
* els guais i els que et feliciten de cor, els que ja venen a passar-s'ho bé, que en tenen moltes ganes i se'ls hi veu...
* els falsos: aquells que et feliciten però es moren d'enveja per dins... i pensen, MECACHIS quina boda més guapa!
* els indiferents: aquells que no tenen sang... i no responen a cap estímul. Estan dissecats, o són com convidats de "lloguer"
* i els crítics passi el que passi: els que fent-ho bé o malament, critiquen, perquè estan enfadats amb el món, perquè tenen celos, o perquè no tenen res més a fer.

es nota que treballo fent tipus de gent, oi? bé, després d'aquest rotllo... endavant que és el vostre dia, i el de ningú més, que això quedi molt però molt clar.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dj. set. 04, 2008 5:27 pm

Ostràs Urgell, com he rigut amb els paràmetres!! ets genial!

t'envio una consulta, a veure quines idees et venen al cap.... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. set. 05, 2008 7:54 am

Urgell tienes toda la razón en el tipo de gente, hay de todo, pero a mi los que mas me mosquean son los que hagas bien o mal las cosas, siempre tienen que sacar faltas a todos, y ese es uno de mis tios carnales, hermano de mi madre, para él todo esta mal... pero en fin hay de todo en la viña del Señor jejejejejeje
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dv. set. 05, 2008 9:28 am

Hola a totes!
Key, idees enviades, a veure si la liem ben fort! Es pot adaptar, esborrar i passar-se més encara!
Feminacora! Tens tota la raó, i les ocasions com bodes i celebracions familiars veus el tipus de gent que t'envolta. El fort és que te n'adones de tot això però aquell dia els hi dius: a cagar a la via! vull dir que la gent que està per fer la punyeta al personal (diguem-ho fi que sóc una senyora casada, jajajajajaj) s'ha de passar d'ells. Jo adopto la millor estratègia: la indiferència, que és molt més pitjor que la ignorància. Perquè la indiferència, te n'adones, ets allí, pots saludar-los i tot, però és bo veure'ls la cara quan estàs indiferent als seus plans...

REs, a banda d'aquests impresentables, vinga que ja som a l'sprint final, si no recordo malament... demà tenim la azalea i la marjo! que ara mateix... estan em sembla histèriques...
Força ànims des del fòrum!

La Marjo es casa a la tarda, miraré el mail d'horaris per a veure si em puc escapar a castellserà... key em pots enviar el seu mòbil per privat, plis?
La Azalea em sembla que no hi podré anar i tampoc no sé a quina hora es casa... Moltes felicitats a les dues, i vinga ànims a les altres, que això ja és a la cantonada!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: AzaleaVera » dv. set. 05, 2008 2:35 pm

Hola Wapesss!!!! Ains estic que trino!! Dema ja es el gran dia!!! Jajaja! Dormo fatal... Nose com ho portare dema.... Moltes gràcies urgell!!
Jo hem caso a les 12:30 a l'esglesia de Les Borges Blanques.
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. set. 05, 2008 3:01 pm

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): TAN TAN TACHAN TAN TAN TACHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTÍSSIMES FELICITATS A LES 2 CASADERES DE DEMÀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NO PATIU PER RES DEL MÓN PERQUÈ ESTAREU TOTES DUES WAPÍSSIMES I ESPECTACULARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEM POSA LA PELL DE GALLINA NOMÉS DE PENSAR QUE JA HO TENIU AQUÍ XQ AIXÒ SIGNIFICA QUE EM QUEDA NOMÉS UNA SETMANA DE NERVIS I PATIMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

l'ENHORABONA MÉS SINCERA PER VOSALTRES DUES I JA VEUREU QUE TOT SORTIRÀ GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UN PETONÀS ENORME PER LES 2 I MOLTS ABRACITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dv. set. 05, 2008 3:05 pm

Elena wapa como van esos nervios, no entras mucho ultimamente, debes estar a tope de faena.... que ya te quedan 8 diassssssssssssss
BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSS
BESITOSSSSSSSS A LA MARJO Y A LA AZALEA ESPERO QUE MAÑANA LUZCA EL SOL COMO NUNCA PARA DOS FLORES...
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. set. 05, 2008 3:10 pm

Esta noche tengo una despedida en tarragona de una amiga y mañana una cena de cumpleaños en Calafell así que a partir del lunes ya puedo dormir y coger energía porque si no estaré muerta para el gran día y con lo poco que duermo de los nervios te puedes imaginar!!!!!!

Por cierto Nani, estas espectacular en las fotos!!!!!!!Los 2 wapísimos de verdad!!!!! Mil felicidades y muchos años de amoooooor entre vosotros!!! Ahora a por el gordito!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dv. set. 05, 2008 3:25 pm

Me parece que el gordito como tu dices ya esta encargado, llevo un retraso de una semana, asi que esta tarde me comprare un test de embarazo, Manel esta que se sale, de contento y yo pero hasta que no vea el positivo nada de nada.....
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants