Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 01, 2008 7:37 am

bon dia noies!!

que tal el cap de setmana??

miriam tela, no?? no se com vas poder aixecar-te a les 9... ets una supermami!

mireia que bé que us ho vareu passar!! i ara a preparar-vos per dijous... ai quina por... i quins nervis que aquest dissabte ja et cases :-///: :-///:

i les altres que tal? com aneu?

molts petons
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 01, 2008 7:38 am

Si Kel ara començo a estar bastant nerviosa.
Si voleu veure les fotos de tot el dia si entreu al google i poseu castanyes voladores hi ha un apartat que posa casament xavi i mire allà hi son.

vaig a fer la maleta per costa rica, ens veiem!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 8:17 am

Bon dia guapes!!!!!!
He tornat viva!!!!!!
Bé començaré la crònica del cap de setmana...
Em varen venir a buscar a casa totes, i em varen portar a un càmping a Sant Pere Pescador (feia 15 dies que hi havia estat de vacances en un altre camping...), en un bungalow super xulo de fusta.
Varem desfer maleta, surto cap a la terrassa i em trobo un cartell enganxat a la porta que l'endemà hi havia Master Class de Aqua Gym a la piscina, i sabeu qui donava la classe? DONCS JO!!!!! Havien posat en el cartell que jo era professora del Centre Wellness de Girona i semblava ben bé de veritat!!!! Ja em vaig cagar amb tot, quina vergonya!!!! N'hi havia de repartits per tot el camping, als lavabos, al bar, al super...
Varem sopar (ho portaven ja tot fet de casa amb tuppers, super ben organitzat!!!) Despres del sopar em varen fer un test de compatibilitat (que previament li havien fet a l'Anton per telèfon) i si no encertava, au xupito, la veritat és que no en vaig endevinar masses... llavors xerrant, xerrant, fins les 3.00 de la matinada!!!
Bé, l'endemà tocava fer la classe a la piscina del càmping... estava super nerviosa, i quan estavem esmorzant al bar em vaig trobar una ex companya de classe de l'intitut que també haviem compartit pis a Girona durant anys... em va fer una il.lusió!!! I va la tia i em diu que ja vindrà a la classe, però de la manera que ho deia.... es pensava que era de veritat, que jo feia classes d'Aqua Gym!!!!!!! Llavors si que em vaig fotre dels nervis, ja em vaig imaginar tota la piscina plena de gent per venir a la meva super classe!!!!
Va arribar l'hora, i realment em vaig vestir com una professional, i au a la piscina!!!
La musica a tot tall, les meves amigues a la piscina, i jo a fora fent el carcamal!!!! Hi havia dues dones que varen fer tota la classe amb nosaltres... jo flipo amb la gent!!! Varem estar 30 minuts saltant... ara les vaig fer cansar bastant!!!
Continuo després que ara tinc una reunió, uffffff quin pal!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dl. set. 01, 2008 8:43 am

Hola Bon dia noies.!!!!

Veig que el cap de setmana ha anat molt bé!!! les que heu tingut despedida us ho heu passat genial eh????

Mireia reina d'un i do els amics , no paren, fins al dijous fent coses, jejeje! Ànims que queda poc i gaudeix cada minut d'aquests ultims 5 DIES DE SOLTERA! JEJEJE

Ainos, que divertit, s'ho van currar les amigues, això de la classe d'aqua gym, que divertit, bé a veure com va acabar, continu, continua,...

Agbe i tu que tal la despedida?

Volem fotos eh???

Jo el cap de setmana m'ho he passat a casa d'uns i altres, ha sigut un fin de d'aquells que tothom es posa d'acord per convidar-te, a casa una amiga a veure la casa, a casa dels meus sogres a sopar, a casa dels meus pares, a casa dels meus cusins a celebrar cumples etc. En fi que tampoc he parat de menjar. :--(

Ostres ens hem de posar en serio, jejej, que entre les vacances i aquest finde ..... jejeje!! la roba es nota jeje!

Miriam veig que tu no pares eh???

Chiky reina com vas?

I les altres que tal? com va la vida de casada???
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dl. set. 01, 2008 8:48 am

Mireia acabo de veure les fotos jeje quines pintes! ja veig que us ho vau passar genial! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 01, 2008 9:22 am

:-) :-) :-) :-) :-) :-) Mireia, quina canya!!!! Quines fotos més xules!!!!!! Ja veig que us ho vàreu passar mooolt bé!!!! Ara encara us queda dijous.....i NENA, JA ARRIBARÀ EL TEU DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ainos, nina, continuaaaa!!!! Que guay! >.-<: >.-<: >.-<: Però quina vergonya!!!! Ja ens posaras fotos eh!!!!

Agbe???? Estas viva???

Si Quel, de supermami el que vulguis...però vaig passar un diumenge horrible! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 10:24 am

Continuo....
Després de la meva classe magistral, em varen fer posar el biquini i varem fer kaiac pels Aiguamolls de l'Empordà, va ser xulissim, m'ho vaig passar super bé, però amb un mal als braços que tela!!!!!!!! Llavors un ratet de piscineta i a dinar.
Després de dinar teniem una altra activitat a les 17.00, i va venir una noia al nostre bungalow a fer una sessió de Tuper Sex!!!! A mi em feia molta gracia fer-ne una, va ser molt divertit, i al final totes varem adquirir alguna coseta, a mi em varen regalar el què vaig triar!!!
Després em varen donar un sobre on hi havia un llibret que em deia que havia d'anar pel camping a demanar 5 consells pel matrimoni, i com no podia ser d'una altra manera em varen disfressar... de Pocahontas!!! També havia d'aconseguir una barbacoa, ja que jo l'havia de preparar per sopar. Vaig aconseguir-ne una, vaig fer les preguntes a la gent, i em vaig posar a fer el foc, la carn....
Després ens varem dutxar, i a sopar!!!! Totes anaven dient que anavem tard, ja que havien de venir convidats... jo com tot el cap de setmana no m'enterava de res... Després de sopar em varen tancar a l'habitació i em vaig canviar de ropa per sortir de festa, i quan em varen deixar sortir, ja estava tot preparat..... M'HAVIEN CONTRACTAT UN BOY!!!!!!!! Estan com una cabra, bé, crec que el varen agafar més per elles que per mi, però va estar bé, el tio va entrar disfressat de policia (tipic, tipic), i es va començar de despilotar, va agafar també a la meva germana i a un parell de noies més, ens pixavem de riure, i a més allà a la saleta del bungalow que era tan petita i amb tot de veins, debien flipar!!!! Però nenes, es va quedar en boles, i quin aparato!!!!!!! Varen fer un pilo de fotos que quan me les passin ja us les penjare, bé les que es puguin penjar, ok?? Quan el tio va sortir per anar-se a canviar a l'altre bungalow, mig amb pilotes i la gorra de policia posada, els veins de davant varen començar a aplaudir... quina tela.
Després cubatillos per esperar als taxis que ens havien de portar a la disco a l'escala, i ballar i rient fins les 6 del mati, estavem reventades.
L'endemà ens varem aixecar a les 11.30, a fer maletes i cap a casa!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dl. set. 01, 2008 10:58 am

Ostres Ainos vaja amigues, quina passada de despedida!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Dem » dl. set. 01, 2008 11:08 am

hola guapissimes!!!!
Bon dilluns a totes! i en especial a la mireia que li queden 4 dies de res per el seu gran dia!!!!!!! ja ho tens aqui patata!!! espero que disfrutis molt dels ultims preparatius bonica :-()-) , i que pugis arreglar els entrevancs amb molta positivitat guapa!!! lo del llibre de firmes que com a quedat tot????

Ainos nena !!! vaya despe mes xula!!! ja mages agradat veuret fen l'aiguagim!!!! jejejjee estupenda segur!!! he rigut molt nomes d'imaginarte!!! >.-<: >.-<: com ho portes tot patateta????

i l'agbe que tal tambe tenia despe no??? hvera com li anat????
i com porta les cosetes???, al igual que la queque, aroha, la nuria ...

nines jo els correfocs fantastics en queden dos i ja acabem la temporada per aket any :-( :-( kina peneta en fa... es k mho passo tan be tan be tan be :: orrr:: :: orrr:: ,jejejje ., pero bueno a disfrutar del k amb keda el dia 6 i el 13 !!!!
cau en dos dels vostres casaments pero vull intentar venir ja k el correfoc es al vespre!!! habiam si en puc organitzar be :-/
pero intentare tot lo que pugi,tambe començen les festesdel tura d'aki olot i la meva baldufa te akestes dos setmanetes de vacances fins el 15 k comenci escola, pero vaya jo fare tot lo posible per venir al de la mireia i al de la queque, als altres ja hi conto ana-hi sense cap problema :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
:-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

les demes com esteu guapes, espe,chiky,miriam,mont,kelgo,winy,sira ,cumeta..., no se si amb deixo algu??
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 01, 2008 11:17 am

Ainos...de POCACHONTAS????? :-) :-) :-) :-) Quin gràcia!!!! Ostres, ens as de posar fotos ehh!!! I d'aquest poli també!!!!
Nena, molt xuli la despe...ara si que ja no et queda res!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dem, kuka, quants de dies...ostres, quina peneta que s'acavin ja els correfocs eh...però bé, és el que hi ha!!
Ara a disfrutar dels 15 dies amb la Ona i ale... s'han tornemi amb la temporada escolar! :-)ok:

Nenas, fem sopar divendres?????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 11:18 am

Mireia, ara he pogut veure les fotos del diumenge, i són una passada, fan molt riure... que bé que us ho vareu passar!!!!!!!!
I per lo del llibre no et preocupis, segur que al final us quedarà molt bé!!!!

Dem, patatona com estàs?????? Si reina tot lo bo s'acaba, però tu disfruta de les dues ultimes sortides al màxim!!
I els nostres preparatius, doncs anem fent.... ara si que ja ho hem d'anar perfilant tot, que ens queden menys de 3 setmanes, i el temps passa volant!!!!!!

Agbe :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dl. set. 01, 2008 12:54 pm

ainos quina super despedida!! que bé, no?? s'ho han currat moltíssim!! ja tinc ganes de veure les fotos!!!

mireia ja he vist les fotos... que xulis anaveu tots...jjjajjaa a l'última moda!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 01, 2008 1:45 pm

Vinga nenas... QUi s'apunta??

SOPAR DIVENDRES 5

Míriam

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 2:06 pm

Jo també m'apunto divendres!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 2:08 pm

kel_go ha escrit:ainos quina super despedida!! que bé, no?? s'ho han currat moltíssim!! ja tinc ganes de veure les fotos!!!

mireia ja he vist les fotos... que xulis anaveu tots...jjjajjaa a l'última moda!

La veritat és que són un sol : sol :
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 2:10 pm

Ahhhhh i no us penseu pas que el meu futur maridet es va quedar curt... també va tenir la seva ració de SHOW GIRL!!!! Pobret, es veu que estava ben acollonit, li va treure la camisa i el cinturó... ja tremolava, jijijijjiij...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dl. set. 01, 2008 3:27 pm

Bona tarda guapes!!!

estic viua... :-eh_:: :-eh_::

Ainos, quina despedida més divertida i currada... que bo això de l'aquagym, ja m'hagués agradat veure't, jejejeje!!

La nostra va ser molt "light", perquè des d'un bon principi haviem dit qe no voliem despedida i que la nostra intenció era organitzar un sopar i passar-ho bé però res de disfrassar ni vendre res!!
I bueno, ens varen venir a buscar a les 07.00h del matí i direcció autopista, a l'àrea de la Selva perquè allà ens trobaven amb la resta dels amics... però resulta que abans d'entrar a la autopista amb els amics que anavem, en un d'ells se li va escapar a on anavem, jejejjeje!!! :-) I sabeu on varem anar, no??? Port Aventura!!!! :-///:
Jo feia molt i molt de temps que anava diguent a veure si organitzem una sortida a Port aventura, i al final ells ens la varen organitzar!!! va ser molt divertit però varem riure molt!! no ens varen disfressar ni res, només ens varem posar una banda a cadaun i ja està. Varem passar tot el dia allà i a les 21.00h marxavem cap a l'apartament que havien llogat per canviar-nos i anar a sopar a una pizzeria de Salou. Quan va arribar l'hora del sopar estavem tots ben morts, ... però continuava el caxondeo, tenien preparades unes coses a fer, bromes,... i un petit "furor" el programa aquell que feien a antena3 de cantar amb famosos, pues el varem fer per guanyar-nos els nostre premis!! :mu::
Desprès varem anar a una disco d'allà i cap a les 4 tornavem al apartament ben morts ... jo només els hi anava diguent, l'edat no perdona, jejejeje.... perqè sóc la més petita de la colla!!
I ahir ens varem aixecar, varem esmorçar (d'això ens encarregavem els nuvis, divendres vaig tenir que anar a comprar al super coses per diumenge esmorçar) i desprès recollir maletes i cap a la platja. Varem dinar per allà i cap a les 15.30h sortiem de Salou direcció terres gironines!! Ens ho varem passar molt bé i varem riure moltíssim.

Mireia, he vist les fotos i quin riure!! feu unes pintes, jejejejej!! :-)) però els vostres amics s'ho varen currar molt!!! :-)ok:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. set. 01, 2008 3:38 pm

Hola guapissimes!!

Ja veieu ja torno a treballar a les tardes! :--( Que hi farem?¿

Ainos, hagués pagat calers per veure't de monitora d'Aqua-Gym!! Que bo!!

Mireia, ara estat mirant les fotos... nena quines pintes! La millor foto la dels dos pavos estirats al mig del carrer amb la tovallola... genial!!
Has pogut parlar amb la Elena de miboda... jo si vols tinc el seu móbil! :-)ok:

Agbe, quins amics més trampats que teniu, els hi dieu que no us voleu disfressar i apa, us fan cas! Un 10 per ells!! Nosaltres fa 1000 anys que no anem a Port Aventura!

Miriam, quina canya! Tindràs a la mama ben aprop! >.-<:

Aroa!! Encara estàs amb la paxorra o t'estàs posant nervi?¿ :-))

Ckiky! :-()-) Cumeta :-()-)

Dem, Kel, Mont, Sira.... com esteu?¿
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. set. 01, 2008 4:08 pm

Ei Winy, què tal????
Ja veus si va ser bo, em sembla que hi hauria hagut molta gent que també hagues pagat com tu per veure'm, jijijijiji.
La jefa del camping em va dir que ho havia fet molt bé, i que s'estava pensant de contractar-me per la temporada vinent... >.-<:

Agbe, molt bé els vostres amics!!! I si que són bons i obedients.... Jo els hi havia dit mil vegades que res de passar vergonya (i per dir no en vaig passar poca) i que no volia boy (doncs toma boy). Ja se sap, és un dia que pute*** una miqueta, però genial!!!
També tinc unes ganes d'anar a Port Aventura!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 01, 2008 4:10 pm

Moltes gracies a totes pels anims i per interesar-vos.

Refrerent al llibre no se res mes, com que al final la meva cunyada adaptara la nostra idea doncs ella es qui ha d'arreglar els temes.
Em fa rabia no poder fer el llibre de firmes com jo volia pero......
Merci Winy.

Els meus amics s'ho van currar molt i def fer el ridicul en sabem fer molt!!!

Sira gracies pelsa nims donats de veritata t'ho dic.

Ainos i Agbe que xula la despedida.

Ah el divendres dia 5 m'es impossible venir al sopar. jejejejeje

petons a totes ara vaig a continuar fent la maleta.

Ara ja he fet:

Detalls homes i dones
llibrets esglesia
embarassades
punts de llibre
regals germans al final els hi hem fet un cofre de fusta molt xula amb pedres blaves i un pergami on fem un escrit dent el que signifiquen per nosaltres i despres l'ho del magma. Espero que els hi agradi.

us anire posamnt fotos us ho prometo!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants