Hola noietes!!!!
Avui vaig tard, així que tampoc faig crònica ni foticos, que encara estan a la càmera (como no!!!)
MOT, sisi, les tinc gravades en un cd per portar-les el dia de l'horxata!!!
El què em porta a demanar-vos si em podrieu portar també cd amb les que vau fer al meu bodorrio???
Lores, del teu no en tinc cap, pk estupida de mi em vaig deixar la càmera...
Ei jb!!! quin programa és aquest que pots veure la tv per internet... m'aniria de conya a la feina!!! Ja que no puc entrar al foro...

... cuentacuenta!!!!
JB!!! així que anirem rapidet a por el segundo/a??!!! Comencem a fer apostes????
Es veritat!!! Kin dia "cau" la capdemar???
Joer Bea!!! Kina passada de foto!!! ja me l'he guardat i tot!!! És que m'encanta!!! GENIALGENIALGENIAL!!!! Pregunta: com estan fetes les lletres??? és la platja??? És que ho sembla, però les lletres són en relleu??? sumelosplique????
Sisi, posaré fotos de la toscana, ara que va ser un viatge moooolt ferrarista, entre Maranello i Monaco tinc unes 200 fotos relacionades amb ferrari!!! I encara estic amb la baba caient!!!!
Ai! kin riure amb els noms dels peixos Anerola!!! Són boníssims!!! VOLEM FOTOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Anna!!! Les fotos una xulada... però te voy a meté una bronca que pa que!!! Com et fots per aquests llocs amb la peke??? Tu tas mu pa llá oi????
Benu nenes, m'en vaig a sopar!!! nyaminyami!!!