Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 29, 2008 7:23 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Miriam que bé que la teva mare s'hagi quedat la casa!!!!!!! I nena, quina casa!!!!!!!! I volem veure les fotos :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Mireia ja veus si ho tens aquí!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 29, 2008 7:54 am

Bon dia reinas!!!

Sí, sí, tant bon punt tinguin les claus vaig i faig fotos!!!

Ainos i Agbe...esteu preparadas??????? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 29, 2008 8:14 am

Més que preparada estic cagada!!!!!!!!!!!!! :o-o: :o-o:

Ahir ja vaig preparar una miqueta la maleta, només em falta el sac de dormir que me l'ha de portar la meva germana de casa els meus pares... i com que aquesta tarda tinc festa, doncs acabaré de fer-la, m'he de depilar, vull anar a Girona a mirar el rellotge de l'Anton i després a esperar que aquestes boges em vinguin a buscar i................
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 29, 2008 8:18 am

ainos28 ha escrit:Més que preparada estic cagada!!!!!!!!!!!!! :o-o: :o-o:

Ahir ja vaig preparar una miqueta la maleta, només em falta el sac de dormir que me l'ha de portar la meva germana de casa els meus pares... i com que aquesta tarda tinc festa, doncs acabaré de fer-la, m'he de depilar, vull anar a Girona a mirar el rellotge de l'Anton i després a esperar que aquestes boges em vinguin a buscar i................

HI HA DISFRUTARRRR!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 29, 2008 8:21 am

Bon dia gironines!!

Per fi és DIVENDRESSSSS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriam, enhorabona per la gran noticia de la teva mare.... ara sí que la tindràs al costat de casa, jejejeje!! i almenys amb la mainada et podrà ajudar i per lo que has explicat, la casa ha de ser molt gran!! ja saps que toca ara,no??? fer el reportatge de fotos, jejejeje!! :-))

Nuria, amb lo del paper no et puc ajudar perquè no sé on poden vendre aquest tipus de paper.

Ainos, que la teva despe ja comença avuiiiiiiiiiiiii..... :-///:

Ahir ens varen enviar un mail, i ens varen dir que dissabte a les 07.00h del matí ens passaran a buscar!!! ja us podeu imaginar la cara de tontos que se'ns ha quedat en el meu futur i a mi, no?? :-eh_:: Això sí, avui ens toca anar al super a comprar esmorçar per la tropa, perquè en el mail de la setmana passada ens varen fer una llista amb les coses que haviem d'agafar i que anéssim a comprar esmorçar, però que això és per diumenge al matí ens han dit. ja us ho explicaré, jejejeje!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 29, 2008 8:45 am

Agbe, si us venen a buscar demà a les 7.00 i pretenen esmorzar diumenge... que no us passi res!!!!!! D'això se'n diu aprofitar el temps al màxim, jejejejejeje.
Pensaré en tu durant el cap de setmana... em consolarà saber que tu també estàs en plena moguda, jijijijiijj
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 29, 2008 9:42 am

Ostres Agbe, a les 7 del matí??? Mare meva....
Que no us passi res!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 29, 2008 10:02 am

Ainos jo també pensaré en vosaltres, jejejeje!! la feu conjunta?? vull dir us venen a buscar per separats,però al vespre acabareu tots junts??

Miriam, si guapa, a les 7h del matí, que no ens passi res!!! :-/
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 29, 2008 10:08 am

La fem separada de principi a final!!!!! La veritat és que ens ho hem estimat més així :-)) :-)) :-))
Ell em sembla que només fan despedida el dissabte i prou, i jo..... tot el cap de setmana!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dv. ago. 29, 2008 10:55 am

bon dia noies!!

que bé ja arriben les despedides!! quins nervis.... bé ja ens anireu explicant!

mireia el llibre ha quedat molt xulo i el cd també molt original, està molt bé aixo de posar-hi les cançons del casament! i queda molt bé la presentació :-)ok:

moltes felicitats agbe per aquest nou nebot o neboda! quina gracia!!

mont moltes felicitats!! ja tinc ganes de que ens expliquis toooooooooooooot!!!

miriam que bé, la teva mare finalment s'instal·la a Llado!! que bé, a més la casa pinta super bé! ja ens posaras les fotos tant bon punt les fagis!

ainos aixo del tobotronc no fa por! al poder controlar tu mateix la velocitat... és molt divvertit!

bé ja no se que més volia dir... soc un cas
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dv. ago. 29, 2008 1:01 pm

Hola gironines!!

AINOS I AGBE DISFRUTEU MOLT DE LA VOSTRA DESPEDIDA, JA ENS EXPLICAREU. :-///: :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :mu::

Bon cap de setmana a totes :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dv. ago. 29, 2008 2:43 pm

Hola nenes!!!

Ainos, et falten hores!!! Que no us passi res, nenes! Tinc unes ganetes de llegir les vostres cròniques! Digueu a les compis de fer moltes fotos, que ho voleme veure tot!!!

Míriam, quin notición! La veritat és que no hi ha res com tenir la mama a prop!

Mireia, nina, que et falta res! Jo també aniré a veure't! Sira, quedem???

Kel, aprofita l'últim cap de setmana de vacances!

El nen ha tingut el seu últim dia de guarde avui, han fet una festeta on els han pintat, han ballat, fet jocs d'aigua... s'ho ha passat pipa! Ara, 2 setmanes de vacances... vacances només per ell, perquè jo, em tornaré boja una altra vegada amb els 2 a casa!

Bé, me'n vaig a fer una migdiadeta ara que sormen els 2

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) a totes!

Arohha, quant de temps!!! Com va tot??? Els nervis?
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Espe » dv. ago. 29, 2008 2:49 pm

Hola!!!!!!

Bueno com podeu veure, no paro :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: , tinc ganes que ja tornin les companyes de vacances , jijiji, perquè no hem tinc temps a res. En fi santa paciència. :-(

Ainos m'alegro que per fi els anells ja siguin com tu volies, a costat , peròt tot arriba!!! :-)ok:

Agbe i Ainos DISFRUTEU MOLT DE LA VOSTRA DESPEDIDA! DILLUNS CRÒNICA I FOTOS EH!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam que bé lo de la teu mare i la casa tal com la descrius ha de ser impressionant, ja ens posaràs fotos! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Núria jo tampoc se on trobar el paper inifug! potser a la Massegur en tenen, a la Pl. de Lleó. :-)ok:

Kel per Andorra veig que bé, jo tampoc coneixia això d'aquest tren es la primera vegada que ho sento. Pot ser divertit! :-)ok:

Mireia cuca això ja ho tens aqui, disfruta dels ultmis dies de soltera!!! Reina jo tampoc podré venir a veure't tinc dinar familiar, pero les reporteres segur que ens penjaran moltes fotos!!!!

La cròonica reina ja ho se que l'haig de acbar, a veure si hem deixen respirar una mica per la feina i m'hi poso.

Recors a totes, Sira, Chiky, Aroa, Winy, Dem, Mont, Queque!!! perdoneu si hem deixo algú.

Així el sopar per divendres que bé! :-)ok:

Bon cap de setmana!!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 29, 2008 3:54 pm

Nenes tinc un disgust.
ASra m'acaba de trucar en Xavi i m'ha dit que el libre de firmes que ens havien de fer, el tiu s'ha columpiat i ens ha donat un que no te res a veure.
Porto una emprenyada i a1 setmana del casament!!!

Us en recordeu que va dir que li faria el seu pare i que el faria a mà i personalitzat tot, les pagines, les fotos...
Doncs no te res a veure jo crec que ha anat a comprarlo a una botiga. Quina barra!!!! es un ......

Ara en Xavi l'esta trucat per dir-li de tot menys maco pero no li agafa el telf. quin tiu m,es desgraciat.
Ara no se si a mibodaeninternet em podra arribar a temps si el demano allà. Ara que fauig??????

canviant de tema no us preocupeu per les que no pogueu venir, si jo m'ha passat el mateix, se que de pensamnt estareu allà!!! i les reporteres (Sira i Nuria) ja us ensenyaran i us diran si estic nervi o no, jejejeje

A les de dema o avui que tingueu despe que us ho paseu molt be

a totes les altres molts petons

Bueno canviant de tema
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 29, 2008 5:29 pm

Bona tarda noies!!!

Agbe i Ainos disfruteu molt de les despedides i dilluns volem saber-ho tot!!!! :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Mireia no et precopis reina per aquestes coses de veritat son disgustos pero res més i no has de fer que això t'ho espatlli jo trucaria a l'Elena de mibodaeninternet i li comentaria i ella et dirà si és possible o no de fer-ho... però ànims val???

Nuria guapa intenta descansar i anar a tope pel casament que també ho tens molt aproop!!!!

A totes les altres molts petonets i bon cap de setmana!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 29, 2008 5:36 pm

Bona tarda!!

Mireia, no et preocupis per això del llibre, que ara ho veus una p***da, però d'aqui a uns dies serà una petita xorrada. Com t'ha dit la Chiky, proba de parlar amb la Elena i sinó perquè no te'l fas tu el llibre i el portes a una copisteria a enquadernar. Ho fas a conjunt amb les invitacions, llibre de l'esglèsia i el punt de llibre, i ja veuras que no té cap complicació i tu t'ho faràs al teu gust. Va, ànims.

Chiky, guapa, què tal? com van els ànims? espero que molt millor que et vull veure ben animada :-()-) .
I tranquil.la que dilluns ja us explicaré com anat el cap de setmana!!

Arohha, espero que aquest cap de setmana avanceu força amb els preparatius!!que només et queden 4 caps de setmana!! :mu::

Molt bon cap de setmana a totes i molts records guapes!!!

Ainos, queden 25 min perquè et vinguin a recollir,jejejejeje! :-))
Agbe

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 29, 2008 6:39 pm

Hola noies, l'ho del llibre s'ha mig arreglat, en xavi ha parlat amb en Sergi i li ha demanat explicacions i ell diu que ho ha fet expressament pq despres el vol fer millor i digital i no se que mes.
El problema d'aixo es que la meva cunyada va adaptar el llibre de visistes nostre amb una idea que te ella I CLAR ES ELLA QUI HA DE PARALAR AMB EN sERGI.

La veritat es que teniu rao, amb les coses que pasen i jo preocupada amb el llibre, ara em sento fatal de poder arribar a emprenyar-me per aixó.

Tinc novetats:

He vist el power point fet amb en Marc i ha quedat xulo.
i he anat a parlar amb el Tapioles i ja li hem donat les taules.

Ara ja esta i sabeu que?? Crec que la colla diumenge enstenen preparada una despedida conjunta. son la mecachis!!!!

Bon cap de setmana a totes i molt petons
Que vagi be les despedides Agbe i Ainos!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: kel_go » ds. ago. 30, 2008 9:24 pm

bones noies!!

mireia no t'amunis reina, que d'aquí a una setmaneta ja seras tota una dona casada! que no queda res guapa! una setmana passa volant! disfruta molt d'aquets últims dies!

ja ens diras que tal la desspe!!!

noies he penjat aluna foto nova del casament que m'han passat avui a la crònica... quina ilu m'ha fet!

petonets :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. set. 01, 2008 6:44 am

Bon dia guapíssimes!!!

Com anat el cap de setmana??? Nosaltres el dissabte vàrem anar a l'Acustica de Figueres i ens en vàrem anar a dormir a 1/4 de 7 del matí!!! I a les 9 em vaig tenir que llevar a per el peke!!! Mare meva, vaig passar un diumenge....però bé, avui ja estic casi al 100%.

Mireia, reina, no et preocupis pel llibre!! A veure si realment us l'acava fent com diu...però almenys que us ho asseguri, perquè si li demanes el llibre avui a la Elena segur que per dissabte el pots tenir...però si és a mitjans de setmana, ho veig força complicat!
Per cert, ahir què al final??? Vàreu tenir mini despedida?????

Agbe i AInos...COM VA ANAR LA DESPE?????? Segur que genial!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Va expliqueunos i poseu-nos fotos!!!!!!!
Suposo que aquet finde no heu avançat res, no??

Chiky reina, que tal tot??? Alguna novetat??? MOlts petonets reina! =0-0-)

Arhhoa, com ho portes?? As avançat alguna coseta???

Núria, el meu peke també fa 15 dies de vacances..mare meva!!! Quin descontrol que portarem... :-) :-) :-) :-) :-)

Kel, reina, que xulis les fotos!!! Quina ilu oi???:··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Dem kuka, que tal el correfoc???

Mont, on ets??? Dona senyal de vida!!!!

Espe, Sira, Cumeta, Winy...totes...un petonet enorme!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

NENAS, JA HA COMENÇAT EL VOSTRE MES....SETEMBRE!!!!

MIREIA, AQUEST DISSABTE... :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dl. set. 01, 2008 7:31 am

Bon dia guapes!!!!
Al final vam tenir una altra despedida i aquesta vegada conjunta com voliem.
Ens van venir a despertar a casa a les 8 i quan vam obrir la porta tots anavem de "cutre picnic". Us explico, alguns anys ens hem vestit de cutres vol dir del tipic dominguero amb mitjons, sandalies amb bates de todo a cioen amb rulos al cap... i hem anat a passar el dia a la platja i es molt divertiti pq tothom et mira.

Doncs, van aapareixer aixi. Despres vam anar a esmorzar aun restaurant i despres volta pel mercat i pel paseig de Sant Feliu i hi havia molta gent.
Quin fart de riure, va ser molt divertit.
Despres com que jo i en xavi anavem vestits normals dons vam anar als xinos i ens van triar la roba. No tinc comentaris a la roba que em van posar.

Despres vam anar per la rambla i cada diumen ge hi ha un negre que canta que l'hem batejat com a Cheaper i va estar tocant despres li van dir que ens casavem i vam ballar alla mig de la gent despres tota la colla ballant i treien a la gent a ballar i tothom aplaudint. va ser divertidissim.

Despres vam anar a la piscina municipal de Sta Cristina i ens vam quedar alla a dinar fins al vespre.
Va ser genial.

A mes la colla ens ha enviat una carta que dijous a les 21 tenim una gimcama per fer, Quina por!!!

I cada dia quan sortimd e casa ens trobem a la porta cartells que ens avisen dels dies que falten pel casament.

Ara si que m'estan posant berviosa!!

Vaia parrafada!!!

I vosaltres que tal??
Com han anat les despedides????
Imatge
mireia 9

AnteriorSegüent