NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. ago. 26, 2008 11:41 am

acies montse!!!!!

la crònica amb tot detall l'escriurem entre l'alfon i jo durant el viatge... que l'avió són moltes hores i alguna cosa haurem de fer!!!!!

així que posaré més fotos i us explicaré amb tot detal, o tot el que recordi!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 26, 2008 2:50 pm

Ostras Ceci, per un dia que no llegeixo la Mañana, surt una foto vostra. Es el diari que tenim a la feina pr avui he anat molt de volit i no he tingut temps de fullejar-lo. Demà el busco i retallo la pàgina :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. ago. 26, 2008 8:54 pm

CECI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ESTÀS PRINCESS TOTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara a llegir la teva crònica que estic intrigadísima!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laura, buff quin susto nena, no gosava a preguntar-te perquè em temia el pitjor però ja veuràs com aviat os envien cap a caseta i estareu tota la familia junta! Anims carinyet i que el peque es vagi fent ben gran i fort! Besitos carinyo!

Urgell, sí que et necessitaré però no per les parelles. He llogat unes manteleries molt xules i si me les envien per missatger em costa una pasta per lo que ho deixaré tot pagat i només seria passar-les a recollir, em reitero si et va bé. Si no dic que me les enviin i prou. Jo ja te les pujaria a buscar a Balaguer o on em diguis! Gràcies carinyet! Ho confirmaré la setmana que ve que necessito saber quantes són i les mides de les taules i et dic alguna cosa!!! Merci amore!!!!!

Però que`guapíssimes esteu totes a les fotos!!!!!! I les flors nena Urgell espectaculars vistes en gran!!! Una passada, quines mans la florista!!!

Molts petonets i ara a animar a la Marjo que és la propera!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 27, 2008 6:49 am

Ja tinc el diari!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: QUE GUAPOS QUE ESTEU ELS DOS. PEDAZO DE PRINCESA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nenes que la setmana vinent em caso, quins nervis!!!!!!!!!! Avui toca prova de pentinat i de vestit a veure que tal, ja us explicaré

Petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. ago. 27, 2008 7:43 am

Mar!! una setmana i poc més!!! uoooooooooo quins nervis!!!!

Nena, et volia preguntar, surts de casa dels teus pares?? ja no recordo d'on vas dir que sorties, de quin poble??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. ago. 27, 2008 12:39 pm

Hola holaaaaaaaaaa, que tal como estais chicas, yo vuelvo a estar al pie de cañon, tenia que preparar las nominas para los trabajadores y para mi por supuesto... jjejejejejejje..... que bien que me lo pase chicas, disfrute de mi dia como una enana.... es geniallllllllll... parece que estes en una nube, todo el mundo esta por ti, todo el mundo te dice lo wapa que estas(aunque se mentira ejejejee) pero es una pasada......
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dc. ago. 27, 2008 1:24 pm

Como que mentira?? esas fotos para que lo veamos con nuestros ojitos!! sabes que tienes una precrónica que te está esperando no?? pues ala, en faena!! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. ago. 27, 2008 1:42 pm

Si Key ya se que hay una cronica abierta, pero no se yo cuando la podre hacer porque estoy de faena hasta arriba.. pero todo se andara... jejejejejee
BESITOSSSSSSSSSSSSS
feminacora

EntradaAutor: ica » dc. ago. 27, 2008 6:37 pm

Ufff, Mar com van els nervis? Tot a punt? Segur que sí!
Molts ànims i ja m'explicarás cosetes que haigui de tenir en compte pel resquitx... ehhhh?

Ostres, he estat dos dies sense internet i m'havía perdut tot lo de la mañana de la Ceci! Que guapos! Felicitats de nou!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 28, 2008 6:32 am

Hola noies com anem? Que aprop que tinc això de la boda, el meu dia B ja s'atança i cada vegada vaig mes de bolit això que pràcticament no em queda res per acabar. Deuen ser els nervis...

Ahir prova de vestit i de pentinat. Tot molt be, a pesar d'algun detallet de Pronovias pr practicament sense importancia. Vaig fer alguna foto (ma mare es pessima com a fotografa o sigui que la qualitat no es per tirar cohets) o sigui que passo privis a qui li interessi.

Nani, de vuelta a la realidad. A veure si ens expliques detalls del teu gran dia i sobretot poses alguna foto que volem veure lo maca que anaves (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Key, despres de molt pensar-m'ho vaig decidir sortir de casa dels meus pares a Castellerà. Ma mare ha deixat la casa super arreglada i fins i tot, amb l'excusa de la boda, ha canviat el menjador (be el que teniem ja li tocava una jubilació)

Bueno nenes vaig a pencar que si no aquest mes no em pagaran

SOU LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: ise » dj. ago. 28, 2008 6:47 am

Mar, que practicament no et queda resssssssssssssss!!!!!!!

El vestit ja et quedava espectacular a l'altra prova, doncs en aquesta i ademés amb el pentinat... t'ha mare no m'extranya que no fes les fotos bé, amb l'emocionada que ha d'estar!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que et pentina la Sonia?

Tranquil·la, que segur que tot sortirà a les mil meravelles!!!!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Key » dj. ago. 28, 2008 8:07 am

Mar, ja tardes a pasar les fotos!! ::-)

Noies, encara no se si podré però m'agradaria anar a veure a la Mar, ni que fos a casa seva, em fa molta ràbia que totes les vostres bodes m'han coincidit estant fora, la Glori ens va fer cosa veurela, perquè li feia corte... la Raki estava de comiat a bcn, la Montse, estava de boda a bcn, la Nani, estava de comiat a Girona... i per la de la Mar... coincideix amb el meu comiat!"!! jolineessssssss.

A quina hora tens la pelu Mar?? o et venen a pentinar a casa??

Weno, si alguna pot desplaçar-se ja sabeu, ens contactem! :-)ok:

Que et va passar a la botiga a la prova?? aixxxx

Nani, hi ha una foto vostra al fotoblog del pou :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 28, 2008 8:38 am

Marjo, wapa que poquito, pues si quieres ver alguna foto en mi cronica hay un par pero ya os pondre mas en cuanto me lleguen y si quieres entrar en el fotobolg del pou hay una del baile jejejejejeje, solo se me ven dientes, porque tengo una sonrisa de oreja a oreja de lo contenta que estaba..... con mi ya marido jejejejejee
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dj. ago. 28, 2008 5:11 pm

ei, feminacora jo si et serveix de consol també les he deixat mig penjades a mitja crònica i com no ens donem pressa, ens enganxarà la Ceci!
Mar, ja et queda molt poquet, jo sí que vull veure fotos!
I key... a veure si podem anar a veure algú que almenys desitjaríem bona sort en el moment guai!!!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dj. ago. 28, 2008 5:36 pm

Eiii Mar! Jo les vull veure!!!!

I si algú va a veure-la jo m'hi apunto!!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 28, 2008 8:25 pm

Ei nenes estaré encantada si passeu per casa o per on sigui. El planning és: 13-13.30 Pelu
16.15-16.30 em començaré a vestir pq arriba el Pou i vol fer-me fotos abans d'acabar-me de vestir o sigui que apuraré.
18:00 Cap a l'esglesia

Nenes aquestes cròniques s'han d'acabar sino ens deixeu amb la mel a la boca. Nani he vist les fotos de la cronica i la del Pou i estas presiosa. QUina felicitat que irradies!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a sopar i a dormir aviadet que avui estic rebentada i dema toca despe >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 28, 2008 8:56 pm

Chicas estoy sola en el piso, mi primera noche de casada sola, Manel se ha ido a trabajar a Bcn, pero estara todo el fin de semana en casa de su madre con sus hermanos, yo aqui con mi papis y hermanos, es que no me atrebo a subir yo sola hasta Breda...una que es tonta... y el lunes aun creo que estara fuera por lo que me ha comentado... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( joooooooooo como lo hecho de menos......y eso que lo he visto a las 3 pero ya noto que me falta alguien a mi lado......
feminacora

EntradaAutor: XIPI » dv. ago. 29, 2008 12:13 am

Wole!!!! Per fi 5 minutets lliures!!!!!!!
Moltissimes felicitats CECI!! Estaves guapissima!!!
Res, que ja hem toca, jo que no volia correr l'ultim dia i al final, venga el dia que mes feina tinc!!!
Ja us contare com ha anat tot!!!
Besitos a totes! Ah! I moltissimes gracies per compartir opinins, idees, pensaments....
Gracies!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 29, 2008 5:59 am

XIPI MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

QUE TINGUIS UN MERAVELLOS DIA I QUE SURTI TOT MOLT BE >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. ago. 29, 2008 8:01 am

Xipi Felicidades, que sea un dia maravilloso y tan feliz como el que tube yo que seguro sera asi.......
BESOSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants