Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 28, 2008 10:48 am

Bon dia guapes!!

Miriam pues a veure si deixes el curriculum al mercadona!!!

Espe, espero que amb lo de la despedida no es passin i disfrutarem al màxim! perquè nosaltres els anem avisant que no es cremin gaire perquè el 12/09 els hi podem tornar alguna broma!! :-))
Continua amb la crònica, que t'estava quedant molt bé! :-)ok:

Ainos, molt bé per lo dels anells i pel penjoll, a veure si la setmana que ve ens ensenyes alguna foto.
I quin bon regal la teva germana, amb el cap de setmana al parador!! ja veuràs que la zona t'agradarà molt i a més desconectareu molt i tornareu nous!!

Mireia com va anar la prova de maquillatge???

Queque, com van els preparatius?? ja has començat amb les taules??

Kel, com anat per Andorra????

Cumeta, Winy, Arohha on sou?? doneu senyals de fum! :-eh_:: :-eh_::

Chiky :-()-)

Dem, patatona, atavalada amb les activitats???

Records a totes!!
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 11:15 am

Hola Agbe!!!!!!! Jo també espero que no es passin a la despe, però em sembla que ho tinc clarissim, sé que em disfrassaran d'alguna cosa i ja m'han avisat que de vergonya me'n faran passar... o sigui que ja estic mentalitzada i disposada a passar-mo el millor que pugui ja que això només es fa un cop a la vida i s'ha de gaudir al màxim!!!!! A més em fa molta il.lusió ja que és a l'unica despedida que hi som tota la colla d'amigues més la meva germana petita!!!!!!
El què em té intrigada és on coi em volen fer anar ja divendres :-/ Mira que pregunto i faig paranys, però no hi ha pas manera de que se'ls escapi res de res.... avui suposo que rebre una altre carta amb més instruccions...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 28, 2008 12:33 pm

Que guai nenas! Despeeee!!!!
Jo es que m'ho vaig passar tant bé!!!!

Ainos, doncs jo diria que anireu a sopar... el que no sé si hi haura sorpreses incloses! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dj. ago. 28, 2008 2:40 pm

hola nines!!!

que tal tot??? encara no m'he pogut posar al dia... aixi que tingui una estoneta mi poso!

per andorra tot super bé!!! ens ho varem passar molt i molt bé! pero m'ha passant volant!!

si no heu estat al tobotronc us ho recomeno! és molt divertit!

i el dilluns altra vegada a la feina.. aixo si que em fa un pal... pero en fi... que i farem... de fet ja conve perque em gastat una pasta aquest estiu!

i vosaltres que tal?? tot bé?

petonets
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 3:05 pm

Hola Kel!!!!!!!!! Veig que ha anat molt bé aquesta escapadeta!!!!!!!
Què és el Tobotronc???

Doncs Miriam no sé.... de moment ja he trobat més instruccions a la bustia, i una llista on diu que m'he d'emportar roba per 2 dies, 1 sac de dormir, una espelma, una llanterna, biquini o banyador, xancletes, shorts, xandal, bambes, sabates de muntanya, diccionari angles-català, un complex multivitaminic (serà el més important) .... i no sé pas quantes coses més, la llista és interminable!!!!!!!! I confirmat que em recullen demà a les 19.00 a casa meva... o sigui que hauré de plegar a les 18.45 per arribar a l'hora, si no diu que hi haurà penalitzacions (val més arribar a l'hora!!!!!!).
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dj. ago. 28, 2008 3:10 pm

aixo del tobotronc és el tubogan més gran d'europa, son 5300 metres de recorregut! vas com en una especia de vagoneta (pots anar-hi sol o bé 2 persones) i tu mateix controles la velocitat! és divertit

http://tobotronc-andorra.andorramania.net/
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 3:38 pm

Ostres Kel, he mirat els videos, però això no fa una mica de por.... ha de ser molt guapo, però a mi les atraccions em fan una mica de cosa, això de no tocar de peus a terra no ho porto massa bé!!! Hi ha una cosa que veig positiva, que no té massa alçada. Però si tu pots controlar la velocitat, suposo que fins que no arribes no en deixen surtir un altre, no?? Perquè sinó ..... xofffffff!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 28, 2008 4:02 pm

hOLA GUAPES!!!!

Ahir el maquillatge va anar molt bé, el primer que em va probar i ja em va agaradar. volia un acosa molt senzilla.

Ara ja fins divendres que be que em fara peus, mans i em deixara el cabell preparat pel dia següent.

I les altyres que tal???
Jo esperant que em truqui en Marc per dir que ja ha fet el power point, fa 2 mesos que li vam donar i encara l0'havia de fer...

Em queden acabar de montar els detalls dels homes i embolicar-ho tot.

A mes ara en Xavi apart de l'ho del magma els hi vol fer un escrit als germana.
Algu sap on podria mirar algo, on hi hagin escrits xulos. es que la inspiracio crec que ja se m'ha acabat!!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 4:06 pm

Hola Mireia!!!!! Com van els nervis????? Veus que bé amb el maquillatge, l'has trobat a la primera :-)ok:
Doncs pots mirar a la web www.relatsencatala.com a veure si hi trobes alguna coseta....
Reina que això ja ho tens aquí!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 28, 2008 4:30 pm

Moltes gracies Ainos!!!

Sou uns sols!!!!!!!!
Per ara els nervis be. sembla estarny pq jo em posso nerviosa per tot, pero ara ho porto be, els ultims dies ja veurem
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 4:37 pm

Millor que estiguis el més tranquila possible :-)ok:

Per això estem :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: nuria74 » dj. ago. 28, 2008 5:03 pm

Hola guapes!!!

Avui tinc "festa", els nens estan a casa dela iaius tot el dia!!! De fet, amb la meva mare hem decidit que se'ls quedarien els dimarts i els dijous, així podré encarregar-me una mica de la casa, de la compra, de la planxa... bé avui no he fet res de tot això, hem anat a dinar amb en Michel i després a la platjeta, que no l'hem aprofitada en tot l'estiu... i la veritat és que si puc guardar el meu broncejat natural i no fer rajos, millor que millor!

Kel, és veritat que no has parat en tot l'estiu! Ben fet, que ja tindràs temps de currar i estalviar a l'hivern!

Nenes, què us sembla si obrim un mercadona al costat del Viena? Així, totes a treballar al mateix lloc, i els cafetons, ja sabrem on anar a fer-los! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Mireia, què bé que hagi encertat el maquillatge a la primera! No tens pas fotos?

Qui de vosaltres va fer o farà lo del autocar??? Perquè tinc una pregunta, els nens petiits hi poden pujar? Vull dir tema seguretat i tot això???

No em vau contestar ahir, què hi ha a l'Splaff aquest??? Es que tenim pensat anar a Girona la setmana que vé per comprar les coses de decoració i altres detalls i no sé on puc anar. I una papereria on puc trobar paper ignífug?

Què preguntona que estic avui....

Moooooooooooooooooont, manifesta't guapa!!!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 5:11 pm

Que bé Nuria, platjeta, quina enveja!!!!
Doncs a l'Splaff hi ha de tot, des de decoració (espelmes, quadres, flors artificials, gerros... ), papereria, coses de neteja, cassoles, plats, absolutament de tot, és un tipus botiga de xinos, però molt gran. És molt barat, però la qualitat no és massa bona, però per coses així va genial!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 5:12 pm

Ahhhhhh i lo del paper ignifug, ni idea :-/ , no sabia que que existia això..., jo provaria a l'Abacus o a l'Stein, em sembla que tenen força de tot!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: nuria74 » dj. ago. 28, 2008 5:24 pm

Gràcies Ainos, maca... però on es troba tot això?
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 5:37 pm

A veure, anem per parts!!!!
Splaff, està a la Crta Barcelona, coneixes la gasolinera del principi de la Crta Barcelona, que hi ha al costat de la Citroen? Doncs l'Splaff està a l'altre cantó d'acera.
Abacus, També a la Crta Barcelona, però bastant més avall, abans d'arribar a l'estació d'autobusos a l'esquerra hi ha un Lidl, doncs per allà al costat a la mateixa acera.
Stein, em sembla que n'hi ha un a Avinguda Lluis Pericot (no sé si coneixes el carrer...) i una altre que està allà on hi havia l'hospital Santa Caterina, al carrer que va de l'Avinguda Jaume I (on hi ha Hisenda), fins a la Plaça Catalunya.

Si no coneixes Girona, em sembla que t'he liat més que no pas t'he ajudat :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: nuria74 » dj. ago. 28, 2008 5:41 pm

Splaff i Abacus, ho he entès, i sé més on menys per on cau, però Stein :hmm:: , però ja ho trobaré!

Gràcies :-()-)
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 5:52 pm

Ok, si necessites ajuda, ja ho saps :-)ok:
Imatge
ainos28

!

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 28, 2008 6:38 pm

Bones guapíssimes!!!

No he pogut entrar abans... LA MEVA MARE SE'N BÉ A VIURE A LLADÓ!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
S'han quedat la casa!!!! Uuuuuuuueeeeeeeeee!!!
I tela amb la casa, mare meva...és enorme! Té de tot... fins i tot una banyera d'aquelles d'hidromasatge... i una cuina...i el jardi, i la picina...Jo vull una casa així!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
El dimarts ja els hi donen les claus, així que ja us faré fotos! :-)ok:

Ainos, reina, tela amb la llisteta no??? Em sembla que serà alguna cosa pitjor que un sopar demà! jajajajjajaj

Núria, com bé tha dit la Ainos, a l'Splaff hi ha de tot...fes-hi una visita perquè segur que hi trobes alguna coseta! :-)ok:

Kel nina, ja ets aqui!!! Veig que super bé per andorra, no???? Que guay lo del tronco aquest...no ho savia que hi havia un lloc així a Andorra...al pròxim cop que hi vagi me'n hi vaig! >.-<:

Mireia reina...tens els dies contats!!!! Que guay reina!!!!!
Jo no podré venir a veure't :--( Em sap greu nina...peró pensaré amb tú tot el dia!! I les mega reporteres ja faran moltes fotos...oi que si????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dj. ago. 28, 2008 7:42 pm

I tant que sí Miriam!!!

Jo l'aniré a veure!!! i faré fotos!!!!!

Bueno noietes avui no he entrat perquè he anat a treballar a la tarda perquè dilluns començo vacances i vull deixar-ho tot una mica lligat.

Ai Mireia que això ho tens a sobre!!!!! ja veuràs que tot sortirà genial t'ho mereixes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Miriam que guai lo de la teva mare!!!!! >.-<:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants