Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: nuria74 » dc. ago. 27, 2008 2:37 pm

Hola ninetes! Fa molts dies que no entro i us trobo molt a faltar!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* però què acabo de llegir???? La Mont ens està fent cybertietes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Mont entra i dóna'ns la bona nova!!!

Dem, kuka, no pares tu tampoc, eh??? Com està l'Ona?

En Julien va fer 3 anyests dissabte, li vam fer una festeta amb els amiguets diumenge a casa dels meus pares... va estar molt bé! I tema cole, ell tampoc no n'és gaire conscient encara...

Ainos, que no et passi res a la despedida!

Bé, i els preparatius? Jo he d'anar un dia a Girona perquè he de trobar unes caixetes per fer els detalls pels batejos. Volem posar-hi caramels fets a casa (pel meu home!) amb un llacet maco i la targeteta amb els noms dels nens i la data... On puc anar nenes??? L'altre dia vaig passar davant del Juper de casualitat i vaig entrar... hi havia unes capsetes de cartró bastant senzilletes i que encara s'havien de muntar per 1€30. Ho vaig trobar força caret... sabeu d'algun altre lloc? l'Splaff aquest, què hi ha?

I el sopar què al final??? Que jo m'he d'organitzar el cangur!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. ago. 27, 2008 2:39 pm

Chiky, reina, que me'n descuido de tu :-(

Anims, que ben aviat trobaràs alguna cosa!

Miriam, no et pots quedar a la teva feina?
Imatge
nuria74

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 27, 2008 2:45 pm

Hola guapes!!

Ebntro un moment pq he de tornar a marxar pe tuinc prova de mauillatge.
El sopar a mi m'agradaria fer-lo el dissabte, a veure si pot ser.

Mont FelICITATS!!! cONFIRMA'NS QUE HA SDE SER MARE!!
sIRA QUE BE QUE ESTIGUIS AQUI ET TROBAVA A FALTAR.

dEM GUAPOA COM VA TOT??
mIRIAM QUE BE L'HO DE LA TEVA MARE!!
nURIA T'HE CONTESTAT EL PRIVAT
Chiky m'agrada veure't per qui i espero que les coses en tots els àmbits et vagin molt bé

Ainos tremola!!!!!!!
Agbe felñicitats per ser de nou tia.

A les altres com esteu??

Petons per totes!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 27, 2008 2:56 pm

Bona tarda gironines!!

Chiky, guapa!! ànims i ja veuras que d'aqui a res et trucaran de més d'un lloc per treballar. :-()-)

Dem, patatona!! no treballes però tampoc pares... quina energia que téns!!

Miriam, a veure si téns sort i al novembre continues a on estàs treballant.

Pel sopar d'aquest cap de setmana, amb mi no hi compteu.

Winy i Cumeta no li doni tant a les :-.:·:: , que no és bo, jejeje! :-))

Mont, dóna senyals de vida i dona'ns la gran noticia!!

Nuria, on trobaras caixes és al massegur. la direcció no la sé, però si et fiques a la pàgina web, allà trobaras informació. us quedarà un detall molt macu.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. ago. 27, 2008 3:21 pm

Gràcies agbe, guapa! A veure si tinc temps de passar-m'hi algun dia d'aquests...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 3:43 pm

Nuria a Massegur tenen un munt de coses, però em sembla que et surtirà més car que no pas a Juper :-/ , de totes maneres per mirar-ho no hi perds res!!!!!
En Julien ja té 3 anyets!!!!!! Felicitats!!!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 4:09 pm

Bonda tarda reinas!!

Núria, quants de dies!! Mira, tema capçetes, vaig trobarne unes de colors per internet molt guapes, pero ara no les trobo! :--( Si les localitzo te les penjo! :-)ok:

Tema feina, gràcies per les vostres esperançes, però ja sé que no em renovaran perquè la feina baixa i estem en las mismas de quan em tenien que fer fixe...així que res....
Estic pensant d'anarme'n al Mercadona! Almenys sé que guanyaré 1200€ al mes...encara que no treballi del que sé.... :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dc. ago. 27, 2008 4:16 pm

Gràcies guapes per lo de les capcetes! La veritat és que em faria pal d'anar-me'n fins a Massegur per res... ara miraré una mica per internet a veure si trobo alguna cosa...

Miriam al Mercadona paguen 1200€???
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 27, 2008 4:25 pm

Miriam, pues jo t'animo que treballis en el mercadona, encara que tinguis que treballar els dissabtes però el conveni que tenen és molt bo!
T'ho comento perquè la meva cunyada hi treballa farà uns 5 anys, i està contenta, encara que a ella li agradaria estar de lo seu és administrativa però com que aqui paguen més que en una oficina pues de moment segueix.... i a més, que si vols tenir un altre baby, les condicions són bones perquè de maternitat són 5 mesos (si no m'equivoco, ells tenen més setmanes que lo que diu l'estatut dels treballadors). I ara fa reducció de jornada i cada dia fa 4 hores i els dissabtes 7h, però el sou és bo. :-)ok:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 4:49 pm

Nenes doncs totes al Mercadona!!!!!!! Si que són bones les condicions... la veritat és que no m'ho pensava que estaven tan bé!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 5:54 pm

Ara m'acaba de trucar la meva germana per confirmar la reserva d'un cap de setmana que ens varen regalar pel casament, al final anem al Parador de Viella en MP del 31 d'Octubre al 02 de Novembre, guay!!!!!! Aquest parador fa una bona pinta!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 9:10 pm

Agbe ha escrit:Miriam, pues jo t'animo que treballis en el mercadona, encara que tinguis que treballar els dissabtes però el conveni que tenen és molt bo!
T'ho comento perquè la meva cunyada hi treballa farà uns 5 anys, i està contenta, encara que a ella li agradaria estar de lo seu és administrativa però com que aqui paguen més que en una oficina pues de moment segueix.... i a més, que si vols tenir un altre baby, les condicions són bones perquè de maternitat són 5 mesos (si no m'equivoco, ells tenen més setmanes que lo que diu l'estatut dels treballadors). I ara fa reducció de jornada i cada dia fa 4 hores i els dissabtes 7h, però el sou és bo. :-)ok:

Sí, sí...si és que la meva germana hi està treballant i està super bé...llàstima que ara ja acava, perquè només era per temporada d'estiu!

Mireu fan una setmana de matins i una altre de tardes, i els dissabtes encara que kurrin només és o matí o tarda...
1200€ mensuals, 14 pagues i si estas :-()) a les 20 setmanes et posen de baixa! A més un mes més de baixa de maternitat... Està super bé!
No sé, a veure si m'acosto un dia a portar-lis el currículum... La veritat que pel tema económic i :-()) m'aniria de conya! =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 9:11 pm

ainos28 ha escrit:Ara m'acaba de trucar la meva germana per confirmar la reserva d'un cap de setmana que ens varen regalar pel casament, al final anem al Parador de Viella en MP del 31 d'Octubre al 02 de Novembre, guay!!!!!! Aquest parador fa una bona pinta!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Nena, que guay! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 7:24 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Miriam doncs a veure si hi vas un dia i deixes curriculum!!!!! Pinten molt bé les condicions... i més tu que aviat estaràs :-())
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 28, 2008 7:52 am

Bon dia guapíssimes!

Doncs sí Ainos, un momentet que tingui mi arribaré!

La Mont encara està sense internet...ahir vaig parlar amb ella i em va dir que estava bé, que de seguida que li arregléssin l'ordinador passaria a donar-vos la bonanova!!

Mireia, que tal la prova de maquillatge???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. ago. 28, 2008 9:33 am

Hola guapes,

Ahir vaig estar molt liada :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: i no vaig poder entrar. He llegit tot però no se si me'n recordaré de tot lo que volia dir, quin cap.

Això que dieu del Mercadona es veritat, la meva germana fa dos anys que treballa fent la temporada d'estiu i paguen molt bé, fan horari intensiu i moltes facilitats a les embarassades, tot i que ara amb la "crisi" la meva germana diu que la cosa es nota i pel que sembla no compleixen els objectius previstos de venda i això repercuteix en els treballadors perquè no els hi donen les primes. Però bueno el sou base el tenen i ja està prou bé.

De totes maneres Miriam a veure si a la feina d'ara et poguessis quedar.
Que bé que la teu mare estigui mirant d'estar més a prop, com t'han dit la mama és la mama i va molt bé tenir-la a prop.

Agbe i Ainos s'acosta la despedida, no tingueu por, ni vergonya que per un dia no passa res a més segur que us faran coses que us agradaran molt. Disfruteu molt que es passa ràpid com el casament.

Ainos que tal els anells? Estan bé ara?

Chiky nina molt ànims ja veuràs que aviat sortirà alguna coseta! I penso que has fet bé de no acceptar aquesta feina de treballar els caps de setmana, perquè si et treuen el cap de setmana, arriba un punt que no tens vida pròpia, ni pots gaudir amb la teva parella i això no pot ser.

Mireia ja ho tens tot encaminat reina, i es que et queda ven poquet, que tal la prova de maquillatge?

Esperem noticies de la Mont!!! :-)ok:

Dem nina no pares, tens una energia!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Finalment el sopar quan es farà? Demà o divendres que bé, imagino que divendres que bé que li anava millor a tothom… no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 28, 2008 9:43 am

BOnes Espe!!!
Veig que estas liadíssima...clar, amb les vacances hi ha sobrecàrrega! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Tema mercadona, la crisi es nota a tot arreu...però clar, si el sou base ja és de 1000€ doncs clar, és nota!

Tema sopar, doncs dic jo que per la setmana que bé, no???
Com ho veieu noies???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 10:18 am

Espe guapa, què tal tot???
Doncs ahir varem anar a veure les aliances, i per fi estan bé!!!!! :-///: :-///: M'agrada molt com han quedat, ha costat, però al final ho hem aconseguit.... l'única cosa que la meva em va un numero gran i me l'ha de fer petita, igual que la que em va regalar l'Anton, que encara no em va bé i també l'ha d'empatitir un numero... la setmana que ve ja podem anar a buscar-ho tot. I el penjoll que m'ha fet... una passada de maco, és de conjunt amb l'anell, ara em falta una cadeneta ben fina (que em vol regalar la meva mare) i llestos!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 28, 2008 10:27 am

Ostres Ainos...aixó és un no acavar! :-) :-) :-) :-) :-)
Però ara almenys ja és com volies!!!
A veure si ens penjes alguna foto!!!

Al final, et quedaras aquelles arrecades de swarosky o no????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. ago. 28, 2008 10:43 am

Ja pots ben dir-ho, les punyeteres aliances i l'anell m'estan fent suar i patir!!!!!
La meva sogre també em va regalar unes arrecades amb 1 brillantet, així tipus botó, són com una estrella petita i al mig hi ha el brillantet, són molt fines, així que ja les tinc :-)ok:
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants