Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 7:37 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Sira que bé tornar-te a veure per aquí!!!!! Com estas????

Veient que la Sira no ens ha donat cap noticia... la que deu estar embarassada deu ser la Mont!!!!!!!!!!!!!!! Que bé!!!!!! A veure si es conecta i ens confirma la noticia!!!!!!!

Miriam, a veure si els hi agrada la casa i es traslladen a Lladó!!!!!!! És super important tenir la mare a prop >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 27, 2008 8:27 am

Bon dia!!

Arohha, avui 1 mes pel gran dia!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
com portes els preparatius???

Nines, gràcies pels comentaris del vestit!!! :-()-)

Ainos, com van les manualitats???

Queque, quin ram més original i diferent que portaràs!! :-)ok:

Molts records a totes!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 8:41 am

Bon dia guapissimes!!!!

Arhooa, 1 mes!!!!!!!!!! Neni, aixó ja és aquí!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ainos, ja veus si estari bé que ma mare vingués cap al pueblo...buaaa...seria super feliç!

I sobre la panxolina.... doncs a veure si la MOnt entra! Es que tenia l'ordinador espatllat! :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dc. ago. 27, 2008 9:06 am

Miriam, guapa, qe no havia llegit bé lo de la teva mare i m'ho he tornat a llegir.... a veure si té sort amb la casa i els hi agrada i ja tindràs gairebé a la familia a Lladó,perquè la mare és la mare i agrada tenir-la al costat de casa.

Mont, dóna senyals de vida!!!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 9:10 am

Ahir em varen donar la primera carta d'instruccions per la despe... he d'estar a punt el divendres a les 19.00 h!!!!! No sé pas on coi em volen portar!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 9:17 am

Agbe ha escrit:Miriam, guapa, qe no havia llegit bé lo de la teva mare i m'ho he tornat a llegir.... a veure si té sort amb la casa i els hi agrada i ja tindràs gairebé a la familia a Lladó,perquè la mare és la mare i agrada tenir-la al costat de casa.

Mont, dóna senyals de vida!!!!!

Jo crec que sí que els hi agradarà...a veure que serà! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 9:17 am

ainos28 ha escrit:Ahir em varen donar la primera carta d'instruccions per la despe... he d'estar a punt el divendres a les 19.00 h!!!!! No sé pas on coi em volen portar!!!!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) Comença el compte enrera!!!! Nena, que no et passi res! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. ago. 27, 2008 9:55 am

Bon dia noies!!!!

Ainos quina por!!!! ja comenceu divendres??? nena que bé que ho passareu :-///: :-///: , la meva despedida la fem el dia 6 de setembre i la gent de la feina ha organitzat un sopar per aquet dijous serem 25 a 30 persones, em fa molta il·lusió!!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dc. ago. 27, 2008 9:57 am

Miriam que bé que la teva mare la puguis tenir més a prop... sempre son un molt bon suport.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 10:07 am

HOla queque!!!! Que guay que els de la feina et facin un sopar, així tindras despedida per partida doble, jiijijijijijiji!!!!!!

Avui anirem a veure les aliances... a veure si aquesta vegada les ha fet bé!!!! També recolliré l'anell que em va regalar l'Anton que ja esta arreglat i un penjoll que em va fer fer la meva sogre a conjunt amb l'anell i unes arrecades que també em va regalar... aniré ben enjoiada!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 27, 2008 10:26 am

Hola boniques!

Bueno bueno bueno no sé ni per on començar per que m'ho he llegit tot i tinc una pàjara mental!!!!!

Primer de tot Mont FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nena que ho ahs aconseguit!!!!! quina ilu no???? a veure si entres i ens expliques com estàs i quines sensacions tens!!!!! me n'alegro molt per tu de veritat :-()-)

Agbe preciosa felicitats per ser de nou tieta!!!!!! que guai!!!! jo ja tinc ganes de que neixi la meva primera neboda!!!!!

Cumeta carinyu que dura la tornada de la feina oi? ànims!!!! :-()-)

Arohha nina UN MES!!!! ara si que si que comença a psoar-te les piles i res de paxorra rollo winy eh??!!!!! que els dos ultims dies hand e ser només per tu i si necessites ajudes ja saps que em tens!!! :-()-)

Winy estàs desaparecida en conbate 4 :-()-)

Miriam guapa que guai si poguessis tenir a la teva amre aprop i més amb això de l'embaràs que et podrà ajudar..... jo és una de les coses que més anyoraré ja que estic sola per aquestes contrades pero bueno ja m'ho trobaré quan vingui....

Mireia les coses t'han quedat xulissimes

Ainos ja ens explicaràs com acaba això de la despedida que pinta molt bé i és emocionant eh??!!!!

Queque ja et queda poc a tu també!!!!!

Ai no sé que més volia dir..... :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 10:30 am

Hola Chiky guapa, com estas?????? Com et van les coses????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 27, 2008 10:32 am

Sense canvis Ainos merci per preguntar :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 10:36 am

I el tema feina... has fet ja alguna entrevista interessant?
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dc. ago. 27, 2008 10:55 am

hola patatones meves !!!!!! que os he tingut molt abandonades !!!!!! :-( :o-o:

Com va tot nines???? mireia ,agbe,queque,ainos aroha, nuria .....,que os queda res,aixo ja ho teniu aqui!!!! :-):-):-): :-):-):-): ,com ho porteu nenes??????

me de posar al dia de tot pero tinc com 20 pagines enrederides :t:t: ,

Miriam, que be aixo de la teva mare no???? haviam com ja tan dit totes,
si els hi agrada la casa apa ja la tindras ben aprop, i es que la mama es la mama!!!!! l'Arnau que fa preparat per anar al cole dels grandets????

chikyyy nena que tal tot??? ja soms dos parades mes!!! nena fem un pensament i montem alguna cosa no??? no se amb la experiencia i els contactes ens hi podiem dedicar a montar casaments no???

les demes ,que tal la vida de casada i les vacances??? com aneu patatetas???

vodreu fer el sopar el divendres aket 29 o mes endevant, per que amb queden dos sortides mes de correfocs en akestes proximes dues setmanes el dia 6 en tinc un a breda i no se si sere a temps de anar a veure a la mireia espero que si, be i conto poger fer les dues coses!!!!
a les altres tembe conto anarhi a totes!!!!!!

ainos nena aket finde la despe???? com ho portes???
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 11:07 am

Hola Dem guapissima!!!!! Quan de temps!!!!!!! I a tu com et van les coses??? T'ha surtit alguna feineta, ja??? Tranqui que segur que aviat tornaràs a estar al mon laboral!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 27, 2008 12:10 pm

Dem guapa quants de dies!!!!! bueno nena no sé si tindran prou calés per pagar-nos a tots els que estem a l'atur o sigui que a les currantes treballeu molt que ens heud e pagar el sou a la Dem i a mi!!!! jajajajja

Ainos doncs vaig fer un parell d'entrevistes abans de la setmana del 15 i en una d'elles ja m'agafaven pero vaig dir que no per que havia de treballar els caps de setmana i si una cosa he aprés és a no hipotecar la meva vida eprsonal per una feina així que res ara està tot molt parat suposo que de cara al setembre s'activarà i espero tenir molta dosis de paciència per suportar-ho.... en fi no em queda més remei que esperar.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 1:00 pm

BOnes guapíssimes!!

NO he pogut entrar en tot el matí perquè he anat al metge! Res important...revisió ginecòloga...

Chiky nina, m'alegra veure't per aquí! A veure si quan les coses pintin millor ens veiem un dia! :-)ok:

Dem reineta, quants de dies!! No pares eh?? L'Arnau no està gaire concienciat amb aixó de l'escola dels grans...ell diu que no vol deixar a la Susanna ( que és la profe de la guarde...) Pobret, em fa una peneta....
En fi, és el que li toca...que tal la Ona???

Queque, que guay que a la feina et facin un sopar!!! I per la despe..nena, ja veuras que bé que anirà! :-)ok:

Tema sopar, a mi em va bé quan vosaltres volgueu!
:mu::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 27, 2008 1:02 pm

Chiky-nit ha escrit:Dem guapa quants de dies!!!!! bueno nena no sé si tindran prou calés per pagar-nos a tots els que estem a l'atur o sigui que a les currantes treballeu molt que ens heud e pagar el sou a la Dem i a mi!!!! jajajajja

Ei doncs ja a partir de Novembre, us faré companyia com no trobi res!!!!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 27, 2008 2:11 pm

Doncs a treballar s'ha dit, tot i que al pas que anem potser al final hi haurà més gent a l'atur que no pas treballant :-(
Chiky estic d'acord amb tu amb lo dels caps de setmana, no has de deixar de tenir temps lliure i vida personal per una feina, això està clarissim!!!!! Ja veuras com ara passat les vacances la cosa millorarà i trobaras feina de seguida :-)ok: Anims que tu vals molt!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants