Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dj. ago. 21, 2008 6:51 pm

Holiiiiis!!!

Ja he vist les fotos!! Quines ganes de tenir l'album jijiji m'ha dit el fotògraf que en uns 15 dies el tinc, yupiiiiii!!!

G14 asieees!!! A veure si penjeu fotos que jo tambè vull veure les vostreeeees!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 22, 2008 7:34 am

Bon dia nines!!!!
Fiancée quina velocitat amb l'album no??? Que bé!!!! Quines ganes de veure`l!!!! Les fotos de la Polinesia són txulíssimes sobre tot les que us esteu banyant amb els bitxus!!!!!!

Si si jo les penjare tan aviat com pugui però es que encara no les he passat ni a l'ordinador. Soc un desastre!!!! jejejeje!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 22, 2008 1:58 pm

Eps que començo vacances en 2 minutets!!
Torno el dia 4 de setembre!!!! Intentaré conectar-me però sino ens parlem a la tornada
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dv. ago. 22, 2008 7:06 pm

G14 va ser lo millor del viatgeeee!! Vaig gaudir com una enana amb les rayas era taaan guay!! eren com gelatinoses no sé... em va agradar molt... ja m'havia banyat amb dofins a Mexico, però no sé... era com més circo allà els tenien rollo zoo, però aquí es que vaig flipar nosaltres anavem amb un vaixell d'aquests petitons i de sobte començen a veure unes taques a l'aigua que jo pensava que eren roques i eren un munt de rayas més guaaaaaays!! Em va encantar!!! Ho recomano 100%

Bueno ens veiem a la tornada guapi!!! Jo estic per aquí i em vaig conectant ja em direu quan quedem eh!!! suposo que pel setembre no¿? que ja estarem totes més tranquiletes!!

Apa!! que tinc amics per sopar!! Petonets!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. ago. 25, 2008 10:24 am

bon dia guapissimes!!!!

ja torno a ser a la feina!!!! quina mandra jejej eoeoeo com us ha nat les vacances???? nos vem anar a creta 1 setmana i mb!!!! la veritat que no em puc queixar entre mauricio i creta ja em complert aquest any!!! jeje

eoeoeo rachi i croketa expliqueu cosetes de la boda!!!! com va anar??? i el viatge??? fiancee ja he vist fotos del viatge!!!!!! molt xules!!!!!!

ahh ja tinc el cd amb les fotos de la fotografa miraré a veure si us en puc passar alguna!!!!!!

qui esta treballant????

quan tornem totes ens hem de vuere que tinc moltes ganes!!!!!

un ptnt
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. ago. 25, 2008 11:24 am

Boooooooon diaaaaaaaaaaa!!!

Jo estic a la feina, però de moment sense estressar-me... M'estic organitzant pq després del parón tic una mica perduda... Jejeje...

Jo les fotos del fotògraf no les tinc en cd... snifffffff... Bueno, de moment, espero! Suposo q li passarem la comanda de l'àlbum entre aquesta setmana i principis de la q ve i a veure si acabant de pagar-ho tot ens les dóna! Jejeje...

Per cert, tinc fotillos de la càmera de la meva cosina (algunes pq es veu q en va fer més de 200!!!) però en aquestes no se'ns veu massa bé. Us les poso!!
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 25, 2008 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. ago. 25, 2008 11:38 am

neni estas guapissima!!!!!

quines ganes tenia de veuret amb el vestit!!!! és super maco de veritat!!! i les foto molt divertides sobretot la que estas amb el teu germà jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. ago. 25, 2008 11:53 am

Esto es un no parar!! Jejeje...

Els q van venir de la fac m'han passat también alguna fotito... En aquestes es veuen millor els detallets...

N'hi ha una en la q poso una cara molt rara de sorpresa i és q unes amigues meves ens van regalar una nit a l'hotel al q vam anar al spa pel comiat de soltera (on jo tenia moltes ganes d'anar però q era carillo) i a l'obrir-lo em va fer molta ilu!!!!!! Bueno, la foto és pq és en la q es veuen millor les arrecades q vaig portar (q crec q no us les havia ensenyat...)
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 25, 2008 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dl. ago. 25, 2008 11:56 am

Moltes gràcies guapissima!!

Per cert, q tal les vancances??? Explica, explica!!! I al piset??
A mi els primers dies s'em feia una miqueta raro pq ho teniem tot per col·locar, ens faltaven coses i algunes llums... Però ara ja sembla més un pis on hi viu algú, jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 25, 2008 11:58 am

CROKETA!!! Son molt guays les fotos!!!

Com que portava guix el teu nen??? Quina casualitat el meu al comiat es va trencar un ós i tambè havia de portar guix... però el cafre s'el va treure per la boda i desprès pel viatge s'el va tornar a posar, encara que s'el treia cada 2x3...

Jo tambè tinc les del fotograf, us les paso per mail que em fa pal penjar-les aquí... a veure si us agraden...

Apa!! Desprès parlem.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. ago. 25, 2008 12:02 pm

Pues si... Ell al comiat también es va trencar un òs de la mà, amb desplaçament de la fractura inclòs... Vamos, q li van haer de recolocar el dit. Però no se'l podia treure... Li van prohibir... Lo bo es q portava aquest amb cremallera, q era molt lleuger i molt primet. Ell al final del viatge también es va treure el guix... Amb la conya de q portava cremallera...

D'aquí una mica treuré les fotos, així q si alguna no les pot veure, ja les enviaré per mail, también
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. ago. 25, 2008 12:03 pm

les vacances molt bé!!!!! molt de sol i platjeta!!!! jooo pq s'han d'acabr jejej

i al pis también mb... als 1rs dies también super raro, pq ell ja hi vivia i encara me l'havia de fer meu... mica en mica ho vaig aconseguint jeje xo el que porto pitjor és tema maruja sort que el setembre començara una noia pq sn és un pal!!!!! ell ajuda pq al viure sol fa bastantes coses... xo igualment és molta feina!!!!
ahh ja hem comprat els mobles del menjador que ens regalaven els meus tiets... avui venen a pendre mides i en principu en 5 setmanes ja els tinc posats!!!! aixó i els llums és l'únic que ens queda!!!! ja tinc unes ganes!!!!

a veure si aquesta nit us puc passar més fotos!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. ago. 25, 2008 1:59 pm

Hola gupes!!!!

Pues jo de fotos res de res!!!! Encara no tinc res...

Croketa, no puc veure les teves fotos, crec que és per l´ordinador... Per cert, jo encara estic de vacances... començo dilluns vinent però la veritat és que ja tinc ganes de començar perque amb el temps que fa...

Aix.. és que veig el casament tant lunya... que no sé que explicar... pe`ro tot va anar molt i molt bé... el vestit va triunfar a saco... no us ho podeu imaginar!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. ago. 26, 2008 9:02 am

bon dia guapes!!!!!

us he enviat fotos del casament en el mail... ahir vaig fer una tria de les fotos que m'ha passat la fotografa amb cd! m'he passat xo em feia ilu que les veiessiu jjee

que tingueu un bon dia!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. ago. 26, 2008 9:21 am

Boooooooon diaaaaaaaa!!!

Mary... No he pogut veure les fotos... Amb quin programa s'obren aquest tipus d'arxius?? És q quan intento obrir-los em diu q he de buscar el programa a internet o no sé quina conya..

Jo de moment no en tinc més de fotos... Després us les passo per mail per les q no les hagueu pogut veure.

Q vagi bé el diaaaaaa!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dt. ago. 26, 2008 9:41 am

Ja ho he descobert, jejeje... Ara me les miraré!

Per cert, fiancée, vaig veure les teves fotos i M'ENCANTEN!!!!! Esteu molt guapos tots dos i les q us van fer a l'exterior després de la cerimònia les trobo molt mones i romàntiques!! Vamos, un 10!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. ago. 26, 2008 11:09 am

CROKETA Asies !!!

La meva preferida es que estem pasejant per l'arboleda la trobo molt maca!!
La Mary esta guapiiiisima ja veurás, quan tinguis més fotos ens les pases!! A les que vas posar ahir estaves molt guapa, et veies super feliç!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. ago. 26, 2008 11:11 am

aixxxxxxxxxx

que guapes que esteu totes!!!

I jo sense cap fotillo!!!! Aix... us veig a totes guapissimes, en serio!!! I jo sense cap foto!!!

A veure si veig a algu de la family i me les passen...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. ago. 26, 2008 11:49 am

Mary!!!! Ja he vist les fotos!!!! M'agraden moltiiiiissim!!!! Estàs realment guapissima i se us veu molt feliços!!!

Nenis, quines fotos més chules!!!! M'agraden moooooooooooooooolt!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. ago. 27, 2008 2:45 pm

Hola guapes!!! Ja esteu totes per aqui (be, menys la Gi, que està de vacances), que be!! Jo estic apurant els últims dies de vacances, començo el dilluns, quin paaal!!

Mary, finacée he vist els vostres mails, i només us puc dir que esteu GUAPISSIMES!!!!!!

Be, si no puc connectar-me abans de dilluns, espero que passeu una bona setmana!! Petonets!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants