Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 18, 2008 7:20 pm

Si Miriam em fa molta rabia, m'ha xafat el dia. Em feia molta il·lusio veure'us i ja tenia preparades cosetes per ensenyar-vos.b Quina merda!!

Aquesta setmana irem a parlar per ultima vegada amb el mossen i amb el Tapioles per anar enllestint cosetes.

Dissabte tinc la 2ª proba de vestit!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 7:29 pm

Ei, doncs ja saps que toca, eh!!
MOooltes fotos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. ago. 18, 2008 11:00 pm

Hola noies!!!!!!

Veig que esteu totes tornat a la realitat del currante!!!! ànims i paciència!!!!!

Agbe gràcies epr anyorar-me : besito : veig que ho portes molt encarrilat i pel que fa al que dius de la música d'entrada del nuvi a mi m'agrada molt amb la que va entrar el marit de la winy de la vida es bella és molt guapa! en Raül va entrar amb el meu païs es tant petit d'en lluís Llach pero per que per ell aquesta cançó significava molt així que no sé que dir-te.... la de Braveherd també està molt bé :-)ok:

Nuria que guapo lo de fer un coreografia ens hauràs d'ensenyar el video!!!! i pel que fa els regals la idea de l'ampolla de vi està molt bé per els pares inclús la podries personalitzar amb una etiqueta del vostre enllaç i per les mares jo penso que una foto de tots 4 pot quedar molt bé.

Mireia et queda poquissim!!!! com ho portes? estàs nerviosa? disfruteu molt nines d'aquests preparatius que llavors els trobareu a faltar!!!!

Arohha ànims per aquests priemrs dies de feina :-()-)

Winy princesa ja estàs per aqui!!!! :-()-)

La Cumeta està missing total un petonarro nina! : besito :

Espe ben fet amb aprofitar la vida de casada id escansar..... això sempre va bé!!!

Queque és normal que t'atavalessis i el menú té molt bona pinta bona elecció!

Miriam que bé que us cundís tant port aventura el peque devia disfrutar moltissim!

Mont com va tot? espero que molt bé guapa!

Ve us aniré seguint la pista que us queda a totes un suspir!!! jo no crev que pugui venir divendres per que en Raül està de vacances i tal i com està el seu apre no el dexo ni un minut sol em necessita suposo que ho enteneu.... pero més endavant ja tornarem a quedar i ens veiem..... disfruteu molt!!!!

Un petonarro per totes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 7:24 am

Bon dia reinas!!

Chiky nina, és lògic que vulguis estar al costat del teu home, només faltaria! I si necessiteu res, ens tens aquí pel que calgui! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Un petonarro enorme nina, que te'l mereixes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo tinc un problema... No sé si tindré cotxe el divendres al vespre!!!!! El meu home el necessita i clar, jo passo de baixar amb el Defender, que a més no hi cavem totes!!! :--(
Dem, tu podries agafar el cotxe????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. ago. 19, 2008 9:22 am

Bon dia guapissimes!!

Nenes, jo el dissabte no vindré a sopar, hem quedat per anar a Palamós... suposo que de cares al setembre no estaré tant liada!!

Chiky!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Aroa nina, com portes el segon dia de currele?¿ :o-o:

Agbe, ja tens alguna cosa més enllestida del tema cançons?¿

Mireia, nena tu portes la cinquena posada!!

Miriam, :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dt. ago. 19, 2008 9:35 am

Bon dia,

Winy, el sopar és divendres!!

Tema música, ja el tenim enllestit!! lo que us penjaré al vespre a casa la música que em triat, perquè ara no m'enrecordo de totes.

I amb referència a les entregues als pares, els hi donarem un marc de fotos amb una foto del previ (hem de parlar amb la fotografa) i una orquidea a cada mare. I encara que no tingui que veure gaire, la música que hem escollit per aquest moment, és la cançó de Mamma Mia (abba) perquè és molt animada, i nosaltres gairebé no voliem fer entregues amb músiques lentes.
Gràcies a totes per l'ajuda de la música!!

Nuria, amb el tema de la coreografia pot quedar molt bé i ja veuràs la cara que faran els teus convidats, jejejeje!!! això ho trobo molt bé!! ja ens ho ensenyaras!! I lo dels regals als pares molt bé!! :-)ok:

Chiky :-()-) , t'entenem perfectament que en aquests moments estiguis al costat del teu home, és quan més et necessita!!

Aroha, com van els preparatius??? i la tornada a la feina?? :-))

Cumeta i Ainos, on sou???? :-/
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 10:13 am

Agbe, nosaltres també vàrem posar la cançó de MAMA MIA!!!!jajajajva quedar super bé!!! JO allà fent el boig, i quan va dir...mama mia...els hi vaig encasquetar el quadre! Va quedar genial! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Winyyy, que és divendres el sopar!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dt. ago. 19, 2008 10:23 am

Quina gràcia Miriam... és que nosaltres també la trobem molt animada i així la gent també s'animarà, gairebé totes les entregues les farem amb música animada.
I com que aquell dia també és el cumple de la meva cosina, li varem comentar de posar-li els anys i anys, desprès del sorbet... perquè just quan acabem de tallar el pastís que se l'emporten, volem fer l'entrega de les dos parelles de nuvis que tenim, així les entregues no vindran molt continuades hem pensat. i quan tothom hagi acabat del pastís, que ja venen els cafes, començarem amb el ram, dos rams de xupa-xups, i regal pares.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 10:27 am

Que guay!!! Ja veuras que quedarà genial!
NOsaltres també vàrem fer una entrega desprès del sorbet...la del padrí...així desprès no es fa tan llarg...

Ai...tinc unes ganetes de veure el video....

Bé, com quedem divendres???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dt. ago. 19, 2008 10:39 am

Hola guapes!!

que be Agbe , ja tens cosetes enllestides :-)ok: , nosaltres dijous hem quedat amb el music, pero encara no tenim gaire clar el tema de les musiques, jejeje

Nuria crec que ho has dit tu, que el teu home vol entra amb una canço del sr. de los anillos, docns en Dani tambe, i la veritat es que la canço es molt guapa, a mi m'agrada molt, jo vull entra amb una de Brian Adams, pero no se, em podeu donar idees :-)) :-)) .

Jo no podré anar al sopar, es que dissabte marxem Andorra i divendres be a dormir a casa la meva cosina i el seu xicot per sortir tots des d'aqui, espero a la proxima poder anar

Ahh!! no t'havia dit res , pero Miriam m'agrada molt el tall que t'has fet. :-()-)

que tal tot nenes??

Winy que tal com va, molta feina?? :-()-)

:-()-) :-()-) records a totes :mu:: :mu::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 11:27 am

Merci Arhooa!!

Tema cançó d'entrada...jo vaig posar la de Everything I DO i nena...se'm vàren posar els pèls de punta! Crec que et quedaria moooolt bé..però clar, que t'haig de dir jo...és la meva cançó! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. ago. 19, 2008 1:28 pm

Hola nines,

Quin liu, si no he entés malament el sopar es divendres no? el que encara no sabeu l'hora. El Konig de Vilablareix si que se on es. :-)ok: Pero qui hi anirà? perquè veig que totes esteu dient que no podeu, normal ara en ple agost tothom està amunt i avall, i les que estan per casar preparant cosetes....

Jo ahir vaig comentar a la meu mare quan volia celebrar el seu cumple i hem va dir que avui hem diria alguna cosa, quan parlés amb la meva cunyada a veure quina nit te lliure del cap de setmana. Quan ho sapiga us confirmo si vinc al sopar divendres.

Chiky reina suposo que el teu sogre haurà tingut una recaiguda, esq ue com que en 15 dies no he pogut entrar no se ven bé que ha passat... i tu com estas ha sortit alguna oferta interessant??

Núria això que vols fer d'entrar ballant està molt bé, uns amics ho varen fer i va ser molt divertit.
Veig que ja teniu totes les entregues encarrilades.
Es que us queda molt poquet a tu 2 mesos i la Mireia només dues setmanes!!! ufff!!!! quina enveja sana!!! Poc a poc arriba el gran dia per vosaltres!!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 1:57 pm

Vinga reinas, fem llista!!!

QUEDADA 22 D'AGOST A LES ..... AL KONIG VILABLAREIX[b]

Dem
Miriam
Agbe
Mont
Queque ??
Quel ??
Espe ??
Winny??
Ainos ??
Nuria
Mireia NO
Arhooa NO
Chiky NO
Sira NO

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 19, 2008 8:47 pm

Ei ninas...no heu escrit en tota la tarda!!!:--(
NO treballeu tant dones! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Un petonet a totessss!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 20, 2008 8:19 am

Bon dia cuques!!!!!!!
Ja treballo des de dilluns, però només som 3 persones a l'oficina i anem una mica de cul, i a més només treballem de matins, o sigui que la feina s'ha de fer igual!!!!!!
Nenes, que ahir ja vaig fer 44 piruletes!!!!!!!! Ja queda menys!!!!! Demà tenim hora amb el fotògraf per concretar temes... i també sessió de peluqueria!!!!!!
Jo no sé si podré venir divendres, per poc que pugui vindré ja que tinc moltes ganes de veure-us i parlar una estoneta!!!!!!!! Us ho confirmaré segur, ok???
Us he llegit per sobre, a veure si a la tarda tinc més temps i em poso al dia d'una vegada :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 20, 2008 8:24 am

Ostres nenes que això ja em comença a contar per dies!!!!!!! NOmés 1 mes i ja hi serem pel tros!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 20, 2008 8:24 am

Bon dia reinas!!

Ainos, tu també ja as tornat de les vacances??? Bé, paciència que els primers dies són una kk....
Veig que as avançat! Ueeeee......
Ja ens explicaras que tal amb el músic, i ja ens posaras fotos del pentinat, eh!!

Me'n vaig a portar a la jefa al taller mecànic... desprès entro una estoneta!

UN petonet! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 20, 2008 8:25 am

Es veritat AInos!!!!

UN MESSSS!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. ago. 20, 2008 8:49 am

Bon dia noies!!!!

Ainos felicitats 1 mes!!!!!!!!!!!!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 20, 2008 9:02 am

Hola Queque, què tal?????
El menu ha de ser bonissim!!!!!!! I no t'atabalis pas amb els del restaurant!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants