Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 10:46 am

Agbe gràcies!!!!! com ho portes????
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dl. ago. 18, 2008 10:58 am

Hola guapissimes!! :mu::

Nenes, he llegit per sobre... i la veritat que es casi impossible recordar-me de tot!!

A veure...

Miriam, nena estàs molt guapa! M'agrada més així curtet! Per cert, t'has engreixat, no?? :-(

Agbe, veig que ho portes tot sota control! No us atabaleu amb les musiques, la veritat que a l'hora de la veritat la gent al cap de dos dies ni s'enrecorda!! :o-o:

Dem, quina mer*da lo de la feina!! Peró nena, segur que la decisió que has pres es la millor per tu i la teva familia. Sento molt lo d'en Duc! :-()-)

Núria, el vestit de la teva mare es super elegant... un 10! :-)ok:

Queque, nena ja estàs a la recta final!!

Kel, Mireia, com va tot??

Ainos, ja estàs de vacancetes?¿ :hmm::

Cumeta guapi, estàs més perduda que jo!! :-()-)

NENES, DISFRUTEU AL MÀXIM DELS PREPARATIUS, DE VERITAT PASSA VOLANT... NO DESAPROFITEU NI UN SEGON D' AQUESTS DIES I NO CAL DIR QUE DISFRUTEU EL DIA DEL CASAMENT!!! UN PETÓ A TOTES!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 18, 2008 11:15 am

Winy, què tal? com la vida de casada?? espero que molt bé!! vindràs divendres al sopar?? ara fa molt que no ens veiem totes, totes juntes!!
: kissd :
A la música, no li donem moltes voltes, perquè hi ha moltes que ja les tenim clares, però la música de l'entrada del nuvi, és la que ens queda!! em podeu ajudar??

Les ja casades, als pares els hi vareu fer entregues, no?? em podeu dir que els hi vau regalar?? pensavem donar a les mares una orquidea, perquè el pare del meu futur no vindrà.

I a les avies els hi vau entregar alguna coseta??

Amb això de les entregues tinc por de que es faci tot massa llarg... no sé!!

Queque, de moment ho portem força bé... però sempre van sortint cosetes fins l'últim dia... i tu, com téns els preparatius??
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 11:16 am

Bones Winy !!!! si, estic amb tu!!!! segur que la gent no s´hi fixarà en la meitat de les coses que tu prepares amb tanta il·lusió... però és dificil no atabalar-se amb aquests últims preparatius.
queque

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 11:20 am

Agbe quina gràcia!!!! resulta que ja teníem totes les músiques triades, menys la d´entrada del nuvi, a aquests homes els hi costa molt triar!!!!

Ahir tota la tarda a l´ordinador, al final ha triat la BSOd e los chicos del coro però instrumental, retallant-la una mica del principi.
queque

EntradaAutor: winy » dl. ago. 18, 2008 11:27 am

Nenes, és de calaix que us atabaleu... peró sobretot no us agobieu, no dic que sigui el vostre cas... només és un consell!!

Agbe, l'Àlex va entrar amb la canço de la Vida es bella... és tan maca!!

Nosaltres d'entregues als pares els hi varem regalar un marc amb la foto del casament, la que ens varem fer abans d'entrar. I ara al setemebre, els hi regalem l' àlbum, el mateix que el nostre peró tamany més peque!! Crec que els hi farà molta i molta ilusió! :-))

La vida de casada, la veritat que genial!! >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 11:31 am

Winy la vida és bella, és molt maca!!! Agbe agafa notes, a veure si t´ajudem una mica.

Per cert jo de regalo pels pares faig un sobre molt maco amb una invitació per anar al magma ( això li donarem als pares) i a les mares els hi donarem un ram de flors petit. Nosaltres tambè els hi regalarem els àlbums petits ( iguals que els nostres).
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 11:35 am

Joooerrrr.... us deixo una estona i tela!! Així m'agrada! :-)ok:

A veure...

Queque, jo les targetes les vaig fer a una imprempta aquí a Figueres, perquè al MOntgràfic em demanaven molta pasta... em vàren sortir les 200 targetes per 75€...a més el diseny me'l vàren fer ells...mira, si vols, et puc passar el mail i els hi comentes el que vols i tal, i si cal jo ti vaig! :-)ok:

Agbe, tema música, el meu home tampoc sabia quina cançó i es va deixar aconsellar per en Francesc. Li va posar la BSO de Bravehart...i pel que m'han dit va quedar mooolt bé!! Va entrar com tot un senyor! :-) :-) :-) :-)

Tema pares, nosaltres els hi vàrem fer aquell quadre, no sé si te'n recordes...Dir-te que els hi va encantar!! I nosaltres no voliem fer pares-mares....

I pel que fa a les avies...doncs no els hi vàrem fer res...mira, es que ja hi havia moltes coses, i no vàrem trobar sentit regalar-lis res, però aixó és molt personal!

Winny!!!!!!! Reinaaa!!! Quants de dies kuka!!! Què, com va la vida de casada?? I la caseta, que tal????
Vindras a sopar el divendres??'Espero veure-t'hi!!
Així t'agrada el pentinat??? Doncs no sé, jo diria que estic igual sobre lo de engreixar-me... el que aquest tallat m'emplena més la careta!
:-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 11:44 am

Gràcies Miriam, primer miraré a montgràfic a veure que tal... les entregues dels pares- mares les donem juntes, tot plegat.
queque

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 18, 2008 12:42 pm

Hola guapes,

Avui m'he tornat a reincorporar a la realitat, després de 15 de vacances, ufff quin pal!!!

No hem anat en lloc, hem estat gaudint de la vida de casats, jeje, al piset a la piscina i comprant coses pel pis, i hem descansat força.

I per aquí que tal com ho porten les futures nuvies, ja queda molt poc per setembre!!!

Alguna novetat important, miraré de llegir per sobre una mica que heu escrit aquests dies.

I les casades com aneu? j :-)ok: :-)ok:

Petons a totes!!!

P.D. ja se que haig d'acabar cronica, prometo fer-ho, el que es una mica pal ja que al no tenir internet a casa no hem puc posar i fer-ho de cop i posar fotos, només ho puc fer a la feina i a ratos que pugui però prometo acabar-ho.

Per cert que hi alguna quedada aviat? hem sona que volieu quedar aquesta setmana o la que bé a veure si puc venir i veureu's i pagar els meus deutes de regals.

petons boniques
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 12:55 pm

Booones Espe!!

Quants de dies!!! Bé, veig que la vida de casada bé, no???
Nosaltres també de cine... bé, a la recerca de un peke, però sembla que de moment és fa esperar... :-///: :-///: :-///:

Per la crònica no et preocupis... et perdonem! Pero a poc a poc ves avançant-nos alguna coseta!! :··;..:

Tema quedada, quedem aquest divendres per sopar al Konic!!! T'apuntes??? vvvaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dl. ago. 18, 2008 3:15 pm

Hola,

Dons si de moment la vida de casada molt bé!!

Tranquila que aviat ampliareu familia ja veuràs! :-)ok:

Així es aquest divendres, en principi si que puc venir, lo que coincideix amb el cumple de la meu mare i no se si el voldrà celebrar el divendres a la nit, ja li preguntaré a veure que vol fer.

A quina hora heu quedat i a quin Konig???
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dl. ago. 18, 2008 3:24 pm

Hola guapes!!

que tal??

Espe tu tambe has començat avui a treballar, uffffff quin pal :--( , s'ha m'ha fet un matí eternnnn no s'acabava mai.

estic una mica perduda si puc em possaré al dia de tot.

Miriam ja veuras com aviat apliareu la family :mu:: :mu::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 4:49 pm

Arhho reineta!!! Veig que el primer dia de feina.. :--( :--( :--( Bé, toca tornar-se acostumar!!

Espe, doncs encara no hem quedat a cap hora, pero al Konig anem al de Vilablareix, no?? Ai, es que no sé si es diu així! :-) :-) :-)

NENAS A QUINA HORA QUEDEM???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 5:00 pm

Nenas, us he posat alguna foto de port aventura al meu post... :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. ago. 18, 2008 5:11 pm

Hola nenes!!!

Winyyyyyyyyyyy!!! Quants dies sense entrar! Ja vaig que estàs bé, és lo principal! Què, vindràs divendres?

Això, a quina hora quedem? I jo no tinc ni p* idea d'on queda el Konig de Vilablareix!!! De fet, no se arribar ni fins a Vilablareix :-( Ajudaaaaaaaaaaaaaa! Mireia, tu saps anar-hi?

Tema música, el meu home vol entrar amb una de la BSO del Senyor dels anells, és que és tot un friky... i al final ens hem mig decidit de fer una broma pel primer ball... posarem una estoneta d'un vals ben clàssic (que no pega gens amb nosaltres), i deprés farem una mena de coreografia de conya sobre la cançó d'O-zone, no sé si us recordeu, aquell boys band rumà, que va estar de moda fa una anys... se'ns envà la bola, ja ho sé...

I per les entregues, volem fer el pòster del Padrino, però pels dos padrins dels nens, i ara ens falten les madrines, que segurament serà un a foto maca o un àlbum petit... a les mares al principi volia fer la còpia del ram que portaven als seus respectius casaments, però com que els meus sogres estàn divorciats, com que no té gaire sentit... o sigui que ara, no sabem... segurament una ampolla d vi pels pares i ??? per les mares... flors no puc, perquè la meva sogra viu a Suïssa i marxa amb avió, i no vull fer coses diferents per les dues. Un val pel magma, no puc, pèrquè la meva sogra no és d'aquí, o sigui que al final, suposo que serà una foto maca de nosaltres 4.

Ara he de trucar a la Sala Gran per reservar per dimecres o dijous, anem a fer la 2ª part del tastet amb els meus pares!!!

I demà arriba la madrina del nen, és la meva millor miga, en tinc moltes ganes!

Miriam, kuka, que no t'havia dit res del pentinat, però estàs molt guapa!

Vaja rotllo que us he fotut :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dl. ago. 18, 2008 5:35 pm

Nenes...

QUE AVUI EM QUEDEN 2 MESOS!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: >.-<: >.-<: >.-<: :-( >.-<: >.-<: >.-<: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 18, 2008 5:45 pm

Hola noies!!!

Al final no podre venir a spar d'aquest divendres, ja m'ho havia muntat tot per venir i avui la meva companya de feina m'ha preguntat que feia aquest divendres i li he dit que tebia sopar amb vosaltres i m'ha demanat que no fes plans pq el divendres al vespre el reserves. No se que em faran pero es veu que molta gent marxa de vacances i nomes poden aquest divendres. Em sap molt de greu pero no he pogut dir que no.

I ja ho tenen tot preparat. Quin estres no tinc vap dia lliure!!!!
Quina llastima, tenia tantes ganes de veure'us!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 5:46 pm

Ole Núriaaaaa!!!
2 mesos!!!!

Escolta, perquè no els hi fas un pòster guapo a les madrines també??
Em sona que hi ha una peli que diu alguna cosa de madrinas...
Si ho trobo ja te'l posaré! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 5:47 pm

Ostres Mireia... jooooo....
Bé, noia, si no hi ha més solució... doncs ens veurem un altre dia, no???
El del teu casament???? Aiiiiiii, nina, que ja hi som!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants