Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dv. ago. 15, 2008 7:34 pm

hola noies, que tal la tarda???

mireia m'encanta aquest muntatge! és molt original!! ja veuras lo xulo que us quedara...

ohhh miriam quants regalets!! molt bé!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dv. ago. 15, 2008 8:46 pm

Mont, què tal les vacances?? tot bé per Vielha, no? amb lo tranquil.let que s'està per allà...costa tornar a la realitat,no??

Ainos, acaba de disfrutar dels dies de vacances, que passen super rapids! ja saps que t'espera la setmana vinent,no?? carregar les piles i començar les tardes de "bricomontatges".

Chiky, : kissd : t'envio moltes forces per tu i en Raul!! et trobem molt a faltar per aqui!! :-()-)

Winy , Arohha, Cumeta on sou?? espero que tot bé!!

Dem, patatona, penso que has fet ben fet amb lo de la feina!! si no estàs bé i abans que les coses vagin a pitjor i els problemes te'ls en portis a casa, millor plegar.
Sento lo d'en Duc, se'ls hi agafa molt de carinyu als gossos.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 15, 2008 10:59 pm

Bona nit guapes!

Veig que les coses aqui van avançant eh????? >.-<: >.-<:

Primer de tot felicitats a la Miriam i a la Mireia!

Mireia m'agrada moltissim eld etall del puro i del cd et quedarà genial i pel temad e buscar aquestes cintes a girona et podria dir que anessis al Paperines o a l'stein :-)ok: ja ens ensenyaras el resultat final!

Dem guapa sento molt lo d'en Duc es xungo perdre un animal que t'ha acompanyat durant tants anys així que ànims i pel tema de la feina ahs fet ben fet treballar així no es vida i la vida és més que una feina i que tot plegat així que viure-la bé per que les coses dolents ja vene pel seu propi peu com per que estiguis malament amb tu mateixa per una feina i que ho passis malament així que penso que has fet ben fet! i que bé que ja tinguis les fotos i el video!!!

Nosaltres vam anar a buscar el video dijous i és molt xulo m'ha agradat molt el resultat final i noies hi sortiu!!!! ja verueu com us encantarà per que hi sortiu força estona i em vaig emocionar molt al veure-us allà al video em vau fer tant feliç aquell dia venint-me a verue i amb els vostres missatges que em sembla que no us ho podré arribar agraïr mai tot el que m'heu ajudat..... gràcies de veritat

Nuria molt guapa la tema mare!!!! un vestit molt i molt xulo!!!! i tranquil.la tu sin prisa pero sin pausa!!!! i la teva mare fa els 60 ara al setembre la meva els fa el dia quee t cases tu i també li preparem un dinar sopresa.

Mont guapa molt ànims i a veure si hi ha sort...

Miriam quina intriga a verue dimarts que diu el test.... molta sort guapissima!

Agbe bonica em sembla que m'arriben les vibracions.... gràcies de veritat. Per cert nina vull fotos de la provad el vestit eh??!!!!

Records a totes.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 16, 2008 8:50 am

BOn dia guapíssimes!!

Chiky reina, m'alegra llegirte!!! I encara m'agrada més saber que t'ha encantat el dvd!!! Nena, que guay!!! I encara més tenir de record a les foreras!!! Ooo...quina pena no haver pogut estar allà! :mu:: :mu:: :mu::

Bé, com veieu ja tenim pendents 3 dvds i 2 àlbums eh! jajajjaja

Nenas, aquest més no sereu tietes virutals... acava de baixarme la warry... :--( :--( :--( :--( Però bé, bona cara i endevant...a veure si al pròxim més tenim més sort! A la tercera va la vençuda, no??? El que em fa pal és que els meus cicles són eterns...però bé, paicència....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » ds. ago. 16, 2008 9:44 am

bon dia!!!

ei chiky molt bé no? ja tens el dvd!!! quina ilu!!!

miriam bé, no se que dir... ja veuras com aquest mes tindras més sort! tal i com tu dius a la tercera va le vençuda!

molts petons a totes

disfruteu molt del cap de setmana!
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » ds. ago. 16, 2008 10:01 am

Bon dia guapes!!!

Ahir a mi tbe em va anar molt i molt bé.
En Xavi em va regalar una videocamera per poder filmar coses i endur-me-le a la lluna de Mel. Tbe em van regalar, roba, arracades i un braçalet del Tous molt maco, roba interior , un joier....

Chiky merci pel consell, irem a mirar a l'Stein. Spero que estigueu millor.
Miriam el mes que ve segur que ja serem tietes ja veuras.

Bueno guapes us deixo que vaig a fer una volta en barca tot i que no fa gaire bon dia.

I avui al vespre al Camp Nou per anar a veure el Gamper!!!!!

Petons a totes!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » ds. ago. 16, 2008 10:05 am

ostres mireia no et podras queixar... quant regals!!!!

que vagi molt bé aquesta nit FORÇA BARÇA!!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 16, 2008 10:59 am

Gràcies guapíssimes!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Mireia, que vagi molt bé al Camp NOu...
Jo nenes, ja fins diumenge al vespre, i depenguent de la hora que arribem ja no podré conectar...me'n vaig cap a Port Aventura!!!
Petonets nines, i bon cap de setmana!!! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » ds. ago. 16, 2008 11:04 am

que vagi molt bé miriam!!!!
kel_go

EntradaAutor: arohha » ds. ago. 16, 2008 11:21 am

Hola guapes!!

Mireia i Miriam , ja se que amb retard però FELICITATS!!

Miriema que vagi molt be per Port Aventura!!

Mireia els detalls del homes quedarà molt be!!

Nuria la teva mare anira molt guapa.

Dem si no estavas be a la feina , has fet ben fet!! anims bonica :-()-)

Agbe t'ho vas passar be al previ, jo vaig passar molta vergonya pero tambe vam riure molt.

jo tambe he avançat alguna coseta del casament.
dijous em quedat amb el music per triar les musiques del casament.

i quin pal dilluns ja començo a treballar. :--(

records a totes :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » ds. ago. 16, 2008 5:20 pm

Hola ninetes meves!

Ahir no em vaig poder conectar, o sigui que Miriam i Mireia, moltes felicitats atrassades!!! No us podreu queixar, eh, quants regalets!!! I una se'n va a Port Aventura, i l'altra al gamper, quina envejaaaaaaaaaaaaa!

Miriam, sento que no estiguis :-()) aquest mes... però ja veuras com t'hi quedaras ben aviat!

Gràcies pels vostres missatges per la meva mare, la veritat és que fa molt per ella aquest vestit! Ara, l'única por que té és que no es pugui posar talons, perquè encara va amb bambes amunt i avall. El peu encara el té xungo...

Chiky, nina, quina alegria llegir-te!!! Què bé que ja tinguis el DVD i que t'agradi! A més què bé que hi surtin les nenes! Vindras al sopar?

Arohha, a partir de dilluns ja et veurem més el pèl per aqui! Nosaltres anirem a fer la segona part del tastet dimecres segurament, i també escollirem els centres per a les taules, així, depenent del color, podré començar a fer les decoracions...

Mireia, m'ha agradat molt això del puro+cd, et quedarà genial! Nosaltres al final hem decidit no regalar puros per a tothom, perquè hi ha molta gent que no fuma, però en tindrem una caixa pels que volen.

Que acabeu de passar un bon cap de setmana
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: montpra » ds. ago. 16, 2008 8:03 pm

Dem si no estaves be a la feina, has fet molt bé, lo primer és lo primer !
Sento el que ha pasat amb el Duc.
I per cert, jo també tinc el dvd i els àlbums !!! Sortiu al video també !!!

Núria gracies pels ànims, espero a veure si serà aquest mes o haurem d'esperar un xic més a ser papis ...
Que uapa que anirà la teva mare !!

Agbe ha escrit:Mont, què tal les vacances?? tot bé per Vielha, no? amb lo tranquil.let que s'està per allà...costa tornar a la realitat,no??

Si costa ... ufffff molt !! Ara aquests dies que queden d'agost aprofitem per mirar mobles per a la casa, ja que al novembre la tindrem acabada, i s'ha d'encarregar ara sinò no arribarà, i la veritat que tinc unes ganes que estigui feta i anar-hi a veure ....

Apa nenes que vagi be el finde !!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 6:51 am

Bon dia guapíssimes!!

Bé, avui algunes ja començeu a treballar, no??
Espero que no sigui gaire dura la tornada reinas!!

A port aventura, genial!!!! L'Arnau va disfrutar com un camell i nosaltres també!
Ja us posaré alguna foto!!!

Kel, ja veuras que xuli!! Nena, puja al Furius Bacus...ES UNA PASSADA!!!!

Les altres nines, com esteu reinas???

Aquest divendres sopar, eh!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 18, 2008 8:16 am

Bon dia!!! *.-o-o.*

Com anat el cap de setmana?? nosaltres per casa buscant música pel casament (avui hem quedat amb el músic) i acabant de preparar el llibret de l'esglèsia, ens falta anar a buscar paper per la portada i ja el podrem imprimir.

Miriam, veig que el cap de setmana anat super bé i que l'Arnau també a disfrutat molt allà. I em sembla que els pares molt més, eh?? :-))
Tranquil.la per lo de fer-nos ciber-tietes, perquè el dia menys esperat ens donaras la bona noticia.

Kel, que vagi molt bé i a passar-ho molt bé.

Arohha, avui tornes a treballar, que vagi bé i agafa-t'ho amb calma!! :-()-) Ens ho varem passar molt i molt bé fent el previ, al principi una miqueta de vergonya, però desprès varem riure molt. Ens varen portar a la mateixa platja, però més tirant cap a pals, perquè com que amb vosaltres vau trobar molta gent, varen decidir anar un tros més amunt, i gairebé no hi havia gent.

Chiky, guapa!! :-()-) m'agrada molt veure't per aqui, i sempre t'ho repetiré que se't trobar a faltar per aqui. Molts ànims!!

Winy, on ets???????? Antoniaaaaaaaaaaaaa, que se't troba a faltar per aqui!! que encara faltem les de setembre i octubre per casar!!

Dem, Sira, Espe, Nuria, Queque, com va tot????? Disculpeu-me si em deixo algu.

molts records a totes!!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 18, 2008 8:21 am

Ainos, va guapa, que aquesta setmana comença el teu compte enrrera!! i aquesta setmana t'has de posar les piles!! :-///:
Agbe

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 8:35 am

Bon dia noies!!! no tinc gaire temps però entro ara i entraré més tard.

Com a anat el cap de setmana llarg??? Agbe és super pesat la tria de les músiques, eh???

Nosaltres el dijous vam anar a fer el tastet al restaurant, i va anar bé. Vaig sortir una mica emprenyada, però amb mi mateixa, ja que em pensava que em tatxaria una cosa més, i el noi va comença a fer preguntes i a donar feia,... que quants nens i van, que preguntem als pares on s´han d´asseure, si son molt petits, si hi ha persones amb menús especials, si han de donar ells els detalls,... no sé em va agabiar una mica!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 18, 2008 8:53 am

Bones guapes!!

Agbe, així que avui enllestiu música..que bé! Una cosa menys en que pensar!!
Ja ens penjaras la llista definitiva! :-)ok:

Queque, reina, és normal que t'agovies una mica...comença a quedar molt poc ( 26 dies!!!) i ara comença a venir tota la història i les presses!! Agafat-ho amb calma i disfruta de cada moment!!! I sobretot no donguis moltes voltes a les coses, pensa que facis el que facis i de la manera que ho facis tot quedarà perfecte i la gent ni és fixarà...és trist però és així!
A veure si ens penjes el menú! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 10:33 am

El menú que vam triar, és una mica clàssic però es que estava boníssim.

Bueno, doncs vam provar una mica de aperitiu, molt bo!!! i després vam triar:

primer plat: parmentier de llamàntol amb el seu caldet
segon plat: filet de vedella amb la crema de ceps ( boníssim)
Sorbet
Pastís: era molt bo, perquè portava pinyols dins del pastís.
queque

EntradaAutor: queque » dl. ago. 18, 2008 10:37 am

Miriam, tu vas demanar el preu de les imprenta deles tarjetes a montgràfic??? em sona que si...

Resulta que els clauers amb la capseta es mouen molt, i com els vam enganxar amb una agulla, queden desmontats depen com s´agafin.
Allà al restaurant ens van dir que si voliem els repartien ells, i em penso que miraré alguna opció que no sigui les capcetes. M´interessa que ho reparteixin ells perquè si nó s´allarga molt el temps, entre pastís, copes, regalos, entregues, broma dels amics.... massa temps.
queque

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 18, 2008 10:42 am

Queque, jo també havia demanat preus al montgrafic de les targetes i surtien per uns 40€ unes 100 targes,... i els punts de llibres senzills també valen el mateix, em sembla. Els preus van per aqui.

El menú fa molt bona pinta!!!

Cumeta, on ets?? fa dies que no et veiem per aqui!! :-eh_::
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants