Autor: queque » dc. ago. 13, 2008 9:33 am

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 9:36 am
queque ha escrit:Bon dia noies!!! Miriam ja he vist les noves fotos, està guapíssima, i el nou pentinat et queda molt bé!!!

Autor: queque » dc. ago. 13, 2008 10:07 am

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 10:12 am

Autor: montpra » dc. ago. 13, 2008 12:05 pm
queque ha escrit:Alguna em pot ajudar??? estic buscant músiques per donar regals a dues embarassades que tinc. Sabeu alguna musica???

Autor: montpra » dc. ago. 13, 2008 12:10 pm
mireia 9 ha escrit:Hola guapes!!!
Us poso fotos del punt de llibre. les he fet amb ewl mobil i potser no ho veureu gaure clar.
La setmana que ve que tindre els llibrets de l'esglesia tbe us poso fotos.

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 12:37 pm

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 2:47 pm

Autor: ainos28 » dc. ago. 13, 2008 4:49 pm
A partir d'ara anirem en serio!!!!!!!
Autor: mireia 9 » dc. ago. 13, 2008 6:16 pm

Autor: Chiky-nit » dc. ago. 13, 2008 7:44 pm
Autor: kel_go » dc. ago. 13, 2008 8:55 pm
Autor: montpra » dc. ago. 13, 2008 9:57 pm
nuria74 ha escrit:Mont, has tornat de Vielha? Com ha anat? I el temaquè tal?
Sabeu què??? La madrina del nen vé el dia 19 per 1 setmaneta. No me'n recordava, i el dia 22 tenim sopar!!! I jo vull venir!!! No crec que li faci res que la deixi una nit sola (bé sola, amb els nens i el meu home!), i sino vindré amb ella, no us fa res? El problema és que no parla castellà... anglès i francès, algú podrà donar-li conversa?

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 9:58 pm

Autor: montpra » dc. ago. 13, 2008 10:05 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:queque ha escrit:Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??
Encara no li he enviat...és que per les fotos puc arribar a entendre-ho, ja que les han de polir i tota la història, però lo del dvd crec que ja és la o*stia...

Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 10:10 pm
montpra ha escrit:((!*Miriam!*)) ha escrit:queque ha escrit:Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??
Encara no li he enviat...és que per les fotos puc arribar a entendre-ho, ja que les han de polir i tota la història, però lo del dvd crec que ja és la o*stia...
Miriam a nosaltres amb el preu de tot ens entra el cd amb totes les fotos i el dvd amb tot lo que van grabar.
Clar que és preu concertat abans i que suposo que ja ho paguem d'una forma o altre.

Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 14, 2008 7:21 am

Autor: Agbe » dj. ago. 14, 2008 9:05 am

Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 14, 2008 10:17 am
Agbe ha escrit:Bon dia guapes!!
Ho sento, però ultimament vaig una miqueta bòlid!! m'haig de posar al dia... a veure si demà ho faig.
Ahir, vaig anar a fer prova del pentinat i vaig sortir bé, però desprès a casa li vaig començar a donar voltes i no veia tant clar... no sé, estic una miqueta xoff. Suposo que a la pelu ho vaig veure bé pequè téns a tothom que et va diguent cosetes, però no téns el teu temps per acabar de veure't bé. Em sembla que la setmana que ve que tinc proba de vestit, tornaré anar a que em facin un recollit que he vist, que m'agradat força. Perquè ahir li vaig portar alguns pentinats, i no sé.. ja li semblen bé, però desprès acaba fent una altra cosa...
Uff, disculpeu-me pel rotllo!!! però fer un recollit senzill no es tan complicat i que quedi bé amb el vestit. li vaig portar les fotos del vestit també, i no sé...
Molts records i petons per totes!!