Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: queque » dc. ago. 13, 2008 9:33 am

Bon dia noies!!! Miriam ja he vist les noves fotos, està guapíssima, i el nou pentinat et queda molt bé!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 9:36 am

queque ha escrit:Bon dia noies!!! Miriam ja he vist les noves fotos, està guapíssima, i el nou pentinat et queda molt bé!!!

Gracies guapa!!!!
Jo encara no acavo de veure-m'hi, pero bé...temps al temps... :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 9:37 am

QUEQUE, AVUI 1 MES JUST!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. ago. 13, 2008 10:07 am

Ostres, és veritat!!!! demà ja començo a contar amb dies!!!! tinc la agenda a tope durant aquest mes, però ja anirem fent.

Sembla mentida però si que arriba, eh?? fa un any i 9 mesos que vam ´reservar el restaurant i ja veus em pensava que no arribaria mai.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 10:12 am

Doncs mira, ja ho tens " a la vuelta de la esquina"!!!!

Que guay nina!!! Quines ganetes de veure-hos a totes vestides!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dc. ago. 13, 2008 12:05 pm

queque ha escrit:Alguna em pot ajudar??? estic buscant músiques per donar regals a dues embarassades que tinc. Sabeu alguna musica???

Nosaltres vam posar la de Jordi (un nen francés que cantava) i la cançó és : COMSÍCOMSÁ
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dc. ago. 13, 2008 12:10 pm

mireia 9 ha escrit:Hola guapes!!!
Us poso fotos del punt de llibre. les he fet amb ewl mobil i potser no ho veureu gaure clar.
La setmana que ve que tindre els llibrets de l'esglesia tbe us poso fotos.

Que xulo el punt de llibre que has fet Mireia !!!
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 12:37 pm

Queque, ara que hi penso jo tinc una cançó que a l'omillò et serviria! Es la que posen a la guarderia quan és el cumple d'algun dels nens...Si vols te la passo!
A mi m'agrada, però clar, aixó va sobre gustos!
Nosaltres vàrem estar a punt de posar-la, pero al final vàrem posar la de Anys i Anys....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 2:47 pm

EOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEO!!!!

Nenassss!!! QUe el post se'n va avalll!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. ago. 13, 2008 4:49 pm

Bona tarda guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!!
Estem de vacances en un camping a Sant Pere Pescador fins divendres, nenes,quina tranquilitat.... això si que son vacances!!!!!!
Miriam, tela amb el fotògraf, es passen un piló amb tot, i la resposta al mail.... sense comentaris....
Mireia molt bé lo del previ, no??? Nena que això ja ho tens aqui, quins nervis!!!!! Nosaltres encara diumenge varem repartir invis i en tinc 6 a la caravana, lo nostre no té nom.... ara ja em comença a preocupar la patxorra que portem :-)) A partir d'ara anirem en serio!!!!!!! :-)ok:
Nenes ja tinc el meu anell de compromis, és una PASSADA, s'ha fet esperar però ha valgut la pena, l'unic que me l'han fet un pèl gran i l'estan arreglan, però és preciós!!!! Jo el dia del casament li regalaré un rellotge, dilluns miraré a veure què trobo, vaig amb l'idea d'un de la marca Hamilton, són molt macos i segur que li agradarà, ja que el seu pare en té un i li va encantar. Li donaré a la seva mare perquè li doni al mati del dia del casament, no s'ho espera de cap manera, ja que ara tot el dia em diu "i tu què em regalaras?" i jo li dic que res que no tinc ni idees ni calers, jijijiij, s'emportarà una sorpresa!!!!!!!

Mont,què tal per Viella??
Dem, espero veure't al sopar, i ja entenem que vas molt liada, a veure si quan facis vacances pots descansar una miqueta :-eh_::
Chiky, i tu què tal??? Alguna bona noticia??? :-()-)
Agbe, i tu com ho portes???
Ara aniré una estoneta a la platja,ja que el meu futur maridet està fent la siesta de fa 2 hores!!!! Es la repera, però pobret ja li va bé descansar ja que no ho pot fer massa sovint... el deixaré aquí i jo piro a prendre el solet!!!!!!
Un petonas a totes i el dilluns ja estaré amb vosaltres, que ja torno a treballar!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. ago. 13, 2008 6:16 pm

Hola guapes!!!!

A veure.

Mont merci per l'ho dels punts de llibre
Miriam estas guapissima amb el pentinat.
Ainos que t0ho acabis de passar mo,lt be a les vacances i poseu-vos les piles que aixo passa volant.
Ke--go que ve al camp del Barça jo hi vaig dissabte pel Gamper i avui a veure'l per ta TV.

Jo he adelantat una miqueta.

1.- ahir vaig anar a portar al mossen els papers i vam firmar un full i ja esta. una cosa menys

2.- avui he anat a fer-me la proba de penstinatr. No he fet fotos pq tinc la camera trencada pero n'he de fer una altra.
La idea és:

un tope d'aquells akts que es porten, tipus Lorena de OT, i de darrera uns bucles fets amb el secador i com si caies amb cascada. Jo tenia la idea de a un costat i a la meva germana i a la peluqera els hi ha agrradat tota la melena suelta.
A mes a darrera m'hi posare 3 bastins d'aquella que van amb brillants.

no se encara em de quedar un altre dia.
buenoa us deixo pq a part del casament estem acabant de preparar la festa sorpresa de la meva mare que fa 50 anys per diumenge. Quina feinada!!!

petons que vaig amb en Xavi a ballar el vals per ultim cop!!

petons i records a totes i a les que ja no entreu tant us trobem a faltar del del setembre i octubre!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. ago. 13, 2008 7:44 pm

Hola noies,

Vei que tot aixo va viento en popa.... penso molt amb vosaltres sobretot les que ja ho teniu a sobre encara que no em conecti penseu que hi penso eh?!?!!!

He llegit tot el que tenia atrasssat pero no me'n recordo de tot el que volia dir així que disculpeu-me si em deixo alguna cosa val?

Nuria jo et volia dir que si la teva amre no tenia vestiti a prop del Paris hi ha una boutique que es diu Coctel que estan molt bé la meva mare s'hi va comrpar allà el seu.... iq ue molt bé per aquests avenços.

Miriam el tema del video no coment ells tenen la paella pel màneg.... jo demà el vaig a buscar aixi que ja us diré que tal. Ah! estas molt guapa amb aquest pentinat m'encanta!!!

Agbe aixi que ja ahs fet el pèrvi??!!!!! com va anar? ho tens tot sota control no???? que no espero menys de tu!!!!!

Ainos aje t pots psoar mans a la obra amb tot i amb el tema anell.... ja ens l'ensenyaras...

Queque un mes! això ja ho tens aquí....

Mireia tu vas com una motot eh??!!!! pero et quedarà tot molt xulo ja veuràs!!!!

Cumeta, Arohha i Winy un petonarro!!!!

Jo de bones noticies no us en puc donar seguim igual de malament o pitjor pero anem aguantant.... pero aqui estem epr explicar coses guapes i sobretot per disfrutar dels preparatius i de vosaltres les de setembre i octubre que us queda res i per això estem.... així que pasopalabra del tema.

Un peto per totes.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. ago. 13, 2008 8:55 pm

hola noies!!

que tal???

per bcn genial! el temps también ideal, perque no feia calor i no ha caigut n'hi una gota >.-<: >.-<:

ens ho hem passat molt bé, hem disfrutat com canalla i hem rigut moltissím... aixo si ara estic reventada!

ainos que bé, disfruta del camping!

mont guapa, que tal per vielha???
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dc. ago. 13, 2008 9:57 pm

nuria74 ha escrit:Mont, has tornat de Vielha? Com ha anat? I el tema :-()) què tal?
Sabeu què??? La madrina del nen vé el dia 19 per 1 setmaneta. No me'n recordava, i el dia 22 tenim sopar!!! I jo vull venir!!! No crec que li faci res que la deixi una nit sola (bé sola, amb els nens i el meu home!), i sino vindré amb ella, no us fa res? El problema és que no parla castellà... anglès i francès, algú podrà donar-li conversa?

Hola !
Doncs Nuria vaig tornar ahir de Vielha, ha anat molt i molt be ! El tema embaràs doncs el mes pasat vaig perdre l'òvul fecundat (no es va agafar bé a la paret) i no se aquest mes què serà ...

Sobre la padrina del nen, doncs jo parlo un xic anglès (pocccc) i entenc tambéuna mica el francès, però d'això a donar una conversa .....
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 9:58 pm

BOna nit reinas!!

Ainos
, disfruta de les vacances que passen volant...i SI, poseuvos les piles que aixó ja ho teniu molt aprop!!!

Mireia,
molt bé, vas avançant molt i aixó serà d'agraïr als últims dies!

Agbe, on estas??? :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Chiky
, reina, m'alegra veure't per aquí! Nina, demà ja aneu a buscar el video?? Que bé no???? LEs fotos també????

Quel, segur que us ho heu passat de conya!!!! I sort que no ha plogut! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dc. ago. 13, 2008 10:05 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:
queque ha escrit:Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??

Encara no li he enviat...és que per les fotos puc arribar a entendre-ho, ja que les han de polir i tota la història, però lo del dvd crec que ja és la o*stia...

Miriam a nosaltres amb el preu de tot ens entra el cd amb totes les fotos i el dvd amb tot lo que van grabar.
Clar que és preu concertat abans i que suposo que ja ho paguem d'una forma o altre.
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. ago. 13, 2008 10:10 pm

montpra ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:
queque ha escrit:Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??

Encara no li he enviat...és que per les fotos puc arribar a entendre-ho, ja que les han de polir i tota la història, però lo del dvd crec que ja és la o*stia...

Miriam a nosaltres amb el preu de tot ens entra el cd amb totes les fotos i el dvd amb tot lo que van grabar.
Clar que és preu concertat abans i que suposo que ja ho paguem d'una forma o altre.

Beus que bé... jo de tot, tot, només li he demanat a partir del restaurant...vamos, si le demano tot, segur que em cobra 300 euros! jajajaaj

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 14, 2008 7:21 am

Bon dia nines!!!

Com va tot???

Queque, avui tens tastet oi??? Espero que vagi molt bé!

Kelgo, nina, moltíssimes felicitats per aquests dos mesos de casada!!

Les altres nines...com esteu avui????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dj. ago. 14, 2008 9:05 am

Bon dia guapes!!

Ho sento, però ultimament vaig una miqueta bòlid!! m'haig de posar al dia... a veure si demà ho faig.

Ahir, vaig anar a fer prova del pentinat i vaig sortir bé, però desprès a casa li vaig començar a donar voltes i no veia tant clar... no sé, estic una miqueta xoff. Suposo que a la pelu ho vaig veure bé pequè téns a tothom que et va diguent cosetes, però no téns el teu temps per acabar de veure't bé. Em sembla que la setmana que ve que tinc proba de vestit, tornaré anar a que em facin un recollit que he vist, que m'agradat força. Perquè ahir li vaig portar alguns pentinats, i no sé.. ja li semblen bé, però desprès acaba fent una altra cosa...

Uff, disculpeu-me pel rotllo!!! però fer un recollit senzill no es tan complicat i que quedi bé amb el vestit. li vaig portar les fotos del vestit també, i no sé...

Molts records i petons per totes!! :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 14, 2008 10:17 am

Agbe ha escrit:Bon dia guapes!!

Ho sento, però ultimament vaig una miqueta bòlid!! m'haig de posar al dia... a veure si demà ho faig.

Ahir, vaig anar a fer prova del pentinat i vaig sortir bé, però desprès a casa li vaig començar a donar voltes i no veia tant clar... no sé, estic una miqueta xoff. Suposo que a la pelu ho vaig veure bé pequè téns a tothom que et va diguent cosetes, però no téns el teu temps per acabar de veure't bé. Em sembla que la setmana que ve que tinc proba de vestit, tornaré anar a que em facin un recollit que he vist, que m'agradat força. Perquè ahir li vaig portar alguns pentinats, i no sé.. ja li semblen bé, però desprès acaba fent una altra cosa...

Uff, disculpeu-me pel rotllo!!! però fer un recollit senzill no es tan complicat i que quedi bé amb el vestit. li vaig portar les fotos del vestit també, i no sé...

Molts records i petons per totes!! :-()-)

Agbe nina, es normal que t'atavalis...aquell dia volem que tot sigui perfecte! Pero tranquil·la que et facis el que et facis estaras preciosa!!
Si no ho veus clar i tornes i llestos!! :-)ok: :-)ok:
La setmana que bé ja prova??? AI...que aixó ja ho tens aquí!!!

Com va acavar el tema de les flors a mas Pau?? Les pagues tú o t'ho an solucionat???

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants