NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dc. ago. 06, 2008 8:02 pm

srta Marjo i srta Nani, teniu unes sorpreses dins el forum... penseu casdascuna a quin apartat poden estar... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 07, 2008 4:26 pm

Hola foreres com va tot? Estem gairebé totes a la recta final i la Nani que ja es casa aquest cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!! Això es pitjor que la caiguda lliure de Port Aventura :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Key ja he vist les post, tot un detallàs estàs en tot

Jo estic aquí tancant temes. Ahir vaig acabar els missals i avui enllestiré els cartells de les taules, han quedat guapíssims :··;..: :··;..: :··;..: i a veure si em poso amb el Power Point que ens falten un munt de fotos i no se com començar

Be nenes vaig a pencar un ratet mes

Petonets
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dv. ago. 08, 2008 8:39 am

Noies! Com esteu? Avui no fa tanta calor ja... em sap greu per les que us agradi molt la calor però es que treballant es difícil d'aguantar aquestes temperatures!

Marjo, que fas cartells per les taules? Ahhhh, els dels llistats de convidats de cada taula? No havía caigut en si ho havíem de fer nosaltres...

Key, jo també et vull veure! Segur que estás guapíssima!!!!!!!

Pel que fa la trobada... si puc escapar-me vindré perquè tinc ganes de tornar-vos a veure, peró el papa xoc on està? a l'alçada de la diputació? Ostres es que a la Ceci no la conec en persona! Igual apareixo però més tard... com que tinc algun mobil ja us diré algo.

Ostras, com passa el temps Nani! Es demà!!!!!!!!! Estigues tranquila que tot sortirá genial!! i els nervis no serveixen per res... (m'imagino que no es pot controlar, jo ja estic nerviosa ara...)

Aquestes dues setmanes nosaltres hem fet cosetes i m'he animat perquè teniem la boda superparada... Prova de vestit, genial! Tastet, perfecte ens vam decidir amb molta facilitat i ens ho vam passar de conya! Hem encarregat els anells que al final ens els fan a la nostra manera! I avui vaig de bodes o sigui que us deixo... que tinc hora a la pelu!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. ago. 08, 2008 9:41 am

que vagi bé la boda!!!

El papaxoc està al costat de correus de rambla ferran.

T'envio les fotos al teu email, si veus que no hi son a la safata d'entrada, miraho al no deseado, per si de cas.... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. ago. 08, 2008 10:33 am

Ica!!! a veure si et pots escapar un momentet!!!!! que et vull conèixer!!!!

l'Elena no es deu haver enterat de la quedada... li hauríem d'enviar un mail...!!!!!! I la Montse? i la Raki???? etc...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. ago. 08, 2008 11:32 am

Tinc els telf de l'Elena i la Montse, els hi envio un sms! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. ago. 08, 2008 12:14 pm

Key, pero QUE GUAPA!!! M'encanta el vestit... era un dels que m'agradava de pronovies!!! I el ram també m'agrada molt....

Pel que fa a la quedada, com més serem més riurem! I ja miraré d'escapar-me... estic fent més hores que un rellotge! Tinc el Jefe i les encarregades de vacances i aixó es una bogeria... però com que em poden trucar al mobil...

Acabo de sortir de la pelu i no sé si semblo una nina d'aquelles amb tirabuixons... no se, no se, no em convenç... l'Albert diu que li agrada però no sé si es perquè em mira amb bons ulls jijiji :-))
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: XIPI » dv. ago. 08, 2008 3:10 pm

wole nenes!! k tal?? co va?? k ja s'acosta!! i el k es pitjor es k encara ens falten alguns detallets per fer!! i no tinc temps!! Pero bueno tot es farà! aix! K ja comencen els nervis!!! AAhhh!!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. ago. 08, 2008 3:56 pm

Hola Guapíssimes!
NAni, que vagi molt bé tot demà! Ja ens explicaràs coses!
Key, gràcies pel sms, el dilluns torno a estar a Barcelona i no podré baixar fins a la vigília del pont, suposo! Jo.... jo que tenia ganes de veure-us! No he pogut venir més, i tinc ganes de què m'expliqueu coses... de com ho acabeu de tancar tot... jo també us he d'explicar coses... Abans d'ahir vam anar a mirar l'àlbum, ja el té muntat, és a dir, ahir feia dos mesos clavats i ja està a imprimir!!! Hem quedat bastant guapots!
Sobre la crònica...
Començo i us poso un trosset, així m'obligaré a explicar-vos coses.

Els dies previs
Els dies previs van ser un anar i venir contínuament. Entre que vaig anar a treballar a Barcelona i que encara s’havien d’enllestir quatre coses.... o més que quatre... va ser una mica estressant. Mira que ho havíem previst tot, o gairebé tot, però em sembla, tal com la gent et diu, que hi ha coses que no pots enllestir fins a darrera hora.

Recordo que la setmana la teníem bastant organitzada, el dimarts com a màxim portaríem la distribució de les taules, i això va ser un gran pas. Sort en vam tenir que no vam tenir moltes baixes, i això no ens va obligar a fer grans canvis. Vam organitzar les taules en unes dues hores, sabent que mai ho faríem bé per tothom.

Per tant, dimarts tot llest tema taules de restaurant. Dimecres a Barcelona a treballar. El dijous vam continuar amb els preparatius. Vam agafar la llista d’excel i vam començar a enllestir el tema dels regals pendents: són aquelles coses petites que et queden i que no pots donar per tancat el regal, així que vinga a treballar!
Dijous: vam anar a buscar el traje del Manel, el dimarts ja havíem anat a buscar els bitllets i tot el tema del viatge al Perú, i a embolicar regals. Teníem sort que els detalls que volíem donar (una botella d’oli i un sabó fet d’oli) ja ens els havien arreglat les tietes. Sort n’hi va haver.

El tema dels regals, llarg... estava a mitges. Ho explicaré a mesura que es desenvolupi la boda. El dijous vam estar tot el dia enllestint-los, el menjador semblava un camp de batalla i a la nit, van venir els que ens havien de portar (el cotxe dels nuvis). Volien fer un assaig, a part de donar-nos el regal. Va ser molt emotiu. Ens van llegir un escrit sobre els amics, i ens van regalar el regal que els havíem demanat: una taula i les cadires per la cuina. Però com que no les havíem triades... ens les van regalar de fusta en miniatura. Ens va fer molta il•lusió. Vam fer unes quantes fotografies i vam començar la ruta!

Vam sortir des d’Albesa i cap a Vallfogona, a saludar els meus pares. I després, cap a Balaguer, a Santa Maria, a l’església. Allí vam simular l’entrada a l’església i cap a dormir!

El dijous també hi va haver sessió d’estilista. Així que hi havia els tractaments típics de bellesa que em quedaven. El divendres va ser un altre catxondeo. Vaig haver d’anar a enllestir la casa on s’havia de fer fotos el Manel, vaig haver de cridar uns amics per a què ens vinguessin a donar un cop de mà perquè sinó, no haguéssim acabat i vam portar tots els regals al restaurant. Vam quedar que a la nit hi tornaria per comentar l’ordre de tots ells.

Això va ser a les 22.00h, en aquell moment vaig anar al restaurant i vam anar repassant els regals amb la música que havíem triat. A les 23h me’n vaig a casa esgotada, i a l’entrar: sorpresa! Les meves amigues de la infància m’havien preparat una sorpresa: un regal! Unes fotos de quan érem petites i un escrit!!!! Què bonic!!! Després de parlar una estona... em van acompanyar mentre sopàvem... i vam anar a Albesa. Al poble del Manel és costum celebrar la nit abans del casament fent un beure a casa de la núvia o del nuvi. Nosaltres ho havíem preparat tot: havíem escombrat el garatge, havíem posat focus tipus discoteca, i teníem un equip de música per a què sonés la música fins que el cos aguantés!! Per cert, també havíem comprat beure! Uf, quin cansament!

Quan arribava al poble, que hi vam anar amb ma mare, vaig veure com sortien uns focs artificials de casa, què bonic! Quin detall! I va ser molt divertit, érem pocs, però molts bons amics. Una vintena de persones eren al garatge, ballant, parlant, bevent...

Jo vaig decidir marxar aviat, a les 2 de la matinada, el Manel encara es va quedar amb la gent. Pel que es veu, va passar el pastisser del poble i li van demanar que els hi vengués una coca de samfaina i els hi va fer! A les 6 de la matinada anaven a dormir, però tips!
CONTINUARÀ
Us poso algunes fotografies per a què vegeu.
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dv. ago. 08, 2008 4:02 pm

Ei, no em deixa pujar fotos!!!!!
Quina mala sort... ho intento més tard!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 08, 2008 5:38 pm

Ostras noies si que heu fet feina aquest matí, quin fart de llegir ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: I a sobre m'he trobat la sorpresa de la crònica de l'Urgell >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nena quin tute us vau pegar i sobretot la nit abans mare de Deu devieu quedar rendits, pr segur que va valer la pena :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Segueix, segueix amb la crònica que el més interessant encara ha d'arribar :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Per cert, he enviat un missatge a la Raquel per la trobada, a veure que diu.

Ahir vaig parlar amb el Pou que diu que no s'ha oblidat de nosaltres i que ens vol veure per ultimar detalls. Jo ja li he dit que hi havia un grupet que el teniem controlat i no el perdiem de vista ::-) ::-) ::-) ::-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dl. ago. 11, 2008 3:16 pm

Ola Noies,no penseu ke ja no vull saber res de vosaltres,vaig llegint cada dia ke puc les croniques,algunes ja estem casades,altres keda molt poket.
Vaig rebre un missatge suposo ke de la marjo,per la trovada de demá,li vaig explicar ke vaig tenir un accident amb el cotxe i ara no en tinc,el meu petit el porta la meva filla ke treballa de tarda de 3-10 nit,la furgoneta la te el meu home i jo a peu,m´encantaria venir per saludar-vos a totes i donar-vos anims per la vostra boda.Faré els posibles,pero si no puc espero trovar-me amb vosaltres i poder-vos enseñar l´album ke akesta setmana ja el tindré.Un Petó per a totes i espero poder-vos veure.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dl. ago. 11, 2008 6:35 pm

Si Raquel era jo la del missatge :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ei com està la trobada de demà? Segueix en peu? Digueu-me alguna cosa avui please, encara que ja se que esteu resacoses ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. ago. 11, 2008 8:41 pm

sí, Marjo, segueix en peu, l'Elena no ha pogut conectar-se però em va dir que vindria! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 12, 2008 6:19 am

Ok doncs ens veiem avui a les 17:00

Que vagi be el dia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Urgell2 » dt. ago. 12, 2008 9:34 am

Hola,
Em sembla que m'escaquejo de barcelona i intento venir a la trobada d'aquesta tarda. Jo encara no tinc l'àlbum però com que vinc de treballar, si no us fa res, porto el portàtil i podeu xafardejar algunes fotos...
No crec que arribi a les 5 i encara no sé segur si em puc escaquejar però com que tinc els vostres mòbils, us dic alguna cosa si és que no.
Per cert, a veure si puc penjar algunes fotos...
Us vull ensenyar el regal que ens van fer els que ens portaven amb cotxe: una taula i unes cadires per la cuina... i un escrit molt xulo. Anem a provar-ho! No hi ha forma! Vaig a provar-ho des d'un altre ordinador!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dt. ago. 12, 2008 9:47 am

ei, algú sap si passa alguna cosa per enviar fotografies? no me'n surto i ho he provat amb 3 ordinadors diferents...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dt. ago. 12, 2008 11:27 am

Ostras MOntse, quina ilusió si et vens!!!

Si no et deixa penjar les fotos, deu ser pel pes d'elles, pots comprimir laguna amb algun programa i probar.ho?? em sembla que acepta pujar fins fotos d'una mega....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. ago. 12, 2008 12:57 pm

Nens... que ens veiem aquesta tarda!!!!

Montse!!!! aviam si pots arribar!!! quina ilu si vens!!!!!!

per cert... ja he fet crònica de la súper despedida que em van fer les nenes.... hi ha milt fotos...

viewtopic.php?t=16646&highlight=

ens veiem després!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dc. ago. 13, 2008 7:55 am

Bon dia noies!!

que, vau fer molt tard???

MOntse, vaig flipar moltissim amb tot, en sèrio, estaves maquissima, i vau fer una boda d'aquestes que de segur no s'obliden fàcilment :-))
FELICITATS!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants