Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: queque » dl. ago. 11, 2008 9:05 am

Bon dia noies!!!! com a anat el cap de setmana???
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dl. ago. 11, 2008 9:50 am

bon dia!!!!

que tal????

núria m'alegro que anes bé el tastet! té molt bona pintat tot... mmmmm....

miriam que bé anar a port aventura, nosaltes anem dilluns i dimarts que ve, casibé coincidim!!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 9:51 am

Bon diaaaa!!!

Nenas, on sou??????

Queque, que tal el finde, as avançat???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 9:51 am

kel_go ha escrit:bon dia!!!!

que tal????

núria m'alegro que anes bé el tastet! té molt bona pintat tot... mmmmm....

miriam que bé anar a port aventura, nosaltes anem dilluns i dimarts que ve, casibé coincidim!!!

Ostres, ja veus!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Hauria estat bé! Pero jo el dilluns a :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dl. ago. 11, 2008 9:52 am

HOLA PATATONES MEVES!!!!!!(encara que os tinc una mica abandonades) :t:t: :t:t: :--( :-( :-(

perdoneume boniques pero es lo de sempre no tinc temps de res, akesta setmana fem correfocs a banyoles ens an convidat per fer una trobada de diables i he tingut una mica de feina preparant la mascara i la part de dalt de la roba cosin els cascavells,estrenem vestuari!!!! >.-<:

que tal tot boniques meves?? el sopar del 22 esta a la agenda no?? vull dir no hi ha cap cambi no??? per que vindre!!!!!!!

nenes tinc ganes de que pasi aket mes per poger conectarme una mica mes ja que tindre 2 setmanes de vacances al setembre, per k la nena no te casalet i he de preparar lo de la escola que aket any ja sen va amb els grandets!!!!

en santi esta de vacances akesta setmana i la pasada per aixo k encara tenia menos temps de entrar., estem aprofitan tot el temps que podem encara k trevalli

esteu totes be?? les ja casades com va la busqueda dels bebes?? mont?? miriam???
les que esteu de preparatius com ho porteu guapes??? he rebut algun mail amb fotos i crec que os he contestat a tots hoi k si??? esteu totes impressionants!!!!!!guapissimes!!!!!

chiky guapa k tal tot bonica ?? com esteu??? ja as trovat feina??? el teu sogre com esta??? ayy nina ja et fare un truc per parlar amb tu una estoneta es k per aki no tinc temps :--(

be patatones un petonas enormement gran per totes, i una abraçada molt forta per totes, os estimo molt guapes!!! no es una despedida pero com no se si en akesta setmana podre entrar gaire estone mes, /ho intentare)
per poc k pugi............... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
MMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: queque » dl. ago. 11, 2008 10:16 am

Avançar?? doncs no gaire, aquesta tarda intentarem anar a veure el músic, dic intentarem perquè ja és la tercera vegada que quedem.

I dijous tinc el TASTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja em triat els plats que ens agradaven més per tastar.
queque

EntradaAutor: Agbe » dl. ago. 11, 2008 10:28 am

Bon dia nines!!!

Com esteu? com va tot? jo aquests dies he estat una mica liada per això no entrat gaire per aqui!!

La setmana pasada varem avançar força coses del casament, la decoració de l'esglèsia ja l'hem triat, serà amb roses blanques amb verd (lo que no sé com es diu la fulla verda, jejejeje), i amb els bancs farem un si,un no.
L'autocar pel jovent ja està reservat.
Ja hem decidit el gravat que hi volem als anells.
La decoració de les taules divendres ho varem triar, ficarem petals vermells (per trencar una mica amb el blanc de les estovalles), unes fulles verdes i espelmes petitones.És molt senzill.
I divendres varem anar a fer el previ, a una platja de l'Estartit... ens ho varem passar super bé, al principi amb una miqueta de vergonya però desprès molt bé.... ens varem mollar força!!

Desprès em posso al dia... molts records a totes!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dl. ago. 11, 2008 11:00 am

Agbe que bé el previ, no?? les flors nosaltres també fem blanc i verd. A mi només em queda anar a triar ram, i les flors del restaurant.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 11:15 am

Patatona!!!! Quants de dies!!!
Bé, doncs així sí que et veurem al sopar, no??? Si vols podem quedar com sempre i així anem tú, jo i la Mont juntes!!
De l'album i el video, ja en tens noticies???
Que bé, reina, dues setmanetes de festa!!! Aixó podras estar a tope per la peke...el meu també ja comença l'escola de grans! QUina peneta! :--( :--( :--( :--(
Sobre la busqueda.... doncs res...esperant a veure els resultats d'aquest més...però fins al 18 nanai de la xina!

Agbe, reina, mooolllt bé!!! As avançat moltes coses!!!
Que bé que us ho passessiu tan bé al previ!
Per les flors del restaurant, al final que?? Et toca pagar o no???

Agbe i Queque, trobo que verd i blanc quedarà molt maco!

Queque, ja ens explicaràs com anat el tastet!!!

El divendres vaig trobar a l'Arhoa, nenas, està moreníssima!!!! UN petonet reina! =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. ago. 11, 2008 12:19 pm

hola!

dem hola! que bé aviat ja vacances!

ostres agbe si que heu avançat! molt bé! jo también crec que verd i blanc us quedara molt xulo!

segur que us quedara molt xulo el previ a la platja! :-)ok:

ostres queque que bé ja el tastet!!! bé jja ens exxplicaras que tal
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 1:11 pm

Noies, necessito les vostres opinions...

Mireu, el problema el tinc amb el fotógraf...
Bé, com totes sabeu a mi em tenien que fer l'àlbum normal i de regal ens en feien un de més petit que era d'una manera especial amb uns retocs especials, blablabla...
Bé, quan vàrem anar a fer el previ, en Xavi ens va comentar que aquest petit no ens el faria perquè encara no sabia com montar.-lo i que res, que ens recompensaria d'una altre manera.
Passat el casament, quan vàrem anar a pagar els quadres que vàrem fer, li vaig comentar que volia el cd de les fotos i tal, i em va dir que bé, com que ens devia una cosa, doncs que si voliem que ens deixava el cd per 100€ amb totes les fotos de làlbum.
Jo vaig acceptar.

Ahir, vaig estar parlant amb ell, que em va dir que ja casi estava tot llest...i vaig aprofitar per comentar-li si ens podien passar sense treballar ni res, tot el que el del video havia grabat desde el moment del convit...ja que sé que va grabar molta i molta estona i motles de les bestieses que havia grabat no sortirien al dvd del casament... Així que em va dir que sí, però que em costaria 60 euros...

Bé, el meu dilema és el següent:

Trobeu lògic que per passar tal qual, de la càmara a un cd tingui que pagar??? De fet, nosaltres ja paquem per la feina que suposa fer el dvd, no???
I sobre el de les fotos...ara que hi penso...perquè hem de pagar per unes fotos que ja tenen que treballar igualment per el montatge de làlbum i que ja paguem???

Mireu, havia pensat enviar-li un missage....

"Bones Xavier!

Em sap greu ser tan pesadeta...

Escolta, mira es que porto desde ahir donant-li voltes al tema i per més que hi penso no arribo a entendre una cosa, i m'agradaria que m'ho expliquèssis...
No entenc el fet de tenir que pagar-te per un cd on només hi ha grabat un tros que te solicitat i que no és ni treballat ni res de res...de fet, ja paguem per l'edició del video no?? Vull dir, que descarregar el video a l'ordinador i passar-ho a un cd no entenc com pot costar 60 euros...
Igualment m'ho quedarè, però és que no ho entenc...
El mateix fet està en el cd de les fotos de l'àlbum.... si ja paguem per fer l'àlbum, no sé perquè a més a més hem de pagar 100€ ( que en veritat serien 350€) per unes fotos que ja heu de treballar igualment, que no porten res més que grabar-les en un cd...i que igualment el treball d'aquestes ja les paguem amb el montatge... Més difícil d'entendre quan altres noies em diuen que a elles les fotos els hi regalen! Que sé que no és el mateix, perquè la teva manera de treballar no te res a veure amb els altres, però mira...sóc així de burra, i de vegades em costa acabar d'entendre les coses....

Em sap greu, però és que no acavo d'entredre-ho i no vull que t'ho prenguis malament!.."

Nenas, sincerament que en penseu de tot aixó????
Jo és que no entenc sobre drets d'autor i aquestes històries i clar, se que amb el cd de les fotos, ell hi perd pasta ja que no aniré a fer copies perquè ja tindrè jo els negatius... Ai no sé...

Perdoneu per la parrafada... :--( :--( :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dl. ago. 11, 2008 1:35 pm

Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 1:43 pm

queque ha escrit:Miriam a nosaltres ens les dona però no sé si ens cobrarà alguna cosa, a uns amics els a cobrat uns 100 euros tambè.
No t´ha contestat??

Encara no li he enviat...és que per les fotos puc arribar a entendre-ho, ja que les han de polir i tota la història, però lo del dvd crec que ja és la o*stia...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dl. ago. 11, 2008 1:53 pm

la veritat es que amb aquest tema s´abusa molt!!! estic d´acord amb tu, el video podria tenir el detall de fer-ho gratis!!!, ja que no ha de fer res només gravar-ho, i no tot, només la part que vols.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 1:57 pm

queque ha escrit:la veritat es que amb aquest tema s´abusa molt!!! estic d´acord amb tu, el video podria tenir el detall de fer-ho gratis!!!, ja que no ha de fer res només gravar-ho, i no tot, només la part que vols.

No sé...es que tela, tela... s'ho cobren tot! :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 11, 2008 4:08 pm

Bona tarda guapes!!!!

Miriam trobo que li hauries d'enviar. almenys ell et podra dir el perquè ell ho ha fet.
Agbe que be l'ho del previ. Nosaltres hi anem demà pero he sentit que fara nuvl, o sigui que de sol res de res. Jo tbe tindre força vergonya, ja us explicare.

Miriam no passa res si ve. Jo d'angles ni frances res pero almenys vindra a sopar. I el tasteig fa una bona pinta!!!!!

Dem que ve que sapiguem de tu, ja et trobavem a faltar.
Jo el tema sopar segurament si que vindre, ja us ho confrimare!!!

Les altres que tal??? Molts records a totes
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. ago. 11, 2008 4:10 pm

Ara m'acaba de trucar en Xavi i m'ha di que ha preguntat per regalar-li a la meva germana bessona la nit al Tapioles ja que no tenen casa amb el novio i m'ha dit que 130 euros amb el 20% de descompte. Es carissim i no se que fer-li.

Li donare el ram pero li volia fer alguna coseta pels 2 pq ens han ajudat molt amb el casament.

Teniu alguna idea?
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: nuria74 » dl. ago. 11, 2008 5:00 pm

Hola de nou maquissimes!

Miriam, jo li enviaria el mail, a veure què et diu...

Mireia, sóc jo la de l'amiga que vol colar-se al sopar! El més probable és que no vindrà, però li proposaré.

Dem, guapa, quant de temps!!! Què bé que vinguis el 22!!!

Per cert, on es fa el sopar?

Mireia, per la teva germana :-/ Quant et voldries gastar?

La recerca del vestit per la meva mare ha estat tot un èxit!!! De fet, se n'ha provat 5 i 4 li queden molt bé! Però n'hi ha 2 que destaquen i dijous tornem a que se'ls emprovi amb la seva millor amiga i potser el meu pare... faré fotos dijous, que amb les presses aquest matí m'he deixat la càmara :--( però, triï el que triï estarà guapissima (-O-:-)

Agbe, Déu n'hi do el que heu avançat!!! Nosaltres estem estancadets... bé, no és veritat, jo ja tinc lo de l'allotjament gairebé enllestit (ens fan descompte a tot arreu!) i el meu home està fent la pàgine internet... podeu anar a mirar-la, només està en francès, però podeu fer-vos una idea...

www.poussins.net/mariage

Per cert, aquest matí m'he mirat la roba interior a la mateixa botiga i hi ha un conjunt que m'agrada molt! L'agafaré dijous i també us posaré fotos! La veritat és que no tinc temps ni ganes de voltar més per aquest tema, amb la calor que fa, anar a Girona, va a ser que no...

No sé que més volia dir...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 7:27 pm

Ostres Núria, quina currada de web no??? Que guai! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Mireia, encara que faci núvols demà, tan se'n dona...al contrari...millor que estigui una mica enovulat que les fotos queden més maques!

Nenas, merci per les vostres opinions... encara no sé si li enviaré.... :mu::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. ago. 11, 2008 7:37 pm

bona tarda noies!!

ostres miriam jo también crec que és passa! és una burrada que us cobri 60€... pero si no te cap feina! nomes es passar-lo en un cd... crec que li faras bé enviant l'e-mail... a part està molt ben escrit :-)ok:

núria veus que bé! la teva mare ja te gairabé el vestit!!! i que guapa la pàgina web! >.-<: >.-<:

ostres mireia... tema regal germana... jo también li vaig donar el ram... no se que més li podries fer... també depent molt del pressupost que tinguis...
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants