Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dj. ago. 07, 2008 6:01 pm

que xulis!!! home no es veuen molt bé pero tal i com dius ja ens fem una idea!! queden molt guapos!!!!! :-)ok: >.-<:
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. ago. 07, 2008 7:24 pm

Hola guapes!!!

Necesito la vostra ajuda
En els germans els hi fem el magma i als pares els hi fem un capd e setmana al bALNEARI EL mONTANYA, allà on van els jugadors del Barça, i clar no se com entregar-ho.
Estava intenetant fer un fotomontatge pero es impossible.

Com ho farieu???
A veure si alguna em pot ajudar

Gracies!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 07, 2008 9:52 pm

Kel, a veure si amb una mica de sort pots venir i així et coneixem!!!

MOnt, reina, com va per Vielha???? La meva cunyada hi va pujar el dimecres!

Mireia, els punts de llibre t'han quedat molt xulos!
SObre lo de com entregar els vals...perquè no compres unes capçetes xules i els hi poses a dintre...així amb pètals o amb aquella mena de herbes que fan olor...ai no sé...jo ho vaig fer així i els hi va agradar molt!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dv. ago. 08, 2008 7:40 am

bon dia!!!

ojala mir¡am... perque en tinc moltes ganes!!!

si mireia, jo també penso igual que la miriam... comprar unes caixes xules i posar-ho a dins amb petals...

bé, perfi avui ja som divendres :-///: :-///:
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 08, 2008 8:04 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!!!
Ja divendres!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Mireia jo també penso que millor posar-ho a dins d'alguna cosa, a mi m'agraden molt els cofres petitons, queda molt bé.... i ho decores una miqueta a dins i crec que els hi agradarà segur, jo tinc fibra de coco (que em va donar la Miriam), és de color cru, i per posar a dins hi pot quedar molt bé, si en vols... ja ho saps :-)ok:
Els punts de llibre són xulissims!!!!!!!! =0-0-)

Ahir finalment varem decidir quina seria la cançó del primer ball, posarem la de Il Divo "Hasta mi final", fa posar la pell de gallina, m'encanta!!!!! Sé que ploraré, perquè m'emociona molt... A més no dura massa i l'Anton no és gaire de ballar. Primer em deia que no estava segur de la cançó, però llavors me'n vaig anar a la terrassa a fer un cigarret i vaig sentir que l'anava escoltant (segur que pensava que no ho sentia), aquesta va ser la prova definitiva que la cançó si que li agrada, però em sembla que també li fa cosa perquè s'emocionarà >.-<: >.-<:
quan vaig tornar a entrar em va dir que si que haviem de posar aquella que li agradava molt :-)) HOMES!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 08, 2008 8:43 am

Bon dia princeses.

Com esteu? veig que aneu avançant força eh?! me n'alegro!

Ainos molt bé que ja tingueu la cançó i segur que s'emociona molt.... els homes son aixi...

Mireia els punts de llibre son molt xulos i pel que fa al regals dels pares i germanas.... que demanes com posar-ho maco o com entregar-ho? per posar-ho macop a mi el tema cofres també m'agrada molt i a dins hi pots posar carmels o monedes de plàstic rollo tresor.... i com a entrega ja saps amb musiqueta que representi alguna cosa per ells.

Ostres noies gràcies per les felicitacions dels meus dos mesos de casada per que gràcies a que ho acabo de llegir m'hi heu fet pensar....

Doncs res que us vaig seguint d'aprop

Petonets
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 08, 2008 8:54 am

Chiky guapissima, com estàs????
Ets una màquina, estàs en tot!!!!!!!!
Et trobem a faltar molt per aquí !!!!!!!! :-()-) :-()-)
I si, ja fa 2 mesos d'aquell dia tan fantàstic que vareu passar i que en segons quins moments has de recordar !!!!!!!!
Ànims :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 08, 2008 9:03 am

Gràcies Ainos bonica! Doncs si 2 mesos pero es que ja em queda tant lluny....... disfruteu molt de veritat per que cada sensacio és unica i no es tornarà repetir... aixi que saboregei des de cada decisió fins a cada sensació que teniu en aquesta recta final.... i aquell dia gauidiu i deixeu-vos portar pel que sentir i res de nervis!

Ainos ja tens calr el tema musica i decoració? vaig llegirq ue estaves dubtant amb el tema de la musica i que era un pel car la decoració no?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dv. ago. 08, 2008 9:03 am

Hola Chiky!!! com estàs???? felicitats pels dos mesos de casats!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 08, 2008 9:31 am

Doncs si que tenia algun dubte amb la musica, però crec que ho anem sol.lucionant :hmm::
I amb les flors, doncs si, ens hi varen contar unes tires de fulla d'esparreguera per posar a les 4 columnes, i em cobraven 115 € cada una o sigui que la brometa ens costava 460 €!!!! A mi ja no m'agradava com quedava, imagina't quan vaig veure el preu.... al final hem decidit que posaran unes tires d'heura en 2 cantonades que caiguin des del pis de dalt com si fossin plantes, així si que m'agrada!!!! També em va dir que al davant de les nostres cadires i posaria un cilindre foradat i forrat del color que volgués per tal de posar-hi el ram durant la cerimònia, diu que amb les fotos sembla un gerro amb flors i així tampoc no has d'estar aguantant el ram tota l'estona... em va semblar una bona idea.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dv. ago. 08, 2008 11:28 am

M'acaba de trucar la meva millor amiga, per preguntar-me si a la meva despedida hi havia alguna restricció per la meva part... jo li he dit que no volia passar por, tipus tunel del terror...., i que no em fessin fer massa el ridicul. Hi ha hagut un silenci i s'ha fotut a riure dient que lo del ridicul no era negociable, i m'ha dit que em prepari... no sabeu pas la por que em fan, a més m'ha dit que aquesta vegada hi serem totes (no ha passat a cap despedida, sempre fallava algu), ja tremolo!!!!!! A més em sembla que volen començar divendres, ja que m'ha preguntat si treballo i a quina hora plego....
Ahhhhh i lo pitjor és que fins i tot em sembla que l'Anton ho sap tot!!!!!!!
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dv. ago. 08, 2008 12:41 pm

hola!!

ei chiky guapissíma, k tal???

ainos aquesta cançó es preciosa! a mi m'agrada moltissím segur que us emocionareu!

preparet per la despe... segur que sera sonada!! bé ja ens explicaras!
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 08, 2008 12:56 pm

BOna tarda guapíssimes!

Avui m'han deixat plegar 2 hores abans, ja que com que no tinc :-.:·:: no tinc feina! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ara vaig cap a Girona a veure a ma mare!

Chiky reina, et trobem molt a faltar!!! I si...queda tan llunyà ja el nostre dia...però mira, és un record que sempre tindrem en els nostres cors!

Ainos, la cançó és molt maca...aixó d'emocionar-se, doncs no sé...jo també pensava que m'emocionaria i nena, aquell dia poques llàgrimes em vàren saltar! I mira que jo sóc de llàgrima fàcil,eh!

Disfruteu tan com pugueu reinas!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dv. ago. 08, 2008 12:59 pm

veus que bé miriam!! has pogut plegar 2 hores abans...

miriam aixo que dius de plorar el dia del casament a mi em va passar igual, vaig plorar poquissím... aixo que soc también de llagrima facil... i mira que em pensava que ploraria i m'emocionaria molt més!
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 08, 2008 5:59 pm

A mi aio de plorar em preocupa, no vull plorara i cerce que quena entri a l'esglesia ho fare
I no vull fer-ho!! Per supososq ue deu ser el moment quan et ve
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 08, 2008 7:29 pm

mireia 9 ha escrit:A mi aio de plorar em preocupa, no vull plorara i cerce que quena entri a l'esglesia ho fare
I no vull fer-ho!! Per supososq ue deu ser el moment quan et ve

Mireia, jo la cançó que vaig posar, encara l'escolto ara i ploro, pero nena, aquell dia... res de res...només em va caure la llagrimeta quan ja era devant de tot!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dv. ago. 08, 2008 7:43 pm

Hola guapíssimes meves!!!

Quants de dies sense entrar! Cada matí quan m'aixeco, em dic "avui he d'entrar al fòrum a veure les meves nenes!", i a la nit quan per fi he posat els nens a dormir, estic tant reventada que no tinc forces per res... però no us oblido, eh!!!!

Gràcies per les vostres felicitacions, el sopar va anar molt i molt bé!!! Vam tastar els tres plats que havíem mig escollit i de moment és el que erns ha agradat més, o sigui:

Capaccio de tonyina amb oli de trompetes de la mort
Rap amb patates confitades i oli d'alls
Filet de vedella amb salsa de ceps
Espuma de crema catalana sobre maduixes

Pels pastissos, vam provar de xocolata i cafè i de llimona. Tots dos molt bons, però espero per tastar el mateix que va escollir l'Aroa!

Quan tingui un moment us posaré fotos...

nenes, us trobo molt a faltar, i si no hi ha causes majors, VINDRE AL SOPAR :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: tinc moltes ganes de veure-us

Ara vaig a preparar el sopar, potser fins després... de totes maneres ja és cap de setmana i la majoria no entrareu fins dilluns, o sigui que tinc temps.

Arohha, jo tampoc no he vist les fotos!

Mireia, m'agrada l'idea de les capcetes! Et queda menys d'1 mes, guapa!!!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. ago. 10, 2008 6:28 pm

Bona tarda de diumenge!!!

Núria, quina bona pinta que fa el tastet!!! Veig que va anar de maravella!!!

A veure si no surt cap imprevist i ens veiem al sopar!

Va nenas, que aquesta setmaneta tenim festa!!!
I nosaltres, aquest finde anirem a passar-lo a POrt Aventura! QUe bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bé, espero que estigue passant una bona tarda de diumenge! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dg. ago. 10, 2008 9:54 pm

Hola guapissimes meves!!!

Com ha anat el cap de setmana?

Miriam, quina sort poder anar a Port Aventura! Nosaltres volem anar-hi des de fa mesos amb en Michel, però no trobem mai l'ocasió de deixar els nens amb els meus pares i que no hi hagi gaire feina...

Demà al matí vaig a veure amb la meva mare pel seu vestit... potser que es comenci a espavilar, no??? Si no trobem res demà, haurem d'anar a Girona, perquè aquí als voltants ja ens ho hem patejat tot. M'han parlat de la botiga Paris, aguna de vosaltres la coneix? I si no, on podria anar?

També m'he estat mirant una mica lo de la roba interior i la dependenta m'ho ha pintat una mica xungo, perquè sense tirants només tenia un model, i no és que fos gaire maco la veritat... diu que de cares a la tardor tot va amb tirants. On puc anar, nenes ajudeu-me, que d'aquí res tindré l'1 al davant i em començo a posar nerviosa!!!

Sino, aquest cap de setmana m'han confirmat gairebé tots els cosins d'Alacant, estic molt contenta!

Mont, has tornat de Vielha? Com ha anat? I el tema :-()) què tal?

Chiky, com estàs preciosa?

Sabeu què??? La madrina del nen vé el dia 19 per 1 setmaneta. No me'n recordava, i el dia 22 tenim sopar!!! I jo vull venir!!! No crec que li faci res que la deixi una nit sola (bé sola, amb els nens i el meu home!), i sino vindré amb ella, no us fa res? El problema és que no parla castellà... anglès i francès, algú podrà donar-li conversa?

Nenes, m'agradaria fer lo del poster del padré, em podreu ajudar? Miriam, tu el vas fer no? Havies parlat d'una forera que et va ajudar, oi?

També hem fet una mica de repassada de tot el que ens queda en 2 mesos i escaig, i m'ha agafat une cagarrines!!! On col*lons ens hem fotut!!! Mireia, Agbe, Ainos, Queque, com ho porteu??????

Bé noies, perdoneu per la parrafada, me'n vaig a dormir.

Petons i fins demà!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 11, 2008 6:37 am

Bon dia guapíssimes!!

Per fi ja tinc ordinador a la feina...però ara no puc obrir el programa ja que segons aquest trasto s'ha superat el nombre de llicencies!!! Mare meva...a veure quan podrè tornar a la normalitat! :--( :--(

Núria reina, doncs nosaltres també en teniem moltes ganes d'anar a Port Aventura, i mira, si tot ba bé, aquest finde tots 3 cap allà! QUe l'Arnau també bé!!! >.-<: >.-<:

Sobre la roba interior, jo de tu m'acostaria fins al Blonda! Allà és on ho vàrem comprar unes quantes, i em sembla que la gran majoria si treia les tires! Està per allà a prop de la clínica Bofill!

Tema, poster del padrí sí que me'l va fer una forera! Desprès et passo el link!

Sobre el sopar...jo nena, ni inglès ni frances! :--( Però per mi, encantada de que vingui! :-)ok:

La resta...nines, que tal anat el finde????

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants