Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 28, 2008 3:20 pm

rachi quina ilu el teu mis!!!!!!!! que bé que tot sortis genial.... ara el que toca és desconectar i disfrutar a tope del viatge!!!!

nenis que tal el finde??? el meu molt relax... amb ganes de que arribin les vacances... pq a més amb aquesta calor no hi ha ganes de treballar!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. jul. 29, 2008 9:26 am

bon dia guapes!!!!!

rachi he vist fotos teves al facebook i tas guapissima.... realment preciosa!!!!!!!

nenis mireu al facebook que unes amigues seves han penjat alguna foto!!!!! esta molt guapa de veritat!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 29, 2008 11:18 am

Boooon dia,
Acabo de veure les fotos!!!!!! Rachi estaves esplendida!!!!!! Les arrecades molt txules!!!!!!
Ara a passar-ho bé i a disfrutar del peaSo viatge!!!!!!

Molts petonets!!!!

Mary jo no començo vacances fins el 10 i ademés aquest any me les parteixen però bueno!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dt. jul. 29, 2008 1:18 pm

aixxx. jo també he vist les fotos i estava molt guapa... i el sopar a terrassa super romàntic. Quina vetllada més maca!
el centres de les taules molt elegants... tot molt blanc i molt pur.

i ahi la rateta presumida que es va cambiar d'arrecades i de pentinat!

veig que us ho vau passar molt bé... i que vau posar el globusa la zona del ball! el meu marit és un soso i no va voler possar-los.

en fin moltes felicitats i ja ens explicaràs a la tornada.
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 29, 2008 2:25 pm

Rachi, que GUAPA!!!!!!!!!!!!!! Jejeje, gràcies mary pel xivatazo!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 30, 2008 10:34 am

Bon dia!!!!
Com anem?????
Jo a tope de feina, sembla que s'acabi el món!!!!!!
Després si puc em conecto una estoneta!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 31, 2008 8:25 am

Bon dia guapes!!! Bueno, només em queda un dia i mig per començar les vacances!!!!!!! AIxss, quines ganes. Ara mateix tinc al nen a l'agència decidint on anem, que ja toca. Estem entre Grècia i Cerdenya.... A veure quina és la opció guanyadora.

I vosaltres, com va tot? Quan comenceu les vacances????

Petonets!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 31, 2008 11:44 am

aLLO A MI ENCARA EM QUEDEN UNS DIES PER COMENÇAR VACANCES PERÒ BUENO NO ESTIC MOLT ESTRESSADA!! tINC MOLTA FEINA PERÒ VAIG FENT!!!!!
Grècia?? A quina part de Grècia??? Frieu illes????? Home depèn dels dies que aneu jo potser m'aniria a Grecia!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 31, 2008 1:55 pm

Hola!
G14, em recomanes alguna illa en especial?? Volem marxar entre 7 i 10 dies, encara no ho tenim clar....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 01, 2008 8:47 am

Ofcourse a veure jo vaig estar fa uns sis anys a Grecia. Vaig estar a las Esporadas i Corfu i em va encantar és mes verge i salvatge que Creta. Creta és més àrid pel que em va dir mon germà i més concorregut!!!!
Cerdenya a mi personalment no em va entusiasmar m'ho vaig passar de conya però realment com a platjes vas a Menorca i molt més boniques!! Cerdenya té el tema de la Costa Esmeralda però que està a tope.
Per tant depèn una mica del rollo amb el que volgueu anar si més moviment o mes de tranquis!!!
Ja ens diràs que escolliu!!!!

Aaah també has de mirar els preus perquè em semblña que ara per anar a Grècia està bastant caret amb avió, no?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. ago. 01, 2008 9:27 am

Hola!!!!!!!!! Bueno, d'aqui unes horetes per fi començo les vacances!!!!

G14, al final anem a Cerdeña, a Costa Esmeralda.... Pfff, ara amb el que m'has dit m'he quedat una mica xof.... Pero bueno, anem a un hotel que pel que m'han dit està molt be, així que espero que tot vagi be!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 01, 2008 10:46 am

Ofcourse escolta que Costa Esmeralda és molt bonico però l'únic que també té molt ambientillo!!!! Per com tot si voleu tranquil.litat segur que la trobareu!!! Lo important és desconectar i marxar de vacances!!!!!!
Quants dies marxeu??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. ago. 01, 2008 12:45 pm

Ah! Vale... Jejeje, volem descansar, però també estarà be sortir a sopar, a fer una copeta... ¿Coneixes algún lloc xulo?

Marxem 7 díes, pq després fem una ruta pel nord (Pais Basc i Astúries).... Al final estarem gairebe tot el mes ocupats... A veure si abans de començar a treballar em dona temps de mirar fotografs pel casament (així ja m'ho trec de sobre) i d'enterar-me dels tràmits per fer el casament civil.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 01, 2008 1:27 pm

Ofcourse a quina zona esteu allotjats??? Per porto cervo o Porto Rotondo???
No sé hi ha moltíssim restaurants i no fa falta que et recomani cap perque hi ha mogollon
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. ago. 01, 2008 5:53 pm

eii guapes... ja tic de vacances!!!!! tenia unes ganes... pq a més he portat una setmana amb moltíssima feina!!! xo ara ja esta!!!!! q bé!!!
nos también ens estem plantejant anar a les illes gregues... dma hi decidim!!!! ja us diré el que!!!!
buenooo nenis ja m'aniré conectant xo igualment bones vacances a totes

ofcourse t'ho passaras genial a cerdenya m'han dit que és precios!!!!

un ptnt
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. ago. 04, 2008 10:20 am

Bon dia!!!
Em sembla que estic aqui més solana.......
Bé ja aguanto jo el pais jejejejje!!!! Ara que dilluns vinent tmbé estaré a la platjeta!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 04, 2008 12:05 pm

Holaaaaa!!

Bon dia a tothom!! Ja tic a caseta... bueno en realitat des del dia 30 però m'ha estat imposible conectar-me, encara no tenim ordinador al pis nou... Avui m'he portat un portatil de la empresa per poder conectar-me jijijijiji

Bueno el pis el porto fataaaal encara estic posant la roba als armaris i haig de netejar tot de nou pq amb la pols de la platja i la obra del davant el tinc que fa por...
Al dormitori es van equivocar i tinc unes tauletes que no són les meves que suposo que ja fins el setembre no arribarán igual que el moble de la tv que encara no el tinc. Xavi avui ha començat a treballar i a mi m'ha tocat IKEA i neteja... però bueno a les 3 quan vingui seguirem a veure si en un parell de dies més ens ho treiem de sobre...

El viatge va ser en dos palabras IM PRESIONANTE jajajjaa bueno EEUU molt guay San Francisco em va enamorar i els outlets de Nova York ni us ho explico tenim uns deutes a la visa que tela! jijiji Però la Polinesia... va ser un somni... tot preciós i el Taha'a bueno sense paraules!! Us ho recomano... Ofcourse per la teva lluna de mel ja saps!! jijijiji

I res la boda... ja la veig tan lluny!!! Em fa una pena... demà fará un mes... m'ho vaig passar superbé tot va sortir de meravella molt millor del q ens esperaven la gent ens va felicitar per totes les xorradetes que vam fer... Lo que més va agradar va ser que vam posar proyectors mentres donavem els regals amb fotos de la persona per qui anava... i bueno a la entrada del nuvis a la sala evidentment el nostre video...
El vestit va triomfar tothom em comentaba lo bonic, juvenil i elegant que era bueno res... que tot va sortir genial!!
Aps a la cerimonia al Xavi li va caure l'anell al terra jajajja tothom rient però al final ho vam trobar i m'el va poder posar... jejeje

Bueno ja vaig veure lo guapiisima que estava la RACHI, encara deu estar de viatge no?
Com esteu totes que expliqueu???

Bueno ara us poso fotos!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 04, 2008 12:32 pm

Us paso fotos de la boda i tambè una del comiat que anavem de charleston totes de negre excepte a mi que em van posar de blau!! jijiji
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dl. ago. 04, 2008 1:06 pm

Fiancéeeeeeeeee ja estàs per aki!!!!!!
Quetxules les fotos, sobre tot la que t'estan agafant tots els nois és molt txula!!!!!!
Lo del projector és cert que triomfa moltíssim perquè a nosaltres ens han demanat el montatge que vam fer!!!!!
Nena ja passaràs fotillos del viatge!!!!! Jo encara no tinc ni telefon a casa... hi ha un problema de saturació de numeros a Sant Cugat i no hi ha linies lliures!!!!! Si si rollo tercer mundista!!!!!
Jo quan vaig tornar de viatge tamb´em donava la sensació de que fes mogollon de temps de la boda!!!!

Pel que dius del pis a nosaltres en passa el matei, tenim una obra davant i és un desastre perquè netges i ja sta brut en mig minut!!!!!

Si la Rachi està de viatge, no recordo quants dies estava fora. Ella també anava a la Polinesia, oi?????
La Croketa deu esta a puntet d'arribar.
La Mary i Ofcourse divendres van començar vacances i jo agafo vacancetes la setmana vinent.

M'encanta veure les fotos de la boda, em poso tan nostàlgica i alhora tan aaaaix!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. ago. 05, 2008 12:20 pm

booooon dia!!!!!
Imatge