RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. ago. 04, 2008 8:06 am

Janna! estàs guapísima noia!!!!!! m'agrada molt el teu vestit i et keda genial!!!!!! :-)ok:

estaràs guapísima pels jardins de can ribas!!!!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Tinita » dl. ago. 04, 2008 8:30 am

Hola noies!!

Tinc bastant paredet el post no nononono!!!

Eiiiii Janna que bé que ja estigui enllestit el tastet, m´encanta aquest centre, a la fira de bodas i bodas m´el van ensenyar en una foto i ufffffff era preciós!!!!!

...jo també et vull veure jejeje......

Del tema vacances estic d´acord amb Ninou, és més, l´altre dia van fer un reportatge a tv3, que si que molta crisi i que t´enganyen amb ofertones, et possen la mel a la boca i després vinga a sumar-li taxes i més tontades...en fi, una pasta al final!

Nosaltres marxem de Ruta Motxilera pel Marroc jejejeje en principi anavem nosaltres dos sols 12 dies, aterraven a Marrakech i d´allà cap al desert a dormir en Jaimas i després uns dies a un poblet de platja, total que buscant per internet informació en altres foros jejejeje ens ajuntem amb una parella de Galicia i una altra de Barcelona, tots som de la mateixa quinta 25-30 anys més o menys ( jo com sempre la més peque ).

Ens trobarem a Marrakech una nit per sopar quan arribin tots ( nosaltres arribem dos dies abans ) i al dia següent hem "llogat" un guia amb 4x4 que conduirà i ens portarà 5 a recorrer un tros del pais, carretera i manta!!!! i després cadascun continuarà amb els seu planning o com que no hi ha res planejat tots junts depen de com ens portem.

Aishhhh marxem dilluns cap a Marrakech i tinc unes ganetes!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dl. ago. 04, 2008 9:36 am

Janna preciós!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'encanta, mooolt fi i elegant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-)
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dl. ago. 04, 2008 11:26 pm

Gràcies noies pels vostres comentaris!!!

Ninou, el vel que surt en cascada és per portar durant la cerimònia civil i després m'el treuré per anar més còmode,... En principi no està pensat per portar pel cap,...

Us envio alguna foto més! I a tu Tinita també!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. ago. 05, 2008 9:38 am

Janna, jo et dono la meva opinió eh... si et cases allà pel civil jo no portaria vel, pq sentada allà amb tot lo verd i d'esquenes, queda preciós!!!
Però ojo que és la meva opinió eh!!!!! :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. ago. 06, 2008 9:35 am

Doncs a mi m'encanta akest vel a l'eskena! li dona un toke molt especial i diferent!!!!!! crec k val la pena!!!!!!!
però està clar k akesta és una decissió molt personal però per la meva part secundo la moció!!!!!!

:-)ok:
SoniaJordi

EntradaAutor: pilimili » dc. ago. 06, 2008 10:52 am

ei, jo deia que el vel de l'esquena sí, vel del cap no :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. ago. 06, 2008 12:25 pm

Ahhhhhhhhhhh! en això estic amb tu!!!!!! :-)
Jo tampoc portaré vel i també fem casament civil als jardins de Can Ribas!!!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi

EntradaAutor: Janna » dj. ago. 07, 2008 5:13 pm

Ei nenes!!! Totalment d'acord amb vosaltres!!!
El vel que surti des de l'esquena!!!! Vel al cap, personalment, MAI DE LA VIDA!!! I molt menys en una cerimònia civil!

Em pelaré de fred amb el trosset d'esquena i el clatell a l'aire a finals d'Octubre però ja se sap: per presumir s'ha de patir!!!!

PD: fa molta calor? o només m'ho sembla a mi?
Bona setmana!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Janna

EntradaAutor: SONIA18 » ds. ago. 09, 2008 10:32 am

Hola guapas!!!

Ya hemos vuelto y por fin tras 5 días en casa empezamos a ser un poco más personas pq hemos llegado destrozados...

Sólo decir que tuve una boda genial, que la Iglesia fue genial, que Can Ribas estaba impresionante y la gente se me porto. Yo por mi me casaria cada viernes, ja,ja,ja...

Lo mejor de todo a sido al volver y que la gente no pare de decirte lo bien que fue todo y q fue una de las mejores bodas a las q había asistido, eso te encanta pq al fin y al cabo uno de los objetivos es q la gente quede contenta y nosotros lo conseguimos.

De momento no tngo ninguna foto, en cuanto me pasen alguna os la paso.

Un beso!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » ds. ago. 09, 2008 4:38 pm

Hola noies!!! He tornat ja dl nord! Tot molt maco x allà, i el clima ens ha acompanyat bastant! Al arrivar aquí ens hem mort! Aaaa kina calor""

Janna, nena, ensenyem el vestiiiiiiiit!!! Aaai kines ganes!!

Ninou, enhorabona guapaaaa!! Kina ilu q tinguis plaça tan aprop!! Ho veus noia, com al final, tan patir x res.... M'en alegro molt!!

Pilimili, com stas?? Ncara tens molesties d l'embaras?? Espero q vagi millor, i com diu la NInou, dps és una molt bona recompensa!!

Sonia18, me'n alegro d qtot us anés tan be!! Felicitats!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » ds. ago. 09, 2008 8:09 pm

SONIA benvinguda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esperem crònica i foticos!!!!!!!!! I la Eyuske que??On estarà?!?!?!
Mima sí que fa calor aquí, és horrible, i amb l'embaràs buffff :--(
Janna potser amb una mica de sort en octubre no fa tan fred ::-)
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » dg. ago. 10, 2008 5:19 pm

Hola guapetones!!!

Benvinguda Sonia18!!! Quina alegria que tot anés tan bé! Estic amb les altres mosses: FOTOS JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Mima, ara t'envio una foto del vestidet!!!

Adéu!!!!
Janna

EntradaAutor: ninou » dg. ago. 10, 2008 10:50 pm

Hola!!!! Ja hem tornat de les nostres vacancetes!!!! Com esteu?

Janna, jo també penso que millor sense el vel per davant de la cara. Bé, això va a gustos.....jo vaig pensar que no portaria ni vel, però al final em va agradar dur-lo a l'església. Era molt finet el meu vel, però MAI l'hauria portat tapant-me la cara....Qüestió de gustos!

Mima, ai sí..... nena, em vaig quedar més tranquil·la! Sí que vaig patir molt i després vaig veure que no calia, però és que sóc una patidora de mena...... Ja vaig dir a la feina que plegava, i buuuffff el dia 25, que és quan en teoria hauria de tornar a treballar, vaig dir que hi aniria a explicar com havia deixat la feina i a acomiadar-me de la gent....Bbbbuuuuuffffff, això sí que se'm farà difícil!!!!! i després, tot el canvi de feina i tot...em fa una mica de cague....

SONIA18......Fotooooosssss!!!!!! Me alegro que todo haya ido tan bien! Harás crónica????

Pilimili, ai nenaaa, que t'he vist vestida de núvia i quan penso que ja deus tenir panxeta..... que guai, no?? ai, em feu venir més ganes de les que ja tinc!!!!! :-()) , però tot arribarà....encara no pot ser!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. ago. 11, 2008 8:52 am

Janna, estas guapissimaaaa!! M'agrada moltissim el vestit! Dfet, un dls primers vestits qem vaig emprobar jo, tenia molt a veure, també tenia aquest escot i aket caient! Q xulo!!! Estaras guapisima!

Noies, q en deu ser dla Eysuke?? Ja fa molt q no sabem d'ella!! I volem foticos, oi????
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Janna » dl. ago. 11, 2008 5:06 pm

Moltes gràcies Mima!!! Ja tinc ganes que arribi la 2a prova per veure'l tot més ben adaptat,...

EYSUKE!!!! Ande te has metido??? Queremos FOTOS!!!!!!!!
Janna

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. ago. 12, 2008 7:55 am

Noiesssss, avui em keda justament 1 mes pel gran dia!!!!!
Aix kins nervissssssssss!!!!! el divendres 22 ja agafem vacances i tenim l'agenda a tope!!!!!! kines ganes de començar a ultimar preparatius i de k arribi tot!!!! despedida, BODA i el viatge de noces!!!!!!! *.-o-o.* :-))
SoniaJordi

EntradaAutor: ninou » dt. ago. 12, 2008 9:04 am

que bé, Sònia! Aquest mes de preparatius és molt guai! La gent no para de recordar-te que falta taaaan poc! i tu vas preparant cosetes amb tanta il·lusió!!!
On aneu de viatge?

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. ago. 12, 2008 9:33 am

Marxem a Tailàndia! fem un circuit de 18 díes: Bangkok, triangles de l'or i Phuket!

Ja veus si la gent ens ho recorda!!!! es de tant preguntar k ens possem nerviosos!!!!! tinc moltísismes ganes ja de possar-me a tope amb tot lo k keda d'organitzar del casament!!!!!! :-)ok:
SoniaJordi

EntradaAutor: ninou » dt. ago. 12, 2008 9:52 pm

Tailàndia!!! mira, no és un destí que a nosaltres ens cridi l'atenció ara per ara, PERÒ conec a tres parelles que hi han anat de lluna de mel, i totes tres ens han parlat taaaaaaaaaaan i taaaaaaaan bé d'aquest país, que ja no puc dir allò de.. "de este agua no beberé"...
Un mes i estareu a punt d'anar cap allà!!!! però abans, la GRAN FESTASSA!!!!

Sabeu què? tinc taaaantes fotos maques del casament, que van fer convidats o els fotògrafs mateixos, que no van sortir a l'àlbum, que vaig decidir fer un àlbum (tipus Hoffman) amb totes les fotos que jo considero imprescindibles! i aiiix, porto un vici fent l'àlbum aquest! Espero que quedi xulo un cop imprès! A mi, de moment, m'encanta per la pantalla de l'ordinador. He fet un parell de Hoffmans, però aquest cop he provat un de nou: myphotofun, i permet fer àlbums més rectangulars, allargats, no sé com dir-ho. El Hofmann té sempre el mateix format i ja el tinc avorrit....
Quan el tingui fet i me l'enviin, ja us posaré fotos! Espero que quedi xulo! I si queda bé, en demanaré 3 més, pels pares i la meva germana. Perquè normalment els fotògrafs regalen un àlbum petitet als pares, però nosaltres vam agafar el meu tiet i uns amics fotògrafs i això no venia en el "pacte"! Els pares estaran encatantats de tenir un àlbum!!!! Ai, ja tinc ganes d'acabar-lo! no em queda pas gaire...estic a punt de començar la pàgina del pastís!

OOOOHHHHH, quin rollo us he deixat anar! Es nota que estic de vacances?????

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants