RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dg. jul. 27, 2008 10:35 am

fotos, fotos fotos fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina enveja noies, jo vull tornarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dg. jul. 27, 2008 11:27 am

El camí dels xiprers,...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » dg. jul. 27, 2008 11:30 am

Les consogres amb el cava i les maduixes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Janna

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 27, 2008 5:24 pm

ooooh Janna, que guai!!!!! I tant! és el millor lloc del món! jeje...

Per cert, nosaltres també ens vam casar a la tardor, el 17 de novembre, i vam triar el mateix centre de taula que vosaltres! . Et poso una foto del dia del meu casament!

jeje...i el pastís també va ser el mateix! nosaltres vam triar fer el banquet al saló de fusta, però l'aperitiu també el vam fer davant la masia! Que bonic!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 27, 2008 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 27, 2008 5:28 pm

pilimili ha escrit:fotos, fotos fotos fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina enveja noies, jo vull tornarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

pilimili, ja ho dic jo que potser seria guai que les del forum i els respectius... féssim un dia (de temporada baixa) un dinaret a Can Ribas.....Tot és proposar-ho i veure si la gent està interessada.....ai no sé, és que m'encantaria tornar-hi, i penso que podria estar bé! Encara que dinéssim a l'interior de la masia (també hi fan dinars a dins) ! (no crec que reunissim prou gent per omplir un saló)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dl. jul. 28, 2008 4:35 pm

Ninou! És xulíssim el centre que hem triat!!!
Merci per la foto perquè així hem refrescat la memòria,...
El pastís de mouse de 3 xocos estava boníssim!!! Vem dubtar molt entre aquest i el coulant però al final va guanyar la mouse de 3 xocos!!!

Nenes, m'han canviat el dia de la 1ra prova del vestit (que havia de ser avui), per dijous 31,... :-( A esperar 3 dies més,...

Ninou, ja saps a on et destinen??? Molta sort!!! :-)ok:

Sabeu quan torna la Eysuke de la lluna de mel? Ja tinc ganes que ens posi fotos del casament!!! :-///: :-///: :-///:
Janna

EntradaAutor: ninou » dl. jul. 28, 2008 5:01 pm

aiiiixxxxx, sí és molt maco el centre! A mi es que m'encanten les castanyes i quan vaig veure el centre, vaig mirar al meu llavors xicot i ho vam tenir clar! A la gent també els va agradar molt!
El pastís.......què dir del pastís!! mira, jo el dissabte en vaig fer un de 3 xocos i mmmma avui n'he portat a la feina. Em recorda tant al del casament, tot i que no és mousse...
Dijous 31 la prova de vestit! ai, que guaaaai!!!!!posaràs fotos?

Encara no m'han donat destinació. Diuen que sortiran aquesta setmana. Ja veurem, Janna.... Gràcies per preguntar! Estic una mica angoixada, però cada cop ho tinc una mica més clar: m'hauria de tocar molt lluny per renunciar, però tinc clar que no penso agafar una plaça que em toqui anar a 100 km de casa....(i diuen que passa sovint)

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dl. jul. 28, 2008 8:09 pm

Eeeei noies!! He stat una semaneta fora i demà torno a marxar! Quantes coses q han pasat!! Uff!! Em dsconecto una miketa i mira... jeje!!

Janna, q guayyyy!!! Nena, kina ilusió tot el q ncara has d viure!!! Me'n alegro q anés tan be el tastet!!

Ei NInou, Pilimili, molt bona idea això d fer un dinar a Can Ribas!! Jo m'apunto a on sigui!

Guapissimes, a totes les Canriberenques, marxo demà d viatget cap a Lisboa i una rutilla x Galicia i Pais Basc. O sigui q staré uns quants dies sense entrar x aquí! Sembla mentida, xo m'agafa el mono d'escriure he!! :-) I us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!! jeje!!
Q vagi molt be akests dies i ens veiem a la tornada! I aviam si a la tornada ja ha donat senyals la Eysuke i ens ensenya les super fotoooooooossss!!!

Apa guapes, fins aviat!!

PETONETS!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dl. jul. 28, 2008 10:01 pm

Hola mima! jo també et trobo a faltar! però d'aquí uns dies anirem a l'agència de viatges a veure si hi ha alguna oferta d'última hora interessant i si marxem, jo també desapareixeré del fòrum uns quants dies! jejejeeeee HOMBRE YAAAAA!!! :-eh_:: jajajaaaaa

Així què, ho movem això de fer un dinar a Can Ribas o què???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dt. jul. 29, 2008 10:30 am

Ninou jo pq no puc, però ahir vaig veure en Halcon viajes una oferta a escocia de 8 dies, pensió completa i ta, avió, i una ruta pel país, per 500e... està mooolt bé!!! Es nota que la gent està fotuda de pasta!!
Ahh també vaig veure creuer per les illes gregues tot inclós 300e. Apropa't i pregunta :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dt. jul. 29, 2008 11:21 am

pilimili, gràcies! i tant que ens hi passarem a preguntar! Moltes gràcies! Ja t'explicaré! Però fins dijous no crec que poguem, però mira, encara serà més a última hora i potser encara estarà millor i tot!

Imatge
ninou

EntradaAutor: SUSI 76 » dt. jul. 29, 2008 2:46 pm

Hola chicas!!!
Muchas felicidades a las que estais recien casadas y muchisima suerte en vuestro dia a las que ya estais apuntito de hacerlo.
A mi todavia me queda mas de un año!!! Jooooo, ojala fuese este!!!
He entrado aqui porque he estado buscando fotos de Can Ribas pero me es imposible encontrarlas porque se ve que no tiene pagina web y tampoco las encuentro por otro lado.
Sabeis donde puedo encontrarlas?
Me gustaria verlas y asi decidir para mi boda.
Un besito a todas y muchas gracias!!!!!
SUSI 76

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: mima » dt. jul. 29, 2008 4:23 pm

SUSI76, benvinguda!! Si q te pagina web, és aquesta: canribasdemontbui.com

Totoes nosaltres, stem encantades amb el restaurant!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. jul. 29, 2008 4:25 pm

Ninou, Pilimili, q vagi be la busqueda d'algun viatget. Ara hi ha moltes ofertes i molt bones! Q hi hagi sort!!
Ns veiem a la tornada!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dj. jul. 31, 2008 10:48 am

no, jo no marxo a cap lloc, estic de baixa i amb forces molèsties de l'embaràs, així que em quedo reclusa a casa
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » dj. jul. 31, 2008 11:33 pm

Nenes, avui he fet la 1a prova del vestit!
Ha sigut super divertit!!!!!!!! M'ha acompanyat la meva mare i la meva millor amiga Marisa.
Cada cop estic més contenta amb el vestit que he triat!!!
ÉS BRUTAL!!! M'he sentit com una princeseta *.-o-o.*
He fet fotos però no vull penjar-les aquí, si voleu us les penjo per un missatge privat, ok?

:-///: :-///: :-///:
Janna

EntradaAutor: pilimili » dv. ago. 01, 2008 10:50 am

Fotos fotos fotos!!!! :-)
Imatge
pilimili

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. ago. 01, 2008 10:53 am

Ei, jo tmb vull veure eses peaso de fotos!!! segur k estàs guapísima!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 02, 2008 12:21 pm

Janna! Em passes les fotos també???? ai, quines ganes de veure't! Oi que és genial anar a les proves de vestits?

Bé, ja m'ha donat destinació i estic que boto d'alegria perquè estic a 10 minuts de casa, amb cotxe! Estic contentíssima, perquè a més, és al poble on estiuegem amb els meus pares! Genial!

Tema ofertes, de viatges, és bastant enganyabobos, la veritat, hem recorregut mil agències, halcon, barceló, marsans....i volíem vacances de relax i de no fer res. Ja vam fer la lluna de mel fa 8 mesos, i va ser un viatge de visitar coses i caminar molt. Doncs res, que qualsevol oferta, li havíem de sumar carburant, taxes, etc... i tot molt car. No baixava de 2000 euros el que volíem! Finalment hem reservat per internet 5 dies, per anar a un hotel del costat del Lago Maggiore, a Itàlia. Tranquil·litat absoluta! Que bé!

Pilimil, cuida't guapi, que després tindràs una recompensa enorme! i a casa també s'hi està molt bé fent el vago!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dg. ago. 03, 2008 10:19 pm

Pilimili, SoniaJordi, Ninou: us he enviat una foto del vestit!
Si voleu demà us n'envio alguna altra!

Ninou!!!! Felicitats!!!! Veus, tan patir i al final estaràs molt a prop de casa. Que bé!!! L'esforç ha valgut la pena!!!
Janna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants