Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 24, 2008 7:01 am

Bon dia guapes!!!!

Fiancée, quina enveja!!!!!!!!!!!! Passa't-ho molt be, i al Setembre, després de vacances ja quedarem totes i així expliqueu amb detall com han anat les bodes!!!

Mary, estic pendent de confirmar si la meva mare ve dissabte.... si no ve, quedem i anem a veure a la Rachi, ok???

Rachi, 2 dies!!!!!

Bueno nenes, vaig a treballar, que avui serà un dia de bojos! Si no em puc conectar, que passeu molt bon dia!
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 24, 2008 9:00 am

Bon dia!!!
Fiancéeeeee nena que guay saber de tu!!!!! Ala Ala quin gustàs lo de l'SPA!!!!! Ja ens ensenyaràs fotillos..... La boda és inoblidable però el viatge casi casi ho supera oi?????

Rachi 1 dia!!!!! Uaaaala ja ho tens aqui, que rapit passa el temps la ultima que es casa al 2008 i ja és demà!!!!!

Jo també vaig endur-me un petit necesser que portava ma mare amb el pintallavis, colorete, aspirina, mitges de recanvi i em sembla que res més!!! ´Sols vaig utilitzar el pintallavis i ja tá!!!!! De fet el Lluís també portava una bosseta que la va deixar a sota de la taula nostra i a l'hora del ball es va canviar la camisa i la corbata (es va posar la de l dia 30 de maig -boda civil-)

I trepitjar-te no dubtis que et trepitjarà però intenta enrecordar-te de recollir la cua a l'entrada del saló i a les entregues perquè a mi del tirón em va descosir una de les organces que duia!!!!!

I sobre tot estigues tranquil.leta que és un dia per disfrutar, ojala demà tornés a ser 14 de juny.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 24, 2008 9:27 am

Ofcourse que s'ens casa demàaaaaaaaa!!!!! Vas amb el cohet al cul i ja no saps en quin dia vius jejejejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. jul. 24, 2008 9:32 am

Hola guapes!!!!

No sé s em tornaré a conectar, però per si de cas, nomès volia agrair-vos totes les xerrades, menjades de coco, els pocs cafes que hem fet, i tot aquest temps compartint tante coses...

Segur que sortirà tot perfecte!!! Perque amb unes assessores com vosaltres, segur que no se m´escapa res...

Un petó enorme a totes, si no em conecto després del casament, desitjar-vos unes bones vacances i sobretot ens veiem a la tornada!!!!!

Molts petones per les meves nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. jul. 24, 2008 9:47 am

bon dia guapes!!!!!

rachi.... 1 dia!!!!!! que guai!!!!!! neni disfruta d'aquest últim dia de soltera i sobretot de demà!!!!! eoeo tu tranqui x lo del vestit, jo también m'el vaig trepitjar un munt en les entregues.... lo important és que t'ho passis mb

fiancee quina enveja!!!!! aixxx necessito vacances ja!!! jeje quan tornis ja ens posaras al dia de tot!!!

que fort ja ens hem casat totes les del 2008!!!!!! ara només ens quedarà l'ofcourse!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 24, 2008 10:13 am

Aixssss, estic fatal!!!!!

Doncs si es casa demà, potser si que puc anar a veure-la.. Mary, a quina hora es casa????????????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 24, 2008 10:37 am

Rachi disfruta i no pensis en més coses ja que tot passa volant!!!!!! AAAAH i menja perquè jo penso,.. jolin tothom em diu que tot estava boníssim i jo gairebé no vaig tastar res!!!!!!

Aaaah i pensa en porta un mocadoret petit!!!! Jo el vaig dur i menys mal perquè quan m'emocionava m'anava de conya per no desfer-me el maquillatge!!!!!!

Mary quan agafes vacances?????

Jo volia fer del 25 d'agost al 15 de setembre i m'han dit que na nai de la china que al setembre hi ha un munt de feina i que no, per tant faré la segona i quarta setmana d'agost i el pont de setembre. Al Nadal em farciré de dies de vacances!!!!!

Rachi quans dies marxes?????

Nenes al setembre ens veiem si o si!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. jul. 24, 2008 11:00 am

g14 jo les agafo del 4 d'agost al 25 d'agost!!!! ja tinc unes ganes!!!!! encara no sabem que farem, si trobem alguna oferta potser marxen i sn pues alguna cosa farem x la costa brava...

si els setembre quedem segur!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dj. jul. 24, 2008 12:26 pm

aixx. ... noies... fico una mica el nas per aquí per veure com van els nervis i resulta que ja us tinc a totes casades!!
Llastima que no heu posat fotos, m'hagués agradat veure-us. M'alegro de què a totes veig que us ha anat tot bé, tant la boda com el viatge, heu tingut molta sort... felicitats!

el qué si us demanaria a les que aneu a veure a la rachi que em passeu fotos i m'expliqueu com de guapa estava. A mi m'agradaria anar-la a veure però estic amb un bombo enorme i amb les calors se'm fa una muntanya pensar d'anar al centre. Quina llástima, amb el què m'hagués agradat!

Bueno, doncs això que moltes felicitats encara que sigui tard a totes i a veure que tal li va a la darrera del 2008.

Molta sort rachi!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 24, 2008 12:40 pm

Ostres Cangui quina il.lusió llegir-te!!!!!
Amb bombo????? De quan estàs????? Si que heu fet feina
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 24, 2008 12:53 pm

Mary, a quina hora és la cerimónia??????

Aixss, jo marxo de vacances el dia 1, i faig tot el mes d'agost... Encara no sabem que fer, som uns desastres, tot a última hora!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Cangüina » dj. jul. 24, 2008 12:58 pm

jiji... doncs imagina't si hem fet feina: estic de quasi 7 mesos i de dos nens.. no hem perdut el temps, no...
Imatge
[/url]
Cangüina

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 24, 2008 1:44 pm

Uaaaaaala!!!! Sou uns machines jejejeje Ostres que guai bessons!!!! Això si que és un notición!!!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!

Ofcourse la Rachi si no recordo malament es casa a les 17h!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. jul. 24, 2008 4:08 pm

cangui quina ilu llegir-te!!! eoeo moltíssimes felicitats!!! sisi que no heu perdut el temps!!!!! jejej

eoeo la rachi es casa a les 17:00, eeoo al final no hi puc anar, no havia de treballar xo m'han posat un contracte a les 17:00 de la tarda... una jugarreta!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 25, 2008 7:51 am

OEOEOE oeoeoe RACHI ja és 25 de juliol del 2008!!! Avui és un gran dia!!!!! Disfruta moltíssim, xerra, riu, menja, beu i que cada moment sigui especial!!!!
I sobre tot amb cuques però tranquil.leta, que és molt bonic!!!!!

Ala a passar-ho genial!!!!!

Ja ens explicaràs!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. jul. 25, 2008 8:46 am

Rachi, avui es el gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moltes i moltes felicitats!!!! I m'afegeixo al que t'ha dit la G14, disfruta, balla, riu... en fi, sigues feliç!!

Aixss, em fa una mica de pena, ja esteu totes casades, i a mi encara em queden 58 setmanes! Buff, un munt de temps....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dv. jul. 25, 2008 9:09 am

rachi ja ha arribat el teu dia!!!!!! tant de temps esperant-lo i ja esta aquí... ara el que et toca és disfrutar i fer el que et diu la G14!!!!

ofcourse tu tranki que estarem totes aquí per ajudar-te en els teus preparatius!!!!!!

aixx nenes que aixó ja esta!!!!!!!

com es presenta el finde???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 25, 2008 10:05 am

Si si Ofcourse són 58 setmanes però ja veuràs lo rapit que passen!!!! Jo vaig donar-me d'alta al febrer del 2007 i mira ja ha passat tot!!!!! I jo que creia que era una eternitat.........
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 28, 2008 7:48 am

Bon dia!!!!
Al final algú va anar a veure la Rachi?????
Ja la tenim casada......... Rachi ja ens explicaràs com va anar..... va fer un dia preciós!!!!! Si pots envia'ns alguna fotillo!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 28, 2008 3:17 pm

Noietes!!!

Ja estic a Lima...

Qiue tal???

Buenu, el casament ideaaaalllllllll!!! Super b{e, BR estava maquissim, el menjar excepcional, el vestit va tenir un exit que tela marinera!!!!

El dia, perfecte!!!!

No tinc cap fotillo, ara vaig a veure si licalitzo alguna i us la passo!!!!

Un petonet a tites, marxo a dormir qur porto dos dies viatjant que {es una passada....

TOT va sortir molt i molt b{e!!!

Cuideu-vos i ja parlem!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants