NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dc. jul. 23, 2008 7:55 pm

Bones Etiopia, benvinguda de nou!!

Grups d'animació, hi ha els tipics, sidral, xip xap etc, a mi em van passar el contacte d'uns nois que fan també animacions, si vols et passo el telèfon.

El pastís, és una idea molt original, i repartireu el pastís de xuxes per tots els convidats o serà per fer el tall i després que serveixin el postre normal??

Regal a les mares... nosaltres no ho tenim massa clar tampoc, potser fem un poster d'aquest de una foto nostra fetes amb moltes fotos petites.

Una idea maca que he vist també es fer unes fotos d'ells de nuvis i després una de vosaltres ...

Companyies de busos, varies noies ho van mirar i crec que el que sortia millor era el servei contractat a l'agència de viatges Caitiers, que està a l'avingida tortosa a Pardinyes.

Dit això......

Glori, vull veure es fotos, per favor!!! si en el parell que ens vas ensenyar estaves maquisima!!

Nani, ens has d'explicar a veure que et conta en Pou, que per cert, fa una estona l'he vist a la zona de mariola-joc de la bola fent fotos....

havies parlat ja amb ell per comentar la boda??

Marjo, a nosaltres ens va dir que un mes abans més o menys era quan haviem de quedar i parlaves sobre la boda, i una mica presa de contacte per veure també i que no es faci violent el dia de la boda.

Si no el truques, et truca ell; jo no sabia si trucarlo a finals d'aquest mes perquè no sabia si a l'agost anaven més justos o algo... però no crec....

Tu que et cases a principis de setembre, si no et pica, el trucaria la setmana que ve, així ja t'ho treus de sobre,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 23, 2008 8:12 pm

Doncs si que el trucaré, esperaré un parell de setmanes i si no ha dit res li faig una trucadeta. De totes maneres a veure si la Nani ens explica com li ha anat i ens orienta sobre el planning

Cambiant de tema: estic pensant en quina frase podria posar al llibre de firmes, algú amb alguna idea? Es que això d'escriure no es lo meu :-( :-( :-( :-( :-(

Etiopia em van parlar d'un grup d'animació que portava un laboratori i feia fer experiments als nens. Es algo diferent al tipic pallasso,... Els nens diu que estaven encantats. Si t'interessa puc mirar de conseguir el telefon
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. jul. 23, 2008 8:19 pm

si si, que ens informi la Nani!! jejejeje

Jo... ara, nu se que dirte.... si no et ve la inspiració, mira algun llibre que tinguis recurrent a casa, ho escorcolla una mica a internet, que al menys, et fa ven ir idees... ara que ja tinc ordinador arreglat, ens haurem de ficar amb els detalls i el llibre també....

Demà tinc hora a l'esteticien que hem mirarà la pell i tal i després el tast! :-///: :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 24, 2008 6:28 am

Ostras Key, ja tens el tastet? Que be >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja veuras et posaras les botes :e:-)e :e:-)e :e:-)e Que vagi molt be, ja ens explicaras
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 24, 2008 7:49 am

Buenos dias chicas, pues el Jordi Pou se puso en contacto con nosotros hace dos semanas, nos dijo que cuando faltaran dos semanas para la boda que lo llamaramos para quedar a ver cuando nos iba bien, bueno y quedamos ayer con él super bien nos explico el planning que queria hacer con nosotros...todas las fotos que nos haria como nos las haria etc..... pero super bien.... ahora hasta la boda ya no nos veremos con el.. nos dijo que si queriamos preguntarle algo o alguna duda que lo llamaramos....en fin todo fantastico... yo ayer ya me empece a poner nerviosa, me pregunto cuanto iba a durar la misa, si haciamos mira y ceremonia o solo ceremonia y la verdad es que eso no lo he hablado con el mosen aun... ya veo que se me echara el tiempo encima.....y mi futuro se larga este finde.... y luego me dice que esta todo arreglado desde luego estos hombres son la pera.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dj. jul. 24, 2008 3:58 pm

Jo conec a una noia que es va fer l'album al Pou i li va quedar força be.
Jo vaig vaig parlar amb la fotografa el dia abans, sols es per concretar alguna coseta.... no patiu.

Del tema bus que preguntava algu jo vaig agafar autocars Pons i es van portar super be.

Lau molta sort i continua cuidant-te

Bueno noies! Que començo les vacancesssssssssssssss! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Dema al mati piro cap a la India!

Que vagi molt be els propers casaments, sort a totes!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 24, 2008 4:46 pm

Glori que vagi molt be el viatge, ja ens explicaras a la tornada Que guai nena a la India m'han dit que es preciós. Bueno a la tornada ens ho dius tu mateixa

Mireu nenes, us poso el que acabo de comprar per una parella que esta embraçada. Els he comprar la poma pq al ser de Lleida doncs es el que toca

http://www.beautyandthebib.com/home.php
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 24, 2008 5:53 pm

Nenes algú de lletres amb facilitat de paraula que em pugui ajudar a fer un petit escrit? Es que jo soc un desastre quan es tracta de posar amb paraules el que tinc al cap

HELP PLEASE :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 24, 2008 6:13 pm

Marjo pues no me llego tu mail..... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
feminacora

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 24, 2008 6:16 pm

Lo siento, pensava que se havia enviado bien. Es que a veces el ordenador se cuelga cuando envio el mensaje. Bueno ahora veo que si que te ha llegado. Pues ja sabes, estas que rompes (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. jul. 25, 2008 7:46 am

Bon dia noies!!

ahir amb el tast ens vbam anar a dormir a les 2 de la matinada, tips com a lladres, encara estic empaxada! Aquest matí m'he adormit! i jo que volia venir abans perquè he de compensar una hora i marxo de vacances, ara em tocarà quedarme més estona al mitjatarda....

Weno, la veritat és que fantàstic, al principi ho vaig passar una mica malament, perquè el marit de ma mare és molt seu, i com sempre ha treballat o estat en contacte amb hosteleria, doncs li treia puntilles a les coses, i la veritat és que vaig passar un xic de vergonya.... però crec que al final, vam arribar a millors tractes, nosaltres no haguessim gossat a canviar segons que.... hem canviat el cava i el segon plat la salsa, que era molt dolça per la reducció que portava.

A més, ens han modificat l'aperitiu, aquest té més bufets, i ens van dir que al ball ens ficaven la font de xocolata!!! YUPI!!!!

Vaig tractar alguns temes amb l'amo, i el senyor encantat, a tot em deia que sí, quin pes m'he tret de sobre, ara només ens cal lligar tot el que volem fer i comunicar-li a la dona que ens porta la boda.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

ULTIMS DETALLS

EntradaAutor: Etiopia » dv. jul. 25, 2008 7:50 am

Bueno noies doncs moltes gràcies a totes.

Tema autocars està una mica complicat pq ho hem mirat massa tard (es pel 30 agost) i al final hem quedat amb una companyia que estava lliure per no quedar-nos sense res.

El tema del pastís el busco per internet i son pastissos molt xulos però no son massa lats així que no destaca gens.

La veritat es que el postre que vull es el coulant pq m'encanta i desprès posar uns bombons gelats amb el cafe pero res de pastís.

El regal de la mare hem te despistada, bona idea la que heu dit de la foto o algún detall que li faci il.lusió però stic spesa.

Animació, perdoneu que hem vaig explicar malament hem refereixo pels invitats ja que amb el preu ja m'entren els pallassos per a l'animació infantil.

Un petonet.

Ja he llegit que els tastets han anat molt be no? me'n alegro
también he vist algún disgust amb la proba del vestit però que no aconsegueixin posar-vos de mal humor.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 25, 2008 7:55 am

Que bien Key, me alegro que todo fuera bien..... ahora que lo dices a mi tambien me dijeron lo de la fuente de chocolate....me quede un poco flipada y despues reaccione... claro supongo que seria para la fruta que ponen a medio baile....y a las 5 de la mañana si alguien aguanta churros con chocolate....
Marjo muchas gracias, lo mismo digo wapa.....el dia 31 vuelvo a probarme el vestido........
feminacora

EntradaAutor: Key » dv. jul. 25, 2008 8:23 am

Uala Nani!! fuente y churros.. no veas!!

sip, antes ponian solo la fruta, pero ahora para acompañar ponen la fuente, yo no pensaba que nos la pusieran, porque la incorporaron después de que los contratáramos, pero como reservamos con mucho tiempo, pués al final, nos han hecho un mixto entre lo que hacen ahora y lo que contratamos, la verdad es que en ese sentido, se han portado.

El 31 de nuevo!!! que guay Nani!!y luego ya solo quedará recogerlo, no?? que emoción!!!!!!!!!!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 25, 2008 8:48 am

Si Key, el jueves 7 ire a recogerlo y me lo volvere a probar por si ha pasado algo raro.... jejeje
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. jul. 25, 2008 9:58 am

esa peazo de fuente de choco!!!!! ja podeu estar contentes... que si la vulguessiu contractar pel vostre compte... per 80 convidats a mi me'n demanaven 800 eurazos!!!!! ja veieu.... tinc una envejaaaaaaaaaaaaaa (però és sana.-.. tranquiles...) jejejjeje

Nani que en nada te pruebas tu vestido otra vez.. y en nada te lo llevas para casa!!!! Ya lo tienes todo listo??? no te preocupes por el vestido q estarà perfecto1!!!!!!! ya verás!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dv. jul. 25, 2008 10:21 am

Ja tia!! Ja saps que jo pensava que no ens la ficarien, però mira! quan m'he ho va dir, a ma mare i a mi s'ens va ficar els ulls com a plats.

nena, el pastís és la ò_stia!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. jul. 25, 2008 10:23 am

Nenes!!!! Os vaig llegint pero la veritat és que vaig de cul i no paro!!!

Me alegro mucho Nani por tu tía, que esté más animadita y de que pueda venir a tu boda! y no te preocupes por tus amigas porque lo que menos se merecen es que las llames amigas o las consideres como tales y menos después de tanto desplante! la vida son dos días y hay que vivirla con alegría y rodeada de la gente que te quiere y no vale la pena perder el tiempo por personas que no se lo merecen porque en el mundo hay muchas personas que valen la pena! Yo he llegado a tal conclusión después de muchos desprecios también y llega un punto en el que dices prou! Tienes a tu futuro y a tu familia que te quieren con locura y pronto tendrás un bebito que no te dejará ni un ratito libre o sea que lo de estas "personas" (si llegan a serlo) no dejes que te afecte porque lo que tienes que hacer es pensar en tu felicidad y en la de tus seres queridos ypunto. Ya verás que tu día será fantástico! Y tu marido se caera de culo cuando te vea con ese peazo vestido!

Os escric si puc per la tarde wapes!!! si feu quedada conteu amb mi eh???? que jo encara que tard m'apunto!!!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 25, 2008 2:50 pm

Hola noies ja som divendres i jo la setmana vinent faig vacancetes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Key que be lo de la font de xocolata, ummmmm això ha de ser la bomba :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: I el tastet nosaltres vam acabar si fa o no fa a la mateixa hora i vaig estar 4 dies per recuperar-me del tip que ens vam fer

Etiopia per aqui al foro s'anuncien una gent que fan d'actors i es colen a la teva boda. Mira et poso l'enllaç

http://www.guianupcial.com/animacion-bodas-anuncis.html

No se el preu ni si es aixo a que et refereixes quan dius animació per adults

Pel que fa als regals dels pares nosaltres els hem fet fer una foto familiar (cadascun amb la seva familia) amb laser i cristall (com els que hi ha a l'aparador d'algunes joieries) Si algu li interessa li passo una direcció d'internet que ho fan per 1/4 del que et costa a la joieria :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » ds. jul. 26, 2008 8:09 am

Gracias Elena por tus palabras, ya paso de la gente que es indeseable....
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants