Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 21, 2008 3:05 pm

ofcourse jo vaig agafar la diana segura... encara no he vist les fotos, xo el tracte va ser genial!!!!!! jo l'aconsello!!!

rachi... la fandilla del vestit has de vigilar que de davant no et quedi llarga, pq sjo em trepitjava... no vaig caure jejej xo si que l'albert em va trepitjar también!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 21, 2008 4:16 pm

Chicassssssssssss...

Marxoooooooooooo

Petonets enorrrrmes!!! Demà us explico!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 22, 2008 7:44 am

Bon dia,
Rachi com va anra la ultima prova del vestit???? Cuenta cuenta... el que dius de trepitjar-te el vestit al ball jo va haver un moment que anava donant coces perque la cua se mèstava liant i no vegis, jejejej. El Lluis al ball no em va trepitjar però a l'entrada del saló em va fotre una trepitjada que no veas... vam entrar amb moltíssima força i paaaam trepitjada a l'organça que de fet es va descosir un troç i tot. Per tant t'aconsello que al'entrada del saló et recullis bé el vestit perque sino et passarà com a mi que vaig entrar a tope i nnn em vaig quedar enganxada jejejejejej!!!! ningú es va donar conte però jo si!!!!!!!

Ofcourse que bé que ja ho hagueu fet oficial oficial. Ara això ja va rodat
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 22, 2008 9:38 am

Pues el vestit.... malament... em passa el mateix que l´latra cop

Em va super estret del pit i sem surten totes les tetes... o sigui que avui haig de tornar a anar a veure si ja esta bé... jo crec que de l´ultim cop no han tocat res... però buenu... a veure si avui esta ja i em quedo tranquila...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 22, 2008 10:28 am

Rachi no et posis nervi que segur que ho solucionen!!! Ja ens has vist com totes hem tingut alguna coseta amb el vestit els dies abans!!!!!!
A quina hora vas?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. jul. 22, 2008 10:34 am

bon dia guapes!!!

rachi, neni tranqui que ja veuras com avui et quedarà perfecte!!!!!! lo important és que el divendres estiguis guapissima i si s'han de fer més proves pues no passa res!!!!!
com ho portes tot??? nena 3 dies!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 22, 2008 10:41 am

Home...

El vestit ahir em va possar de molt mala llet!!!! Jolines si perden les mides, que em truquin i vaig, però que no s´esperin i m´ho encolomin i em diguin que m´ho han arreglat, quan quedava igual que el dia anterior... fatallllllllllll... despres, mary, t´enrecordes de l´arruguita??? Pues em van possar una guata per omplir una miqueta i resulta que no ho van planxar bé i es veia tot... la verita es que em vaig possar una mica nerviosa, perque a sobre de que em queden coses i tinc molta feina i vaig malament de temps, va i el vestidet... a perdre temps en més proves... espero que avui estigui bé, perque sino...

Despres, elñs de asb em volen fer possar una torre de llum a fora perque dieuen que la llum és isuficient i resulta que va i em volen casacr 1700 euros... o sigui que res de res, avui he anar a phlox, he parlat amb la marita i m´ha dit que ni de conya... que possi espelmes i va que arde... espero que quedi bé...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 22, 2008 12:38 pm

Rachi reeeelax!!!!! Baixa les revolucions....... Escolta que no vas a un concert, que és el ball de la teva boda i no ha d'estar il.luminat com si fos de dia. Llavors si que quedaria molt fret i amb massa llum!!!!!!
Posa espelmetes si vols però amb la llum que ells porten (el DJ) normalment és més que suficient!!!!!

Escolta sobre tot encara que tinguis un millió de coses per fer pensa que has de disfrutar i no agobiar-te. Tanca el més important i pensa que la gent és professional i el dia de la teva boda sortirà tot rodó!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. jul. 22, 2008 5:55 pm

rachi com ha anat la prova???? segur que ja deu estar tot perfecte!!!!!!

jo también crec que és millor que hi hagi espelmes, serà tot molt més intim.... neni disfruta d'aquests dies, que després són super macos de recordar!!!!!

un ptnt
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 23, 2008 7:43 am

Bon dia!!!
Rachi caom va anar la prova???? Estàs més trankileta????
Vinga que sol queden dos dies pel gran dia!!!!!! i després el peaSó viatge!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 23, 2008 9:19 am

Hola noietes...

La prova perfecte... ja està tot ok!!!!

Mary... clar que pots venir a Santa maria del mar!!!! M´encantaria!!!!!

Noietes, vaig a fer taules que encara no les tinc...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 23, 2008 10:07 am

Rachi, com m'alegro que la prova anés be!!!!

Encara treballes o ja t'has agafat festa????? Molts ànims amb les taules, diuen que és una de les coses que depèn com costa més d'organitzar, jejeje!!!

G14, Mary, vosaltres que tal???? Com va la vida de casades???

Jo tinc unes ganes bojes de vacances! Començo el dia 1 però se m'està fent eteeern.... Estic a tope de feina (ahir vaig plegar a les 2 de la matinada!) i a sobre demà és el cumple del meu nòvio i encara no li he comprat el regal (de fet no se ni que regalar-li)... Quin estrés!!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 23, 2008 11:11 am

Rachi ja táaaaa una coseta més feta!!!! El vestit ja el tens a casa????
Jo si no fos pel dinar d'estiu que tinc a la feina (fem una paella a S'Agaró) vindria a veure't a Sta María, quina llastima!!!!!!!

Ja les tens més o menys pensades les taules??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 23, 2008 11:41 am

bon dia guapes!!!!

rachi 2 dies!!!!!!! que bé que lo del vestit ja estigui solucionat!!!!

pues allà estaré el divendres et vidnré a veure a santa maria!!! quina ilu!!! kina pena G14 que no puguis venir.... agafaré la camara... jejej ofcourse t'apuntes??'
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 23, 2008 12:05 pm

Si si agafa la camara i fes de papparzzi!!!!! Es que segur que jo no arrivo!!!!!
Quin dia marxes de viatge??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 23, 2008 12:25 pm

don't worry que agafaré la camara!!! jejeje eoeoe és veritat quan marxes????
la croketa ja deu haver marxat i no sabem res!!!!!! :-/ :-/ ens haurem d'esperar a que torni per veure lo guapa que anava!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 23, 2008 2:12 pm

Noietes...

Taules enviades... jejejeej...

El vestit el vaig a buscar demà, i encara estic treballant, però buenu, estic al despatx fent taules o sigui que... menys mal que el jefe és comprenssiu (és el meu papi) jijijijii
Demà no crec que treballi però segur que em passo pel despatx i faiug lo que em queda aqui... transferències, preparar la bosseta del maquillatge i demes...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 23, 2008 3:29 pm

Peques... una pregunta, us vau fer algun necesser pel dia del casament???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 23, 2008 3:36 pm

rachi jo si que m'el vaig fer... portava; el pintallavis, la meva colònia, desodorant, clips, fil i agulla, recanvi de mitges, neobrufen.... només vaig fer servir el pintallavis i la colònia!

que bé que ja tinguis les taules enviades... x mi va ser lo pitjor!!! eoeo al final tothom entra xl llac???
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. jul. 24, 2008 5:49 am

Eooooooo!!

Estic estic a Le Taha'a aixo es el paradiiiiiiiisss!!! Acabo de sortir de fer-me un massatge a l'SPA... amb vainilla ha estat la bombaaaa!! Us recomano al 100% aquest Hotel, Le Meridien i el Sheraton tambe van estar be pero no taaaaant!! Avui he donat de menjar a 'mantes i taurons' jijiji a esta super guay!

Bueno al grano que encara em queda NY y el 30/31 estic per BCN. Ja us explicare que tal la boda, va ser genial!!! Pel que he llegit vull dir-li a la RACHI que el vestit t'el trepitjaras... es normal, jo durant el ball quan ja anava borratxa... tota l'estona el portava agafat... i el xavi m'ho va trepitjar 200.000 cops sobretot quan feiem les entregues!!

CROKETA Felicitats!!! ja ets una dona casada si pases un email amb fotos passa-m'ho a mi tambe eh!!

Bueno petoneeeeeeeeetsssssss!! RACHI Felicitats!!! per si no puc conectar-me tot sortir'a genial ja veuras intenta estar tranquila i ja veuras que be...

Petonets a totes!!!

:-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants