NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 17, 2008 8:52 am

Enhorabuena una nene que bien... nosotros estamos en ello me quiero quedar ya embarazada a ver que pasa... pero con los nervios de la boda no se yo....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 17, 2008 8:57 am

Si Laura, ya me las tomo hace un mes y medio... fui al medico de cabecera y me hizo una analitica, para ver si estaba bien de todo y me dijo que perfecta y me dio las pastillas......
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 17, 2008 9:32 am

Nani cariño... es inevitable estar nerviosa.... está claro... pero por si las cosas sadrán bien no debes preocuparte... pq todo estará listo, saldrán las cosas solas y además tendrás a los del restaurante que te irán pautando... así que por eso estate tranquila...

siento lo de tu tía... espero que se mejore, que estas cosas siempre son durillas.

pero nena... si que se acerca el día, sí!!!!! que ilusión... y tango ya ganas de poder ver fotitos!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 17, 2008 9:43 am

Gracias Ceci, lo de mi tia creo que no esta muy bien... le tienen que dar quimio otra vez.. tiene muchos bultos en la parte final del ano y la verdad no se.... lleva muchos años luchando contra esto ya.....me da mucha pena..porque yo queria que estubiera en mi boda... ademas el año que viene se casa mi prima(su hija)....
feminacora

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 17, 2008 10:19 am

Hola bon dia a totes,

A veure si hem podeu ajudar.. alguna ha provat la peluqueria Albert Piro de Lleida??? Que tal ho fan???
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 17, 2008 10:23 am

M_i_O.. jo tinc una amiga que hi va.,. i li encanta... però clar.... això cada una... però això sí... es veu que has de ser una mica atrevida pq depen de com l'enganxis... sol fer coses extremades i modernes.

Jo he descobert la Llongueres i súper bé... això sí, amb l'estilita que es diu Laia... és maquíssima i et fa el que li demanis, et dóna consell... em va ensenyar catàleg de bodes i tot.. ia aisò que no em pentinaré a Lleida...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 17, 2008 6:53 pm

Hola noies d'aqui a poques horetes estarem fent el tastet, quina emoció :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Acabo de sortir de la feina (desde les 7 del matí) pq avui tenia reunió per la tarda i estic agotada. A sobre m'he discutit amb el cap de planta que es un impresentable que em te una mania que no em pot ni veure i he sortit amb els nervis a flor de pell. A veure si em relaxo una mica i desconecto de la feina o aniré amb un mal rotllo al tastet que pa que :-( :-( :-( :-( :-( :

Vaig a pegar-me una dutxeta que m'anirà super be (o això espero) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. jul. 17, 2008 9:51 pm

Marjo, ja ens contaràs! segur que ha anat genial i has desconectat de la feina. Teniu clar ja el menú??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 18, 2008 6:36 am

Hola noies, ja esta, ja em fet el tastet i arribavem a les 2 de la matinada a casa. M'estan caient els ulls

Tot super be, m'ho vaig passar genial i vaig acabar tipa com un lladre. Ja us explicaré millor a la tarda desde casa :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » ds. jul. 19, 2008 4:29 pm

Ostres Mar, explica'm cóm ha anat... consells, etc.... jo encara no tinc dia pero suposo que a mig agost ja hi anirem...!

Quants us deixaven que fóssiu al tastet? Ja teniu clar els plats que trieu?
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: pupa » ds. jul. 19, 2008 4:38 pm

Hola noies! Per les que feu el banquet al Resquitx estigueu tranquilíssimes!!!!!!!!! Nosaltres el vam fer allí el 5 d'abril i va sortir tot PERFECTE! La gent encara ens felicita! Estigueu tranquiles...són molt bons professionals, van saber resoldre qualsevol inconvenient al moment. El menjar exquisit, abondant i la presentació i escenografia estupendes! Tot anirà perfecte, ja ho veureu!
pupa

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: XIPI » ds. jul. 19, 2008 8:11 pm

Wole!! Ja vaig fer la primer aprova del vestit!! Ahir!! Ohh!! Quan hem vaig veure no em vaig ni reconeixer!! Ja no m'enrecordava quasi de com era el vestit!! Molt bonic!! M'han de soltar una mica de la part del pit (donde hay, hay...) i dels baixos, per lo demes tot molt be!

Ah! Lo de RAC 1 ve pk els diumenges al mati a parti del 27 de juliol fins al 30 d'agost fan un programa (Via lliure) on faran una seccio que es dirà Visca els nuvis! i faran un seguiment dels nostres preparatius i la nostra boda!! jejejeje ahir ja vam tenir la primera entrevista-gravació amb el que porta la secció (Quique)! Quina vergonya!! huhu!!
Aixi que ja sabeu a partir del 27 de juliol , la seccio hem sembla que surt a la 13 encara que el programa comença abans a RAC 1.
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dg. jul. 20, 2008 8:37 am

Chicas, ayer hicimos el tastet, fue comida... guauaua es una pasada nos hicieron probar platos primeros y segundos.... casi todos los que habia en el menu para elegir...fuimos 7 personas y la verdad salimos todos llenos llenos...paa deciros que mi padre, mi futuro marido y su hermano son personas de comer y me dijeron que estaban llenisimos... una pasada y amables al 100 %... la familia de mi futuro marido, venian de Barcelona, y dijeron que nunca habian visto en ningun sitio que te hagan probar casi todos los platos del menu... una pasadaaaaa
Estoy supercontenta, creo que sera un exito la boda jejejeejjejejeje
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Tambien me dieron una buena noticia, mi tia puede que venga a la boda, porque no le han hecho aun la quimio, le estan dando unas pastillas... bueno las cosas se van arreglando pocoa poco....
feminacora

EntradaAutor: Key » dg. jul. 20, 2008 1:40 pm

Bones!!

Guauuu Nani, que bien!! cuantos platos probasteis al final?? jejeje

Que buenisima noticia lo de tu tía!! Me alegro mucho, venga, ánimo!!!!! que esto está muy cerca ya!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Xipi, i això del programa?? així els diumenges a partir del proper a rac1 a les 13?? a veure si podem escoltarho, que em farà gràcia! jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dg. jul. 20, 2008 9:07 pm

Si voleu una prova visiteu el nostre blog!! jejeje
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 21, 2008 7:17 am

Buenos dias, Key pues si no te miento probamos unos 10 o 12 platos de pescado y carne, probamos todos los sorbetes, y despues de postres probamos unos 5 ó 6, las tartas 3 tipos, pero al final yo queria la clasica y mi futuro no queria la tipica tarta y casi tenemos la primera discusión... pero al final gano la clasica.....todo perfecto, si el dia de la boda es todo asi sera una maravilla..........
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 21, 2008 7:22 am

Xipi que guai lo del rac, me gusta la idea... jejejeje pero no os poneis nerviosos....jejejejejejje
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 21, 2008 8:30 am

Bon dia guapes!!!! He anat de festa major al pueblu!!!!!

Nani!!!!!! felicitats per aquest peazo tiberi!!!! Que bé!!!!! M'alegro molt que hi hagi bones notícies de la teva tieta... a veure si s'acaba de confirmar aquesta bona notícia i tot el tema de la malaltia.. que és un procés llarg, però avui dia els metges fan miracles... ja veuràs... molts ànims reina!!!

Xipi... jejeje quina vergonya això de la ràdio... jejeje però és xuli... a veure si ho podem sentir!!!!

Mar... no ens has explicat assa com va anar el tastet.. què vau provar... vinga dona... que nus tienes sin información!!!!!

Lau.. què tal va tot??? Com va aquest nene????

gemma... he de venir a envair-vos de nou... q ja tinc mono!!!!!!!!!!

jo no he fet gran cosa... només he tancat el tema de la perruqueria.. que ja era hora!!! i el dia 5 tindré les proves de pentinat i maquillatge.

Carinyins!!!!! jo demà treballo per últim dia!!!! ja pillo vacances!!!! tenimuna trobada pendent!!!!! que lo sepais!!!!!!! una montse perduda que ens ha d'explicar moltes coses... una raki que... tres quarts del mateix... l'Elenita... que ja vull saber com ho porta... enga chiquillas!!!! que jo d'aki res ja aniré pujant i baixant de la muntanya i no sé pas com m'ho faré...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. jul. 21, 2008 9:39 am

Jaaaa, no hi ha manera de quedar!! aixxxxxx, que no estem complint el que vam dir a principi, la tradició de veure la núvia el dia de la boda i portar-li la lligacama per desitjarli sort! :o-o:

Ceci, portava uhn embolic, ara pensava que estaves a Puig dilluns i dimarts, i són els dies que treballes.. i quan marxeu de nou?? quin lio que porto!!

Quedem quan vulguis, avui nu se... perquè tinc que anar a fer recados amb el Jesus i al tractament de la dietista que vaig haver d'anular. Vaig comprar una passada de material, i la MOntse va portar un munt, i es va endur otro `tanto per anar fent a casa... hauries de veure... ahir vaig fer un paquet de patates del MC Donals... jajajajaja Si vols demà, xaxi!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 21, 2008 11:32 am

nena... es q jo mateixa porto un lio q no me'n surto!!!! però sí aq son els meus dos ultims dies de curro... i res... q vull veure el ppaquet de patatesssssssssssssss

doncs eso... q per mi demà està xaxi.... sino un altre dia, cap prolema seré tota la setmana aki... a l'espera del gran dissabte!!!!!! i disposada a fer manualitats!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant