Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 6:00 pm

Ah, ok, és veritat que hi ha aquell nou a Vilablareix!!!!! :-(
Per mi ok al Konig!!!!!!!! :-)) :-))
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 15, 2008 6:14 pm

A mi m'és igual mentre algu m'hi porti!!!!! on és Vilablareix i on està el konig???? :-/ hauré de buscar al via michelin :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 6:55 pm

Bones guapíssimes...

Ostres, a mi m'encantaria venir...però no puc...massa lluny... i desprès pujar fins a Figueres...ufff...és un pal! :--(
A no ser que em quedi a dormir a casa la meva mare...mmmm....si m'ho puc montar conteu amb mi! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 15, 2008 7:49 pm

Hola guapes!!

Avui siq ue heu xerrat.

Cumeta: No t'amarguis pel tema pentinat pq jo et vaig veure a les fotos i estave sespaterrant i no pensis mes en les coses negatives , pensa en les positives.
Jo igualment soc co tu i li dono moltes voltes a les coses i no ho hem de fer!!!

Chiky guapa m'agrada veuret per aqui, m'agrada veure't mes animada, ets 1 dels pilars importants d'quest forum i et volem veure aqui.

Ainos, Agbe, Queque, Aroha, les meves companyes de mes com ho porteu??? invitacions, musiques, regals.....

Miriam espero que d'aqui poc ens donis grans noticies :-())

El nom de Martina m'agrada molt. Ahir va neixer la neboda d'1 amiga meva i es diu Martina.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 15, 2008 7:51 pm

Sira: Avui l'he vist de lluny amb en Rafel i estan els 2 negres, quina enveja se'la veia tant feliços i tranquils.

Dem, Mont, Winy,, que tal tot guapes??

Ah el divemndres no puc quedar, el dissabte vaig de casament i els de la colla els hi fem una gimcama nocturna per putejar.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 15, 2008 8:53 pm

Sabeu avui he trucat al'hspital Sta Caterina i m'han dit que les vacunes no son obligades pero que aconsellen:
- Hepatitis A
- Hepatitis B
- Tifus
- Tetanus
- Malaria

I m'han dit que em posi molt de repelente pq tbe hi ha el Dengue.

S'han passat no???? abans d'anar-hi ja estic guinyada tantes vacunes.

Tot i aixi em vacunare
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 9:26 pm

Ostres Mireia, quina pila de vacunes!!! :--( :--( :--( :--(
Pero si toca fer-ho...és el que hi ha! >.-<: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. jul. 16, 2008 7:31 am

Bon dia ninesssssssss!!!!

Uiiiiiiiiiiiiii, quantes Martines veig per aquí!!!! Mare mevaaaaaaaaa!!!!! Al final hauran de ser Martins en comptes de Martines!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Sí, és un nom que està molt de moda ara,.... Espero no aborrir-lo, perquè amb Paula em va passar el mateix!! També he de dir que m'agrada molt Elna!!! Però com també ha dit la Chiky, d'aquí a que jo tingui criatures ja m'hauran près tots els noms!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Nines, gràcies a totes pels vostres ànims, de debó!!! MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Sou les millors!!! >.-<: >.-<: >.-<:
A veure,..... vosaltres em veieu bé perquè he posat les fotos més xules!! :-)) :-)) :-)) :-)) On el pentinat encara se m'aguanta dignament!! :o-o: :o-o: Però quan veieu les altres,.... caureu de culs!!!Sembla que hagi posat el cap dins d'una secadora!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Ostres Mireia, quina mandra tanta vacuna, no??? :o-o: Però bé, encara que t'hagin dit que no són necessàries tu posa-te-les, d'acord? No val la pena temptar a la sort,.... I no te n'oblidis del repelente!!! :-)ok:

Ah, respecte el divendres,..... jo també estic com la Chiky!!! L'únic que sé de Vialblareix és que està al costat de Girona!! :-)) :-)) :-))
I això que pel casament de la Chiky hi vam anar amb la Winy i l'Aroa, però,.....ara mateix no sabria pas com arribar-hi!! :-)) :-)) :-))

Petonets a totes!! :-)

P.D.: Míriaaaaaammmmmm, vaaaaaaaa, vine divendressssssss!!! :-)) :-)) >.-<:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dc. jul. 16, 2008 8:18 am

Bon dia nines!!!

Miriam, va anima't guapa!!!! :: orrr:: :: orrr::

Chiky i Cumeta, us passo a buscar pel viena i anem totes juntes des d'allà, que us sembla???
Alguna més no sap on està el konig de vilablareix??

Mireia, semblen moltes vacunes però poder en un parell de dies te les posen i cap problema, i si t'ho han recomanat, millor posar-les, no??

Mont, com estàs??? més animada??? t'apuntes al sopar?

Dem, què tal? t'apuntes al sopar?

Winny i Sira, eih, ens teniu abandonades?? On sou? :-eh_:: :-eh_::

Arohha, com vas? enfainada :-.:·::

Kel, com estàs?

Records a totes!!! :mu::
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. jul. 16, 2008 8:36 am

Bon dia noies!!

Vaig cap a treballar.

Un apregunta a les ja casades, el video les musiques que heu triat ja les heu dit o aixo es fa despres del casamnet.
Jo tenia entes que les triaves ara pero he llegit per aqui que hi ha gent que despres del casament hi han anat i els han trait.
Vosaltres que???

Avui no crec que em pugui conectar pq plego a les 20:00 a les 20:30 tinc balls de salo i depsres sopar de Sta Carmen.

Felicitats a totes les Carmens!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 16, 2008 8:38 am

Bon dia guapes!

Cumeta a mi això amb els noms també em passa després de tant sentir-los els acabo aburrint.....

Com esteu avui?

Jo avui vaig a dinar amb una ex-companya de feina em va trucar per que diu que vol parlar amb mi i per tot plegat i mira vaig a Olot a dinar..... així em distrec :-)ok:

Agbe tema Vilablareix oi que està per l'antaiga carretera de santa coloma? això em va dir en Raül ahir.... si es així potser ho trobo i tot! i sino ja m'està bé quedar al Viena per anar cap allà juntes.

Bueno reinetes vaig af er de maruja una estona... .-*.:-).*.*
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 16, 2008 8:38 am

Bon dia nines!!!

Avui parlaré amb la meva mare a veure si li va bé quedar-se al peke el divendres...si pot, si que vindrè!
Però a mi també m'espereu al VIENA que jo tampoc no tinc ni idea de on estar aixó! :-) :-) :-) :-)
NO retirarem gaire tard, no?????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 16, 2008 8:39 am

Miareia a mi no m'han dit res de les músicques ni abans ni després.... :-/ potser em truquen pero encara no m'han dit res... :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 16, 2008 8:40 am

Mireia, nosaltres no hem triat res del video...ja et dirè que tal quan anem a veure com ha quedat! :-)ok:

Avui és Santa Carme.. haig de felicitar a ma mare... :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. jul. 16, 2008 8:41 am

Bé Miriam a veure si t'ho pots convinar >.-<: no no retirarem gaire tard només quan comencem a notar que tenim la boca seca seca i que ja no passa ni bebent! :-)) :-))
No dona tranquil.la!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 16, 2008 8:48 am

:-) :-) :-) :-) :-) Estas ben (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)

Va, a veure si puc..que tinc moltes ganetes de estar amb vosaltres! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. jul. 16, 2008 8:54 am

Bon dia noies!!!

Al final ahir no vam pujar a Olot, ja el noi s´havia fet mal i va trucar anul·lat la cita, fins el 5 d´agost.

He agafat el dia de la meva prova de pentinat, pel dia 19 d´agost!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. jul. 16, 2008 8:54 am

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Chiky, nina, és que la Míriam ja ha posat el seny de dona casada i responsable, cosa que nosaltres encara no hem fet i potser ho hauriem de començar a fer,....!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
És broma cuques!! :-()-)

Chiky, nina, fas molt ben fet!!! Cap a Olot falta gent!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Aprofita l'ocasió i disfruta!!! :-)ok: :-)ok: Que també t'anirà bé!! : kissd :

Míriam, cuca, ara no et vull fer pressing, eh? Nina, que si no et va bé venir ho entenem perfectament, d'acord? Però és que tinc tantes ganes de veure-vos!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Home,..... a mi també em va bé quedar al Viena per després anar cap al Konick (o com es digui!! neujor:-) ), però que sinó surto 10 minuts abans i segur que ho acabo trobant!!! :-)ok:

Ah Mireia, a nosaltres la música ens la van demanar 1 mes / 15 dies abans del casament ja que en teoria diuen que mentre estàs de viatge de noces ja comencen a treballar amb aquest tema i clar, necessiten tenir les cançons!! :-) A veure què en surt de tot plegat,... :o-o:

I la resta de ninetes??? On sou??? La Nuria també fa un piló que no entra,... Nines casades i casaderessssssss, on pareuuuuuuu?? :-)
Aroa, Winy, Dem, Espe, Mont, Nuria, Sira, Queque, Kel-go, Descaes, Nyi-Nyi, Raky,..... i perdoneu si em deixo a algú!!!

Petonets!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: kel_go » dc. jul. 16, 2008 9:03 am

bon dia!!!

ja m'agradaria venir, ja, pero em sembla que ho tinc una mica dificil, no?? desde sant hilari tinc gairebé 1 hora de cotxe, no tinc carnet :-/ :-/ per tant haig de dir algu que em porti i em vinguin a recollir, no es plan :-( a més, el dissabte pel mati toca currele :o-o: :o-o:

que i farem... otra vez sera!

tema música video, a mi tampoc em varen dir res! potser el dia que quedem per veure la maqueta de l'album en parlem, no se :-/ :-/

que tal aneu noies???

les futures casaderes, tot bé?

fins despres
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 16, 2008 9:14 am

Cumeta, nina, tranquil·la que de coacció res!!! :-)) :-)) :-))
Si jo em moro de ganes de veure-vos, però clar...el peke... haig de col·locar-lo pobret....
Intentaré fer tot el possible!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Chiky,així m'agrada, que et distreguis!!!!

Kel-go, doncs a la pròxima quedada, si, eh????

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants