Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: queque » dt. jul. 15, 2008 10:00 am

Miriam, doncs no sé, ja que avui ens coneixerem amb el músic, però ja portem les cançons casi totes triades, ell ens va dir que ens ajudaria però no sé com anirà... ja us explicaré. En principi ja és per quedar tot enllestit, ja que le músic és d´Olot i només dona hores dilluns, dimarts i dimecres i per poder coincidir i tenir temps de pujar fins a Olot... espero que quedi força enllestit avui...
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dt. jul. 15, 2008 10:02 am

Cumeta jo t´entenc perfectament, soc força com tu, em ratllo força... de totes maneres saps que a la que comencis a sertir gent que s´ho va passar super bé al teu casament aquest sentiment anirà marxant.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 10:06 am

Veus que bé, doncs així una altre tema que enllestiras ràpid... el músic és Feelgood??? O alguna cosa així??? Aquests van a molt pobles de festa major i la veritat que ho fan molt bé!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Cumeta nina, de rància res...escolta, es normal que reacciones d'aquesta manera... portes un any somiant amb una cosa i sempre no surt com es voldria... no et rallis més nina... :--(
I si no vols fer crònica ho entendrem perfectament...en serio... no vull que pensis que et presionem ni res per l'estil! Cada una és lliure de fer el que vulgui i estas en el teu dret... Ets un sol, Gemma, i no deixis que els quatre núvols que tapen el teu horitzó, facin baixar aquesta llum tan especial que desprens.... :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 10:08 am

Si Queque? Així ens podriem agafar totes 2 del bracet!!! :-)) :-)) :-))
No, si la gent ja ens ho diu: que si és el casament on millor han menjat mai, que si és el casament on millor s'ho han passat,....!! Però bé,... :-)

El problema el tinc jo, ho sé!!! Jo i els meu cabells!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

I ja veuràs com avui ho enllestiu gairebé tot amb el músic!!! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 10:09 am

us posso algunes fotos del pentinat que m'agradaria fer-me
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 10:14 am

Cumeta, jo estic amb la Miriam, si no vols fer crònica no en facis, has de fer el què et vingui de gust a tu, ok???? :-)ok: :-)ok:
Ei nenes, que les del Setembre us necessitem al 100 %!!!!!! :-()-) :-()-)

Lo del FILL ** pu**, ja em passarà, però a partir d'ara els favors els hi farà la que el va parir!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 10:22 am

GRÀCIES PRECIOSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
De debó,.... MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!!
Ja sé que ho he dit ja moltes vegades, però és la veritat,..... no sé pas què faria sense vosaltres,.... :o-o: :-()-)

CHIKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, NINA, ON ETSSSSSSSSSSSSSS?????????? : kissd :

Aroa, cuca, a mi m'agraden molt els 2 últims!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
I segons la meva experiència,.... jo em faria el 2!!! :-)ok:
Ara, primer s'ha de provar,.... :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: queque » dt. jul. 15, 2008 10:26 am

Cumeta ànims, i la crònica fes el que tu sentis, si no és el moment, doncs no la facis,.... estem amb tu!!!! Però no et quedis trista que les nenes del setembre, ens feu molta falta.
queque

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 10:29 am

Arohha a mi m'agrada molt el 2on també!!!!! =0-0-)

Cumeta tu si que ets un solete : sol : : sol : : sol :
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 10:30 am

Arhoa, a mi m'agraden el primer i l'últim! :-)) :-)) :-))
Crec que qualsevol dels tres és adient per el casament...vull dir que es veuen super còmodes tots tres! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 10:35 am

Cumeta, nina, no estiguis trista.... i com bé t'han dit les altres gironines ets un : sol : (molt gran)!

I si no vols fer crònica, no la facis.... però ja saps que ens agraden molts les fotos, jejejeje!! :-)) I les del setembre i octubre, estarem aqui, amb els nostres dubtes perquè vosaltres ens ajudeu!

Ah, l'Arohha i jo et preguntarem moooooooooooooltes coses del viatge.... però jo faré el viatge en dos parts, al setembre RM i al nadal NY. :-)

Arohha, a mi m'agrada molt i molt el segon!!

CHIKY, on ets???
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 11:28 am

aixo Cumeta >.-<: >.-<: >.-<: volem saber moltes coses del viatge :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dt. jul. 15, 2008 1:17 pm

hola noies!!!

arohha m'agraden molt les tarjetes! un 10! son molt xules...

i els pentinats a mi m'agradan molt el 1º i el 3º... pero tal i com diuen aixo ho has de probar!

jo també em vaig fer un semirecollit, i la veritat vaig anar super comoda! :-)ok: :-)ok: :-)ok: no em van moletar per res els cabells.

cumeta reina, anims!!! :-()-) :-()-) i per aixo de la crònica tranquila, de veritat quant tu et vegis en cor de fer-la doncs la fas, que nosaltres estarem encantades de llegir-la i sino, cap problema!! pero aquest anims amunt... jo també soc una persona que em rallo molt, i nomes veig les coses dolentes... i es passa molt malament :o-o: :o-o: per tant em de fer un esforç i deixar enrera les coses dolentes i recordar nomes les bones coses!

chiky que tal estas??

i les altres, com aneu?
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 2:31 pm

Bona tarda!!

Eih, noies on sou??? :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 15, 2008 2:41 pm

Hola guaissimes sento tenir-vos una mica oblidades pero jo estic en la fase.... de ràbia per dir-ho d'alguna manera no aprod e donar-li voltes a laes coses al fet i no surto d'aquesta espiral... necessito temps suposo espero que ho entengueu.... no tinc gaires ganes de res la veritat.... pero bueno.... em feu emocionar quan pregunteu per mi de veritat que sou el que no hi ha!!! :-()-)

Cumeta preciosa!!!!! ara també et canviaries el maquillatge???? tia pero si estavaes guapissima!!!!! al final et picaré eh??!!!! :t:t: vinga preciosa que ets molt especial i que aquell dia va ser magnific tot i les complicacions.... val més no pensar amb les coses que canviariem per que ja no podem tornar enrrera així que a viure'l de la millor manera val? : kissd : I ara vaig a veure les fotos si les has penjat!!!!
Ah! per cert tema decoració.... de l'esglesia em té el cor robat aquella pilota (no sé com dir-ho) que tenieu allà a l'altar tota plena de gerberes..... em va encantar!!!! =0-0-) si ho hagués vist abans m'ho copio!!! :-)0(-:

Arohha bonica a mi m'agrada molt el segon pentinat és molt xulo! i amb el vel així per sota et poc quedar molt guapo! i les targetes son molt xules! m'encanten!!!!!!

Miriam bonica com van els teus deures??? :llit:: espero que estiguin en ello!!!!

Ainos guapa no et capfiquis amb els clients per que no val la pena!!!!! millor no us explico la de capullos que hi ha sueltos..... bueno de fet jo en tenia un quants assentats a una taula el dia del meu casament.... colla d'hipocrites (eren els de la feina). Així que passa!

Agbe bonica jo diria que et cau despe!!!!! ja ens explicaràs pero eh?! i tu ja has començat amb el tema pentinats?

Jo sóc partidaria dels semis recollits :-)ok:

Dem ja veig que vas de cul també eh??!!!! ja t'explicaré ja el que ha passat.... :-eh_::

Kel guapa gràcies epr preguntar :-)ok:

La Winy i la Sira deuen estar aterrant de la seva lluna de mel.... estàn de lluna de mel pero per aquí.... que disfrutin!!!!

Ja no m'enrecordod e que més volia dir.... :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 2:47 pm

Chiky, cuca, me n'alegro llegir-te!! I entenc perfectament en la fase que et trobes!! T'envio un : kissd : molt i molt gran des d'aqui!!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 15, 2008 2:51 pm

Gràcies Agbe bonica!!!!! em sembla que al final apendré la lliçó.... ja ho diuen que a base d'osti***es un n'apren no? doncs això...

Ah! Cumeta el que em deies de la meva futura neboda.... doncs m'ho van dir divendes que era una nena i es dirà Martina.... m'encanta el nom!!!!! >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 3:00 pm

Chiky, saps que no havia vist que era una nena, fins que ho ha dit la cumeta.... :-/ M'encanta aquest nom... amb el meu futur quan parlem de noms, aquest és un dels que surt.
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 15, 2008 3:05 pm

Si és molt xulo a mi també m'agradava i ja me l'ha pres!!! :-))

Nines us penjo algunes fotos que m'han passat....
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 3:07 pm

Hola Chiky guapissima!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Ja entenem el què estas passant, és una pu****, però amb lo valenta que ets segur que te'n surts de seguida, ja ho veuras, i sinó aquí estem per animar-te!!!!!! :-))
La veritat és que la gent si que és super hipòcrita, i a la feina, no en parlem. Jo ja he decidit que no convido a ningú del curro, i si hi ha algu que s'enfada, doncs ja s'ho farà!!!!!!!

NO HAS DE PERMETRE QUE AQUESTS MALPAR*** T'AMARGUIN!!!!!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants