Autor: CROKETA » dj. jul. 17, 2008 3:25 pm
Hola guapes!!! Com us podeu imaginar vaig de cuuuuuuuuuuuuuul!!! però no us podeu imaginar quant!!! Tot ho he de fer jo pq el meu nen no pot conduir, així q som com un pack i anem d'una banda a l'altra juntets, jejeje... Però clar, avancem poc a poc...
Bueno, tema prova... De CONYA!!! Estic super contenta, ha quedat tot perfecte i amb les arrecades (q em vaig comprar dimarts... Jejeje... Apurando...) queda genial. La meva cosina va fer fotos, però no me n'ha passat cap.... En quant en tingui alguna us la passo.
Ahir vam anar a fer-nos fotos prèvies a la boda i ens ho vam passar genial, va ser molt divertit, però vam acabar remullats de dalt a baix... también us les ensenyaré, però aquestes no sé quan les tindré pq són del fotògraf. A més a més, ja vam escollir la música (también apurando). Entrem amb "I was born to love you" de Queen, després el ram el donem amb un remix del Rehab de Amy Winehouse (està molt bé i així no plorarem tots com bojos, jejeje), després les parelles de nuvis les donem amb "waiting on a sunny day" de Bruce Springsteen (molt apropiat ja q el concert es el mateix dia q ens casem, jeje) i "Accidentaly in love" de Counting Crows. El pastís el treuran amb "Your Song" versión Ewan McGregor a Moulin Rouge (queda molt espectacular) i a les mamis el ram va amb "She's the One" de Robbie Williams.
A part d'això avui hem fet "l'assaig" amb el cura, i només ens queda pagar un munt de coses i llestos!
Ah!! Jejeje... Això és lo millor... Com q ma mare m'ha vist tant baldada, m'ha regalat un tractament al spa de l'hotel Omm, jejeje... Demà hi vaig a les 12:30 i sortiré al cap de 3 hores com uan reineta!! (La meva cosina s'ho va fer i va sortir com nova!!). Ja us explciaré q tal!!
MOLT PETONS!!!!