Bon dia nines!!!
Chiky, preciosa, com estàs???
Ostres!!! No sabia que ja coneixíeu el sexe del bebè del teu germà i la teva cunyada!!!! Així que és una nena??????!! Que guayyyyyyyyyyy, m’encanten les nenes!!

I ja saben com es dirà???
Nina,..... no te’ls vendré pas els Xupa-xups!!! No vendré res,... ho dono i ja està!!
Espe, nina, moltíssimes gràcies per les teves paraules, de tot cor!!
Gràcies a totes pels vostres ànims!! Teniu tota la raó,.... amb la mesura que vagin passant els dies ja se m’anirà passant tot!! I sinó,... més mal per mi!
Ainos, reina, els pentinats que has posat són molt xulos!!! A mi també m’agrada molt el segon!!!
Bé, ara ja està, perquè totes us caseu al Setembre-Octubre, però de totes maneres us donaré un consell,..... Feu-vos un pentinat-pentinat, no com jo, perquè com més elaborat sigui més us aguantarà!!! I si pot ser recollit, millor que millor!! Mireu,.... és que jo entre la calor que vaig passar (vaig suar una barbaritat) i que me’l van fer super fluix, a l’aperitiu ja no tenia res de pentinat!!! I clar,.... ja podeu comptar com surto a totes les fotos!! Amb uns cabells de “loca de la colina” que no vegis!!
Creieu-me,..... com més recollits porteu els cabells, si és que us hi veieu bé, millor!!!!
Aroa, cuca, que xules les targes!!!!!! Et quedarà tot molt xulo nina!! Però m’he perdut,.... què és això que diu la Míriam d’una espelma i una estrella de mar???
Dem, nina, cuida’t!!!!! Per aquí et trobem a faltar, però tu descansa i recupera forces!! Primer és el primer!!! Nosaltres estarem per aquí,....
La Sira i la Winy estan totalment desaparegudes!!! Encara deuen estar de Joneimun!!! Aquí, però de Joneimun!!
Míriam, Agbe, Queque, Mireia, Kel-go, Descaes,.... com esteu???????
I la Raky???
Apa casaderes del Setembre-Octubre,..... volem fotos de tot, eh?!!! De proves de vestits, pentinats, etc.!!!
Petons.