Hola nines,
Disculpeu-me ja que aquests dies, tot i que tornat, no puc entrar tot lo que voldria

, estic ven liada a la feina posant tot al dia

. Els ratos que tinc mentre no hem veu el jefe, només entro a escriure la crònica

. Avui però he volgut entrar a llegir una mica al post de les gironines, perquè us tinc ven abandonadetes.
Primer de tot Chiky reina m’he quedat de pedra quan he llegit lo de la feina, són uns MAL PAR****

com t’ho poden fer això d’una dia per l’altra??? I a sobre lo del pagaré!!!! Com t’han dit per aquí molts ANIMS

i ja veuràs que ven aviat trobaràs una feina on segur et reconeixeran i et valoraran com et mereixes

, perquè ets una gran professional. Un petó ven gran i si necessites qualsevol cosa aquí estic de veritat.
Mont nina a tu també ànims i no estiguis trista que ven segur aviat la família augmentarà!

I això que et diuen de caminar es molt bona idea!!!!
Cumeta reina quins carotes els fotògrafs

, això d’estar darrera d’ells es una merda, a mi hem va passar una cosa semblant amb els del hotel, tenia una desorganització...., i també vaig haver d’estar molt pendents d’ells per això en part t’entenc, i ara tens la sensació que la cosa no va sortir com esperaves, i que no vas poder estar per la gent o que no vas gaudir del tot com volies, però ja veuràs que poc a poc aquesta sensació va canviant i sobretot a mida que vagis veient fotos del casament, folraran els sentiments més macos i farà que ho vegis tot com un meravellós dia, com ja t’han dit.
Hem de recordar el dia com allò que és i el que significa que és estar per sempre unit a la persona que més estimes.
A mi m’ha passat això, quan he vist les fotos i veig que sortim amb una cara de felicitat, oblides tot lo que no ha sortit bé. A més és impossible controlar-ho tot.
A més quan parlis amb la gent ja t’ho dirà que tot va estar molt bé, que el menjar genial i tot són felicitacions i la gent si alguna cosa no va sortir bé no es van ni adonar. Nosaltres si que veiem els fallos perquè som qui ho controlem tot. Ja has fet bé de fotre canya als fotògrafs, perquè sapiguem com ets sents. Se suposa que són professionals i que estan allà per fer que el teu dia sigui marevellos i no per fer-t'ho passar malament.
Aquesta sensació que teniu totes de quan veieu una núvia us entra tristor dons a mi també hem passa, i quan veig les fotos, no puc parar de mirar-les, per recordar cada moment, i és que el temps passa que no ens adonem, JA HA PASSAT UN MES, per això cal gaudir dia a dia.
Jo també hem vull tornar a casar!!! Jejeje Tot i els nervis i l’estrès dons ho tornaria a fer sens dubte.
Bé nines quin rotllo he fotut, perdoneu.
I les futures casaderes veig que aneu perfilant coses, quina envejeta sana!!! Us queda poquet, algunes ja teniu l’1 davant, bé soc molt repetitiva però disfruteu molt de cada moment!!
Un patonarro a totes!!!
P.D. intentaré entrar més sovint! de veritat!
I la winy?
Tinc pendent llegir les cròniques!!! també ho faré de veritat!!!