Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 14, 2008 1:58 pm

Ara vaig cap allà Kel! :-))
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 3:46 pm

Bona tarda guapis!!!!!! Que paradet que està avui a la tarda.....

Per cert, aquest dissabte vaig a fer prova de pentinat!!!!!!! Prometo fotos :-))
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 14, 2008 4:10 pm

Eih, gironines!! On sou?? :-/
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 14, 2008 4:11 pm

Ainos, ja téns clar com vols el pentinat?? ja saps que volem fotos, eh!!! :mu::
Jo aniré el mes que ve a fer-me alguna proba, a veure si trobo algun recollit que m'agradi.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 4:32 pm

Li vaig portar algunes fotos que vaig imprimir d'internet, i a veure què surt :-/ , a més, s'ha traspassat la pelu aquest mes, i vindrà a fer-me totes les proves a casa i el dia del casament també, per tan, haurem de rapinyar estris d'on sigui, jijiijij. Jo aquesta setmana aniré a veure si trobo cristalls swarosky pel cabell, alguna idea d'on anar????? Jo només conec la botiga La Moda (l'Espe em sembla que s'ho va comprar allà...).

I tu Agbe, ja saps el què vols???? Ara començaran els mals de cap!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 4:36 pm

Del davant vull alguna cosa així
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 4:37 pm

I per darrera
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 4:38 pm

Ara del què es veu a les fotos, al què quedi al final, ufffffff!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 4:40 pm

Aquest també m'agrada molt :-))
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 4:45 pm

A mi m'agrada molt el 2n :-)ok: esperem moltes fotos de la proba >.-<: >.-<: , jo no se on pots trobar swaroskis, ho sento :-/
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. jul. 14, 2008 4:53 pm

si, ainos fes moltes fotos!! a mi també m'agrada molt el 2º

ja ens ensenyaras el resultat!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 5:04 pm

Em faré moltes fotitos ;.:love_: ;.:love_:

A mi també es el que més m'agrada, però potser és també el més complicat, no sé.. :-/

Gracies guapes per les opinions!!! :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. jul. 14, 2008 5:51 pm

Ainos molt xulos els pentinats :-)ok: son del meu estil! tema swaroskis pel cap no sé on ho pots mirar per que jo vaig anar directe a la Deborah per que sabia que ho feia i amés bé de preu respecte a les botigues... :-)ok:

Tema paradeta que diu l'Arohha jo també tinc un parell de colors de paper pinoxo amb els que vaig fer el ram... rosa pàlid i fucsia.... així que si algu en vol ja sap!

Cumeta jo potser et compro els xupa xups per que a la meva cunyada li va encantar el ram i ja s'ha cardat tots els xupa xups ella sola... la meva futura nevodeta que esperen sortirà dolça!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. jul. 14, 2008 6:42 pm

Hola nines,

Disculpeu-me ja que aquests dies, tot i que tornat, no puc entrar tot lo que voldria :-( :-( , estic ven liada a la feina posant tot al dia :-.:·:: . Els ratos que tinc mentre no hem veu el jefe, només entro a escriure la crònica ::-) ::-) . Avui però he volgut entrar a llegir una mica al post de les gironines, perquè us tinc ven abandonadetes. :-/

Primer de tot Chiky reina m’he quedat de pedra quan he llegit lo de la feina, són uns MAL PAR**** :--( com t’ho poden fer això d’una dia per l’altra??? I a sobre lo del pagaré!!!! Com t’han dit per aquí molts ANIMS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) i ja veuràs que ven aviat trobaràs una feina on segur et reconeixeran i et valoraran com et mereixes :-)ok: :-)ok: , perquè ets una gran professional. Un petó ven gran i si necessites qualsevol cosa aquí estic de veritat. :-)ok: :-)ok:

Mont nina a tu també ànims i no estiguis trista que ven segur aviat la família augmentarà! :-()) :-()) I això que et diuen de caminar es molt bona idea!!!!

Cumeta reina quins carotes els fotògrafs :--( , això d’estar darrera d’ells es una merda, a mi hem va passar una cosa semblant amb els del hotel, tenia una desorganització...., i també vaig haver d’estar molt pendents d’ells per això en part t’entenc, i ara tens la sensació que la cosa no va sortir com esperaves, i que no vas poder estar per la gent o que no vas gaudir del tot com volies, però ja veuràs que poc a poc aquesta sensació va canviant i sobretot a mida que vagis veient fotos del casament, folraran els sentiments més macos i farà que ho vegis tot com un meravellós dia, com ja t’han dit.
Hem de recordar el dia com allò que és i el que significa que és estar per sempre unit a la persona que més estimes. :-)ok:
A mi m’ha passat això, quan he vist les fotos i veig que sortim amb una cara de felicitat, oblides tot lo que no ha sortit bé. A més és impossible controlar-ho tot.

A més quan parlis amb la gent ja t’ho dirà que tot va estar molt bé, que el menjar genial i tot són felicitacions i la gent si alguna cosa no va sortir bé no es van ni adonar. Nosaltres si que veiem els fallos perquè som qui ho controlem tot. Ja has fet bé de fotre canya als fotògrafs, perquè sapiguem com ets sents. Se suposa que són professionals i que estan allà per fer que el teu dia sigui marevellos i no per fer-t'ho passar malament.

Aquesta sensació que teniu totes de quan veieu una núvia us entra tristor dons a mi també hem passa, i quan veig les fotos, no puc parar de mirar-les, per recordar cada moment, i és que el temps passa que no ens adonem, JA HA PASSAT UN MES, per això cal gaudir dia a dia.
Jo també hem vull tornar a casar!!! Jejeje Tot i els nervis i l’estrès dons ho tornaria a fer sens dubte.

Bé nines quin rotllo he fotut, perdoneu.

I les futures casaderes veig que aneu perfilant coses, quina envejeta sana!!! Us queda poquet, algunes ja teniu l’1 davant, bé soc molt repetitiva però disfruteu molt de cada moment!!

Un patonarro a totes!!!

P.D. intentaré entrar més sovint! de veritat!

I la winy?

Tinc pendent llegir les cròniques!!! també ho faré de veritat!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: mireia 9 » dl. jul. 14, 2008 8:08 pm

Hola guapes!!

Miriam moltes gracies pel telf tot i que la meva cunyada ha dit que no cal que em vacuni vull trucar i preguntar-ho.Prefereixo vacunar-me i evitar despres coses rares.

Tema quedada. NO em va bé. :-/
Si espereu una setmaneta mes tard jo ja puc despres tots els disabtes.
El problema del dia 26 és el següent:
1.- treballo de 10 a 14
2.- que despres a la tarda hem de quedar tota la colla pq organitzem un sopar popular i ho hem de montar tot, i em seria impossible quedar.

Jo si es qualsevol dissabte d'agost puc tots

Vull veure'us abans del meu casament. :--(
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. jul. 14, 2008 8:10 pm

Per cert Agbe. Ereu Platja d'Aro????
Podrieu haver estat en el carrer de Geebs o el Tam?????
Jo anava cap a l'Ambar i al girar-me vaig veure una despedida.
Portaveu mocadors vermells??

Pero clar no vaig relacionar-te, al dir que farieu esports d'aventura vaig pensar que anirieu per la muntanya.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 14, 2008 9:33 pm

Mireia, pues si anavem amb texans i samarreta negra i mocador vermell. I si estavem per allà la Tam Tam i Gibs per fora, però nosaltres varem marxar cap a dos quarts de 3.

Vosaltres com anaveu??
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 14, 2008 10:02 pm

Bona nit guapíssimes!

Avui no he pogut entrar.... he estat tota la tarda liada amb el peke... =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Espe, nina, poc a poc aniràs agafant un altre cop carrerilla, ja veuras!!! I per la crònica tranki...ja esperarem tot el que faci falta! :o-o: :-()-) :-()-)

Mireia, doncs sí, més val que te les posis per si les mosques....

Ainos, els pentinats són molt xulos!! :-)ok: El segon és una passada! >.-<: >.-<: >.-<: I tema swaroski...jo el meu el vaig agafar a la botiga de núvies, i la veritat, vaig pagar mooollltttt...jo de tu miraria amb la debora! :-)ok:

Wiinnnyyy????

Núria, espero que estiguis passant'ho molt i molt bé per Suïssa!

Dem, nina, ben atavalada no????

Les altres...com esteu?????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dl. jul. 14, 2008 10:55 pm

hola patatonetes!!!!!

nenes perdoneume per desde dimecres avui es el primer dia que :-.:·:: :-.:·:: tinc 63 mails,no se per on començar :hmm:: :-/ ..........

tampoc he legit tinc com 15 pagines enrederides :o-o: :-(

habiam si en puc posar al dia de tot!!!!!!
dir-vos que les festes del barri tot i que va ploure varem anar força be,la gent molt contenta!!!! ara arrastro cansament ,

chiky nina no se ben be lo que a passat amb lo de la feina, i amb la cumeta lo dels fotografs pero nines anims,haviam si en puc posar al dia :-.:·:: :-.:·:: ,
tinc ganes de veureus patatones meves ma semblat veure que deiau el 26 a mi en va be, pro a la mireia no gaire no??? doncs fem dos i andando, nines dema si tinc temps o dimecres que fare festa en posare al dia de tot os ho prometo guapissimes i amb les croniques tambe,

ara manivaig a dormir que es molt tard i dema santornemi!!!!

que tingeu molt bon dimarts reines!!!!

moltissims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dl. jul. 14, 2008 10:59 pm

[Dem, nina, ben atavalada no????(miriam)

ara ja menos miriam, les festes ja an passat.., el casament tambe ..la feina ja li he agafat el ritme...

gracies per preguntar per mi a tu i a totes ,sous uns amors!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

bona nit princeses!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008