Ufffff,..... que dur m'està resultant tot això!!!
“La vuelta al cole” és xunguíssima!!!
Chiky, princesa, ànims!!!!!!!!
És normal que et sentis així en aquests moments, però ja veuràs com de mica en mica tot torna al seu lloc!! Carinyo, tal i com t’ha dit l’Ainos, intenta fer moltes cosetes, sortir de casa, etc. Ninaaaaaaaaaa, ja veuràs com tot això té la seva recompensa!!!!! Ets una persona extraordinària i formidable, i amb un cor tan gran que no et cap a dins!!! Muaaaaaaaaaaaa!!!!
Et mereixes el millor d’aquest món!!! Tu i el Raül sou genials!! Molt bona gent!!
Agbe, nina, cuida el teu futur i fes-li molts mimitus!!
Mireia, quina pena que us fes mal temps per la despe, però com molt bé t’han dit totes,.... l’important és estar totes juntes!!!
Aroaaaaaaa, bonica, que et queda ben poquet per la 1ª provaaaaa!!!! Aiiiiiiiii, quina recordsss,...... APROFITA-HOOOOOOO AL MÀXIM!!!!
Queque, reina,..... ànims, que no et queda ni res!!! Jejejejejeje,.... Nina, agafa-t’ho amb calma, perquè això de les flors és una miníssima part de tot el que et tocarà viure,..... Ànims, ja veuràs com tot va sortint, encara que hi hagi moments que sembli que no,.... I si necessites ajuda,.... ja ho saps!!!
Winyyyyyyyyyyyyyy,
Siraaaaaaaaaaaaaaa,
on souuuuuuuuuuuuuuuuuuu?????????????
Ai, Ainos, jo també tinc MOLLLLLTTTTTTT de paper pinotxo!!! Jajajajaja
És més,..... faig una crida popular a totes les gironines:
Si algú necessita paper sizoweb blanc, paper pinotxo, xupa-xups, estructures i pincetes, ho regalo!!!!! M’han sobrat un MUNT de coses!!!!
I finalment,..... Mireia i Queque,.... ja he vist les fotos!!!! La veritat és que totes 2 esteu guapíssimes!!!
Cada una amb el seu estil, però totes dues esteu molt maques!!!! Enhorabona nines!!
Fins ara!!