Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. jul. 14, 2008 10:46 am

Bon dia ninetes!!!

Ufffff,..... que dur m'està resultant tot això!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
“La vuelta al cole” és xunguíssima!!! :--( :-(

Chiky, princesa, ànims!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) És normal que et sentis així en aquests moments, però ja veuràs com de mica en mica tot torna al seu lloc!! Carinyo, tal i com t’ha dit l’Ainos, intenta fer moltes cosetes, sortir de casa, etc. Ninaaaaaaaaaa, ja veuràs com tot això té la seva recompensa!!!!! Ets una persona extraordinària i formidable, i amb un cor tan gran que no et cap a dins!!! Muaaaaaaaaaaaa!!!! : kissd :
Et mereixes el millor d’aquest món!!! Tu i el Raül sou genials!! Molt bona gent!! :-)(-:

Agbe, nina, cuida el teu futur i fes-li molts mimitus!! :-)(-:

Mireia, quina pena que us fes mal temps per la despe, però com molt bé t’han dit totes,.... l’important és estar totes juntes!!! :-)ok:

Aroaaaaaaa, bonica, que et queda ben poquet per la 1ª provaaaaa!!!! Aiiiiiiiii, quina recordsss,...... APROFITA-HOOOOOOO AL MÀXIM!!!! :-))

Queque, reina,..... ànims, que no et queda ni res!!! Jejejejejeje,.... Nina, agafa-t’ho amb calma, perquè això de les flors és una miníssima part de tot el que et tocarà viure,..... Ànims, ja veuràs com tot va sortint, encara que hi hagi moments que sembli que no,.... I si necessites ajuda,.... ja ho saps!!! :-)ok:

Winyyyyyyyyyyyyyy,
Siraaaaaaaaaaaaaaa,
on souuuuuuuuuuuuuuuuuuu????????????? :-/ :-)

Ai, Ainos, jo també tinc MOLLLLLTTTTTTT de paper pinotxo!!! Jajajajaja
És més,..... faig una crida popular a totes les gironines:
Si algú necessita paper sizoweb blanc, paper pinotxo, xupa-xups, estructures i pincetes, ho regalo!!!!! M’han sobrat un MUNT de coses!!!! :-)

I finalment,..... Mireia i Queque,.... ja he vist les fotos!!!! La veritat és que totes 2 esteu guapíssimes!!! :-///: >.-<: :-///:
Cada una amb el seu estil, però totes dues esteu molt maques!!!! Enhorabona nines!! :-))

Fins ara!! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 10:46 am

Arhhoa, et queda molt poquet per provar-te el vestit!!!! >.-<: >.-<: >.-<:[/quote]

Aiii , si que em falta poquet, tinc unes ganes >.-<: >.-<: :mu:: :mu::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 10:48 am

Hola Cumeta guapa :-()-) :-()-) =0-0-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. jul. 14, 2008 10:56 am

Míriam, nina, el divendres a la tarda vaig haver d'anar al Mas Pau a buscar la càmera de fotos del meu germà, ja que el dia del casament se la va deixar allà!! :o-o:
Doncs saps què? Hi havia un casament!! Just començaven l'aperitiu!!! :o-o:
Ufffff nina!!! Que malament em va sentar!!!! Em van entrar unes ganes de plorarrrrrrrrrrrr!! Ara només d'escriure ja se m'entelen els ulls!!!! Estàvem a la recepció hi vaig haver de sortir a fora i tot perquè no em veiessin!!! Què malament,.... :-(
Quan marxàvem li vaig dir al meu marit: ens podríem quedar a recuperar l'aperitiu que no vam poder fer per culpa d'aquelles lerdes!!!
En fi,.... espero que amb els dies em passi aquest disgust!! :-(

El mateix divendres vaig enviar un email als de les fotos dient-los que aquesta setmana volíem passar un dia per les oficines a parlar amb ells i al cap d'una estona em van telefonar (camí del Mas Pau)!! Els hi vaig fotre una canya!!! sense cridar ni res, però em vaig quedar a gust!!!
Em van dir que ja tenien el CD amb les fotos, així que aquesta tarda hi anirem, perquè això no quedarà pas així!!!
Pfffff,.... quina ràbia!! A aquestes alçades i encara haver-nos de barallar amb gent per coses del casament!!! :--(

En fi!!! Esparem que almenys el resultat final valgui la pena!! :o-o:

Arooaaa, guapa!!!! : kissd :
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dl. jul. 14, 2008 11:00 am

Ainos el meu paper és de color rosa i fucsia, tinc un rotllo i algu més de cada color.
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 11:22 am

Merci guapes!!!!!! Jo el paper pinotxo el volia lila i blanc, així que la que vulgui li compro!!!!!!

Cumeta, tu tens tot el dret a demanar un bon servei que tu vares contractar, per tan, posa-t'hi dura i que això no quedi així!!! I si necessites ajuda, venim amb tu :-)ok:
I no estiguis trista :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. jul. 14, 2008 11:24 am

Bones boniques!

Cumeta reina molts ànims per aquest primer dia de feina!!!!!!!!!!! i gràcies epr aquestes paraules que em fan saltar les llagrimetes!!! :-()-) :-()-) :-()-) nin i això que t'impactés el fet e que hi hagués un casament és normal.... tot és massa recent.... has fet bé de fotra'ls-hi canya! :-)ok: així n'apendran! pero intenta capgirar la situació i veure-ho com una anècdota val?

Arohha bonica posa't les pilessss!!!!!!!! :-()-) aquest diumenge pensaré molt en tu a la sala gran.... i tant gran per nosaltres la sala!!! >.-<:

Gràcies pels ànims sou uns sols! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. jul. 14, 2008 11:29 am

Chikyyyyyyyyyyyyy!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Ainos, nina, jo el que tinc no ho vendré pas!!! Qui ho vulgui, li dono!! :-)ok:
Ai,..... jo tinc 2 colors de paper pinotxo: fucsia i rosa! :-)ok:
Crec que totes els vam demanar més o menys iguals!! :-)) :-))

Nines,..... MOLTES GRÀCIES PELS ÀNIMS!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Tinc moltes ganes de veure-vos!!! :-///:
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 11:31 am

Ainos si vols ja te'l portaré el dia de la quedada :-)ok:

Chiky això tu explica'm tot >.-<: >.-<: >.-<: ,jejeje i tant que serà GRAN :-)) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 14, 2008 11:32 am

Cumeta preciosa..... nina, ja entenc la sensació que tens... jo cada cop que veig una nuvia, o quan els veig passar camí de Mas Pau se m'encongeix el cor :-( :-( :-( Però reineta, és normal...amb els dies anirà passant!!! Mira, el dissabte vaig estar amb la meva amiga que es va casar l'any passat i em va dir que encara tenia aquesta sensació cada cop que veia un casament...el dia del meu ho va passar pobreta.... però és el que hi ha :-()-) :-()-) Ja veuras que un cop tinguem les fotos i el video, almenys podrem reviure el casament tantes vegades com vulguem...almenys mentalment i no físicament... :o-o: :o-o:
Veig que tampoc vares poder fer l'aperitiu...doncs mira tranquil·la que ja en som 2! :-) :-) :-) :-)
Molts petonets i ànims nina!!! Que ja estas casadetaaaa!!! =0-0-) =0-0-) :··;..: :-)(-: :-)(-: :-)(-:

Millor si et vàres quedar descansada...almenys que s'àpiguen el mal que t'han fet... i tú dura i amb la cara ben alta, eh!!! :: orrr:: :: orrr:: Quina sort que ja tingueu totes les fotos no??? Vols dir que no trigaran gaire doncs a donar-vos l'álbum! :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:

NENES, JO TAMBÉ TINC PAPER PINOXO DE COLOR BLANC-FUCSIA, PAPER SIZOWEB, RAFIA BURDEOS, FIBRA DE COCO... així que ja sabeu!! Us ho regalo! :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dl. jul. 14, 2008 11:33 am

Ainos, jo tampoc el venc, te´l dono... si vens per la quedada te´l portaré.

Ànims Cumeta, nena és que és molt recent tot, és normal que t´emocionis quan vas veure un altre casament al mateix restaurant.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 14, 2008 11:33 am

Si Arohha, tu que el tens lila, em faries un favor :-()-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 14, 2008 11:33 am

Cumeta, ...costa la tornada a "l'escola".... jejejejeje!!!! Però t'ho has de pendre amb tranquil.litat!!
Jo estic interessada amb lo dels rams de xupa-xups... però et compro el material!!!

Jo també tinc ganes de veure-us i parlar amb vosaltres. :-()-)

Chiky, guapa,... et vull veure més alegre! et noto tristona!! : kissd :

Arohha, d'aqui a res ja téns la prova del vestit.. que bé!! :-///: :-///:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 11:34 am

Cumeta bonica molt anims, ehhhhh?? i ben fet aixo dels fotografs, poseu-li les piles, que això no pot ser :--( :--( :-eh_:: :-eh_::

:-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 14, 2008 11:34 am

Chiky reina! QUe tal avui??? :-///:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 14, 2008 11:37 am

Miriam, guapa, com vas posar els clauers pel dia del casament?? en una safata?? téns alguna foto??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 14, 2008 11:38 am

Ainos ja te'l portaré :-)ok:

nenes podem possar una paradeta i vendre tot el que tenim, jejejej que bo :-)ok: o obri un post se vende material para hacer manualidades par boda........jejeje
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 14, 2008 12:04 pm

Ei, doncs no seria mala idea!!! :-) :-) :-) :-)

Agbe, doncs a casa si que tinc alguna foto de la cistella...desprès si vols te la poso i si t'agrada ja pots contar amb ella!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. jul. 14, 2008 12:58 pm

hola noies!!!

doncs si, quin mal temps aquest finde... quina ràbia! a nosaltres també ens varen fastidiar els plans una mica! :--( :--(

chiky guapa ànims! estic segura que ara te que ser molt dur i dificil, pero crec que amb els dies anira passant, ja veuras, i d'aqui a poc ja n'hi et recordaras de tot aixo! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

cumeta reina, ànims :-()-) :-()-) no saps pas com t'entenc! a mi em passa el mateix, ahir va venir el meu tiet de bcn a dinar a casa de ma mare, i vam estar tot el dinar parlant del casament... ens va explicar un munt de coses i sobretot de l'aperitiu, que tampoc vam poder disfrutar... ens va fer una emvejata... deia que tant i tant bé i tant i tant menjar... bé, ens va portar un cd a moltes fotos!! fotos que no tenia, les vam mirar i remirar... quina il·lu... ara bé al vespre amb una plorera... :-( :-( i avui igual, per cert MOLTES GRÀCIES PER LES FELICITACIOS! ja fa un mes... jod** que ràpid passa tot... jo vull tornar a casar-me :o-o: :o-o: avui estic d'un baixon...

en fi, ja ens repondrem!

salutacions a totes!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dl. jul. 14, 2008 1:30 pm

noies ja he posat les noves fotos a la crònica!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant