NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 11, 2008 7:50 am

Chicas estoy muy contenta... el vestido muy bien......
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
De verdad que estaba atacada de los nerviossssssssss
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. jul. 11, 2008 7:56 am

Como me alegro Nani que al final todo fuera bien! cuenta cuenta! que te dijeron?? que tal??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 11, 2008 8:01 am

Pues me dijeron que ellas se habian equivocado al pedir la talla.... pero que tranquila que se ajustaba a mi talla, que como la falda tiene tanto vuelo, que me iba a quedar perfecto porque todas las faldas tienen ese vuelo.... la modista me tubo que entrar un poquito mas de los lados porque aun me iba un poco anchito... espero no adelgazar porque sino....pero perfecto.... no se ayer estaban super amables yo creo que les pegaron algun toque desde la central... porque escribi un par de mails a pronovias... explicando lo que habia pasado.. lo que pasa es que yo no di ni nombre ni ubicación ni nada de nada... no se como se pudieron enterar.... en fin que estoy contenta y felizzzzzzzzzzz
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 11, 2008 8:21 am

Chicas me acaba de llegar lo de aire de fiesta.... el libro de firmas me pensaba que era mas grande pero bueno... ya tendre bastante.... y cogi los bolis pollo que chulos que son jejejejeeje
feminacora

EntradaAutor: RAKI32 » dv. jul. 11, 2008 9:27 am

Elena jejejejejeejeje,kina Gracia,podria ser ke el pogues coneixer,nosaltres tenim un taller de mecanica Alguaire,El meu Pare es diu Carlos Ruiz,no se,som de poble pero ens movem molt per Lleida,la teva amre treballa algun Lloc?
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 11, 2008 2:42 pm

Hola noies per fi divendres. Que llarg se m'ha fet aquest matí :-( :-( :-(

Nani que be lo del vestit, veus dona al final tot s'arregla :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Jo també vull demanar els bolis pollo pr igual ho faig a ebay de inglaterra que estan molt be de preu (sobre 6€ gastos enviament inclosos) El llibre de firmes volia mirar de compar-lo per aquí a veure si trobo algo que em vagi be
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. jul. 11, 2008 3:01 pm

Un Altra Foto Fresca,Aixo ja es un altra cosa........espero tenir l´album ja tinc moltes ganes de veurel.Bon cap De setmana a totes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. jul. 11, 2008 3:36 pm

Nani... com me'n alegro... ja t'ho vaig dir que te'l deixarien perfecte!!!! quin pes et deus haver tret de sobre, eh!!!! Que bé!!!!!!

Raki... que guapos... m'encanta el maquillatge que et van fer... és súper finet... aq foto es veu molt bé!!!

mar, a la botiga on vaig comprar els canons de pètals vaig comprar també els bolis pollo, una parella per 4 o 5 euros...

key... què tal????

nenes que esteu més desaparegudes que jo.. com va tot??? en què esteu??? Glori, ica, lau, etc etc...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. jul. 11, 2008 4:16 pm

NANII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ACABO DE VER TU MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ESTÁS GUAPÍSIMA NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EL VESTIDO TE QUEDA GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARECE UNA FOTO SACADA DE REVISTA, ESPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUÉDATE SUPER TRANQUILA CON EL VESTIDO QUE DE VERDAD ESTÁS PERFECTA!!!!!!!!!!!!!!!!! TU MARIDÍN CUANDO TE VEA NO SE SI PODRÁ RESISTIRLO!!!!!!!!!!!!! MUYMUY GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Y ya por fin te pongo cara!

Després os escric noies que surto a fer recaditos! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » ds. jul. 12, 2008 9:18 am

Bon dia noietes!!

com va tot??

Nosaltres ahir vam fer piscina per aposentar el morenet... sort d'això perquè avui fot un dia..... :o-o: Raki, estaves guapisima, el maquillatge era en tons daurats, no?? ara es porta molt!! :-))

Elena nena, llevamos mucho tiempo sin coincidir, que tal todo??

La Ceci avui estarà de "cursillo" amb el mossen, espero que els faci millor dia allà per la pisci....

Uf, m'en vaig a fer feines de casa, que ja toca però em fot una mandra... :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 12, 2008 9:20 am

A veure si quedem, tenim una reunió amb la Urgell pendent!

Nani, ya te dije ayer pero me alegro tanto que todo esté arreglado y de que fueran amables contigo :-)) :-))

Marjo, els bolis pollos, jo els vaig comprar a aires de fiesta, i a Lleida els he vist al Casa, al costat de pronovias , hi ha una botiga a balàfia que potser en tenen també... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » ds. jul. 12, 2008 10:44 am

Bon dia de dissabte,acabo de fer feina estic rebentada.......vaja tormentón ahir per la nit,tenia les terrasses netes i vaja merder,en fi coses de dones,dons tan a la Ceci com a la Key dir-vos ke jo soc una persona ke tinc alergia als makillatges i als rimel,vaig voler una cosa molt molt suar per no dir ke no portava res.em van fer una base de makillatge de color natural i despres em van ficar sombres d´ulls amb colord daurats,la veritat ke la ultima foto ke he penjat casi casi ja no portava res,perque a l´esglesia vaig plorar moltissim i el makillatge estava al mokador ke portava amb el ram.podria penjar la poesia ke va dir el jesus a l´esglesia llavors entendreu perque casi ja no portava makillatge.
la deijo penjada,per si la voleu llegir.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » ds. jul. 12, 2008 10:47 am

Aki deijo una mostra del ke va ser la poesia del Jesus
RAKI32

EntradaAutor: ica » ds. jul. 12, 2008 12:05 pm

OSTRES RAQUEL, QUE BONIC.........!!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. jul. 12, 2008 1:25 pm

RAQUEL, M'HAN SALTAT LES LLAGRIMES DE LLEGIR EL QUE ET VA ESCRIURE EL TEU MARIT!!! NENA M'HE EMOCIONAT I TOT JO QUE NO OS CONEC O SIGUI QUE M'IMAGINO COM DEVIES ESTAR TU! PRECIOS!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 14, 2008 7:34 am

Buenos dias chicas que tal como llevais el lunes.....yo ya poniendome nerviosa... el sabado tengo el tastet... a ver que tal.....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 14, 2008 8:12 am

nani.... 26 dias!!!!!! uoooooo!!!!!!!!!!

quiénes ireis al tast???? habéis escogido platos... ??? cuentaaaaaaaaaaaaaaa

Raki, carinyin que no et aig dir res de text que va llegir el teu marit... que emotiu, nena... els pèls de punta!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 14, 2008 8:28 am

Pues iremos los novios, mis papis, mi suegra y el hermano de Manel y su mujer.....
Los platos no hemos elegido.. nos dijeron en el restaurante que me pondrian una ración de casi todos los platos para que probaramos casi todos.... a ver que tal ......estoy nerviosilla...
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 14, 2008 8:31 am

uauuuuu que bien, nena... que xaxi...!!!!!! y encima probareis un montón de cositas!!!!!! o lo pasareis súper bien.. ya vereis!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 14, 2008 8:34 am

Ya solo espero que nos pongamos de acuerdo con los platos... que sino... jejejeje
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant