Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 10, 2008 4:52 pm

CUMETA, AMUNTS AQUESTS ÀNIMS!!!! :-()-)

Va, guapa, anima't.... que ja veuras que tot es solucionarà. La gent ja sap que aquell dia no pots estar per tothom, amb tota la gent que aquell dia hi ha al casament, és molt díficil veure a tothom i estar per tothom!!
Eih, quant puguis, ja saps, volem cròniques i fotos! :mu:: :mu::
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. jul. 10, 2008 5:10 pm

Nines, gràcies a totes pels ànims!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Doncs mira,..... a menys de 48h. del casament ens telefonen els fotògrafs dient-nos que l'assistent no pot venir i que no es podran vendre fotos!! Nosaltres voliem regalar una foto nostra a les àvies, així que aquest regal ja a pendre pel sac!!! Però a més a més ens ho van dir tan panxos, eh?!!! Jo estava tan,..... no sé com, que no vaig saber ni com reaccionar!!! Jo només anava dient: Bé, i què vols que et digui jo ara???!!! :-(
Després,..... eren les 18:10h. del dia del casament (ens casavem a les 18:30h.) i la gent no cabia a l'autocar!! Encara no sabem com va poder passar, ja que ho vam comptar i ens sobraven places!!!! :--(
Ja veus!!! Menys mal que el meu tiet es taxista i té una furgoneta de 8 places!!! Però clar, entre que la va anar a buscar i tot plegat,.... ja eren les 18:30h.!!! Després, arribo a l'esglèsia a les 18:45h. i les fotògrafes no apareixen!!! El meu ja marit estava el pobre,....!!!! I jo esperant a dins el cotxe, ja que les estavem esperant a elles per a què fessin les fotos de l'entrada del meu encara futur!!! :o-o: Al menys van tardar 10 min. més!!!

Bé,.... sortim anem a fer 4 fotos i cap al restaurant!!! Total, que ens diuen: espereu-nos que no sabem on és,..... Pugem al cotxe, sortim de dins al poble per esperar-les a la rotonda i,.... vinga esperar, vinga esperar,..... Bé, al cap de 10 min. apareixen!! Marxem cap al Mas Pau i les molt lerdes es perden!!!! Doncs mitja volta i cap a buscar-les!!! Jo aquí ja començava a estar força cabrejada!!!! Total,..... que vam estar gairebé 1 hora i mitja per arribar al restaurant per culpa d'elles!!! Hi arribavem a les 21:30h.!!!!!!! Fatal, fatal!!! I després resulta que portavem GPS!!! No sé,.... crec que no es cosa dels nuvis estar pendents dels fotògrafs!!!! :--(

Desrpés clar, la gent ens demanava fer-nos fotos, però no les podiem vendre, perquè no hi havia l'assistent!!!! Una kk, la veritat!!!!

Després, a dins del restaurant vam sufrir 2 apagons!!!!! :--(
Un bé, encara, perquè la gent s'ho va agafar de conya!! Fent borma i tot!!!
Però l'altre,..... just acabem de començar l'entrega al meu germà!!!! Em va donar una ràbiaaaaaaaaaaaa!!! :-(
Menys mal que el Francesc de Gres-K Planet és un crack i li va saber treure la part positiva de tot plegat i fer broma,..... La veritat que estem super super contents d'ell!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Però bé, tret d'això, que no és poc, el demés va anar molt bé!!!

Ostres, quin rotllo us he fotut, eh???!! És que feia molts dies que no escribia!!! :-))
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 10, 2008 5:24 pm

Cumeta, tranquil.la, que ja veuràs que això del fotograf es solucionarà, i com a mínim us ha de compansar amb una cosa!!

Uff... això del restaurant, quina m*** , la primera és normal que la gent s'ho agafi amb caxondeo però la segona i més en una entrega... però bé, si en Francesc us ho va solucionar, cap problema!! I que va passar amb els peixicus dels centres?????? :-))

Divendres varem anar a fer el tast, i li vaig comentar lo de les flors, en Toni, i ja vam quedar entesos.
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. jul. 10, 2008 5:27 pm

Gràcies pels ànims cuca!!! :-()-)

No sé, allà es van quedar pobrets!!!!! :o-o: :-))
Mira, et poso una foto per a què els vegis,... :-)

Ah si??? Com va anar el tast??? Ja ho teniu triat??!! :hmm::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 10, 2008 5:31 pm

Si, ja està triat! Segurament serà:
1r Rap amb all-i-oli de mel
2n Filet de bou amb salsa d'oporto
Sorbet de llimona
Pastís de xocolata amb ...?? :o-o:

I quant li vaig comentar lo dels centres, em va dir que tu havies posat peixets, i que els van tornar a la botiga... i vaig pensar, òsti, li podiem haver comentat als núvis abans de tornar-los, amb lo que vas tenir que pagar per taula....

I la gent va quedar contenta del menjar???
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 10, 2008 5:32 pm

Gràcies per la foto, guapa!!! moltes gràcies, em feia molta il.lusió veure'l!!

Però quan puguis comença la crònica....please??
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dj. jul. 10, 2008 5:47 pm

Ostres Cumeta em sap greu lo dels fotògrafs, vaya tela, no??? Amb els nervis que tens aquell dia i que a sobre hagis d'estar per ells!!!!!!! A veure si t'arreglen alguna cosa, ja que amb la pasta que cobren ja es podrien gastar una mica de gasolina i anar a mirar els llocs que han d'anar per no perdre's :-(

Que xulo els centres, però fan una mica de peneta els peixicus no????? Bé si els tornen encara, perquè amb lo de depravats que hi ha pel món...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. jul. 10, 2008 6:09 pm

ostres cumeta, quin greu!!!

pero tu tranquila per la gent, ja es fan el carrec de que no pots estar per tothom... aixi que anims bonica! :-()-)

i tema fotograf, doncs, haurieu de parlar amb ells, haviam si arregleu algo! :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dj. jul. 10, 2008 6:12 pm

per cert que macos i originals els centres :-)ok: :-)ok:

agbe doncs bé anar currant i aguantant la calor, gràcies per preguntar! :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 10, 2008 6:25 pm

Cumeta, preciosa, ja ets aquí!!!!!!

Nena, quina kk amb lo de les fotògrafes...la veritat que la poca estoneta que vàrem estar allà ja vam veure que eren una mica campanxes... però bé, la que mana ets tú i ara hauran de compensarvos d'alguna manera! :-)ok:

Per els convidats, reineta, aquesta sensació la tenim totes...en fred començes a pensar que no vares estar gaire per la gent, que casi no vas parlar ni agraïr, i aixó et ralla una mica,....jo encara ara, penso en coses que hauria d'haver fet i no vaig fer, o coses que potser no tindria que haver fet...pero som persones i no podem controlar-ho tot! I encara menys aquelll dia! Com t'han dit les noies, els convidats ja se'n fan càrrec i no as de patir ni t'ha de saber greu res! :··;..:

Que tal Mas Pau?? A part dels apagons bé no??? L'Artur em va dir, que encara tenien un peix, que si el volies anar a buscar que hi anèssis, però clar, d'aixó ja fa una setmana...

En Francesc super bé, veritat??? NOsaltres també vàrem quedar super contents d'ell!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Mira, ara penso que no em vaig fer cap foto amb ell...quin greu....

Bé, tan bon punt puguis ens as de fer la crònica ehhhh!!!!!

Chiky, preciosa, que VALS UN IMPERIIII!!!! I que no vull que decaiguis que no val la pena...ells s'ho perden! :-)ok: D'aquí res, segur que ja estas currant en una altre empresaaaa!!Val, nina'???
Si vols quedar, jo baixo i anem a fer un cafelillo! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Vols que vingui demà a la tarda????
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. jul. 10, 2008 7:17 pm

Agbe, nina, molt bé el menú!!! Pràcticament és el mateix que el nostre!! :-)ok: En el nostre casament el primer plat va tenir molt i molt d'èxit!! Ja veuràs com agradarà, ja!!!
I pel menjar no et preocupis,... quedereu bé segur!!! :-)ok:
A nosaltres molta gent ens va dir que era el casament on millor havien menjat, però clar, tampoc en pots fer gaire cas,.... :o-o:
El que més va triumfar va ser l'aparitiu i el primer plat,.... :-)ok:

Ainos, reina, a mi al principi també em feien peneta, però mira, sincerament, en aquests moments és el que menys em preocupa,... :-(

Míriam, cuca, qui és l'Artur?? :hmm::
Sí, nosaltres pensàvem que els peixos (centres) no es podien tocar, que eren de la floristeria!! :-/
I l'andemà en Toni ens va dir que tenien els peixos allà i que què feiem,... I vam quedar que trucarien a la floristeria per a que els anéssin a buscar!
I si,..... a part dels apagons tot va anar bé,....
I si,..... ja ho sé,.... les fotògrafes una kk!!! :o-o: En fi!!! Ara ja està,...!!! :o-o:
La setmana que ve volem anar a parlar-hi,... :o-o:

Kel-go, nina, gràcies per la teva opinió!!! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: kel_go » dj. jul. 10, 2008 8:11 pm

cumeta reina de res! guapa per aixo estem!!!
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dj. jul. 10, 2008 8:20 pm

per cert, he començat la crònica del viatge... pero ja aviso que va per fascicles! jajajaj
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 10, 2008 9:50 pm

Cumeta, l'Artur és el cap dels cambrers...un noi molt lletjot que porta ulleres...Es de Lladó i molts cops parlo amb ell... pel meu casament pobret estava malalt :--(

NIna, no et rallis pel fotògraf...no val la pena...ja veuràs que les fotos i el video hauràn quedat genial!!! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:

Kel..ja et segueixo desde el primer dia...que guay! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dj. jul. 10, 2008 10:07 pm

Agbe ha escrit:Mont, guapa, com estàs? com et trobes?? estàs de vacances, no??? fins al setembre!! >.-<: >.-<: :-eh_:: :-eh_::

Agbe uapa gracies per preguntar.
Em trobo millo, tot i que avui estic molt depre :-(
Estic de vacances fins al setembre, però aquest mes de juliol estic fent un curset a Barna i no estic gaire de vacances.
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dj. jul. 10, 2008 10:09 pm

Chiky-nit ha escrit:La pròxima quedada la fem al Mgma val??? :mu:: :mu:: :mu::

Jo m'hi apunto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 10, 2008 10:21 pm

MOnt, perquè estas depre???
Va dona, que aquest cap de setmana son Festes de Lladó!!! Ànima't reineta!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dj. jul. 10, 2008 10:24 pm

mireia 9 ha escrit:aqui van a veure que us sembla.
per cert, ja us he enviat les fotos.

Mireia que xulos aquests vanus, m'encanten !!!
Nosaltres vam posar els detalls en una caixa de cartró per a què ho poguessin repartir millor, i ells ho portaven amb un carret d'aquells on posen els postres.
montpra

EntradaAutor: montpra » dj. jul. 10, 2008 10:26 pm

Arohha no he vist la decoració de flors
montpra

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. jul. 10, 2008 10:26 pm

Hola princeses!!!

Moltes gràcies a totes pels ànims de veritat!!!! ara estic una mica millor després d'haver superat el trauma inicial....espero que això em duru uns dies i que mica en mcia vagi remontant i tingui una mica de sort per la propera feina.... que fort.... canviar una altre vegada de feina!!!!! en fi... :-(
Cumeta princesa que bé que ja estiguis epr auqí!!!! com t'anyorava!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) ara nina això si no et vull veure trista ni de baixón val???!!!! això per res del món eh??!!!!! si lo dels fotògrafs una pu***tada i mica mala sort pero aneu a parlar amb ells i arrecleu els comptes.... és la unica manera que la gent enten que ha de fer bé la seva feina sino passen.... així que tu duro allà i fes-lis pagar per això que no hi ha dret!!!!!
La sensació aquesta de que no te'n recordes d'alguna cosa i que no ahs estat prou per la gent la tenim totes.... és normal.... tranquil.la val??? segur que va ser un dia únic i que no oblidaràs mai :-):-):-): pensa en això d'acord??? no val la pena de veritat i ja veuràs que conforme vagin passant els dies vas recordant més coses i fas més petits els problemes i més grans les emocions viscudes i això és el que que compta....
M'ha semblat llegir no que no vols fer crònica???!!!! SI HOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tu a fer la cròncia com un pepe! que estem aqui impacient per llegir-la!!!!! amb les seves coses bones i dolentes és igual pero és el teu gran dia i segur que va ser maravellós i que els bons moments i les bones emocions guanyen al final de tot a aquestes coses que no van sortir tant perfectes! i si no te'n recordes de com vas entrar a l'esglèsia nosaltres t'ajudem que erem allà i vam veure una Cumeta guapissima i somrient i feliç i encantadora dins d'un cotxe fabulós i quan vas baixar del cotxe el teu nevot et va fer un super petó mentre la teva mare super nerviosa t'arreclava la cua del teu bali i el teu pare t'agafava per agafar-te bé del braçet i va sonar el conte patrio i vas entrar flexada de l'emcoió que portaves a dins segur.... nosaltres vam veure a una nuvia preciossima i feliç! =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Quan comences a treballar? si vols quedar a la tarda jo estic disponible! al mati aniré a l'inem pero despres no tinc res més a fer :-( mecachis que fort.... aniré paint-ho i amb vosaltres i el vostre suport ho portaré millor segur! GRàcies :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants