Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 09, 2008 7:43 am

Hola guapes!!! Com esteu???

CROKETAAAAAAAAAAAAAAA... com ho portes tot dona???? Aix... 10dies!!!!

G14, MAry, com va la vida de casades??? I al vostre piset???

Jo estic aqui amb un mal de caaaapppp, porto uns dies amb les cervicals fetes pols i ara m´´ esta passant factura. Vaig a veure el temps...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 09, 2008 9:59 am

Bon dia guapes!!!! tinc molta feina, i gairebé no em puc connectar...

¿Com esteu? Rachi, Croketa, que ja ho teniu aqui!!!! Com ho porteu tot???

Mary guapa, explican's com va anar el viatge, segur que va ser super relaxant i moolt romàntic, eh???
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 09, 2008 10:12 am

Això de viure junts de moment perfecte!!1 Ademés com no parem perquè cada dia hem de comprar alguna coseta pel pis doncs anem a tope!!!!!!

No sé em dona la sensació que ho portarem bé!!!! Ell si posa amb les coses de casa i és super maniàtic per tant per això cap problema i anar a comprar també li agrada per tant farem de marujis els dos junts!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 09, 2008 11:05 am

bon dia guapes!!!!!!

vaig super liada de feina... és un caos!!!!!
pues la vida en parella de moment mb... xo a mi encara s'em fa una mica raro la veritat!!!!!! xo jo tp crec que tinguem cap problema.... a més se li dona genial cuinar jejej que és un punt a favor!!!

croketa et queda poquissim!!!!! com ho portes tot???? explicans.... i tu rachi???? com va???

muaaaaa
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. jul. 09, 2008 11:27 am

Holaaaaaaaaaa!!! bon diaaaaaaaaaaaa!!!

Doncs ja no em queda res!!! Mare meva, és una mica vertiginós... I estic tan liada q no tinc temps de res... Avui prova de maquillatge i probablement anar a veure al cura. Demà m'he de vacunar, anar a veure el cotxe, màster i sopar... Però bueno, ho porto bé, liadeta, però bé, ejejje
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dc. jul. 09, 2008 11:28 am

Rachi, tu com ho portes?? Pq también ho tens aki!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 09, 2008 12:48 pm

Pues... FATAL!!!!!

Demà vaig a santa maria a preparar la cerimònia, aleshores avui m´haig de llegir les lesctures que em va donar i dir-lis quines farem. Divendres a ASB a parlar del tema musical i dissabte a bell recó a mirar l´organització de les taules...

Avui m´han portat les tarjes d´agraïment i... mica en mica... encara haig de fer els abanicos, fer les taules, comprar el tabac, el cistell dels ventalls, i els petals i l´arros com va?=?? Com ho vau fer???

Croketa, ja em diras que tal amb el Pere!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 09, 2008 1:42 pm

Rachi wappa però si el que et falta ho remates pim pam i ja està!!!!!
El tema petals jo ho volia posar en un cistell però al ser civil em van dir que millor en conos i repartir-los per les cadires perquè la gent se'l repartis perquè com quan vam acabar la ceremonia vam sortir mentre la gent encara estava al seu lloc doncs era més comode. I arròs Can Bonastre no deixava tirar pel merdé que és fa (una mica bastant pijeras) però bueno!!!!!

Al final quanta gent sou??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 09, 2008 2:50 pm

Al final serem uns 180 crec... bastant bé... la veritat, perque esperava bastants més!!!

Vau possar tabac?? quants paquets?? i a la taula?? Al ball en pots???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 09, 2008 3:00 pm

rachi nosaltres vem posar 2 cistelles de mimbre plenes de pètals i els nens petits les van agafar i les anaven passant per tothom pq la agafessin els pètals!!!!

jo el tabac el vaig posar amb uns gotets a la barra lliure i va quedar molt divertit!!!! también vaig posar 2 gerros ple de xuxes i la veritat que van triomfar molt!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. jul. 09, 2008 3:27 pm

Holaaaaaaaaa!!! Ja he tornat de la prova de maquillatge amb el Pere i.... Fantàstic, estupendo i meravellós... M'ha deixat super-guapa!!!! Estic molt i molt contenta. M'ho ha fet molt natural, en tons marrons i amb els llavis molt clarets roses... La veritat és q genial!

Això dels gerros amb xuxes m'interessa... On els vau comprar, com ho vau fer??

Lo dels pètals i l'arròs encara no sé com fer-ho... Volia preparar bossetes d'organsa individuals, però no sé si tinc massa ganes, pq el meu nen ta amb la ma xunga i fijo q em toca a mi fer-ho tot. Llavors potser passo al plan B, q era agafar 2 cistells i posar-hi pètals i arròs pq la gen ho vagi agafant.

Rachiiiiiiii!!! No desesperis!!! Jo tot això q dius encara no ho he fet, jejejejeje... Potser avui anem a parlar amb el cura! Tot i q ja veurem...

Per cert, divendres em fan una prova de vestit extra pq els hi he demanat ja q encara no he vist acabat del tot el vestit... La darrera la tindré dimarts de la setmana q ve. Ja us explicaré!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 09, 2008 3:50 pm

jejejej...

M´he portat les sabtes al despatx que anar aocstumant el peu i son altissimesssssssssssssssssss Mary... vas aguantar tota la nit???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 09, 2008 4:23 pm

jejeje rachi són super altes!!!!!! jejej jo me les vaig canviar pel ball... pq ja no les aguantava més!!! xo són tant maques.... jo m'en vaig comprar unes de castanyer al tocador de la novia, también molt mones!!!!!!

croketa els gerros els vaig comprar al Ikea i vaig anar al Makro a comprar bosses de xuxes enormes.... em vaig passar de xuxes jejeje xo va quedar molt xulo!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 10, 2008 8:10 am

Bon dia!!!!!
El tema del tabaac com sols es podia fumar a partir dels cafes el que vam fer és posar el tabac a la barra lliure!!!1 Va triomfar!!! Vaig comprar 3 cartrons de Marlboro i va haver suficient!!!!!

El tema de les xuxes, com els nens no tenien detallet vam comprar uns packs tipus Mcdonald's que dintre hi havia un munt de xuxes i cosetes de Walt Disney i demés!!! Els nens anaven bojos!!! La resta vam posar-ho en un gerro al ball i menys mal perquè tothom hem preguntava jolin els nens tenen xuxes i després tambe va haver per totohom!!!!!

Croketa lo del vestit és normal si te'l fan a mida, pensa que jo no vaig veure el vestit fet fet fins el dia de la boda!!!! L'ultima prova vam acabar d'agafar les organces i dir com les volia. Per tant no et preocupis perquè saben molt bé el queés fan!!!!!!

Rachi quants cm tenen les sabates!!!
Jo vaig ser un desasrtre perquè no les vaig portar abans i claaaaro......... però lo de les Castanyer va ser un acert total!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. jul. 10, 2008 1:20 pm

Hola guapes!!! Com va tot??? Això dels gerros segur q ho faig, m'agrada moltissim la idea!!! Els cigarros els vau posar sueltos al gerro, oi?

Nosaltres avui hem estat per Granollers pq ma mare s'emprovava el vestit, q li ha quedat molt bé, hem anat a comprar uns centros de flors a un floristeria d'allà q m'encanta i también hem recollit tota la roba de llar q tenia comprada al bassols (un pastón q ens hem deixat i ma mare encara diu q faig curt...)

Ah!! Ja tenim también els electrodomèstics, el meu nen ha anat al pis a supervisar, q no a ajudar, pq amb la mà q porta... Q per cert!!! Ahir vam anar a recollir els anells i no li entra ni a la mà esquerra (la lesionada) ni a la dreta, q es veu q la té més gordeta (jeje), així q em sembla a mi q acabarà al dit petit... VAYA TELAAAAAAAA!!! Però bueno...

Rachi, com ho portes tot?? Jo les sabates encara no me les he posat massa i hauria de començar a fer un sprint! Jeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. jul. 10, 2008 1:57 pm

Hola noietes...

Doncs acabo d´arribar de la prova de la meva mare, que es pensaven que avui ja estaria i encara hi ha retocs...

He comprat dos cistellets molt monos pels petals i l´arros i ara he arribat i he fet una prova amb els ventalls i crec que anire a comprar dos mes... perque si possoi els 100 ventalls en un sol cistell les meves amigues acabaran destrossades... jejejeje

I ara estic llegint com una loca que a les 17 tinc reunió amb el diaca vidal i haig d´escollir les lectures...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 10, 2008 2:53 pm

Croketa, que jo treballo a Granollers!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 10, 2008 3:26 pm

Hola guapes!!! Com esteu????? Rachi, croketa, que ja ho teniu aqui!!!!

Vaig de bòlid amb la feina, jejejeje, se'm quedarà cara d'impost de societats!
Aquest dissabte anem a la Masia La Tartana, i el nen ha enviat un e-mail a Can Ribes, a veure si podem anar-hi el mateix dia... Buff, però jo ja no vull mirar mes, tinc ganes de decidir ja!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. jul. 10, 2008 3:30 pm

Ostres doncs si hi he de tornar ja t'ho diré, jejeje i fem 1 cafelito, si pots!!!

Ofcourse, jo acabaria de mirar aquests llocs i si n'hi ha un q t'agrada molt, jo ja l'agafaria, pq sinó el q fas, com diu el meu nen, és "marear la perdiz" i marejar-te tu también!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dv. jul. 11, 2008 9:17 am

Hola guapes!!! Bon dia!!!

Com es presenta el finde?? Jo de moment no tinc gaires plans, jejeje, però segur q ens en surten un milió!!!
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants