NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 08, 2008 12:02 pm

Ceci es este jueves :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 08, 2008 12:04 pm

jajjajajnani es verdad!!!!!!!!!!!!! jjajja voy un mes adelantada... y nome cuadraban las fechs!!!!

bueno pos así no te preocupes!!!!!si eso está aki...!!!! eljueves veras a ver q tal.... y q te expliquen todo todo todo
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 08, 2008 12:05 pm

jajajajajaj si sólo faltaria hacerse la prueba el dia después de la boda!!! jajajjajajaja q buena....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 08, 2008 12:28 pm

Pues si solo faltaria que me lo probara el dia despues de la boda.... jejejejejejejeje
feminacora

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 08, 2008 8:14 pm

Hola noies com anem? Quin embolic amb els vestits :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Vosaltres tranquiles noies que tot s'arreglarà, ja ho veureu.

Jo tinc la prova el dia 22, espero que tot estigui be pq no tinc ganes de tenir mes mal de caps. Aquest diumenge ens van telefonar per fer el tastet i com que el meu futur sogre es camioner depenem totalment d'ell pq ens digui el dia que li va be. El mal es que el tio passa de tot i aixo de la boda li va grandios i ja em veig anant-li al darrera pq ens digui un dia :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. jul. 09, 2008 7:51 am

Bon dia al de matí!!

Tranquila Marjo, planteja-li uns dies i que escolleixi entre aquests, nosaltres ja hem mogut tres vegades la data, i ara resulta que es volen apuntar més gent al tast, i més de 6 persones i pagar extra per aquest fet... no se.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 09, 2008 9:23 am

Buenos dias.... que tal como va la mañana, un poco nublada no???? bueno asi no hara tanta calor..... yo tengo el tastet el dia 19 seremos 7 personas... pero bueno se paga el cubierto y ya esta.....
Marjo lo que dice Gemma es buena idea dale unos dias y que escoja....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 9:27 am

Bon dia nenes!!!!!!! Catxin quina mala llet de núvols... jo qua ahir em vaig comprar un preciós bikini a les rebaixes... està clar q de moment no l'estreno!!!! aixxxxx

Gemma... si es més gent haureu de pagarmés.. però mira... si a vosaltres us fa ilu compartir-ho amb més gent, val la pena... però si no és així... pensa q el menú ha de ser el segon secret més ben guardat després del vestit de la núvia... nu sé nu sé... jejejejeje

Nani... com estàs avui??? més animadeta per la prova de demà??????

Mar... jo també crec k la idea de la Gemma és una bona idea... fes tu les propostes!!!! i ell ja triarà! Posa-li fàcil... jejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 09, 2008 10:30 am

Ceci wapa...pues un poco mas animada... ahhh y de setas nada que seremos unas novias muy wapassssssssssssss..... jejejejejejejejee.. Sabes que, me lo voy a tomar con calma, mañana cuando vaya que me lo expliquen bien y ya esta....
Mira yo tambien tengo que ir de rebajas que me tengo que comprar algo de ropa para el viaje de novios...
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 10:43 am

així m'agrada guapa!!!!!! que si t'ho prens amb més calma tot anirà millor!!!!!! ja veuràs!!!!!

Pa'l viaje dices???? yo lo tengo todo pensado me llevaré dos pareos y dos b¡kinis!!!!! solo necesito eso!!!!! jajajjaja un modelo playa, un modelo pisci!!!! y así... todo el día medio en bolas por punta cana!!!!!! Y si viene el huracán.. que me vendan una xaquetilla y apañaos!!!! jajjajajaj
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 09, 2008 11:44 am

jajajaja pues tambien es verdadddd
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 11:46 am

NANI... QUE ACABO DE VEURE EL TEU CONTADOR.... FALTA 1 MES!!!! NENA FELICITATS!!!!!!

OLÉ MI NIÑA!!!!!! SÓLO 1 MESECITO!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 09, 2008 12:05 pm

Si un mes y mañana ya seran dias que miedo me da...... ceci tu has hecho algun pedido a aire de fiesta.. es que acabo de pedir unas cosillas a ver cuanto me tardan en traermelo....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 12:08 pm

ya nani...esto está muy cerca... pa mañana... a preparar tilas!!!! jajjajaja

Yo compré las bengalas.. y la verdad que en dos días me llegaron, súper rápido y todo perfecto!!! Así k :-)ok:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 2:50 pm

Hola nenes k tal? Avui estic super contenta, m'han arribat els imants de vistaprint i el regal dels papes i tot ha kedat super be >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pel que fa al meu sogre, posar nosaltres una data no servirà de res pq va a la seva i o ens diu que te viatge o ens deixa plantats a ultima hora. Es millor que ho digui ell pq així no podrà dir res. Bueno no cal amoinar-se abans d'hora, igual l'home ens ho posa facil i diu un dia :-)ok: :-)ok:

NANI MOLTES FELICITATS PEL TEU MESET, AIXÒ JA ESTÀ AQUÍ :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 3:29 pm

Mar: fotosssssssssssssss de les noves adquisicions!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 3:57 pm

Aqui van les fotos :-)ok: :-)ok: El vidre potser no es veu massa be pr suposo que ja us en feu una idea
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 4:13 pm

nena al final això dels vidres ha quedat molt bé, no???? i són els que t'ho feien a bon preu??? Has triomfat!!!!!! Olé!!!!!!!!!!!!!!! Els imans els faràs servir de recordatori..?? explica... explica!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 4:30 pm

Els dels vidres si que son els baratets, com et vaig explicar a la joieria ens demanaven com uns 400€ (això sense confirmar pq com a molt feien 6 persones i aqui n'hi ha el doble) Al final m'ha sortit per 145€. Aquesta es la familia del meu home, ara enviaré el mateix per la meva pr nomes som 6 o sigui que quedarà molt millor :-)ok: :-)ok:

ELs imants els utilitzarem com a targetes "d'agraiment" No tenim molt clar si ho deixarem als plats i que la gent ho trobi al arribar o ho posarem a les bosses dels obsequis. Jo em decanto mes per deixar-ho al plat pq així vas repartint les cosetes poc a poc pr ja ho veurem :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 4:40 pm

doncs queda súper bé!!!!!!!!!! es q a les joieries a vegades es passen tres pobles!!!!!!

han quedat xaxis els imants!!!!! amb l'adreça i tot... us tindran ben controladets i ja no tindreu excusa per convidar ningu a casa... jajjajajaja tots sabran on viviu... i vindran a menjar paella o cargols!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants