Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 07, 2008 1:00 pm

Jajajaja!!! No!!!!!!!! El comiat ja va acabar ahir!! Jejeje...

Maryyyyyyyyyyyyyyy!!!! Q guay q tot hagi anat tan bé!!! Explica'ns cosetes!!!

Fiancée, ara he vist les fotos, estàs guapiiiiiiiissima!!!! Espero q tot anès molt i molt bé i q disfruteu molt del viatge!!

Doncs el comiat va anar genial, molt relaxadet, jejeje... Divendres sopar i fiestón, vam dormir a casa la meva cosina i l'endemà vam pujar totes a... BEGUR!! Jo no en tenia ni idea de a on em portaven i vam arribar, vam comprar entrepans i vam baixar a la platja d'aiguablava a dinar i prendre el sol. Després a les 5 em van fer recollir (s'estava de lujo!!!) i em van portar a un spa d'un hotel q es diu mas torrent (molt a prop de begur) i vam estar allà tota la tarda de culto al cuerpo i a mi em van regalar, a més, un massatge estupendo amb olis calents de no se q... Vamos, q vaig sortir d'allà com nova!! Bueno, i elles tenien una cara de felicitat q tela... De fet ja hem decidit q això l'any q ve ho repetim!!! Després ens vam anar a posar guapes i vam sopar i también vam sortir una estoneta. Així q ha estat un comiat relaxat, però m'ha anat de perles!!! Crec q és dels primers findes en molt de temps q descanso de veritat!!!

I bueno, els nois también van tenir comiat i com a resultat el meu nen ha tornat amb la mà trencada... Bueno, amb el dit gros de la mà esquerra (i és esquerrà!!!). Així q li han dit q 40 dies amb l'escayola!!!!!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 07, 2008 1:02 pm

Rachi quines cuques.... que guay!!!!!
Escolta jo em vaig canviar les sabates a l'entrar al saló!!!! No vegis quin descans!!!!! Vamos que vaig entrar al saló donant uns bots que no veas, jejejejejej!!!!!!! Les Castranyer tot un acert!!!!!
I sobre tot recull-te la cua a l'entrada al saló perqùe jo no vaig pensar i el nen em va trepitjar un parell de cops i no veas la que casi liem, jajajajaja!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 07, 2008 1:05 pm

uaaala que dius!!!!! I ha de portar escayola?????? ostres vaya jugarreta!!!! però que va fer????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 07, 2008 2:45 pm

Relliscar amb les chancles al costat de la psicina del lloc on van anar... Va caure de cul i es va recolzar amb la mà i apa, ditet trencat!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. jul. 07, 2008 2:56 pm

Croketa, quina mala pata lo del teu noiet, no??? Bueno, dins de tot encara ha tingut sort, l'escayola no deu ser gaire aparatosa, no???

Que guay la teva despedida!!! Quina enveja lo del massatge!!!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 07, 2008 3:04 pm

Bueno... El guix sembla una pilota de futbol, pq ho tenia molt inflamat i clar... Però espero q li puguin posar més primet, pq sinó el traje no li passarà!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 07, 2008 3:34 pm

nenis ja m'he posat al dia!!!! ja veig que el meu "marit" sona super raro jejej ha causat furor!!!!! jeje quina gràcia...

eoeoe ara no em puc conectar pq tinc molta feina... xo quan tingui 1 min em conecto i us ho explico tot!!!!!

croketa ... quin relax de comiat que bé!!!!!!!!

rachi no et posis nervi.... el dia del casament em vaig donar compte que lo millor era esta tranquil.la i tothom va al.lucinar de lo tranquila que estava, pq així hi pots disfrutar més!!!! després et dic les cançons que vaig posar!!! ahh i en el ball em vaig canviar de sabates... i la cua no me la vaig recollir i a mi también me la va trepitjar a l'entrar i quan repartiem els nuvis....
després torno que tinc ganes de explicar-vos coses!!! jejej
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. jul. 07, 2008 3:36 pm

Jajajajaja, quan he escrit el missatge ja m'ha semblat extranya la paraula "escayola", jajajajaja... de vegades ja no se ni el que em dic!!

Però li han posat només al dit o també a la ma??
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 07, 2008 4:58 pm

Calla, calla, jo también ho he posat pq no em sortia la paraula en català!!! Jejeje...

Doncs porta enguixat fins el canell, é decir, toda la manita!!! I ja et dic, sembla una piloteta de futbol de lo inflamada q tenia la mà!!! Fixa't si ho tenia malament q li van haver de recolocar el dit pq el tenia fora de lloc...

Maryyyy!!! Explica'ns cosetes!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dt. jul. 08, 2008 12:02 am

Hola chicas!!!!
Solo queria deciros, a las que os habeis casado felicidades, y a las otras buena suerteeeeeeeeeeeee

Como estais???
Yo muy bien, reiniciando los preparativos de la boda para el 2009. Hemos encontrado sitios nuevos...
Ofcourse..., la verdad es que la Tartana era precioso...., jejejej, tu novio es un santo!!!!! :-)ok: .....

quiero fotitos de todas..., Fiancee estavas guapisima!!!!
a las otras no os he visto!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 08, 2008 8:21 am

Bon dia
Tartana como estamos???
Habeis mirado nuevos sitios?? Donde????? Que fecha pensais celebrar la boda?????

Croketa vaya pinya es deuria donar perquè li sortis el dit de lloc!!! I no li poden posar una ferula d'aquelles pel dit el dia de la boda?????

Mary explica cosetes!!!!

Nenes ja tinc el CD de les fotos de la boda fetes pel fotograf a casa!!!! Ahir ens va arribar i ara hem d'escollir-ne 150!!!!!!! Aaaaix tinc unes ganes!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 08, 2008 8:40 am

Hola noietes!!!

Tartana!!!! Guapa!!!!
Que tal tot??? A veure quins llocs has vist!!!

Mary!!! Explica´m cosetes!!! A veure si em pots dir de quantes persones son les taules!!!! i a veure si ens expliques cosetes!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 08, 2008 8:41 am

Bon dia guapes!!!

Tartana, cuanto tiempo??? Como estas????

Nenes un dubte, el fotógraf amb quina antelació el vareu reservar??????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. jul. 08, 2008 8:59 am

Hola guapes!! Bon dia!!

Tartana!!!!!!! Cuanto tiempo!!!! Explicanos q estais mirando! Ya sabes q estas cosas nos encantan, jeje

Doncs la pinya la veritat es q no sé com va ser, va caure cap endarrera i va posar la mà per "intentar" parar el cop... Ya ves tu... Ara el pobre avui ha d'anar a treballar i historiar els pacients a mà (ahir ho va fer amb pc) i no sé com s'ho farà...

I el fotògraf... Nosaltres el vam agafar al gener, però pq el meu nen marxava. El q ens van dir es q ho començaven a tenir tot força reservat. O sigui q amb 5-6 mesos d'antel·lació ja n'hi ha prou, oi?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 08, 2008 9:08 am

Of course... jo el pillaria ja si ho tens clar, més que res, perque aixi et treus algu de sobre, que sembla que no però s´agraeix. Jo elk vaig agafar al juliol de l´any passat o aixi...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: anunciña » dt. jul. 08, 2008 9:52 am

Of course, mira www.mascanriera.com Crec que també t'agradarà
anunciña
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. març 17, 2007 6:08 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. jul. 08, 2008 11:43 am

nenis... per fi tinc un moment per conectar-me!!!!! vaya tornada a la feina... no em deixen ni respirar jejej

aixxx us haig d'explicar tantes coses que no sé per on començar jejeje

buenooo nirem per parts!!! jeje el dia del casament genial!!!!! vaig disfrutar moltíssim, i em vaig sorpendre de mi mateix al veure que estava super tranquila... al matí una la filla d'uns amics de la familia que són com els meus pares i elles com les meves germanes, em va portar entrepans de pa bimbo amb nocilla per esmorzar ( em tornen boja) jejeje i mica en mica la casa es va anar omplint de flors que la gent m'enviava!!!! jo vaig alucinar pq no esperava que tanta gent m'envies flors!!!! vaig anar a la pelu amb la meva mare i la meva germana i ens ho vem passar pipar!!!! jejej jo estava super tranquila!!!! vaig deixar que em fessin tot el que vulgussin.... i al final va quedar genial!!!!! quan va venir la fotografa, que és un encant, m'ho vaig passar mb pq m'encanta que em facin fotos jeje i em sentia com molt especial, tothom mirant mentre em feien les fotos!!!!
al BR va anar tot mb, bueno... el jutge de pau em va fer esperar mitja hora dins del cotxe pq havia trobat un accident a la carretera i es va presentar a les 19:05 i la ceremonia havia de comença a les 18:30!!!!! aquí ho vaig passar fatal pq feia moltíssima calor i anava amb un mercedes antic i sense aire acondicionat!!!!!
aixx nenes en el moment en el que em vaig agafada al bras del meu pare per entrar i tothom mirant allà si que em van venir tots els nervis... xo és una sensació que no podria explicar... és un moment màgic!!!! sóc bastant bleda ehhh jeje xo per mi va ser un moment preciós!!!!! la ceremonia mb una amiga va llegir i apa tots a plorar fins i tot el meu pare!!!!! després les fotos pertinets, que la diana ho va fer mb és super professional i esta molt xls nuvis, i vigila que tinguis temps de fer l'aperitiu!!! després el sopar vaig estar molt tranquila a la taula ens ho vem passar mb... el ball amb el meu nen va ser molt bonic i emotiu jeje i després el vals amb el meu pare ja ni os cuento!!!! jeje ahhh el pastís también vca quedar genial igual que l'entrega dels nuvis pq ho vem fer bastant rapidet i la gent no es va cansar!!!!!!!
aixx no sé que més explicar!!!! per mi va ser el millor dia de la meva vida, va ser tal i com havia somiat des de petita!!! sembla una princesa jejeje i tothom ens va felicitar i encara ara la gent ens segueix dient que ha estat el meu casament que han anat!!!!

nenis de moment paro que us he escrit una parrafada!!!!! no se que més explicar-vos feu preguntes jejej

ahhh la vida de casada va mb... xo encara s'em fa raro pq nos no viviem junts encara i és un gran canvi...ahir els meus pares van venir a sopar que els hi vem ensenyar la cuina nova... ja us passré fotos!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 08, 2008 1:12 pm

Mary si que és el dia més que especial!!!! És un dia inoblidable!!!!
I et va passar el mateix que a mi que quan et vas veure que ja et tocava entrar a tu els nervis van sortir però si que es una barreja de sensacions inoblidables!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 08, 2008 1:18 pm

Nines........

Mary!!! G14... jo es que tinc por d´emocionar-me i coemnçar a plorar com una boja... sabeu??? Aix... estic fent esforós per concentrar-me!

Mary... no tens cap foto?? Ai... que guapa estaves, he vist alguna la facebook que ha penjat alguna amiga teva... GUAPISSIMA!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 09, 2008 7:36 am

Bon dia!!!!
Croketa queden 10 dies!!! El conte enrere ja el tens aqui!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants