Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 07, 2008 1:29 pm

He que sí que s'assembla???? Quan el vaig veure li vaig dir, nina, però si és com el meu!!! Em va venir una sensació....uuffffff....que guay! Ja tinc ganes de veure-li posat!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 2:18 pm

ESPE, benvinguda!! :: orrr:: :: orrr:: nosaltres també volem que ens expliquis com anat tot, casament i viatge!

Chiky, encara no hem agafat els bitllets, espero que aquesta setmana fem un cop de cap... :-eh_:: :-eh_::
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 3:04 pm

bona tarde boniques, que tal??

Agbe quants dies marxeu a RM, ja sabeu a quin hotel anireu??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 3:38 pm

Arohha, marxem el 17/09 i ens estarem 7 nits. Anem al Gran Bahia Principe Coba, perquè fan un bon descompte a la segona persona i a més per ser viatge de noces, l'agència ens ha fet un petit descompte!!
A quin aneu vosaltres?? A mi em feia gracia anar al Grand Palladium, però puja molts € i la noia de l'agència ha estat en aquest i m'ha dit que està molt bé i que hi ha molt bona animació.
Agbe

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 3:48 pm

Agbe nosaltres tambe anem 7 nits i anem al Grand Palladium , ens han dit que esta molt be, uns amics l'han passat van anar de viatge de nuvis i diuen que molt be, a nosaltres l'agencia tmb ens ha fet dte. segur que el vostra tambe esta genial ja ho veuras, ja m'explicaras :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 07, 2008 3:51 pm

Nyinyi que no et faci patir pas el tema de la distancia, el meu futur surtirà de Port de la Selva i jo de Sant Joan de les Abadesses, o sigui que..... tu els hi dius i en principi no posen cap problema
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 3:58 pm

Arohha, tothom parla molt bé del Grand Palladium! ja el varem estar mirant, però de seguida el varem descartar pel preu! Però em sembla que en aquella zona tots els hotels estan bé, perquè hi ha cada complexe que deu ni do... a veure ja t'explicaré que tal.

Nyinyi, per això de les distancies no et preocupis, perquè els fotografs no posen problemes!!
Agbe

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 4:05 pm

Nyi com han dit les altres no et preocupis no possen problemes per la distancia, pero quan vagis els hi preguntas, i sortiu de dubtes.

Ja Agbe nosaltres hem mirat molt per internet i hi ha cada complexe que es una passada, aiiii quines ganes d'anar :-///: :-///: :-///:
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 4:06 pm

Chiky bonica on ets??? :-eh_:: :-eh_::
Imatge
arohha

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 4:26 pm

Chikyyyyyy, no treballis tant que no és bo per la salut!! :-.:·::

Nines, on sou??? uix, que estem totes molt liades a la feina amb :-.:·::
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. jul. 07, 2008 5:16 pm

Nines estic a punt d'entrant en coma per la mmm***erda feina!!!

Nyinyi et passo aixi que pugui el telefon!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. jul. 07, 2008 5:29 pm

Aummmmmmmmmmmm!!!!!!! Respira Chiky que si no (+:-) (+:-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 5:35 pm

ommmmmmmmmmm . ommmmmmmmmmm. ommmmmmmmm chiky bonica :-()-) :-()-) :-()-) anims reina ja queda poquet :-.:·:: :-.:·::
Imatge
arohha

EntradaAutor: mireia 9 » dl. jul. 07, 2008 5:54 pm

Bona tarda noies!!

Abans de res , encara no us puc enviar les fotos pq la meva germana encara m'ha de donar el cable de la camera per poder-les pasar a l¡ordinador.
Demà us les envio. hO JURO!

qUEQUE DEUS TENIR MALAMENT LA MEVA DIRECCIÓ PQ NO M'HA ARRIBAT RES. mirecaste@hotmail.com

Dem que ve avui de festa eh???
Chiky no treballis tant!!
Espe benvinguda al forum, ecplica que tal el viatge i el casament???
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. jul. 07, 2008 5:55 pm

Hola nineeeeetesssssssssssss!!!!

Què tal??? Com esteu cuques?? :-)
Aiiiii, quants dies sense entrar el fòrum!!!
Ja us trobava a faltar, ja!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Nines, demà passat ja seré a casa!! A veure si així em puc centrar un xic i llegir-ho tot bè, perquè des de la setmana abans del casament que la meva vida ha estat un descontrol total!!! :-)) :-)) :-))

Aiiii, el dilluns em vaig trobar a la Winy a l'aeroport del Prat!! :-)) :-)) :-)) Que també marxavem amb l'Àlex de Lluna de Mel!! :-)ok: Em va fer mola il.lusió veure-la, però pràcticament no li vaig poder dir res,.... com sempre anavem tardíssim!!!!!! :-/

Aroaaaaaa, bonica, això és la Ò*S*T*I*A!!!! :--=-) >.-<: Tan NY com la RM!!!!!! Ja veuràs ja!!!!! :-)(-: :-)(-: :-)(-: Ja et passaré info de NY!!! A nosaltres ès el que més ens ha agradat,.......ès totalment un altre món!!! :mu:: :mu:: :mu::

Chikyyyyyyyyyyyyyyyyy, preciosaaaa!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ai, voldria donar-vos les gràcies a totes pel regal!!!!! :-()-) Em va encantar!! Sou uns solets!!! :-)) Tambè, donar les gràcies en especial a la Chiky, Dem, Agbe i a la Míriam per venir-me a veure!! Em va fer tanta i tanta il.lusió veure-vos allà!!!!! : kissd : Sou una canya!!! :-()-) I Tambè a la Winy, a la Nuria i a la Mireia pels vostres SMS!!! I perdoneu si m'he deixat a algú, però ès que el dia del casament el meu mòbil era un descontrol!!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: Així que GRÀCIES A TOTES PER ESTAR AQUÍ, AL POST DE LES GIRONINES!!! :-()-) I PELS VOSTRES MISSTAGES A LA MEVA PRE-CRÒNICA (gràcies AGBE per obrir-la!! :-()-) ), MÒBIL, ETC.!!! :-()-)

Bè,.... us he de deixar,..... ens veiem demà passat!!!

Un petó ben gran i una forta abracada des de la Rivera Maya!! :-eh_:: :-eh_::

P.D.: Perdoneu per les faltes, però aquest teclat no té ni la c trencada, els accents són extranys, etc.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. jul. 07, 2008 5:55 pm

Hola nineeeeetesssssssssssss!!!!

Què tal??? Com esteu cuques?? :-)
Aiiiii, quants dies sense entrar el fòrum!!!
Ja us trobava a faltar, ja!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Nines, demà passat ja seré a casa!! A veure si així em puc centrar un xic i llegir-ho tot bè, perquè des de la setmana abans del casament que la meva vida ha estat un descontrol total!!! :-)) :-)) :-))

Aiiii, el dilluns em vaig trobar a la Winy a l'aeroport del Prat!! :-)) :-)) :-)) Que també marxavem amb l'Àlex de Lluna de Mel!! :-)ok: Em va fer mola il.lusió veure-la, però pràcticament no li vaig poder dir res,.... com sempre anavem tardíssim!!!!!! :-/

Aroaaaaaa, bonica, això és la Ò*S*T*I*A!!!! :--=-) >.-<: Tan NY com la RM!!!!!! Ja veuràs ja!!!!! :-)(-: :-)(-: :-)(-: Ja et passaré info de NY!!! A nosaltres ès el que més ens ha agradat,.......ès totalment un altre món!!! :mu:: :mu:: :mu::

Chikyyyyyyyyyyyyyyyyy, preciosaaaa!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ai, voldria donar-vos les gràcies a totes pel regal!!!!! :-()-) Em va encantar!! Sou uns solets!!! :-)) Tambè, donar les gràcies en especial a la Chiky, Dem, Agbe i a la Míriam per venir-me a veure!! Em va fer tanta i tanta il.lusió veure-vos allà!!!!! : kissd : Sou una canya!!! :-()-) I Tambè a la Winy, a la Nuria i a la Mireia pels vostres SMS!!! I perdoneu si m'he deixat a algú, però ès que el dia del casament el meu mòbil era un descontrol!!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: Així que GRÀCIES A TOTES PER ESTAR AQUÍ, AL POST DE LES GIRONINES!!! :-()-) I PELS VOSTRES MISSTAGES A LA MEVA PRE-CRÒNICA (gràcies AGBE per obrir-la!! :-()-) ), MÒBIL, ETC.!!! :-()-)

Bè,.... us he de deixar,..... ens veiem demà passat!!!

Un petó ben gran i una forta abracada des de la Rivera Maya!! :-eh_:: :-eh_::

P.D.: Perdoneu per les faltes, però aquest teclat no té ni la c trencada, els accents són extranys, etc.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: mireia 9 » dl. jul. 07, 2008 5:56 pm

Aroha nosaltrea aquest cap de setmana tmpoc hem fet res.
Aquesta setmana sense falta he de:

Repartir 2 invitacions que ens falten
Portar els papers al mossen
Parlar amb en Sergi del llibret de l'esglèsia
Anar a buscar els detalls
I assajar el bals.

Sabeu el divendres vam anar a fer clases per ballar el vals, la canço d'en Sabina!! Va ser divertit.

I anirem cada divendres fins a finals d'agost.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dl. jul. 07, 2008 5:58 pm

Cumeta que bñe que hagis escrit!!!

Ja tenim ganes que arribis i ens expliquis com va anar tot!!!

Disfruta dels ultims dies de lluna de mel.

Ens veiem pel forum.

Petons guapa
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 07, 2008 6:40 pm

Cumeta preciosa!!!!! Disfruta dels dos dies que et queden que aixó ja s'acava!!!! Quines ganetes de qeu arribis perqué ens ho expliquis tot, tot i tot!!!!! UN petonet preciosa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Mireia, assejant el bals???? :-) :-) :-) :-) Quina gràcia! A mi el meu home em va dir que si li feia ballar un bals, directament es divorciava! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Demà ens passes les fotos se'ns falta, eh!!!!

Agbe i Arhhoa, anada que no us ho passareu bé a RM...nenas, allò ha de ser el parais!!! Donaria el que fos per poder-hi anar algun cop en ma vida...però amb el caganer que tinc per marit ( pobret :-)) :-)) :-)) ) segur que no hi aniré maiiii! :--(

Chiky reina, respira fonssssss!!!!! ooooommmmmmmmmmmm
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dl. jul. 07, 2008 6:44 pm

Hola nines,

Avui ha sigut massa, a la feina tan del matí com de la tarda no he parat, que dura es la tornada, entre paper i paper feia un kit kat perquè arribava algun company de feina a saludar-me i preguntar-me que tal tot.

De veritat que no hem crec que ja s'hagi passat tot, que dur!!! :--(

Nenes prometo crònica del casament i viatge, però hem sembla que ho hauré d'escriure a casa i penjar-lo quan ho tingui tot perquè a la feina ara es impossible conectar-me al forum, hem venen per tots costats a comentar coses de feina, penseu que feia un més que havia marxat! Deu meu que dur! i a casa no tinc internet i l'ordinaro de ma germana s'ha espatllat. Però encara que sigui més a poc a poc us aniré explicant i posant fotos de tot.

El casament va anar molt bé en alguns aspectes i no tan en altres básicament el problema va ser la desorganització que tenien els del hotel.

Com que he treballat durant anys fent banquets vaig estar al tanto de tot, i això va fer que a ratos estigués més pendent de l'organització que de gaudir del casament.

Ara estic desitjant veure les fotos i el video per recordar el grans moments.

La cerimonia va ser molt maca, estava tan nerviosa... i després amb els fotògrafs va anar molt bé. I al final va aguantar sense ploure, tot i que estava força enuvolat.

Això si hem va passar volant no hem vaig adonar que ja estavem al ball i ja estava a punt d'acabar... !!!

El viatge fantàstic, Xina es preciòs, un altra mòn, una altra manera de pensar, i moltes coses per veure, tantes que amb 15 dies no en fas prou.

Bé ja us explicaré poc a poc tot a la crònica!!! us ho ven prometo!!

Petons boniques
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant