Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 12:20 pm

NyiNyi ha escrit:Bones noies!!

Que tal anem?? ara fa temps que no passo per aquí a fer el xafarder!
Espero que tots els preparatius us vagin mb! veig que com sempre ven estressades escrivint! i de les casades, ja els hi segueixo la pista a les cròniques... vaia gironines més escriptores que tenim!

Us he de demanar un favor, ens volem possar a mirar fotògrafs, però per aquí a Girona ni idea... amb qui ho feu si no es demanar molt? ens podrieu donar referències??

Moltes gràcies i bon cap de setmana!!!!!!!!!

Bones NyiNyi!!!

Nosaltres ho hem fet amb Xàvi Fotògraf, de Figueres, i que dir-te...super bé! Són molt ben parits, tan ell com la seva dona, i el del video també és una canya!.
La seva web és www.xavifotograf.com
Si t'interessa et passarè els preus i el que hi entra! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 12:26 pm

Nyi nyi boncia jo et puc recomanar els meus que son uns craks amb majúscoles! a part que son super ben parits. Vaig afar el fotògraf i el del video per separat el Video en Pep té la botiga IVEDEO fa cantonada a la Plaça Poeta Marquina (plaça del Núria) fa un reportatge de video xapó molt diferent i divertit val la pena anar-hi i veure el video de mostra que tenen.
El fotògraf vaig agafar en Jep Plana que si vols per privi et dono el seu mòbil ell és autònom i només es dedica a fer reportatges socials de casaments i tota la pesca i publicitari i és un noi excel.lent i la dedicació en el teu reportatge es plena. Fa també un reportatge molt diferent i espontani.
Ja ens diràs que decideixes!!!!

Las llunameles em sembla que la winy estava 10 dies fora aixi que la setmana que ve la tindrem per aqui tot i que encara tindrà uns dies em sembla de vacances..... la Cumeta i la Espe no ho sé :-/ jo diria que la Cumeta també hi estava uns 10 dies pero Espe i la Sira em sembla que més!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dv. jul. 04, 2008 12:28 pm

moltissimes gracies per l'oferiment Miriam ets un solete :-()-)

uffffffff jo tambe que em tornaré loca (+:-) allà a NY, però en dani ja m'ho ha dit no et facis ilusion, la targeta de credit la portaré jo i els diners també , jejeje sino em gasto tota la pasta, com em coneix, jejeje :-( :-(

Nyi nosaltres tenim seronfotografs de Torroella.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 12:32 pm

Arhoa, que bo el teu home!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no és llest ni res...ja sap ja quin peu calçes, ja! >.-<: >.-<: >.-<:
Però res, tu quatre petonets i ja el tindràs convençut! :-)ok: :-)) :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 12:39 pm

No crec que entri, però vamos.....

RACKY NINAAAA!!!! QUE DEMÀ ET CASESSSS!!!! Fa molt que no sabem de tú, `però que s'àpigues que pensem amb tú i que esperem que demà sigui un dia molt i molt feliçççç!!!! Un petonet desde el fòrum reina!!!! Encara que no poguem assistir al teu casament, pensarem amb tú amb tota la il·lusió del món!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[/b]

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dv. jul. 04, 2008 2:35 pm

Jo si anés a NY em sembla que m'hauria d'emportar una maleta buida per emplenar-la a la tornada!!!!! A mi em passa el mateix Arohha, i el què diu la Miriam és veritat amb 4 petonets i uns mimitus a mi em funciona :-)ok:

Nyinyi, nosaltres hem agafat els Artimage i la Winy també els va agafar, tenen un pack tot inclòs que està bé, i a mi també em varen semblar molt professionals, et deixo l'enllaç

http://www.fotoartimage.com/

Aquesta gent feia oferta si els contractaves per la fira Tot Nuvis, jo esperaria allà a mirar totes les ofertes, és cap al Novembre i crec que val la pena, nosaltres els varem veure allà i llavors varem anar al seu estudi...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dv. jul. 04, 2008 2:47 pm

si jo crec que tambe portaré una maleta buida per poder carregar, a mi també em funciona això del petonets i els mimitus , jejeje :-)(-: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
arohha

EntradaAutor: nuria74 » dv. jul. 04, 2008 4:16 pm

nenes, vaig de c*ul i no tinc temps de llegir les 10 pàgines que tinc atrassades!!!

Com esteu?

Novetats les les embarassades???

Sento no poder entrar més, però és que dilluns marxem cap a Suïssa i encara tinc un munt de coses a fer...
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dv. jul. 04, 2008 4:24 pm

per una vegada que entro, no hi ha ningú :-( :-( :-(
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 4:26 pm

Nuria jo estic per aqui fent ed maruja!!!! acabo de... c[]c de... .::s--:...
I de fer un bany i sorpresa quan vaig a fer el bany de laplanta de baix veig que no em fuenciona la cisterna del Wc!!!!!!!!!!!!!!!!! no sé que coi té que no carrega d'aigua!!!! alguna entesa????? o hauré de trucar a algun Benito per que vingui.... quin desastre!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 4:27 pm

Raky per si ho llegeixes.... que vagi molt bé demà´!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Segueixo fent de maruja i anire traient el cap per aqui!!! .-*.:-).*.*
Chiky-nit

EntradaAutor: nuria74 » dv. jul. 04, 2008 4:34 pm

Bon marujeo, Chiky!

Nosaltres fem d'okupas a casa dels meus pares aquesta nit, fem una barbacoa amb amics i ells se'n van a sopar, pobrets, els hem fet fora! He d'anar a comprar i fer la mousse de xocolata per les postres...

Petons a totes, intento entrar més temps demà, que m'he de posar al dia a pertot (aquí i a les cròniques...)

Raky, que vagi molt bé demà!!!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: arohha » dv. jul. 04, 2008 4:50 pm

HOlaaaaaaaaaaaa

Nuria que vagi molt be la barbacoa, la barbacoa .... :mu:: :mu:: :mu::

Marujilla com va .......... ja has acabat .-*.:-).*.* .::s--:... c[]c , nena jo no et puc ajudar no tinc ni idea , :-/

Raky que vagi molt be demà :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 4:53 pm

Que vagi bé la barbacoa Nuria!!!

Que va nena estic en ello encara!!!! tinc la casa pudrida!!!! jo vull tornar al vaixell i que m'ho facin toooooooooootttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh :
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. jul. 04, 2008 5:08 pm

ja veus reina fer de maruja es un rotllo :--(
Imatge
arohha

EntradaAutor: queque » dv. jul. 04, 2008 5:16 pm

Ostres noies, quin dia avui.... he estat comprant al mati i he deixat el meu gos a pelar, doncs em truquen dient que l´han tallat i aquesta tarda l´he hagut de portar al veterinari ( 4 grapes!!!), vaja tela!!!!

Acabo d´arribar i aquesta nit sopar de familiar que donarem una d eles poques invitacions que ens a queden.

Aquest cap de setmana tinc el meu home que se´n va demà a los san fermines, segons els seus amics és la pre- despedida de solter!!!! si que anem bé...
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dv. jul. 04, 2008 5:55 pm

bona tarda!! fa un dia esplendit! quin cel tant maco sense cap nuvol!!!

nuria que vagi bé la barbacoa!

raky molta sort per demà!

per cert, a on es casa?? es que no he coincidit gaire amb la meva tocaya!

queque guapa pobrisso... i tela amb el teu futur... a los san fermines! que bé no?

i tu chiky de maruja, si quant acabis no saps que fer i vols passar per casa meva, tu mateixa, no t'ho impedire pas... jajajaj que dolenta soc!

pues jo fins a les 8 aki a la feina, quina caca
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 7:42 pm

Bones guapes!!

Aquesta tarde no he pogut entrar...he anat tota la tarda a la picina amb el peke!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Núria, marxeu cap a Suïssa??? Que bé, no???
Que vagi molt bé la barbacoa!!!

Chiky, lo de la cisterna, a nosaltres a vegades ens passa...agafem la tapa , la moguem una mica en plan béstia i ja esta, torna a carregar!

Queque, jooooeeerrr amb els de la pelu canina, no??? Tia, peazo tall que li deuen haver fet.... i la intervenció te la han pagada ells o ke???

OStres... jo sí que tinc la casa feta una m**erda...el gos està canviant el pèl i tela! :--( A més, encara tinc la casa empantanegada de trastos del casament, de roba de hivern...uffff....QUIN ESTRES!!!! :--( :--( :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » ds. jul. 05, 2008 8:36 am

bon dia!!!

mirima reina no t'estressis! no val la pena, em sembla que qui més o qui menys totes estem aixi... ja es fara...

bueno vieg que soc l'única que estic per aqui... que pringada soc... mira que treballar els dissabtes pel matí... quin pal! :--( :--(

en fi, m'ho tinc que agafar bé, que a la tarda vaig de rebaixes >.-<: >.-<: :-///: amb lo que a mi m'agrada *.-o-o.*

bé guapes ens veiem

muakis

I MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » ds. jul. 05, 2008 4:13 pm

Hola guapesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, com esteu??????????? Us escric desde Chiang Rai, es tot una canya!! Fa una calor que es per morir-se, bueno de fet es xafugor!! ::-)

Ja us explicare quan torni... i de pas acabo la cronica!! :-)) :-))

Bueno guapes, marxem a dormir, aqui son les 10.11 de la nit i dema ens hem de llevar a les 5.45, pq tenim excursions tot el dia!!!! >.-<:

Un petoooooooooooooo a totesssssssssssss!!!

Per cert, ens varem trobar a la Cumeta a l'aeroport de BCN, jejejeje....

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants