Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 01, 2008 8:59 am

Rachi guapa!! Em faries un favor si em passes pressupostos de catering... Així em vaig fent una idea mes concreta...
Sabeu que?? Ahir una companya de feina em va dir qeu es casa el mateix dia que jo volia!! Aixsss, que malament!!! Ella ja te restaurant i ara no se que fer, si modificar dia o passar de tot i seguir amb la data inicial...
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. jul. 01, 2008 9:46 am

A nosaltres ens surt per 146 euros + IVA (amb barra lliure apart, q son 18 euros +IVA per persona). La veritat és q ens ha sortit millor del q pensàvem...

I això de la data... Depèn de si vols q els de la feina vagin al casament o no, jejeje
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 01, 2008 2:41 pm

Hola!! Bueno, m'acabo de gastar dos o tres menús de la boda a les rebaixes, jajajaja!! M'he tornat boja! Apa, ara ja torna amagar coses als armaris pq el nen no ho vegi, jijiji...

I vosaltres??? Com esteu??? Alguna novetat aquest matí?
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. jul. 01, 2008 3:13 pm

Doncs no gaire... Però espero gastar-me el mateix d'akí a 1 horeta pq me'n vaig de rebaixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jejeje... Les parades ja les tinc pensades, ara em faltarà aguantar, pq tic baldada!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 01, 2008 3:58 pm

Pfff...

Chicas... pues yo voy tannnnnnnnnnn de culo que no tengo tiempo ni de rebajas ni nada de nada...

Of course, te paso eso entre hoy y mañana... es que voy un poco liada!!!!

Aix... que ens queda res nines!!!! I la fiancée... que tal li deuria anar la prova d´ç ahir????

I la G14... deu estar a punt d´arribar, no?????

Of course... jo amb les coses aquestes soc molt radical... jo seguiria endavant amb la data, a no ser que et faci molta ilusió que els teus jefes i companys de feina vagin... però afanyat en agafar el lloc!!!! Mes que res, perque et quedaras mes tranquila!

Un petonet a les dues!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 01, 2008 4:47 pm

Hola!!

Uff!!! ara siq ue vaig de cuuuul!! Ahir la prova fatal em va donar un atac d'ansietat em vaig posar molt nerviosa y casi me desmayo... pero ueno ara ja estic millor el vestit molt bé, ja està llest però no vaig poder ni veure'm casi... divendres el recolliré.

Avui he anat a Sant Benet a parlar amb ells dels ultims detalls fer pagaments etc... dijous tornaré per deixar els detallets qeu han de posar a les taules...
Encara tinc un munt de coses a fer i vaig fatal de temps... he d'anar a mirar el ram a Phlox que encara no sé ni com será, encarregar uns rams per les avies etc. haig d'anar a portar als de Movilmusic els videos que volem posar... bueno un munt de coses però espero que em doni temps de tot...

Intentaré conectar-me lo máxim possible... encara que vaig de cul!!! Molts petonets a totes!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 01, 2008 5:00 pm

Fiancéee.... nena!!! Què t´ha passat????? no et rallissssssssss... dona!!! Que segur que estas guapa guapa amb el vestit!!! Què et va passar??? el vestit be???

Neniiiiiiiiiiiiii... no et rallis??? Però el ram que ens fa la marita és surprise, no??? O aniràs a veure´l... aix... noieta... DISFRUTA DONA!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 02, 2008 7:06 am

Bon dia guapes!!

Fiancée, només et queden 3 dies!!!!! Esto ya está aqui... Com ho portes??? Estàs nerviosa????

Rachi, gràcies per l'e-mail, ara em toca fer números, quina maaandraaa!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dc. jul. 02, 2008 10:17 am

Hola noietes! Bon dia!! (avui no he matinat, jejeje)

Com va tot?? Fiancée... No t'estressis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara t'has de relaxar i disfrutar al màxim!!! (bueno, això és molt fàcil de dir, però ja veuràs com estaré jo quan em toqui... jejeje)

Ofcourse, a mi les rebaixes no em van anar tan bé com a tu... Vaig comprar alguna coseta, però on volia arrasar, a Hoss, hi havia una cua als emprovadors flipant (vaig arribar a les 19:45 i si m'arribo a quedar, tanquen la botiga i encara no m'he emprovat res...) Però bueno, o avui o demà a la tarda em passaré a veure q
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 02, 2008 2:34 pm

Guapasssssssss

Que tal??????

Croketa... has agafat els ventalls a l´eventus, no?? Una coseta, com van agafats?? la terjeteta?? amb llacet??? O has agafat aquell que es l´abanico marfil amb el paper aquell amb els noms i la data???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. jul. 03, 2008 2:22 pm

Chicassssssssss

Esto se acerca!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 04, 2008 9:06 am

Bon dia wappissimes!!!!!
Ja estic de tornada a la feina!!!!!!
Com esteu??
No he llegit el que heu escrit però després em posaré al dia!!!
Sols he llegit algo de que Fianceé esaves molt nerviosa!!! Ei`pensa en disfrutar tots els moments i que cada moment és especial perquè si et poses nerviosa no val la pena perquè després penses però que tonta amb lo bonic que és i no ho he saborejat!!!!! Si voleu us puc passar un blog que uns amics tenen i van fer fotos de la boda perquè les veieu perquè jo encara no en tinc!!!!

Per cert el viatge IMPRESSIONANT!!!!!! Es disfruta tant i et relaxes i desconectes tant que tot el que m'he discutit i he patit per la boda ho tornaria a repetir per un dia i pel viatge que hem fet!!!!!!

De veritat és una experiencia irrepetible!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dv. jul. 04, 2008 9:06 am

Bon dia!!! Ahir vaig estar missing tot el dia, vaig anar a unes conferències...

FIANCÉE, QUE JA NO ET QUEDA RES???? Com estàs???????

Rachi, Croketa, tot be?? Teniu novetats???
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. jul. 04, 2008 9:24 am

Hola guapes!!! Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja has tornat!!!!!!!!!!!!!!!! Q guay!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nena, explica, explica, com va anar tot?? (per cert, no he pogut entrar a lo del blog, em dóna error...)

Ahir también vaig estar missing, vam anar a pagar una part al fotograf i a fer el "timing" pel dia del casament, vam anar a comprar TOTS els electrodomèstics del pis i vam anar a Arranz a decidir tot lo de les flors i, mentres el meu nen aparcava, vaig aprofitar per escollir el ram. Serà molt senzillet, tot de cales blanques fent un bouquet, lligat amb cordill verd i amb perletes petitones per on s'agafa. Lo bo es q en tenia un preparat pel casament q tenien avui i ja el vaig veure fet, jejeje... Ara, és un pelet més car del q m'havia pensat... Però m'encantaaaaaaa! Jejeje

En quant als ventalls, sí q els vaig agafar al eventus. Van lligats amb una banda de paper de color plata amb lletres negres q diuen "Jaime i Ana" i a sota "Benvinguts"

Vosaltres com aneu??? Fiancée, com van els nervis?? JA veuràs q tot sortirà genial!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. jul. 04, 2008 9:35 am

G14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja he vist les fotos!!!! Que guapa!!!!!!!!!!!! Escolta, el vestit!!! Quina cua!!!! Que chula!!! I el cabell!!! Estaves guapa guapa!!!!

Aixxxx.... explica!!!! explica!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. jul. 04, 2008 10:18 am

G14!!! Ja has tornat!! He vist les fotos.... QUE GUAPA!!!!!!!!!!!!!

Ens has de fer una crònica, eh? encara que sigui per e-mail (jejejeje)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. jul. 04, 2008 10:36 am

G!!!!!!!!!!!!!! JA he vist les fotos!!! Nena, estàs espectacular, guapissima!!!! M'encanta el vestit i el pentinat q et van fer t'afavoreix moltissim!!! Aixxx... Explica'ns més!! Jejeje

Per cert, nenes, avui comença el meu comiat de soltera... I dic comença pq no sé quan acaba ni el q em fan ni res... Només m'han dit q m'he de presentar avui a la nit vestida amb texans i samarreta verda (q m'he hagut de comprar pq no en tenia) i amb una maleta amb roba d'estiu (q ja em diràs, no serà d'hivern! Jejeje) i bikinis (en plural) un d'ells q es pugui fer malbé... NO SÉ QUINA EN TENEN PREPARADA!!!!!! Dilluns us explico, jejejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 04, 2008 1:28 pm

Us envio més fotillos vale??????
Escolta ja he llegit el que heu escrit aquests dies i vaaaaya tela Fiancée!!!!!!!
Dem'a tindràs un dia espectacular i tu disfruta sobe tot!!!!!!!

I a veure, Rachi quan tens la propera prova?? I tu Croketa??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 04, 2008 2:02 pm

Eo que no tinc internet a casa i ja plego!!!!
Fiancée que demà sigui e dia més especial de la teva vida i gaudeix!!!!!!

pETONETS I TRANQUIL.LETA QUE TOT SURT RODAT!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. jul. 04, 2008 2:15 pm

Noietes, jo marxo ja!! Vaig a fer una volteta, després a casa a fer la maleta i de comiat!!!

Fiancée, com q no em podré connectar després, et desitjo q passis un dia mooooooolt feliç i que disfrutis molt!! Ja veuràs com tot surt genial, n'estic convençuda!

Petonets a totes!!!! :-()-)
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants