Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 03, 2008 9:34 pm

Bona nit!!

Mireia, però el 26 podriem quedar a mitja tarda, allà a les 18.00h o endavant si voleu, i segur que totes podriem anar-hi!! *.-o-o.*

Mont, guapa, descansa que només queda 1 dia pel cap de setmana!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. jul. 03, 2008 10:15 pm

Vinga va que la llista de Núvies desesperades va creixent!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Mireia els dies que has posat son de juliol o agost????????????? i el 26 no pots a cap hora????? en fi ja concretarem val??? :-)ok:

Mont reina molts ànims!!!!!!!!!!!!!!! i té pinta a :-()) :-()) ja ens explicaràs!!!! quina intriga >.-<: >.-<: :-///: :-///:

Kel vaig a mirar les fotos!

Jo n'he posat alguna del moment lliga :-)ok:

Espero que me'n passin més!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 03, 2008 10:19 pm

BOna nit nines!!!

Jo també espero que me'n passin més de fotos, que de moment ningú m'ha donat res....

Sabeu que m'ha passat??? Avui he anat a recullir el llibre de família a l'ajuntament i els molt burros ens han posat: ... Albert i Míriam han contraïdo matrimonio el 18 de Junio del 2008...

Tú creus??? Demà aniré a que m'ho canvïin!!! :--( :--( :--(

Ale, me'n vaig cap al llit!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dv. jul. 04, 2008 7:46 am

bon dia!!

miriam, MECACHIS... con perdon... que gilis no? jo encara el tinc que anar a recollir, haviam quant tinc temps i m'arribo...

bé guapetones vaig cap al currele, fins despres
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 7:48 am

Si que són gilis, sí...en fi...avui san tornemi!

Que vagi bé la feina nina...

JA SOM DIVENDRESSSSS!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dv. jul. 04, 2008 7:55 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Nena ostres quina incompetència aquests de l'administració, no????
Mont a veure si serà :-()) , esperem que sí!!!!!!! :-))
I tu Miriam??
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 04, 2008 8:13 am

Bon dia de divendresssss! *.-o-o.*

Per fi,... ja som a divendres!!! :-eh_:: :-eh_::

Mont, a veure si d'aqui a res ens dius que estàs :-()) !!

Ainos i Arohha, m'ha comentat en Julio que a finals de la setmana vinent ja tindré el pedido!

Miriam, guapa, hi ha cada personatge treballant en els ajuntaments.... :--(

Chiky, vaig cap a la crònica.... i fés crònica del viatge, eh!! :: orrr:: :: orrr::

Kel, Dem, Nuria,Dascaes, ... com esteu??

Mireia i Queque, un dia per fer prova del vestit!! volem fotos!

Ah, per cert, ahir vam encarregar el viatge!! Ens anem una setmana a Rivera Maya!! I em faltarà agafar els bitllets per Nueva York per anar al Nadal, i amb això em tindria que espavilar perquè ara estan bé de preu, i com comenci a pujar el petroli.... a veure si aquest cap de setmana ho faig!
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 8:32 am

Bon dia boniques!!!!!

Ostres Miriam!!!! i ara que??!!!!!! ja ens explicaràs!!! vaia tela els de l'ajuntament!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Agbe guapa!! que bé! ja tens viatge!!!! >.-<: una setmaneta cap allà i després new york!!! i per Nadal que ha de ser preciós!!!! que bé guapa!!!
I lo de la crònica del viatge deixa'm que m'ho pensi... :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 8:47 am

Agbe, que bé nena!!! Que guay!!! Vosaltres fareu 2 llunes de mel, eh punyetera??? :-)(-: :-)(-: Doncs ja cal que vagis a mirar lo de Nova York que sinó serà massa tard! :-)ok:

Queque i Mireia, demà prova del vestit!!!! ::[]:-]]

Dem, nina, vàres trucar al fotógraf????

Ara començarem a fer trobades per veure els àlbums i videos de les casederas!!! Bé, no és obligatori ehh.... que si alguna no vol, cap problema *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 8:48 am

ainos28 ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!
Nena ostres quina incompetència aquests de l'administració, no????
Mont a veure si serà :-()) , esperem que sí!!!!!!! :-))
I tu Miriam??

DOncs jo igual... de moment ni rastre de la Warry!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dv. jul. 04, 2008 8:57 am

Bueno,... si seran com dos llunes de mel, jejeje!! Però és que fer-ho així ens surt més barato que fer 12 dies al setembre NY+ Rib.Maya. I com que ens ho podem combinar, hem decidit fer-ho així!! I si ens estalviem €, millor que millor!
Si lo dels bitllets depèn de nosaltres, els agafo per internet, jejejeje!! Però és que els dies passen volant, surto de casa a les 8 i no torno fins les 8.30 o les 9 del vespre! A veure si diumenge m'hi poso a fer-ho! I l'hotel l'agafarem més endavant, perquè per això no hi ha tant de problema...
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 9:00 am

I tant nina, si us podeu estalviar calers millor que millor!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A més, que llavors al Gener podreu recordar el casament...ja farà 4 mesos que estareu casats!!! :··;..: :··;..: :··;..: :-()) :-())

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 9:13 am

Ben fet Agbe bonica!!!!! :-)ok:

Nines us presento els meus dos vestit!!! ja me'ls he comprat.... del negre me'n vaig enamorar a primera vistad e com em quedava i tot i que tindrà una calor espantossa amb les mànigues aquestes no em vaig poder resistir i me'l vaig quedar..... de totes maneres aquest és el que portaria pel dia 20 que es un casament més informal i si anant por ahí trobo algun vestidet monu i bé de preu doncs m'el compro i llestos! pero aquest vestit amb la de casaments i sopars que tinc l'amortitzaré! l'altre no me'l vaig quedat amb aquest color sino amb gris plata i per entallar-lo li hem posat un foulard a la cadera de color gris, rollo romà i queda guapissim! aquest serà el que portaré pel dia 9 d'agost no té esquena a més el vestit i es una passada.
Per l'any que ve aquest gris llarg el portaré per un dels dos casaments que tinc i li canviaré el color del foulard i les sabates i semblarà que porti un vestit diferent....

Bueno ja em direu a veure que us sembla!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. jul. 04, 2008 9:13 am

Que bé Agbe, dos viatges!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Potser si que t'afanyis una miqueta amb els bitllets ja que és el més important!!!
Em sembla que nosaltres després de la lluna de mel haurem d'estar una bona temporadeta sense surtir del pais :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 9:41 am

Chiky nina, si que as enllestit ràpid el tema vestits!!! Ets un crack! :-)ok: :-)ok:

Són molt xulos!!! El llarg, és molt maco però molt millor en color plata, perquè aquest semblaries la naranjito! i amb el folard senyint-lo quedarà super bé!
El negre, m'agrada, perè pel meu gust em sobren les mànigues...però clar, tot es veure'l posat, perquè en aquesta noia no és que li quedi gaire clavat... I si a sobre dius que l'amortitzaràs al 100%, millor que millor!!! Nena, triunfaràs! :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 9:47 am

Gràcies Miriam! ja us passaré fotos per que canvien bastant posats :-)ok:

Arohha nina que tal el teu peu???!!!!! :-()-) et vaig estar a punt de trucar des de l'emprovador de la botiga!!! :-))
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. jul. 04, 2008 9:54 am

Chiky són xulos els vestits, el primer és més del meu estil (sóc una mica clàssica), i segur que amb plata és guapissim!!!!!!! El segon també m'agrada, però jo no m'hi veig a dins, jijijijiji.... si el casament és per l'esglesia ja et pots amagar del capellà, perquè la mida de la faldilla és sexy, sexy!!!!! Segur que et queden genial!!!!!!!!!
Això fotos, fotos ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. jul. 04, 2008 9:57 am

Jajajajaja no tia si fos per l'esglesia els priemrs que no entren son els nuvis per que son segones nupcies!!!! jajajajajjaa

A més jo soc més pati corta i no em queda tant curt! :-)ok:

Ja us els ensenyaré amb el meu cuerpo serrano a dins ja veureu ja!!!! ::-) jajajajaja
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. jul. 04, 2008 9:58 am

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 04, 2008 10:02 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ens deixaràs de pedra! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant