Hola nenes!!! akí la coticoti transmitiendo mensaje foriiiiilllll!!!!
Eiei!!! que toy aquí Labanssssda i JB!!! Jo no abandono a mis niñas pa ná!!! bueno si... per no poguer entrar al forum des de la feina... BUEEEEEEEEEEE!!!!
eiei!!! moviment al post!!! oleole!!!
Anerola, lo de les sabates ho deia pk com que et va una mica llarg, pensava que potser no les portaves!!!
JB!!! hi penso, hi penso!!!
Tema sopar, nosaltres també tenim un casament el 21 de setembre (un dia després del que té l'Anerola! kina de coti que faremmmmm!!!)
miyu!!! Hola nena!!! benvinguda al post més xulu de tot el forum!!! (i no ho dic per la xuleria de les canalzineres!!!

)
Jo em vaig casar fa poc més d'un mes i nena! va ser la millor experiència de la meva vida!!!! tot va anar genial, i la gent va sortit contentissima!!! O sigui que has triat el millor lloc per celebrar el teu bodorrio
Joer Anna!!! Vaya tela amb la retenció dels weps!!! A mi m'hagués agafat algo!!! amb lo poc que m'agraden els túnels!!!!
Jo el divendres aniré a parlar amb el fotògraf, que encara no hi hem anat!!!! Tem fatal, ho sé!!!
Anerola, de rebaixetes eh??? molt bé molt bé... ja tens les calces oiiiii????
eIX!!! GUAYGUAY!!! FEM PRESSIÓ A LA lORES QUE SEGUR QUE NO EN TÉ PROUTA!!!! JUASJUASJUAS!!!
M'uneixo a la petició popular de saber, veure, detalls, .... de vestit de la miyu (no saps pas on t'has posat neni!!!!

)